Hop til indhold
Guest Sandflugt

Thaimassage, oplevelser og gode råd

Recommended Posts

Guest Sandflugt

Dette er som sådan ikke en decideret anbefaling af en pige, men om hvordan man gebærder sig og nogle af de heldige ting man kan opleve som følge af god opførsel og lidt dannelse - tilsat en lille smule stædig insisteren og vedholdenhed.

 

Jeg har 3 konkrete episoder som topper min oplevelser. Den første er fra forleden, og handler om en ældre Thai-kvinde jeg ofte frekventerer. Jeg har været der mange gange og der er lidt vane i det for os begge. På det seneste har jeg dog, når jeg har været opstemt og hun har haft min pik i hånden, fortalt hende at jeg snart må have hende rigtigt - og spurgt ind til fuld pakke. Hun har ikke afvist, men sagt “nej, du er alt for stor”. Den slags komplimenter er jeg altså ikke for fin til at værdsætte …

Det har stået på et stykke tid, at jeg verbalt har kredset om fuld pakke med hende. Flere anmeldelser herinde viser også at hun tilbyder FP. Jeg har aldrig fået det hos en Thai!

Men forleden da hun havde min pik i hånden, og jeg, som jeg plejer, har trukket hendes kjole ned og blottet hendes bryster og var lige ved at komme, fik hun klemt lidt for hårdt. Og på en eller anden måde fik jeg en uforløst udløsning. Jeg afgav et slags klagesuk, og hun forstod at noget ikke var gået som det skulle, så hun var meget blid og grundig med rengøringen af min dillermand. De våde klude og de bløde strøg, fik langsomt liv i den igen. Hun bemærkede ikke med det samme at den var kampklar og vendte ryggen til og trak kjolen op. Jeg betragtede hendes figur og mærkede pikken rumstere. Hun vender sig om og ser min begejstring og smiler til mig Jeg tager hendes hånd og trækker hende hen ved siden af briksen, trækker hendes kjole ned igen og tager hendes ene bryst i munden mens jeg ihærdigt begynder at onanere. Hun griner forlegent. Det er helt nyt for hende, men i løbet af de næste 10 sekunder går hendes grin langsomt over i en sagte stønnen. Min ene hånd finder hendes balder og tager et godt greb om dem. Jeg trækker hende ind mod mig, for at få hende tættere på - men hun opfatter det som om at jeg vil have hende op på briksen. Og i et let skridt skræver hun henover mig, trækker kjolen op og blotter sit underliv. Min stive pik rammer mod hendes aldrende men glatte kusse. Hun rækker over i den lille kasse med olier og klude, som hun tog frem til massagen og hiver hurtigt et kondom frem. Med min pik fastklemt mellem hendes lår, påfører hun mig kondomet og sænker sig ned over mig. Langsomt trænger hun helt ned over mig. Hun når kun at gentage bevægelsen op og ned 4-5 gange før jeg kommer voldsomt. Hun bliver siddende et par sekunder og ser helt paf ud - som om det ikke var meningen.

Hun tørrer mig igen af og smiler forlegent. “Sov godt” siger hun og giver min dillermand et klap.

Da jeg spørger hvad jeg skal betale, svarer hun 800,-

Altså fuldstændig som hun plejer når jeg får 1 times massage og HJ.

Jeg giver hende 1.000,- og går derfra med et smil og en lille tvivl om hvorvidt hun lod sig rive med eller om hun blot var flink fordi det tog så kort tid …

 

 

Den anden oplevelse ligger et år tilbage. Selvsamme massør lånte sit sted ud til en anden massør, som så betalte leje. I starten skulle de lige finde ud af hvordan de gjorde og det skabte lidt problemer.

Jeg havde meget svært ved at få en tid hos den nye yngre thai. Men på 4. eller 5. forsøg lykkedes det og vi lavede en aftale en sen eftermiddag på en fredag. På vej derover ringer min telefon og det viser sig at være den nye thai, som desværre må konstatere at massagebriksen er optaget af den ældre kvinde som har en kunde. Hun er derfor nødsaget til at aflyse.

Jeg beklager mig - ikke urimeligt og ikke surt - og spørger indtil en tid lidt senere. Hun foreslår en af de kommende dage fordi hun snart skal på sit rigtige arbejde, og jeg afslår, da jeg ikke kan. Hun spørger så om det kan være vblive nu hos mig. Og det kan det.

20 minutter senere står hun i min entre og ser dejlig ud.

Jeg har gjort klar på gæsteværelset og jeg får en dejlig massage - og jeg er virkelig opstemt over at det foregår i mit hjem. Jeg fantaserer om hvordan det kan udvikle sig. Hun giver et virkelig lækkert HJ hvor hun ligger ved siden af mig så jeg kan lege med hendes bryster og tage dem i munden.

Efterfølgemde taler vi om det setup hun har med den ældre thai, og jeg kan forstår at hun skal give en ret aå stor leje for briksen pr kunde. Så vi får hurtigt aftalt at jeg ringer direkte til hende i fremtiden og at hun så kommer direkte hjem til mig. Det fik vi begge noget ud af og det blev til mange aftaler henover et års tid. 

Hun er stadig tilgængelig, men hun giver ikke verdens bedste massage - og hun vil gerne meget mere end bare massage og hj. Sidst vi mødtes var i et anneks i haven hos hendes ekskæreste, hvor hun også betaler leje. Men af en eller anden grund foretrak hun at det var der. Annekset var fyldt med dildoer og sexlegetøj. Det blev for meget og tiltrækker mig ikke. Men måske jeg alligevel ringer til hende en aften, hvis trykket bliver for stort. Det er rart at have sådan en kontakt til en som gerne tager outcall, og hvor man ved at det ikke er en service hun tilbyder til 100 andre.

 

Den tredje oplevelse er hos en af mine absolut favoritter. Hun har fremstået meget ordentlig og kun tilbudt HJ. Men en dag havde jeg lidt svært ved at komme, og hun tilbød mig at røre hendes små smukke bryster - og gjorde tegn til at jeg skulle fjerne hendes top. 

Hendes krop er så tiltalende og jeg ville give en halv arm for at få hende. Sådan skulle det ikke gå, men fra den dag blev det kutyme at hun gav mig hj topløs. 

En dag da hun tager toppen af siger hun at det jo normalt ikke er en af hendes services, og jeg griber bolden og spørger ind til hvilke andre services hun er forsigtig med at dele ud af. Hun taler lidt udenom, men da jeg skal gå fisker hun selv efter at vi måske skal prøve noget andet næste gang. Jeg indvilger og bestiller nogle dage efter en ny tid. 

Denne gang er hun nøgen under hele massage , og jeg mærker hendes kønsbehåring stikke blidt på mine baller da hun masserer min ryg. Jeg ligger med en kæmpe stiv pik under hele massagen og nyder intimiteten og hendes hud.

Sådan foregår massagen et par gange. Jeg giver 100 ekstra for at hun er nøgen, og vi er begge tilfredse. Men mere vil have mere, og en dag under massagen spørger jeg indtil yderligere services - og om der er services jeg endnu ikke har gjort mig fortjent til eller ikke er tiltrækkende nok til. 

Hun kommer med en lang snak om at thai massører bliver hurtigt gamle hvis de yder services som kroppen ikke selv vil.

Jeg forstår hende jo udemærket og fortæller hende at det var en rigtig flink og velformuleret afvisning. Og at jeg er ked af hvis jeg har overskredet en grænse, men at det blot er fordi hun er så lækker. Jeg fortæller hende også at jeg er meget tilfreds med vores ordning og ikke vil forsøge at presse hende mere.

I en rum tid søger jeg andre massører, fordi det alligevel gjorde noget ved mig. Og måske fordi at det netop med hende var tanken om mere som drev lysten.

Men en dag booker jeg en tid og glæder mig til hendes nøgne krop og behagelige massage. 

Hun spørger, som hun altid har gjort om jeg gerne vil have at hun er nøgen. Ja nikker jeg og lægger mig til rette på briksen. Og i løbet af den næste time får jeg igen den dejligste massage. Ved HJ spørger jeg høfligt - som jeg plejer - om jeg må røre hendes bryster. Hun svarer ja, og spørger samtidig om jeg er klar til at prøve noget nyt? 

Hun vender sig og lader hendes skød glide op af min mave og placerer hendes lille glatte kusse lige foran mit ansigt. Det er ikke vulgært, fordi hun fremstår så fin og petit. Hun er velduftende og indbydende. Må jeg røre spørger jeg og hun svarer med en slags brummen - som kun kan betyde ja. “For 300,- ekstra kan du prøve mere nyt” konstaterer hun og jeg svarer “ja gerne” hvorefter jeg mærker at hun triller et kondom på min pikkemand. Sekunder efter har hun mig i munden og jeg ligger og kysser hendes inderlår og lader en finger glide gennemgåendes revne. 

 

Om der er flere services at hente hos hende må tiden vise. Jeg nød det sidste skridt, men jeg er også bevidst om at det for nogle thai’er er en taktik at holde den mandlige kunde hen og vifte ham om næsen med ydelser som ikke bare kommer ud af ingenting. Der skal investeres for at få dem. 

Jeg synes det er langt mere interessant, pirrende - og samtidig føles det mindre “beskidt” når det sker gradvist, end når man dukker op hos en kvinde som straks stikker sit skræv i ansigtet på en og spørger om man vil have et blowjob uden gummi … Det frastøder mig lidt. 

 

Hvorfor dette indlæg? Jeg ville bare gerne dele oplevelserne og erfaringen - og måske inspirere jer andre til at søge de ydelser som der ikke står på menuen, og som langsomt kan tilbydes den ihærdige, venlige og vedholdende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fat i noget som ret mange ikke har forstand på.;)

Udforsker gør de nysgerrige og tillidsfulde; kræver gør de nærige og utålmodige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Udforsker gør de nysgerrige og tillidsfulde; kræver gør de nærige og utålmodige.

Ja, nærig er jeg ikke. Min internetbank har sådan noget forbrugsoversigt, og jeg har kategoriseret alle betalinger til massører med Mobilepay som “Personlig pleje - Fysioterapi, Kiropraktor og massører”. 
Min bankdame må tro at jeg fejler alskens ting, som kun kan kureres med håndspålæggelse. Men det er jo faktisk også sandheden … på en måde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Tak for den særdeles læsevenlige beretning, @Sandflugt, som netop giver et lille indblik i, hvorfor thaiverdenen er så attraktiv for nogen af os. Og stilfuldt, at du ikke udleverer navnene på dine piger. ^_^

Tak. Men man skal nok hverken være Sherlock Holmes eller bare lidt bekendt med damerne heroppe i Nordsjælland før man kan regne ud hvem der er tale om … 

Men ja, der er indgået aftaler om at holde visse ting for sig selv. Fx vil en fin lille massørdame ikke have ødelagt sit ry som “grøn” massør. Og hendes lille forklaring om at det gør Thai massører gamle at gøre ting som kroppen ikke selv vil, var både så fin og forståelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er dem, der holder hen - eller mig, der bare starter langsomt op kan jeg ikke helt redegøre for, men jeg oplever noget af det samme.

Jeg starter op med en almindelige massage, som kun skal være med massage. Lige så stille, gang efter gang bliver der trappet op uden at det egentlig er aftale og ender typisk i nogle meget dejlige oplevelser. De bedste oplevelser får jeg, hvis jeg besøger en fast over nogle måneder og opfører mig som den perfekte gentleman. Så kommer det faktisk helt af sig selv, at der er mere at hente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...