Joey Joe Joe 2968 Skrevet 10. August, 2021 (edited) Oplæg til fri debat Spørgsmål: Forventer mænd for meget, når de besøger en kvinde, der tilbyder seksuelle ydelser for penge. Man ser ofte her på forum, at folk i anmeldelser skriver, at pigen/kvinden var meget passiv. Og der manglede indlevelse. Formuleringer er mange. Men kan man som mandlig sexkunde forvente at møde en kvinde, der tænder på en hver mand, der kommer ind ad døren med et pengebeløb? Er det ikke et vilkår, at man som mandlig sexkunde selv må stå for at få noget ud af det? Har man købt adgang til andet end en nøgen kvinde, der tillader forskellige seksuelle berøringer og tillader sex? Kan man virkelig tro på det, når en kvinde omtales som en, der er meget indlevende igen og igen med mange mænd på en dag. Eller er det dygtigt skuespil? Og for at få det afklaret allerede nu. Jeg har intet i mod købesex og jeg sidder ikke og er vred over hvad andre skriver i anmeldelser. Jeg håner ikke mænd, der forventer mere end betalt adgang til de kvindelige herligheder. Min egen måde at gå til GP'ere er at nyde helt unge kvinder, jeg ikke på anden vis ville få seksuel adgang til. Som den gang jeg var på samme alder selvfølgelig Redigeret 10. August, 2021 af Joey Joe Joe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. August, 2021 (edited) Ehm tja.. som ved enhver anden branche burde man kunne forvente at få det, som annonceres af den enkelte GP. Hvis en GP annoncerer med stor indlevelse, kan man med rette være skuffet, hvis man får en passiv og uinteresseret persons selskab. Hvis hun på den anden side annoncerer med at være ung og lækker men ikke lægger vægt på indlevelse, så kan man ikke som sådan forvente at få det, medmindre man explicit spørger forinden. Jeg synes det er okay at have forventninger, men et sidespor kunne være, hvad passiv så betyder for den enkelte, for det er jo ingen hemmelighed at både oplevelser og anmeldelser er ret subjektive jeg gad altid godt have været flue på væggen og se hvad situationen egentlig har været ved dem som klager over passive piger. Redigeret 10. August, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 10. August, 2021 Det er et rigtig godt spørgsmål, som nok ikke har et entydigt svar. Jeg kan jo kun tale for mig selv og jeg forventer at få noget for pengene når jeg køber sex. Tror ikke jeg forventer for meget, men jeg har jo nok en tilbøjelighed til at sammenligne med der hvor jeg har fået mest for pengene og måske er blevet lidt forkælet fordi der var god kemi. Meget enig - jeg har også købt sex af nogle unge dejlige piger som jeg ikke ville have en kinamands chance for at komme i nærheden af, hvis det ikke var for penge. Det er også klart, at pigerne ikke hver dag har lige meget lyst. De er jo ikke maskiner. Men jeg forventer at de da i det mindste vil arbejde lidt for penge og se ud som om de har lidt lyst Godt emne…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 10. August, 2021 -Det er helt sikkert mange rigtige dygtige skuespiller, og også mange der elsker at lege med liderlige mænd... men det er jo mange gp der skriver kæresteoplevelse osv. -så kan man vel forvente noget i den retning... Jeg er bleven glædeligt overrasket mange gange over, hvor meget en pige kan nyde og indleve sig... -hvilket også kan gøre noget ekstra for min begejstring og man mærker "ungdommens kræfter" ggg -samtidigt betyder kemi/ikke kemi alt... -jeg ved ikke rigtig hvordan det der med at lege -jeg kan godt lege med, og det kan være hyggeligt og sjovt, man griner og er fjollet -som om man leger forelsket sammen -det kan jeg i øvrigt leve højt på længe efter -og vende tilbage og forsætte legen en anden dag -dog er det nogen gange -at det slet ikke kan nå samme højder som ved første møde;-) (her har det aldrig være et spørgsmål om penge, og har typisk startet med massage og udviklet sig der fra -og jeg har måske betalt 1000kr. for det hele) Har prøvet at komme til en gp igennem omkring 1 år, hver uge -hvor legen forsatte, og blev mere og mere intens og mindre og mindre massage -jeg tror vi var forelsket, den tid vi var sammen -efter det rejste hun til thailand igen -har ikke kontaktdata på hende og har altid bare kommet forbi -hun spurgte aldrig om noget -og det gjorte jeg helle ikke -men pludselig en dag var hun der ikke mere. (jeg er var gift, og det er jeg sikker på hun også var) Jeg mener ikke en gp kan tillade sig, at være passiv overfor en kunde -som har købt en ydelse hos hende. De skulle overveje en pause eller en anden branche... Desværre er det også et fåtal det er ligeglade/ligegyldige, når bare de har fået deres penge. Til gengæld synes jeg det bedre de afviser en kunde -såfremt de ikke har noget at tilbyde... -andet end en passiv krop... -det kan ødelægge en hver lyst/liderlighed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 10. August, 2021 Det ved jeg sgu ikke lige... Vi er vel alle forskellige - og ønsker noget forskelligt. Det ER altså svært at forvente noget så flygtigt som kemi.. Når kemien er der kommer vi i himlen, når den ikke er der, er det vel lige så meget vores eget ansvar... Jeg kunne aldrig drømme om at skrive en kedelig anmeldelse af en pige hvor kemien ikke lige var der. Jeg gør faktisk en del for at det skal blive hyggeligt, - og nogle gange får man så en tur i himlen... Jeg har et par steder hvor jeg kommer igen og igen. Så behøver man ikke ret meget andet end at smide tøjet og pengene, resten kører bare.. Det er altså godt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 10. August, 2021 Jeg har et lille fif: Jeg har aldrig nogle forventninger. Min forestilling er at det bliver noget form for oplevelse, selv om det seksuelle er som så. Resultatet er at jeg aldrig bliver skuffet, men ofte positivt overrasket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 10. August, 2021 Hvis det er GFE man har betalt for er det vel oplagt at det er skuespil man køber og vel også det man bør kunne forvente at få hvis man har betalt for det. Hvis man har betalt for en time hos en domina er det vel ganske rimeligt at være skuffet hvis hun er passiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. August, 2021 Kemi kan der ikke gøres noget ved, enten er det der eller også er det der ikke. forventning. Ja her er EG måske en ulempe. Man sidder og læser anmeldelser, de dårligt anmeldte springer man over, og når der så er en anmeldelse af en fantastisk pige/oplevelse, så springer man til, og her er det måske man sætter forventningen lige så højt, som i den fine anmeldelse, men vi er kun mennesker, og alle er forskellige, så man kan ikke gå ud fra at gentage en andens “eventyr”. Jeg har selv overvejet det når jeg har anmeldt min pige, hvad er sandsynligheden for at en anden vil opleve det samme som mig ? man skal komme med de samme forudsætninger, ønsker, hensigter mm, for at det kommer i nærheden af en gentagelse af min oplevelse, og det er nok ikke muligt, så der ligger et kæmpe pres på pigen, for at være “på”, kunne af læse hvad det er manden ønsker, forventer mm. Og hvis man ikke selv siger det, så er hun på en meget svær opgave, og ja jeg ved godt at det ikke lige er så nemt at sige alle de ønsker man har, når man møder en smuk pige første gang, og ja selv om det ikke er pænt sagt, så skal jeg alt så arbejde hårdt et par dage for at på en oplevelse på nogle timer, så derfor vil jeg også stille nogle forventninger. Jeg er ALDRIG blevet skuffet hos min pige, tværtimod, har hun gang på gang overrasket mig med en udvikling i min oplevelse, men hun kan også “læse” mig og vi snakker meget om hvad jeg gerne vil, så når man kommer til at kende hinanden så er forudsætningen for at få indfriet sine forventninger også meget store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 10. August, 2021 Indlevelser kan jo nås på mange måder. De heldige opnår kemi med det samme og kan tage den derfra. kemien kan jo også til en vis grad opbygges. Har man haft en god korrespondance inden, hvor flere ting kan bliver afklaret og møder op pæn og velsoigneret gerne med en lille gave så er første kimen lagt til et godt besøg! læg dertil lidt høflighed og indleven ingen stress og jag, læs eller spørg indtil hvad den skønne pige godt kan lide så vil jeg mene at man er kommet langt for et vellykket besøg. sidste lag kan så lægges på ved at lære hinanden godt at kende - der syntes jeg at den største udvikling kommer til fælles nydelse og glæde. Jeg ved godt at der er mange der mener at de har betalt for et knald og det er det ( fremgår vist ret tydeligt af mange anmeldelser) men så får man vel også mange gange som man har redt! har sagt det før og siger det gerne igen - jeg er totalt overrasket over den empati og indlevelse jeg har mødt ved bare at opføre sig som man selvfølgelig bør gøre . ikke svaret fortløbende men generelt hvor der så skal lægges lidt ud på hvert spørgsmål men ja selvfølgelig skal du selv yde ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 10. August, 2021 Jeg mener bestemt at der er forskel på pigerne. Både på de betingelser de modtager gæster på - er det et arbejde der skal gøres eller spændende fræk sex med fremmede for penge - og på hvor mange gæster de kan/skal/vil nå på en dag og hvor tit. Det er kun en enkelt gang jeg har været hos en pige hvor jeg har følt at hun var træt og uengageret, og det var til udsigten af at jeg var første i rækken af 10 aftaler den dag. Det være sagt synes jeg at vi som gæster har stor indflydelse på hvor godt eller skidt et møde bliver. Det er muligvis rigtigt at nogen af pigerne sætter en ære i at kunne tilfredsstille enhver mand der kommer ind ad døren, men jeg tror ikke der er noget forgjort i at se betalingen som for pigens tid i kalenderen, og at man skal skrue charmen og manererne på for at der skal komme noget god sex ud af det. Jeg har i hvert fald svært ved at se hvordan man kan bestille GFE, og så forvente at det bliver serveret på et sølvfad uden man selv skal engagere sig. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 10. August, 2021 Spændende emne, @Joey Joe Joe. Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden: Men kan man som mandlig sexkunde forvente at møde en kvinde, der tænder på en hver mand, der kommer ind ad døren med et pengebeløb? I den ideelle verden: Ja, for pigen har valgt en beskæftigelse, hun er glad for. Det vil selvfølgelig ikke være en overraskelse for hende, at der kommer mange forskellige typer og besøger hende, og som person er hun både i stand til og finder det naturligt at kunne navigere blandt mange forskellige typer gæster (den nervøse, den selvpromoverende, den tilbageholdende, den pleasende m.fl). I den virkelige verden er det selvfølgelig mindre rosenrødt, men ligesom vi som mænd ofte kan tænde på mange forskellige typer kvinder, så er det samme gældende for pigerne, vil jeg tro. Det er i hvert fald min forventning. Er der tale om en 15-minutters tid, kan man dog i min optik som mand ikke forvente, at pigen når at tænde helt vildt, men snarere ser det som en ydelse, der skal leveres. Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden: Er det ikke et vilkår, at man som mandlig sexkunde selv må stå for at få noget ud af det? 2. Jo, absolut. Der kommer sjældent noget godt ud af holdningen, at pigen “skal stå for al service, for nu har jeg jo betalt”. Man kan ikke forvente få en top-oplevelse ud af det, hvis vi mænd ikke bidrager til mødets gode stemning. Det er ikke nok bare at komme med pengene. I flere tråde har EG-brugere beskrevet, at de forbereder sig til deres GP-besøg på nogenlunde samme måde som til en date. Joey Joe Joe skrev, for 4 timer siden: Har man købt adgang til andet end en nøgen kvinde, der tillader forskellige seksuelle berøringer og tillader sex? I princippet nej. Men vi mænd besøger GPerne med en vis mængde (som regel berettiget) forventning, hvilket pigen selvfølgelig godt er klar over, ligesom hun ved, at et godt knald består mere end bare at lægge en krop passivt til og lade sig penetrere. Omvendt vil det (som @Grydeskeen og andre skriver) ikke være rimeligt at forvente, at en pige er lige enthusiastisk i enhvert møde. Joey Joe Joe skrev, for 4 timer siden: Kan man virkelig tro på det, når en kvinde omtales som en, der er meget indlevende igen og igen med mange mænd på en dag. Eller er det dygtigt skuespil? Om det er “rigtig” indlevelse eller en velkonstrueret skuespil kan måske være svært at vurdere på baggrund af et enkelt møde, men jeg er sikker på, at der er stor forskel på pigerne på netop dette punkt. Altså om pigen får plus eller minus for den af gæsten oplevede indlevelsesevne. Og selvom vi mænd jo ikke altid er enige herinde om de forskellige piger på netop dette punkt, så er der dog en gruppe af piger, som næsten udelukkende bliver rost. Det er helt sikkert ikke tilfældigt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 10. August, 2021 Kajakfisker skrev, for 27 minutter siden: har sagt det før og siger det gerne igen - jeg er totalt overrasket over den empati og indlevelse jeg har mødt ved bare at opføre sig som man selvfølgelig bør gøre . Helt enig. Godt formuleret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 10. August, 2021 (edited) Tror desværre også de fleste mænd, ser på købesex, og ofte sammenligner, lige netop et sexkøb, med mange andre dagligvarer. Personligt har jeg ikke den helt vilde erfaring med sexkøb, men det er også fordi, jeg 100 procent tænder på, at den kvinde jeg er sammen med, også får noget sexuelt ud af, at sexe med mig - hvilket jeg selvfølgelig ved, ofte desværre er en umulighed, når emnet er købesex - I min bog, er vi på en helt speciel handelsgade her, hvor emnet er køb af tid, hos en GP - Jeg har som hovedregel ALTID, købt en time i selskab, med en kvinde, hvor jeg tror og håber ( researcher ), på at vores kemi connecter, ( tak til erogudie og for jer, der deler ud af jeres oplevelser ). Jeg ved ikke om der er kemi, jeg ved ikke om den kvinde, jeg netop har været sammen, i bund og grund har fundet mig attraktiv - nogen vil mene, at det jo også er ligegyldigt, men det betyder alligevel noget for ut. Kunne aldrig drømme om, at begynde at fedte rundt med, at nævne noget om at man evt. ikke havde fået brugt "alt sin tid", hos en GP - det anser jeg som repsektløs, og igen, jeg føler det er vilkårene, for at betræde dette univers - Jeg var fuldstændig blæst baglæns, da jeg første gang betrådte denne verden, og mødte en sød ung polsk kvinde, som jeg ellers aldrig i livet ville have haft mulighed for at være sammen med - Men for ussel mammon, fik jeg lov at se, kysse og kærtegne nogle af de smukkeste bryster, jeg nogensinde har haft i mine hænder - se og føles hendes smukke kusse, ( har en alder, hvor vi er opvokset med ordet "kusse", med mindre den skal slikkes, og det SKAL DEN, så falder ordet "slikke fisse", bedre i munden). Jeg besøgte hende kort tid efter - betalte, for en time, og havde den vildeste lyst til at smage hendes vidunderlige kønsdele, ( jeg er en sucker for at slikke fisse ), men hun havde mens. så hun gav et BJ og kunne selvfølgelig mærke jeg var ny i gamet - man kan selvfølgelig i dette forum, så lige tale om, om man her fik hvad man måske havde betalt for - men igen, jeg ser det som en del af gamet, og kunne aldrig drømme om, at brokke mig, og begynde at forhandle med pigen, om at få nogle af pengene igen - men sådan er vi mænd så forskellige - Jeg har købt et besøg, hos en ellers meget populær pige i Århus, en kæmpe skuffelse, men igen, det var sommer, hun havde ikke et badeværelse, og jeg kampsvedte, da jeg virkelig var presset på tid, og kunne ikke lige fremtrylle en stiverik - alt i alt en dårlig oplevelse, men igen, man lære af de oplevelser - finder ud af, hvad det er, man egentlig har lyst til, og finder ud, hvilke type piger man måske ikke skal besøge i fremtiden - Jeg har besøgt en ung og fantastisk smuk og populær pige i KBH - en vidunderlig oplevelse - hvor jeg havde sat tid af, til kun den oplevelse den dag ( udover togturen tilbage til Jylland ) - men her er det vel, at man som kunde, og som mand, skal blive bedre til at mærke efter, hvad er det jeg er til, og hvilke type piger er det jeg ønsker at besøge - måske vi mænd, selv bære lidt af skylden, hvis ikke det helt går som forventet - uanset hvad, så er det vel indlysende, at pigerne, skal behandles med respekt, der er vel det første skridt, mod en god oplevelse. Redigeret 10. August, 2021 af Listelømmel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 10. August, 2021 Nanna (og andre) har egentlig allerede skrevet det så fint. Kommer an på hvad pigen tilbyder. Men jo indlevelse indenfor den kategori man sælger. GFE kys, blide berøringer, flirten med øjne mm. Domina gå i rollen og styre showet. Sub/slave adlyde…. Osv. Og ja hvad er passiv, forhåbentligt ikke definitionen udelukkede baseret på, at pigen ligger sig på ryggen til missionær. Men der er også meget man kan gøre mens man ligger der. Plus i forspillet op til. Min erfaring er, at med nye kunder er det er go start position. Så kan de selv styre tempo pauser mm i tilfælde af de kommer nemt. Og så er der altid mulighed for de selv beder om andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 11. August, 2021 Jeg er så kedelig/genert. Har kun været hos thaimassører, hvor jeg som regel har fået en spiller, men har håbet på et blæs. Når jeg engang får taget mig sammen og går på bordel for første gang, forventer jeg først og fremmest rene omgivelser. (Har en enkel gang besøgt en "vinduespige" i Amsterdam, hvor det gik alt for hurtigt). Regner med at bestille et blæs, og når jeg som sædvanlig sandsynligvis ikke kan komme af det uden at være tæske-liderlig regner jeg, som pga af KOL ikke er i stand til at præstere selv, med en lille cowgirl, yeehaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 11. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 19 timer siden: jeg gad altid godt have været flue på væggen og se hvad situationen egentlig har været ved dem som klager over passive piger. Jeg gad bare godt være en flue på væggen - også hos dig. Mænd er svin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 11. August, 2021 Genert Synder skrev, for 7 timer siden: Jeg gad bare godt være en flue på væggen - også hos dig. Mænd er svin Hov hov.....Forhåbentlig ikke alle mænd. Med mindre, at man er ét svin fordi man har købt sex Med hensyn til dårlige anmeldelser og pigen er passiv, så er man også selv nødt til at gøre noget for at få en god oplevelse. Pigen kan ikke altid nødvendigvis vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 11. August, 2021 Om mænd forventer for meget? Der er nogen gange, hvor jeg synes, at mænd forventer for meget. Der skal som bekendt to til tango og jeg har som mand mine mindre gode dage. Det samme gælder for glædespigen. Det er ikke en maskine, men har købt, men ét menneske af kød og blod. Derfor er man også nødt til at gøre noget selv for at begge kan få en god oplevelse. Der er selvfølgelig også den mulighed, at glædespigen finder en frastødende eller kemien ikke passer og I dette tilfælde håber jeg selvfølgelig, at kvinden siger nej. Jeg har dog aldrig oplevet at blive afvist. Desuden foretrækker jeg danske piger og jeg går op i, at der er ordentlige forhold, så er der en chance for at hun gør det af lyst. Jeg sætter selv en ære i, at når jeg har været sammen med en glædespige, så har det været en god oplevelse for os begge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 11. August, 2021 Kristianv skrev, for 6 minutter siden: Med hensyn til dårlige anmeldelser og pigen er passiv, så er man også selv nødt til at gøre noget for at få en god oplevelse. Pigen kan ikke altid nødvendigvis vide det. -What? -hvis pigen er passiv -så ved hun det vel nødvendigvis?? Man får jo selv ulyst -når man ligger der med en "sæk kartofler" -jeg har gjort nogen tiltag for, at få en god oplevelse -f.eks. en "sherifstjerne" eller kærlige lussinger el. klap i røven -kysse fuldstændigt vild...g -man skal være kreativ -og det gør jeg gerne, såfremt det kan vække dem -pludselig kan de vise temperament og give en dræber øjne -også er det man hugger i bund, og smiler liderligt det bedste man har lært...gg -så har man deres fulde opmærksomhed -så skal man også udnytte det... tror nogen gange de måske ikke tænker over det -det bliver en rutine, der bare skal overstås, hvilket jeg sagtens kan følge dem i -det kan være trættende i længden med alle de mænd -og de skal præstere hver gang -og mænd kan være træls og svin... Måske vi skal havde det i baghoved næste gang man besøger en gp -forstille dig det var dig selv der skulle være sammen med måske op til 10 kvinder på en vagt -og præstere hver gang -og de forventer ikke bare du ligger dig... (indrømmet kunne godt gøre det bare 1 dag i mit liv, men sgu ikke flere dage i træk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 11. August, 2021 Møffe skrev, for 3 minutter siden: Måske vi skal havde det i baghoved næste gang man besøger en gp -forstille dig det var dig selv der skulle være sammen med måske op til 10 kvinder på en vagt -og præstere hver gang -og de forventer ikke bare du ligger dig... (indrømmet kunne godt gøre det bare 1 dag i mit liv, men sgu ikke flere dage i træk) Jeg ved ikke, om du har misforstået det, som jeg skrev? Jeg skrev, at man sommetider også selv er nødt til at tage initiativ og sige, hvad man kan li. Pigen kan ikke vide det. I ét andet indlæg skrev jeg også, at Pigen kan have mindre gode dage. Det kan vi alle og jeg skrev også i et andet indlæg, at mænd forventer for meget. Jeg har aldrig selv skrevet, at jeg kan præstere gang på gang. Jeg har tværtimod skrevet det modsatte. Jeg har mine rigtig dårlige dage også når jeg har besøgt en glædespige. Ingen erektion og bare rigtig øv. Med hensyn til om mænd er svin, har jeg heller ikke skrevet, at mænd ikke er svin. Skrev kun at ikke alle mænd er det. Jeg mener ikke, at en mand er ét svin fordi han har købt og betalt for sex. I så fald er jeg ét svin. Men hvis man besøger en glædespige og ikke behandler hende med respekt, så er man ét svin. Med hensyn til om man bare er et nummer i rækken, så har du helt sikkert ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 11. August, 2021 Møffe skrev, for 1 time siden: jeg har gjort nogen tiltag for, at få en god oplevelse -f.eks. en "sherifstjerne" eller kærlige lussinger el. klap i røven -kysse fuldstændigt vild...g -man skal være kreativ -og det gør jeg gerne, såfremt det kan vække dem -pludselig kan de vise temperament og give en dræber øjne -også er det man hugger i bund, og smiler liderligt det bedste man har lært...gg -så har man deres fulde opmærksomhed -så skal man også udnytte det.. Holy sh.., nu har jeg aldrig fået klager for at være passiv. Men hvis nogen gav mig en “sheriffstjerne” og huggede i bund, fik de min opmærksomhed, ja, men kun for at blive mindet om hvor døren er. Måske man lige skulle starte med, at sige hvad man ønsker, måske spørge til om pigen vil ride, for at se om hun “gider” deltage aktivt. Og vil hun ikke det, er det da bedre, at rejse sig og gå, som tiltvinge sig noget. Undskyld hvis jeg misforstår dit ordvalg, og overreagere. Men siger hvad jeg tænker… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 12. August, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden: Holy sh.., nu har jeg aldrig fået klager for at være passiv. Men hvis nogen gav mig en “sheriffstjerne” og huggede i bund, fik de min opmærksomhed, ja, men kun for at blive mindet om hvor døren er. Måske man lige skulle starte med, at sige hvad man ønsker, måske spørge til om pigen vil ride, for at se om hun “gider” deltage aktivt. Og vil hun ikke det, er det da bedre, at rejse sig og gå, som tiltvinge sig noget. Undskyld hvis jeg misforstår dit ordvalg, og overreagere. Men siger hvad jeg tænker… -Nu bevæger jeg mig mest i thaiverden, og humor er vigtig -samtidigt vække overraskelse tit grin -jeg er jo ikke nederdrægtig eller ond på nogen måde eller sadist (det ligger mig fjernt) jeg vil gerne være spontan, og gøre det jeg lige føler for, når jeg føler det... jeg siger hvad jeg gerne vil, men jeg vil også gerne have vi begge nyder agtet -det er svært hvis hun ligger der som den "sæk kartofler" og bare vil have det overstået... nogen kan finde på at ligge med mobilen i mens... det er heldigvis sjældent jeg har været i sådan situation. (Forstår godt det kan være svært at forstille sig, hvis man ikke har prøvet det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 12. August, 2021 Møffe skrev, for 2 timer siden: jeg vil gerne være spontan, og gøre det jeg lige føler for, når jeg føler det Møffe skrev, for 8 timer siden: jeg har gjort nogen tiltag for, at få en god oplevelse -f.eks. en "sherifstjerne" eller kærlige lussinger Thai eller ej, med mindre det er angivet som en fetich for pigen, så er det da over grænsen at være korporlig på den måde, er det ikke? Jeg ville da nødigt være den pige, som fik 5-6 sherifstjerner på hver arbejdsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1110 Skrevet 12. August, 2021 Undskyld min uvidenhed! en sherifstjerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. August, 2021 SpankingSub skrev, for 20 minutter siden: Undskyld min uvidenhed! en sherifstjerne? Nive og dreje i brystvorter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg