yrghh 1635 Skrevet 25. August, 2021 Jeg har lagt mærke til, at flere i deres anmeldelser skriver, at de har taget colaer, vin, friske jordbær, champagne eller lignende med, når de besøger en GP. Jeg kan godt "fornuften" i det, hvis man er stamkunde og kender hinanden godt, men hvad med første besøg? Hvis du er GP, hvad siger du til det? Er det "normalt" eller er det kun nogle få gentlemen, der går så langt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 25. August, 2021 Var selv usikker på det, da jeg for et par år siden havde debut i dette univers, så forstår godt, at du spørger. Gjorde det de første gange (chokolade i god kvalitet), men det virkede lidt akavet, måske fordi vi jo ikke havde set hinanden før, så det stoppede jeg med. Ville dog overveje at tage noget med til en pige, som man har besøgt flere gange, men er ikke kommet dertil endnu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 25. August, 2021 Det er langt fra alle. Men nævn en kvinde der ikke bliver smigrer over en overraskelse? Det er sgu hyggeligt med en flaske vin og/eller lidt chokolade. Men bestemt ikke et krav. Det er helt op til hver 3nkelt gæst at bestemme selv 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Min stærkt subjektive mening Nop. Det BØR man ikke. Hun er ikke din kæreste. Du har jo betalt for fornøjelsen. Transaktionen er sket. Endelig ved du jo ej heller, om hun yder en god service. På mig virker det, som når en kvinde dater er usikker og klisteret mand, som ikke har blik for timing. Det betyder ikke, at jeg ikke har haft en lille gave med. Men det har været med købepiger, som jeg har set mange gang, og hvor der er en god kemi og en reelt menneskelig kontakt. Så kan jeg fint have et eller andet med, eller gøre dem en lille tjeneste. Men aldrig på første, andet eller trejde møde. Som sagt, så er det blot min meget subjektive mening. Redigeret 25. August, 2021 af Liverpool 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 25. August, 2021 Det er da dejligt og betænksomt Jeg oplever jævnligt gæster der spørger på forhånd om jeg vil have noget med fra tanken/bageriet/netto osv og det er da så sødt at de tænker på mig. Men det er bestemt ikke et krav, så gør det hvis du føler det gør noget rart for dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 25. August, 2021 I always bring something. I feel it's what one should do. The saying goes: A gentleman never shows up empty handed when visiting a lady. Just what I bring changes, but always something. This is partially because I only visit women that offer GFE, so then at least for me, it feels natural. And for me it's a part of the whole experience and a part of how I prepare for the meeting. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 25. August, 2021 Ja. Det er god stil og pigen bliver glad så du måske får lidt ekstra sekunder..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 25. August, 2021 Of course, it's not a requirement, but it's a lovely gesture that each of us will appreciate. We women like it when the gentlemen take care of us - we don't stop being "women" just because we work as GP. We are just like the other women who sit in the office or at the supermarket checkout during the day - we feel just as joy ... Enjoyment of the small and beautiful things in life - this includes a souvenir from a gentleman. However, it is not a "must" or a requirement. We receive a gentleman without a "flower in his hand" just as kindly as a gentleman with a flower in his hand. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 25. August, 2021 Jeg vil selv fortrække det er ved faste gæster og ikke første gang. Og nogle piger er til liv uden sukker så dur chokolade ikke, nogle drikker ikke vin og så er rødvin kedelig gave osv. Derfor nok også bedst at du/i kender pigen. Jeg har mest ses det er slave mænd der tager gaver med til deres Domina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 25. August, 2021 Jeg har flere gange haft en lille ting eller en buket med, til min faste pige. Jeg har også god erfaring med at tage sushi med ( spurgte om det var noget hun kunne lide først ) , som vi så nyder sammen bagefter, og det er en rigtig god måde at afslutte på, lige få en lille lækker mundfuld også lige snakke dagens oplevelse igennem. Det giver lidt af et kick, at sidde og spise sushi, nøgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 25. August, 2021 Coco Darling skrev, for 14 minutter siden: Jeg har mest ses det er slave mænd der tager gaver med til deres Domina. Tager de mænd mon så en dårlig gave med, så de kan blive straffet lidt ekstra for det? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 25. August, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 29 minutter siden: Tager de mænd mon så en dårlig gave med, så de kan blive straffet lidt ekstra for det? Et par mormortrusser i oversize Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 25. August, 2021 Jeg køber sgu da heller ikke en gave med til kassedamen i netto! - men hvis jeg kender pigen ret godt, så måske en lille symbolsk ting.. Mødte under corona en dejlig pige med tømmermænd. Hun fik en pakke treo næste gang.. Men lægger gerne et par hundrede når jeg går, hvis vi sammen har præsteret virkelig godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 25. August, 2021 Min yndlingspige får altid en pepsi max. det er en fast tradition Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 25. August, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Tager de mænd mon så en dårlig gave med, så de kan blive straffet lidt ekstra for det? Dårlig gaver er jo an på hvad øjne der ser på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 yrghh skrev, for 4 timer siden: Jeg har lagt mærke til, at flere i deres anmeldelser skriver, at de har taget colaer, vin, friske jordbær, champagne eller lignende med, når de besøger en GP. Jeg kan godt "fornuften" i det, hvis man er stamkunde og kender hinanden godt, men hvad med første besøg? Hvis du er GP, hvad siger du til det? Er det "normalt" eller er det kun nogle få gentlemen, der går så langt? Personligt, har jeg ingen forventninger om en gave. Det er fuldstændig op til dig, og hvad du har lyst til. Jeg synes i hvert fald helt sikkert at en gave kun skal gives af lyst, ikke af en følelse af pligt eller af, at det er noget du "bør" Jeg er selv blevet rigtig glad, når jeg ind imellem får en gave, for det føles da enormt rart, når en anden person kommer med tanken om, at ville glæde mig. Det har en signalværdi omkring hvilken type relation personen ønsker, vi får sammen - noget at gøre med gensidig glæde. MEN en gave er jo kun én af måderne hvorpå man kan sende det signal, og jeg er aldrig nogensinde blevet skuffet og har heller aldrig tænkt over det, når jeg ikke får en gave. Det er en dejlig overraskelse, når det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. August, 2021 I stedet for en flaske vin, så bruger jeg altid det der med og give 200 Kr. i drikkepenge, det er pigerne glade for er min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 25. August, 2021 Den flittige skrev, 1 time siden: I stedet for en flaske vin, så bruger jeg altid det der med og give 200 Kr. i drikkepenge, det er pigerne glade for er min erfaring. Ok..Jeg frygtede det med at give ekstra kontanter måske kunne virke nedladende frem for en lille gave, men hvis det altså er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 25. August, 2021 Det har jeg aldrig gjort. Jeg synes mere det hører sig til når man dater en pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 25. August, 2021 Har personligt kun en gang fået værtindegave, af en helt ny, det var en sød tanke, og gav da er ekstra smil på læben. Men er bestemt ikke noget jeg forventer. Til gengæld er der en del faste gæster der har julegaver med lige før eller efter jul. Hvordan vi nu lige mødes. Det er som oftets gavekort. Hvilket altid er en sikker vinder. Så kan man selv vælge hvad man har brug for. Her under Corona var der et par stykker med ekstra sårbare familie medlemmer som ikke kunne besøge mig. Men de var forbi i postkassen med deres julegaver. Der blev jeg ekstra rørt. Vi har ikke set hinanden i næsten et år og alligevel holdt de traditionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 25. August, 2021 Min faste SB får gaver, både fødselsdagsgaver, julegaver, gaver for at være sød, gaver for at se glad ud, gaver for at forkæle mig. Har aldrig haft en gave med til en GP, og tror heller aldrig det vil ske. Syntes når jeg har betalt, og kunne så heller aldrig drømme om, at prutte om prisen, så må det være tilstrækkeligt. Om at prutte, så har jeg da sommetider spurgt, om en pris på måske nogle timers samvær, hvor jeg havde nogle ønsker til hvad der skal ske. Men har så betalt det der blev forlangt, eller takket pænt nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 26. August, 2021 Tja efter et par besøg tog jeg ofte blomster med til GP - Hannah på Strandboulevarden, Linda på Hvidovrevej, fordi jeg var glad for at besøge dem , og det også var hyggeligt før og efter formålet med besøget og altid lidt ekstra snakke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. August, 2021 (edited) yrghh skrev, for 22 timer siden: Jeg har lagt mærke til, at flere i deres anmeldelser skriver, at de har taget colaer, vin, friske jordbær, champagne eller lignende med, når de besøger en GP. Jeg kan godt "fornuften" i det, hvis man er stamkunde og kender hinanden godt, men hvad med første besøg? Hvis du er GP, hvad siger du til det? Er det "normalt" eller er det kun nogle få gentlemen, der går så langt? Nej, aldrig. Du har jo gave med, dine penge. Det er derfor hun lader sig besøge, pga. pengene, og det må være gave nok. Det med gaver er noget der hører til det virkelige liv. Boede engang overfor et bordelog talte ofte med damerne der. Det skete at de fik gaver fra kunder og det grinte de meget af. Det var synd for mændene at de ikke bare tog det som det var og troede næsten de var kærester. Redigeret 26. August, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 26. August, 2021 Chock Dims skrev, for 38 minutter siden: Det var synd for mændene at de ikke bare tog det som det var og troede næsten de var kærester. Det er også lidt det indtryk at jeg står tilbage med. Manden tror at det kan udvikle sig til et forhold. Chancerne for det er ret små. Der er det bedre at invitere en pige på en date, og så købe noget til hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. August, 2021 Val Venis skrev, for 9 minutter siden: Det er også lidt det indtryk at jeg står tilbage med. Manden tror at det kan udvikle sig til et forhold. Chancerne for det er ret små. Der er det bedre at invitere en pige på en date, og så købe noget til hende. Helt enig. Ind imellem er man ved både at grine og græde, når man læser anmeldelser herind, fordi det er så grotesk naivt. Hvad fan kan man gøre!? Måske skulle nogen skrive en FAQ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg