Hop til indhold
Spiv

Kvinder der køber sex

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
CR90 skrev, for 19 timer siden:

Been there, done that.

Ufatteligt mange kvinder er så så tørstige at det får en gennemsnitlig teenagedreng til at ligne en monk.
Baseret på min erfaring er det i høj grad gifte kvinder fra hjem med en årlig indtægt over 700K. Oftest fra midt 30'erne til start 50'erne. Ofte attraktive nok til at de ville kunne score i byen uden problemer, men med komplekser og snobbede nok til at det er "under dem". 

Igen, baseret på min erfaring, er markedet mere baseret på "word-of-mouth"  end noget andet. anbefalinger imellem bekendte og således.

Jeg skammer mig absolut ikke over at sige at  jeg har været en del af det marked. 

Der er vel mange som ikke har lyst til at score i byen og mange årsager dertil, uden at det behøver at være snobberi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden:

Der er vel mange som ikke har lyst til at score i byen og mange årsager dertil, uden at det behøver at være snobberi :)

mon ikke de fleste kunder M/K inden for købesex branchen, ikke kun betaler for god sex... men også betaler for at kunne gå igen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Røvslikker skrev, 1 time siden:

mon ikke de fleste kunder M/K inden for købesex branchen, ikke kun betaler for god sex... men også betaler for at kunne gå igen :rolleyes:

Nemlig, og - særligt i gifte personers tilfælde  - for diskretion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Spiv skrev, den 10.8.2021 at 13:42:

Nu er jeg her igen.

Der er kvinder der køber sex eller sexuelle ydelser.

Men hvor meget er det udbredt?

Kunne være sjovt hvis nogle af mændene herinde, der har erfaringer med det vil byde ind med jeres erfaringer.

Kvinderne også selvfølgelig.

Spændende emne der er alt for lidt fokus omkring.

Jeg har aldrig selv prøvet at købe sex, men jeg har en fast elskerinde, der besøger mig jævnligt med sin mands accept. 

Min vurdering er, at det ikke er særligt udbredt, da vi kvinder ofte har nemmere end mænd ved at få adgang til gratis sex.

Dog kan der være situationer, hvor diskretion og professionalisme vægter højt, hvorfor en kvinde vælger at købe sig til ydelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Der er vel mange som ikke har lyst til at score i byen og mange årsager dertil, uden at det behøver at være snobberi :)

Uden tvivl. Men visse overlappende segmenter af befolkningen, har fællestræk. 
Jeg taler kun ud fra personlig erfaring og jeg er ekstremt god til at læse folk.

Baseret på dine øvrige kommentarer i denne tråd, er det jo også tydeligt at du ikke har personligt kendskab til emnet. Så du har sådan set kun fordomme og gætterier at bidrage med. Hvorfor jeg også finder det ret sært og en smule trist at du udviser en klar emotionel respons til sagen.

Men det vil jeg lade dig rode med selv. I'm out :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CR90 skrev, for 15 minutter siden:

Hvorfor jeg også finder det ret sært og en smule trist at du udviser en klar emotionel respons til sagen.

Emotionel? Nanna er nok én af de mest saglige debattører herinde. Kom igen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CR90 skrev, 1 time siden:

og jeg er ekstremt god til at læse folk.

Det tyder dit skriv så ikke på, eller også er du bare ikke godt til at forstå hvad der skrives. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
CR90 skrev, for 15 timer siden:

Uden tvivl. Men visse overlappende segmenter af befolkningen, har fællestræk. 
Jeg taler kun ud fra personlig erfaring og jeg er ekstremt god til at læse folk.

Baseret på dine øvrige kommentarer i denne tråd, er det jo også tydeligt at du ikke har personligt kendskab til emnet. Så du har sådan set kun fordomme og gætterier at bidrage med. Hvorfor jeg også finder det ret sært og en smule trist at du udviser en klar emotionel respons til sagen.

Men det vil jeg lade dig rode med selv. I'm out :)

En klar emotionel respons ligefrem.. 

Well.. du har lidt ret, men nok ikke på den måde du tænker. Da jeg læste din kommentar blev jeg lidt ramt på, at jeg ikke selv ville omtale mine gæster sådan som du omtalte dine tidligere gæster. Det var såmænd det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...