Hop til indhold

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, den 16.9.2021 at 22:02:

På hjemmesiden står at man også kan blive klippet for en hund. Er der nogen der har prøvet det?

Jeg var inde og spørge i dag, og der klippes ikke. Kun massage sagde den søde thai til mig på dansk. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kommet der et par gange om måneden dejligt med et stort smil kan sit kram ved ikke om man kan få fp men vil spørge næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 43 minutter siden:

Nu har jeg kommet der et par gange om måneden dejligt med et stort smil kan sit kram ved ikke om man kan få fp men vil spørge næste gang 

Kan man få andet end massage? De skriver jo ret tydeligt på deres hjemmeside: "Vi sælger IKKE sexuelle ydelser, spørg ikke.".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 3 timer siden:

Kommer jo an på hvem man er 

Ja, tit og ofte gør det, specielt ved Thai-steder. Men mon ikke også det betyder en del hvor tit man kommer. Sidst jeg var der følte jeg mig i hvert fald ikke snydt. :-P;) Der er vist skiftet ejer siden, men kan da altid lægge en lille føler ud med en gang alm. massage. :-) 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 times fp 1800kr. -fik jeg tilbudt for 14dage siden -efter 1 times massage... )og det var Mutter selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

1 times fp 1800kr. -fik jeg tilbudt for 14dage siden -efter 1 times massage... )og det var Mutter selv!

Er det samme ejer/mutter som har været der længe eller er der kommet en ny

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 11 minutter siden:

Er det samme ejer/mutter som har været der længe eller er der kommet en ny

-Var den samme...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der har været der længe er ikke nærig med at "dele ud af sin krop".... Og så er hun pisse sød og lækker. Troede ellers hun var stoppet. Må HELT sikkert snart besøge hende igen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Hende der har været der længe er ikke nærig med at "dele ud af sin krop".... Og så er hun pisse sød og lækker. Troede ellers hun var stoppet. Må HELT sikkert snart besøge hende igen. :P

Osse her

hvis vi snakker hende der var billede af på den gamle hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 3 timer siden:

hvis vi snakker hende der var billede af på den gamle hjemmeside

Ja, det var/er hende jeg mener. :-):-P Håber det er hende der stadig er der. Måske nogen kan be- eller afkræfte det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende som altid har haft den klinik var der i formiddag hun er sjov og smiler hele tiden fik en time til 1200 med blov fandme godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...