Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Er der nogen her der kan oplyse om hvad man kan få hos Nakhon Sawan på Østre Stationsvej? Og evt. hvem af dem der giver hvad?
Sidst jeg var der fik jeg rigtig lækker massage og blev som afslutning tilbudt hj, men da jeg ikke havde så mange penge med til det blev det desværre ikke til noget, men damm ville godt have haft det. Hende der gav massage pirrede en del under massagen og kælede en del for den, også efter jeg havde sagt nej tak til mere pga jeg ikke havde flere penge med.
Har desværre glemt hvad hun hed, men hun havde MEGET langt (sort ;-) ) hår der var samlet i en fletning. Hun lignede i mine øjne ikke en "typisk thai", men er det sikkert nok. Hun var rigtig sød og meget serviceminded. Men men men... Det er sgu nok svært for andre at gætte hvem jeg mener. Altså lige med mindre man kender pigerne der nogen lunde godt.
De skriver at hvis man har "andre ømheder eller ønsker" skal man bare spørge. Men det kan jo forstås og tolkes på et utal af måder. :-P 

http://nakhonsawan.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har erfaringer med at de tidligere har tilbudt stort set alt. Jeg har dog ikke været der i lang tid. 
 

Hvor gammel vurder du hende du fik massage af, til at være? Og hvordan så hun ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang været i kælderen, der kunne jeg få det hele.

men efterfølgende har jeg i stuen, der kunne intet lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blæsefar skrev, for 44 minutter siden:

Hvor gammel vurder du hende du fik massage af, til at være? Og hvordan så hun ud?

Hun var nok omkring 40 år, relativt høj, som skrevet meget langt sort hår og en ansigtstræk der i mine øjne ikke er typisk Thai men måske mere hen efter Pakistansk.  Dog var hendes hudfarve nok ret typisk Thai. Så ud til hun havde fine små ægte bryster og en god lille røv og relativ høj.Ahhh ikke god til at beskrive den slags, men håber det gav lidt mening.
 

natdyr skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har en gang været i kælderen, der kunne jeg få det hele.

men efterfølgende har jeg i stuen, der kunne intet lade sig gøre.

Jeg var i stuen da jeg blev tilbudt hj. Tror at mange tager de "uartige" kunder med i kælderen hvor man bedre kan gøre udtryk for sin begejstring uden at andre lytter med. Måske der er nogen der ikke synes det er så fedt at der nogen der ligger og stønner i lokalet ved siden af mens man får ordnet en øm ryg. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Hun var nok omkring 40 år, relativt høj, som skrevet meget langt sort hår og en ansigtstræk der i mine øjne ikke er typisk Thai men måske mere hen efter Pakistansk.  Dog var hendes hudfarve nok ret typisk Thai. Så ud til hun havde fine små ægte bryster og en god lille røv og relativ høj.Ahhh ikke god til at beskrive den slags, men håber det gav lidt 

Tak :) Så dvs slank?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte lige besøge dem igen, men hun var der desværre ikke. Et navn kunne være godt, så man kan booke med hende i stedet for “hende den ca 40 årige med langt sort hår, der ikke ligner en typisk thai og er rimelig slank”. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hvem var der og kan du fortælle lidt om dit besøg?

Det var ejeren, og så en ældre dame jeg ikke havde set før. Fik bare alm massage. Formålet var lidt at se hende du talte om :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg havde besøgt og forsøgt at beskrive er så åbenbart ejeren selv der vistnok hedder Mais eller noget i den retning. Sidst jeg var der var hun klædt noget anderledes men besøgte hende igen og denne gang var hendes "fremtoning" en del mere som Thai end da jeg så hende første gang. Ved stadig ikke 100 % hvad der tilbydes, men i hvert fald hj og b2b. Tror ikke at hun tilbyder sex men er ikke sikker. I hvert fald blev jeg ikke tilbudt det... :-o 

Kreerede lige et lille skriv om mit besøg: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 3 minutter siden:

Har klinikken fået ny ejer?

Den tidligere ejer anslår jeg til at være 50+.

Det har jeg ingen anelse om. Men som jeg skrev i anmeldelsen er jeg overhovedet ikke sikker på hendes alder. Men om hun er 40 eller 60... Ja, så klager jeg ikke og kommer gerne igen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 5 minutter siden:

Du kan vist godt lide de ældre kvinder.

Du er også tilfreds med den ældre kvinde hos 1-2-3.

Synes reelt det er en lidt mærkelig kommentar at komme med. Det tror jeg på ingen måde du kender mig godt nok til at kunne afgøre. Men Alderen er ikke afgørende for mig. Det afgørende er om jeg får den service og tid jeg har betalt for og om den pågældende falder i min smag. Så det er ikke om de er unge eller ældre der er det afgørende for om jeg kan lide dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

Synes reelt det er en lidt mærkelig kommentar at komme med. Det tror jeg på ingen måde du kender mig godt nok til at kunne afgøre. Men Alderen er ikke afgørende for mig. Det afgørende er om jeg får den service og tid jeg har betalt for og om den pågældende falder i min smag. Så det er ikke om de er unge eller ældre der er det afgørende for om jeg kan lide dem.

Lige mine ord...  og anna hos 123 giver noget af det bedste man kan få her på fyn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 3 minutter siden:

og anna hos 123 giver noget af det bedste man kan få her på fyn 

Og det er på trods af at hun er "ældre"... Eller måske netop FORDI hun er ældre... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3.9.2021 at 09:24:

Hende jeg havde besøgt og forsøgt at beskrive er så åbenbart ejeren selv der vistnok hedder Mais eller noget i den retning. Sidst jeg var der var hun klædt noget anderledes men besøgte hende igen og denne gang var hendes "fremtoning" en del mere som Thai end da jeg så hende første gang. Ved stadig ikke 100 % hvad der tilbydes, men i hvert fald hj og b2b. Tror ikke at hun tilbyder sex men er ikke sikker. I hvert fald blev jeg ikke tilbudt det... :-o 

Kreerede lige et lille skriv om mit besøg: 

 

Hende du besøgte er det hende der er billede af på deres hjemmeside under fanen om os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 48 minutter siden:

Hende du besøgte er det hende der er billede af på deres hjemmeside under fanen om os?

Øhhh ja... Det var det. Spurgte du ikke om det samme i den anden tråd? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3.9.2021 at 11:39:

Synes reelt det er en lidt mærkelig kommentar at komme med. Det tror jeg på ingen måde du kender mig godt nok til at kunne afgøre. Men Alderen er ikke afgørende for mig. Det afgørende er om jeg får den service og tid jeg har betalt for og om den pågældende falder i min smag. Så det er ikke om de er unge eller ældre der er det afgørende for om jeg kan lide dem.

Massagestedet og massøren vælges først, og det er her alder og udseende kan have indflydelse på valget.

Senere, når massagen er overstået, kan du vurdere om massagen var god og om tiden blev overholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 4 timer siden:

Massagestedet og massøren vælges først, og det er her alder og udseende kan have indflydelse på valget.

Senere, når massagen er overstået, kan du vurdere om massagen var god og om tiden blev overholdet.

Ja, helt enig. Og dermed afgøres det også om man gider komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 5 timer siden:

Tror der er kommet ny ejer

Øv sgu da hvis det er tilfældet...:( Altså med mindre den nye ejer også er død og lækker. :P

most wanted skrev, for 5 timer siden:

henviste osse til hjemmesiden og hun sagde hun ikk kendte hende der var billede af

Lidt dårlig stil at have billede af en der ikke kan træffes der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 6 timer siden:

På hjemmesiden står at man også kan blive klippet for en hund. Er der nogen der har prøvet det?

vil ikke af med min hund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...