Hop til indhold

Recommended Posts

Coulibaly skrev, for 19 timer siden:

Du sammenligner hvad et rimeligt velrenommeret site kan bruge en ip-adresse til, med hvad nogle østeuropæiske pimps, kan bruge selfie og LinkedIn profil til?

Et velrenommeret site som du ikke aner hvem ejer i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Øbo skrev, for 12 minutter siden:

Et velrenommeret site som du ikke aner hvem ejer i morgen

Jeg ryster i bukserne ved tanken om, at nogle vil købe eroguide.dk, med henblik på at misbruge min ip-adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, 1 time siden:

Jeg ryster i bukserne ved tanken om, at nogle vil købe eroguide.dk, med henblik på at misbruge min ip-adresse.

Det vil ihvertfald være lettere at misbruge end en selfie hvor du rækker tunge med det ene øje lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Øbo skrev, for 19 minutter siden:

Det vil ihvertfald være lettere at misbruge end en selfie hvor du rækker tunge med det ene øje lukket

Som er i kombination med info om dit navn og evt adresse enten hentet via krak eller Linkedin profil og i hænderne på en gruppe pimps.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 22 timer siden:

Nej, det er vist fint vi stopper her - du er i benægtelse omkring hvordan det hænger sammen, så vi kommer nok ikke videre.

er du vores lokale ekspert på området? Lyder som om du virker ret sikker på, at du ved, hvad det handler om. Jeg tænker, at når først jeg har givet mit nummer, som er knyttet til mit navn etc., er der sq ikk så meget grund til at tage falsk skæg på, inden jeg besøger hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr_Facial_007 skrev, for 1 minut siden:

er du vores lokale ekspert på området? Lyder som om du virker ret sikker på, at du ved, hvad det handler om. Jeg tænker, at når først jeg har givet mit nummer, som er knyttet til mit navn etc., er der sq ikk så meget grund til at tage falsk skæg på, inden jeg besøger hende :)

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Facial_007 skrev, for 38 minutter siden:

er du vores lokale ekspert på området? Lyder som om du virker ret sikker på, at du ved, hvad det handler om. Jeg tænker, at når først jeg har givet mit nummer, som er knyttet til mit navn etc., er der sq ikk så meget grund til at tage falsk skæg på, inden jeg besøger hende :)

Hmmm.. alle GP'erne har et kunstner navn så:

1) Du kunne anskaffe dig et pik-navn. 
2) Anskaf dig en sexofon eller et sim kort nr. 2 som ikke kan slås op på krak

Diskretion er afgørende - man ved aldrig hvem man møder eller hvor meget tingene kan stikke af..... 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 6 timer siden:

Som er i kombination med info om dit navn og evt adresse enten hentet via krak eller Linkedin profil og i hænderne på en gruppe pimps.

Hvordan kan det helt præcist misbruges at have en selfie og en adresse. 

 

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan det skulle foregå.

 

Derimod kan jeg da godt regne ud hvordan det kan misbruges hvis man kan koble indlæg her med ip adresser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, den 29.8.2021 at 21:57:

Du sammenligner hvad et rimeligt velrenommeret site kan bruge en ip-adresse til, med hvad nogle østeuropæiske pimps, kan bruge selfie og LinkedIn profil til?

men hvad med alle Billedet meta data..... Vi billed er med en mobil eller et digitalt kam. følder der mange meta data med fx. hvor er billede tage med, hvad tid er billed taget og mosk også en ip-adrasse kan der lige i billede 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 3 timer siden:

men hvad med alle Billedet meta data..... Vi billed er med en mobil eller et digitalt kam. følder der mange meta data med fx. hvor er billede tage med, hvad tid er billed taget og mosk også en ip-adrasse kan der lige i billede 

Hvordan vil du misbruge det til afpresning sådan helt konkret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 4 timer siden:

men hvad med alle Billedet meta data..... Vi billed er med en mobil eller et digitalt kam. følder der mange meta data med fx. hvor er billede tage med, hvad tid er billed taget og mosk også en ip-adrasse kan der lige i billede 

Tror mere at det kan bruges hvis du snyder pigen/pimps eller opføre dig som en spade. Og undskyld men jeg har desværre set og hørt om en del spader blandt kunderne. Har endda selv mens jeg var midt i aktien, oplevet en stærk ophidset "Bandetype" bryde ind i lokalet og skælde pigen ud fordi han mente han skulle have sine penge tilbage. Noget med rejsningsproblemer, tidligere på dagen.

Det er desværre også tit jeg herinde støder på folk, der sviner pigerne til osv. Og næsten altid er ret ensidigt. Jeg har lært at tage det med et gran salt når piger for dårlige anmeldelser, da jeg faktisk bare for at teste om de havde ret tager ud samme aften og oplever et helt andet billede.

Jeg tror faktisk at hvis man betaler og opføre sig nogenlunde ordentligt, skal man ikke frygte en selfie. Men ville aldrig udlevere andet fx profil på linkdin eller FB. Ja og hvadså hvis de ved at jeg var i brugsen da jeg sendte den selfie? eller min IP. Jeg kan finde alle medlemmers IP adresse herinde på mindre end 30 min hvis det var det jeg ville. Bare rolig hvad skulle jeg bruge det til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 13 timer siden:

Hvordan vil du misbruge det til afpresning sådan helt konkret. 

Det er beskrevet mange gange i de mange gentagne tråde om emnet. Jeg vil foreslå at nogen opretter en tråd i generel debat, som man kan henvise til hver gang en fra dette prostitutionsnetværk anmeldes, så afsporingerne stoppes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, den 30.8.2021 at 09:52:

Billede er jeg ikke bange for, da jeg næsten med stensikkerhed bliver filmet på vej ind og sikkert også under akten, anyway. Men ville aldrig udlevere profil fra noget som helst.

Hej, 

En ting er at skulle indsende billeder og evt. links til arbejdsplads og/eller sociale medier, her kan man selv vælge om vil eller ej, personligt vil det blive et nej fra mig af principielle årsager, noget heeeelt andet er at blive filmet på lokationen og under akten! @skunken Er det noget du ved/har erfaring med, eller noget du mistænker dem for? Hvad siger I andre? tror I at der filmes under akten når man besøger en pige fra selfie-gruppen?

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 51 minutter siden:

tror I at der filmes under akten når man besøger en pige fra selfie-gruppen?

Jeg har ikke været hos piger fra den gruppe, men nej, jeg tror ikke der filmes under akten, hverken hos dem eller andre steder. Faste steder som bordeller og en del thaiklinikker har opsat videoovervågning til de udendørs arealer ved indgangen(e) og måske i ankomstrummet/fællesrum, men jeg har endnu ikke set overvågning der, hvor man får massage eller hygger sig.

Derimod har der ind i mellem (dog heldigvis sjældent) været indlæg fra piger, som oplever, at gæsten i hemmelighed forsøger at optage hyggestunden. Og det er jo lige galt, uanset hvem der optager mod den anden parts vidende og accept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Det er beskrevet mange gange i de mange gentagne tråde om emnet. Jeg vil foreslå at nogen opretter en tråd i generel debat, som man kan henvise til hver gang en fra dette prostitutionsnetværk anmeldes, så afsporingerne stoppes.

Så må det være ganske let at citere

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 5 timer siden:

Hej, 

En ting er at skulle indsende billeder og evt. links til arbejdsplads og/eller sociale medier, her kan man selv vælge om vil eller ej, personligt vil det blive et nej fra mig af principielle årsager, noget heeeelt andet er at blive filmet på lokationen og under akten! @skunken Er det noget du ved/har erfaring med, eller noget du mistænker dem for? Hvad siger I andre? tror I at der filmes under akten når man besøger en pige fra selfie-gruppen?

Ærbødigst,

DrMabuse

De fleste steder har helt synlige kamera hængene ved indgangspartiet. Og jeg har hørt fra panserbase bekendte at de i forbindelse med diverse bordeloverfald har haft gode video beviser. Så ja smil du er på :-) Men har aldrig hørt om afpresning eller noget. kun at det er blevet brugt ved overfald, røveri, mm.

Lige om selfie-gruppen gør det ved jeg ikke, det er måske sværere da de lejer en bolig privat, og måske ikke har tid til at rigge kamera og alt muligt. Hvilket måske er grunden til de vil have selfie. Dade jo netop ikke har kamera der filmer dig.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og tak for de hurtige svar -jeg er helt med på at der filmes omkring bordellerne ved indgangen -og lettet over at der ikke er noget der tyder på at akten foreviges andre steder end i vores sind  -og for mit vedkommende, naturligvis også i de henrykte pigers.....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 16 timer siden:

Hej og tak for de hurtige svar -jeg er helt med på at der filmes omkring bordellerne ved indgangen -og lettet over at der ikke er noget der tyder på at akten foreviges andre steder end i vores sind  -og for mit vedkommende, naturligvis også i de henrykte pigers.....;)

Ja først sender du selfie 
Så link til LinkedIn 

og så filmer de dig i akten.

Mon din chef bliver glad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her.  
Der er masse af tråde i debat der omhandler selfies kamera ovs.  
Husk anmeldelser er til info om besøget hos pigen.  Det Ok at skrive at hun beder om selfies men diskutioner tages i Debat.  
Keeper

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...