Hop til indhold

Tråd om corona rejseplanlægning efterår/vinter

Featured Replies

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Men demonstranterne havde misset en vigtig detalje: tv-stationen havde flyttet adresse i 2013.

Som en skriver i EB: Det går på en eller anden måde op i en højere enhed... uoplyste på alle områder! 

• Svar 52
  • Visninger 4.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Krølle Bølle Jr.
    Krølle Bølle Jr.

Bare lige en kort bemærkning. Livet er for kort til at vente for længe  Hvorfor ikke bare lave det man vil i dag   -    i morgen er det måske forsent  Så herfra bare: Gute reise.  

• Vi opnår ikke flokimmunitet pga vaccinerne, men det er heller ikke tilfældet med influenza.   Alligevel forsvinder influenza-epidemierne efter et stykke tid.   Jeg er ikke bekymret for at rejse t

Postede billeder

Skrevet

Der er ikke andet for at glemme alt om det der, holde penthouse foldud-centerlfolden frem med venstre hånd og så fuld gang med højre hånd på lillemand.

Skrevet
  • Author

Bare se at få strammet skruen inden november Frau Merkel!

’Vaccinetvang ad bagdøren’: Selv Tyskland lægger nu hårdt pres på skeptikerne

Det bliver efterhånden hundedyrt og møgbesværligt ikke at være vaccineret i de største europæiske lande. I Tyskland er der gået valgkamp i spørgsmålet om ’vaccinetvang ad bagdøren’

https://www.information.dk/udland/2021/08/vaccinetvang-bagdoeren-tyskland-laegger-haardt-pres-paa-skeptikerne?fstln=#comment-1515977

Ellers tror jeg at jeg Tyskland udgår af ligningen, og jeg må håbe at andre aktuelle lande er nået længere med sund fornuft, stok og gulerod til november :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.