Hop til indhold

Recommended Posts

Så måtte jeg sgu lige forbi Nancy igen, og det fortrød jeg bestemt ikke :-). Havde ellers bestemt mig til en massage med det hele i Kochsgade, men der var en helvedes trafik den dag, og så er det ikke så diskret som man kunne ønske sig. Fik lavet en aftale og vel ankommet hvor døren stod på klem, smuttede jeg hurtigt ind. Jeg plejer at ringe et par minutter før jeg ankommer, og får dem til at åbne døren, så slipper man for at stå til skue ude på gaden.

Her konstaterede Nancy at det var længe siden, så vi smuttede hurtigt ovenpå. Hun fik penge for et kvarters tid og smuttede så nedenunder efter lige at ha krammet mig lidt. Jeg har besøgt hende 3 gange før, og jeg må bare sige at det bliver bedre og bedre med hende. Da hun kom ovenpå i kimonoen, var jeg afklædt og klar. Den røg hurtigt af og hun begyndte at kramme og nusse helt tæt igen. Så vendte hun sig om hvor kæleriet fortsatte mens hun pirrede mig med sin frække røv. Hun har virkelig en fræk røv med lidt brede hofter af en thai, og nogle dejlige naturlige bryster og strittende nippels. Resultatet udeblev da heller ikke. Hun greb et kondom og fik hurtigt sat det på, og kom lidt glidecreme på. Så gik hun på alle fire på sengekanten og jeg gik ombord i hende. Jeg syntes hun er rimelig stram så jeg måtte virkelig passe på kunne jeg mærke. Hun er møglækker at tage bagfra med den røv og den måde hun svajer i ryggen på. Vi skiftede hvor jeg smed mig på sengen og hun skulle ride mig. Det gjorde vi på lidt forskellige måder, og efter ca 7-8 min. alt ialt, måtte jeg overgive mig til hendes cowgirl-ridning. Det var en hurtigt omgang, men hendes sex fik mig til at føle at det var en GFE-oplevelse, eller meget tæt på. 

Nancy er virkelig sød og har en rigtig dejlig og naturlig krop syns jeg. Hun spurgte flere gange under akten om det var godt, og det var tydeligt at hun også nød det. Hun virker meget opsat på at gøre det godt for sine kunder og det er et stort plus for mig. Så en klar anbefaling herfra.

Desværre er hun ikke permanent på adressen. Hun plejer at komme over middag om onsdagen og så være der en 2-3 dage efter hvad jeg har forstået.

Link: Thaimassage Nyborgvej 22

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, 1 time siden:

Jeg kan 100% tilslutte mig denne tråd. 

Jeg troede faktisk at hun var latina med den spændstige røv. 

Den tanke har sgu aldrig slået mig. Men jeg syns da hun taler Thai når hun taler med de andre i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Den tanke har sgu aldrig slået mig. Men jeg syns da hun taler Thai når hun taler med de andre i huset.

Minder om... Er bestemt ikke.

Nu findes latinas jo også i alle størrelser og hudfarver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 14 timer siden:

Minder om... Er bestemt ikke.

Nu findes latinas jo også i alle størrelser og hudfarver. 

Det finder jeg snart ud af når jeg spørger hende ved næste besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 30.8.2021 at 17:27:

Nå ja....tak :-) 

15 min, 600 kr. 30 min, 1000 kr. Mere ved jeg ikke.

Lyder ellers super, men syntes prisen ligger i den høje ende, der er mange steder man kan få 45 min for 1000 eller 60 min for 1200, men måske man sku prøve :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 3.9.2021 at 11:32:

Lyder ellers super, men syntes prisen ligger i den høje ende, der er mange steder man kan få 45 min for 1000 eller 60 min for 1200, men måske man sku prøve :) 

Fuldstændig enig. Jeg ved dog heller ikke hvordan en halv time eller 45 min ville være med massage, da jeg ikke har prøvet. Men udgangspunktet i 15 min er godt :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, den 31.8.2021 at 08:22:

Jeg kan 100% tilslutte mig denne tråd. 

Jeg troede faktisk at hun var latina med den spændstige røv. 

Hun er helt sikkert fra Thailand.

Men jeg skulle da nok hilse og sige at hun var temmelig smigret af din bemærkning med hendes popo, ifm. jeg spurgte til hendes nationalitet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sophie1118 skrev, for 5 timer siden:

Jeg spørger bare har du været hos Nancy igen Og hvad får du så får de 15 minutter Hvis du har se en igen Var det så godt igen så

 

Redigeret af Sophie1118

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang, der er opslag om Nyborgvej, så skrives der om sex. 

Kan Nancy også give massage, eller er det generelt sådan, at enten er massøren god til sex og kan ikke give massage, eller også giver massøren god massage men sex er kedelig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 7 timer siden:

det generelt sådan, at enten er massøren god til sex og kan ikke give massage, eller også giver massøren god massage men sex er kedelig.

Sådan er det vist tit og ofte, men der findes helt sikkert nogen der er gode til begge dele. Min erfaring siger mig at hvis annoncen focuserer meget på sex er massagen ikke synderlig god. Men der er f. eks. Stella der giver både rigtig god massage og god sex. Hun er dog ikke thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Sådan er det vist tit og ofte, men der findes helt sikkert nogen der er gode til begge dele. Min erfaring siger mig at hvis annoncen focuserer meget på sex er massagen ikke synderlig god. Men der er f. eks. Stella der giver både rigtig god massage og god sex. Hun er dog ikke thai.

Ja jeg kan hurtigt nævne et par stykker hvor begge dele er upåklageligt (aller øverste i tråden), og så er der jo Yammy som giver en ganske god trykmassage ifølge mange, plus det ekstra ;-).

Der står jo i annoncen fra Nyborgvej, at de giver den bedste massage. Så ét eller andet må de vel kunne tænker jeg. Men jeg har som sagt ikke prøvet (endnu), og hvis jeg napper en halv time en dag, bliver det ikke den hårde version, men dejlig blød afslappende massage. Og så er jeg måske alligevel ikke den rette til at vurderer massagens kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Hun er helt sikkert fra Thailand.

Men jeg skulle da nok hilse og sige at hun var temmelig smigret af din bemærkning med hendes popo, ifm. jeg spurgte til hendes nationalitet :D

Har du været hos Nancy igen Og hvad kan du så nå for de15  minutter jeg Og var det godt igen

Redigeret af Sophie1118
Jeg spørger bare har du været hos Nancy igen Og hvad får du så får de 15 minutter Hvis du har se en igen Var det så godt igen så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sophie1118 skrev, for 22 minutter siden:

Har du været hos Nancy igen Og hvad kan du så nå for de15  minutter jeg Og var det godt igen

:D

Ja, jeg var hos Nancy igen sidste uge. 15 min dejlig sex i 3-4 forskellige positioner. Og ja, det var rigtig godt igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og må du så kysse hende Og hvad stillinger var det Og hvornår skal du besøge igen Og får hun noget ud af det os så

Redigeret af Sophie1118

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

:D

Ja, jeg var hos Nancy igen sidste uge. 15 min dejlig sex i 3-4 forskellige positioner. Og ja, det var rigtig godt igen :)

Hej hvornår skal du besøge hende igen Og må du så kysse hende De stillinger hvad er detFår

Og får hun sådan noget uge er det så

Redigeret af Sophie1118

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...