Guest Ny bruger Skrevet 23. August, 2021 Hej. Nogle der ha prøvet at blive tilbudt penge for at gifte sig med en thai uden at skulle havde noget sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 368 Skrevet 23. August, 2021 Ja, har jeg været. fik 5000 for at blive gift, og 3000 mdl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2021 (edited) Fedtøre skrev, for 1 minut siden: Ja, har jeg været. fik 5000 for at blive gift, og 3000 mdl Og bagefter ville hun skilles og have halvdelen af din formue??? Redigeret 23. August, 2021 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. August, 2021 Blev tilbudt 100 000, og takkede pænt nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 23. August, 2021 Fedtøre skrev, for 7 minutter siden: Ja, har jeg været. fik 5000 for at blive gift, og 3000 mdl Er du stadigvæk gift med hende el hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. August, 2021 Det er ikke muligt idag, eller i bedste fald meget svært. Du skriver under på tro og love, skal stille bankgaranti på +100,000kr, sagen behandles hvert andet år, du må ikke have været/være på overførselsindkomst, krav til bolig mm. så hvis der er nogen som tilbyder dig det, så er der stor sandsynlighed for at de ikke har sat sig ind i regler, eller i bedste fald håber på at kunne “bruge” pigen i de 2-10 mdr det tager at behandle sagen, hvorefter de er ligeglade, når hun bliver udvist, måske på din regning ( det er dig der er ansøger), samt at nu risiker du at være gift med en thai, som bor i Thailand, og nok er lidt ligeglad med det gifte mål, hvor i mod det kan være et stort problem for dig, og tage lang tid at komme ud af, mener det er 2 år, hvis det ikke er frivilligt fra den ene parts side. lad være, det er dumt, ikke pengene værd, samt fuldstændigt umoralsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 368 Skrevet 23. August, 2021 Har/havde ingen formue. det var for at hun kunne arbejde som prostitueret. Ingen bøvl! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 23. August, 2021 (edited) Har for en del år siden haft en kammerat i Thailand, som for betaling giftede sig med en Thai pige proforma. Det kostede ham efterfølgende 3 måneders fængsel, som blev afsonet i Kragskovhede Stats fængsel. https://www.kriminalforsorgen.dk/steder/kragskovhede-faengsel/ Redigeret 23. August, 2021 af sanook 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2021 sanook skrev, for 9 minutter siden: Har for en del år siden haft en kammerat i Thailand, som for betaling giftede sig med en Thai pige proforma. Det kostede ham efterfølgende 3 måneders fængsel, som blev afsonet i Kragskovhede Stats fængsel. https://www.kriminalforsorgen.dk/steder/kragskovhede-faengsel/ Hold da op..... Var godt klar over det var strafbart, men fængsel?? Det er alligevel noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 23. August, 2021 sanook skrev, for 16 minutter siden: Det kostede ham efterfølgende 3 måneders fængsel, som blev afsonet i Kragskovhede Stats fængsel. https://www.kriminalforsorgen.dk/steder/kragskovhede-faengsel/ Der ser da pænt ud. Tænk hvis han var endt i et thailandsk fængsel. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2021 Lauersen skrev, for 6 minutter siden: Der ser da pænt ud. Tænk hvis han var endt i et thailandsk fængsel. Joh, men mon ikke også det har kostet jobbet? Jeg ville da ikke undlade at fyre en medarbejder, der skulle 3 måneder i fængsel. Næsten uanset for hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. August, 2021 Lauersen skrev, for 6 minutter siden: Der ser da pænt ud. Tænk hvis han var endt i et thailandsk fængsel. Så havde han med garanti fortrudt, uanset hvor mange penge han fik. har besøgt, frivilligt, at thai fængsel, og jeg er meget glad for at jeg kunne gå ud igen, det er IKKE et sted man ønsker at tilbringe ret meget tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6500fyr 23 Skrevet 23. August, 2021 tvr skrev, for 5 timer siden: Og bagefter ville hun skilles og have halvdelen af din formue??? ha ingen problem, har kun gæld.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 24. August, 2021 Glem ikke, at der følger en svigermor med, just saying. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 24. August, 2021 KoldingKnægten skrev, for 7 minutter siden: Glem ikke, at der følger en svigermor med, just saying. Oge en hel masse syge søstre, mødre, niecer, børn og børnebørn som allesammen er ved at dø - hvis ikke de straks kommer på betalingshospital. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 24. August, 2021 oros skrev, for 6 minutter siden: Oge en hel masse syge søstre, mødre, niecer, børn og børnebørn som allesammen er ved at dø - hvis ikke de straks kommer på betalingshospital. Nu vi er igang med fordommene, så har du da vist glemt den vigtigste. sick Buffalo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 24. August, 2021 Grydeskeen skrev, for 3 minutter siden: Nu vi er igang med fordommene, så har du da vist glemt den vigtigste. sick Buffalo Fordomme? Åh nej. Familien i Thailand fattes penge. Det er ret præcis derfor, thailandske kvinder gerne vil giftes med ukendte, midaldrende eller ældre, danske mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. August, 2021 tvr skrev, den 23.8.2021 at 12:44: Joh, men mon ikke også det har kostet jobbet? Jeg ville da ikke undlade at fyre en medarbejder, der skulle 3 måneder i fængsel. Næsten uanset for hvad. For ca 35 år siden da jeg arbejdede til søs som opvasker, havde jeg en fin kollega, som vi kaldte for Rocker Kjeld. Fra tid til anden afsonede han, havde vist et lidt hidsigt temperament når promillerne steg, nå han var hjemme fra søen. Troligt holdt chefen jobbet til ham hver gang han blev løsladt, og han blev afløst når han sad inde. Det er en ret fjern fortid, hvor det er langt ovre de tider, også til søs hvor det vil kunne forekomme. Men jeg tænker med vemod tilbage på en arbejdsplads på vandet, hvor der var hjerterum og plads, også til de skæve typer. Det var fantastiske mennesker jeg sejlede med, fra broen og til motoren. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 24. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden: ....hvor der var hjerterum og plads, også til de skæve typer. Hjerterum og plads også til de skæve typer er mangelvarer idag. Og det er alles vores tab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden: For ca 35 år siden da jeg arbejdede til søs som opvasker, havde jeg en fin kollega, som vi kaldte for Rocker Kjeld. Fra tid til anden afsonede han, havde vist et lidt hidsigt temperament når promillerne steg, nå han var hjemme fra søen. Troligt holdt chefen jobbet til ham hver gang han blev løsladt, og han blev afløst når han sad inde. Det er en ret fjern fortid, hvor det er langt ovre de tider, også til søs hvor det vil kunne forekomme. Men jeg tænker med vemod tilbage på en arbejdsplads på vandet, hvor der var hjerterum og plads, også til de skæve typer. Det var fantastiske mennesker jeg sejlede med, fra broen og til motoren. Venlig hilsen Rejsenetværk Hmmm. Hjerterum. Plads til skæve typer. Jeg må sige, at en medarbejder, som Kjeld, man ikke kan regne med om ér der, ville jeg heller ikke give plads til. Hans kolleger kan jo heller ikke regne med ham. Ham der eventuelt skulle overtage hans plads, ved ikke om han har et job eller ej, for når Kjeld ér der, er jobbet jo tilsyneladende hans.... Skæve typer.... altså så længe man kan regne med dem, vil jeg mene der er plads. Skæve typer er jo ofte ikke værdiløse. Afhængig af hvilken vej de er skæve, kan de jo faktisk være væsentligt bedre medarbejdere end "normalen". Men for at holde tråden, en medarbejder der kommer i fængsel for et proforma ægteskab for penge.... han ville hos mig ikke have et job at komme tilbage til. Hvad kan manden ellers snyde med? Regninger, så firmaet betaler hans udgifter? Returkommission? Nej, det viser en anløben moral, man skal tage sig i agt for at bringe ind i sin virksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Jo jeg kan godt se at du grundlæggende har ret tvr. Men det var en anden tid i et særligt miljø, som også er fortid i dag, og der var ingen der røg ud på grund af Kjeld, men han blev bare erstattet når det var. Men ja tilbage til emnet, det var et sidespring. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 25. August, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1967 Skrevet 25. August, 2021 Grydeskeen skrev, den 23.8.2021 at 12:05: , mener det er 2 år, hvis det ikke er frivilligt fra den ene parts side. Decideret UTROSKAB tilsidesætter den regel, mener jeg lad være, det er dumt, ikke pengene værd, samt fuldstændigt umoralsk. Her er jeg helt enig med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg