slip 1022 Skrevet 10. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Men demonstranterne havde misset en vigtig detalje: tv-stationen havde flyttet adresse i 2013. Som en skriver i EB: Det går på en eller anden måde op i en højere enhed... uoplyste på alle områder! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 10. August, 2021 Der er ikke andet for at glemme alt om det der, holde penthouse foldud-centerlfolden frem med venstre hånd og så fuld gang med højre hånd på lillemand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 13. August, 2021 Bare se at få strammet skruen inden november Frau Merkel! ’Vaccinetvang ad bagdøren’: Selv Tyskland lægger nu hårdt pres på skeptikerne Det bliver efterhånden hundedyrt og møgbesværligt ikke at være vaccineret i de største europæiske lande. I Tyskland er der gået valgkamp i spørgsmålet om ’vaccinetvang ad bagdøren’ https://www.information.dk/udland/2021/08/vaccinetvang-bagdoeren-tyskland-laegger-haardt-pres-paa-skeptikerne?fstln=#comment-1515977 Ellers tror jeg at jeg Tyskland udgår af ligningen, og jeg må håbe at andre aktuelle lande er nået længere med sund fornuft, stok og gulerod til november Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg