Dylan 43 Skrevet 26. August, 2021 Kære Brødre er der nogen af jer der har stiftet bekendskab med Mille i Christiansfeld?? udseende… slank pige? sød og nem at tale med?? Dynon https://annoncelight.dk/showad/293554 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 26. August, 2021 Jeg har besøgt hende for et par år siden. Umiddelbart er hun sød og meget snakkende, inden hun begynder. Men hun (jeg) kunne ikke få den op at stå. Jo mere hun prøvede jo mindre hjalp det. Man ligger uden tøj, mens hun er fuldt påklædt. Jeg kunne i hvert fald ikke blive tændt. Hvis man hele tiden skal kæmpe for at få lillemand igang, jo sværere bliver. Det er nok individuelt, hvordan man har det, men jeg har ikke lyst til at prøve igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 26. August, 2021 Hej Hubby tak for dit svar, dvs hun er fuld påklædt, altså ikke som i en lille top og shorts?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 27. August, 2021 Jeg har været der. Bestemt ikke en oplevelse der skal gentages. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 28. August, 2021 Jeg har besøgt hende. Hun er omkring 50 år, og lidt grov af bygning (altså ikke et lille frækt nips). Hun er fuldt påklædt. Det handler ikke om at blive helt vildt tændt, men mere om at kontrollere sin udløsning og opnå en kraftigere orgasme. Jeg nåede dog 5 udløsninger på en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blæsefar 24 Skrevet 28. August, 2021 BlackMagic18 skrev, for 35 minutter siden: Jeg nåede dog 5 udløsninger på en time. Var det et af målene med massagen, eller “skete det bare”? Altså er det meningen de fortsætter efter man er kommet første gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 29. August, 2021 Blæsefar skrev, for 20 timer siden: Var det et af målene med massagen, eller “skete det bare”? Altså er det meningen de fortsætter efter man er kommet første gang? Nej, ikke nødvendigvis. Tror egentlig hun ville have trukket den lidt længere, men det kunne jeg ikke helt styre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blæsefar 24 Skrevet 29. August, 2021 BlackMagic18 skrev, for 40 minutter siden: Nej, ikke nødvendigvis. Tror egentlig hun ville have trukket den lidt længere, men det kunne jeg ikke helt styre. Men 5!? Så må hun da have gået efter at give dig flere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 29. August, 2021 BlackMagic18 skrev, for 22 timer siden: Jeg har besøgt hende. Hun er omkring 50 år, og lidt grov af bygning (altså ikke et lille frækt nips). Hun er fuldt påklædt. Det handler ikke om at blive helt vildt tændt, men mere om at kontrollere sin udløsning og opnå en kraftigere orgasme. Jeg nåede dog 5 udløsninger på en time. pral Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg