Guest Grydeskeen Skrevet 1. August, 2021 Jeg er efterhånden mere end halvvejs i mit liv, og har opdaget at jeg ikke kigger efter det samme som for år tilbage, og ja jeg kigger kun. har tidligere kigget på unge og spinkle piger, små bryster og gerne med langt hår, på hovedet. Nu har jeg opdaget at jeg ikke kigger efter dem mere, da jeg hele tiden kommer til at tænke på at jeg kunne være far til dem, og det er på ingen måde noget som jeg bryder mig om. Har også opdaget at jeg virkelig har fået “sympati” for nogle af de piger der er her på siden, udelukket på grund af deres holdninger og menings tilkendegivelser, og når jeg så går ind og ser et biled af dem, så slår det mig hvor meget de ligger fra hvad jeg tidligere har “tændt” på, men det er lidt som det ydre ikke er så vigtigt mere. Jeg har faktisk også opdaget at jeg har nemmer ved at accepter andres præferencer, ikke at jeg deler dem og forstår dem, men har bare lært at kunne accepter det. Når jeg tidligere læste om hvordan nogle piger kunne lide at bliver “taget” temmelig hårdt, så blev jeg helt ked af det, det bliver jeg ikke mere, jeg kan ikke forstå det, men har accepteret at det er der nogen som godt kan lide, hvorimod jeg er meget til nærvær, nusser og sanselighed. Er bare glad hvis alle kan få det som de ønsker. Kan tidligere huske når jeg læste indlæg fra en domina fra Fyn, hun er her ikke mere, hun kunne udtrykke sig så varmt, klart og rummene, deler på ingen måde præferencer, men ja hvad kan jeg sige for at det kan forstås, jeg havde virkelig lyst til at sidde på en café og snakke med hende, ikke andet. Har den samme oplevelse med andre herinde, ingen nævnt ingen glemt. Er jeg den eneste som har det sådan, ændre smag ? Nok også fordi jeg er blevet ældre, og måske lidt klogere, eller ihverfald bare har fået mere erfaring med hensyn til mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 1. August, 2021 Er desværre ikke til unge piger og har aldrig været det. Og slet ikke unge tynde piger, med babser der står lige ud i luften. Er heller ikke til plastik-kasser, botox og kyssemund’s-billeder. Er mere til det naturlige, og falder Babserne lidt, så er der mere der gynger når de hopper. tror ikke mine ændringer hvad piger angår har ændret sig så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 1. August, 2021 Jeg har ikke ændret smag, jeg er stadig mest interesseret i kvinder på min egen alder. Det har jeg været hele livet 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 1. August, 2021 (edited) Tjaah jeg er et brystbarn og det har jeg altid været, og nu hvor jeg også er passerede de 50 har jeg måske lært, at styre det lidt -tidligere kunne jeg gå helt i stå over, at se en par store bryster...g Jeg er til det naturlige og intet pynt! Jeg kan ikke stå for en speciel genert-frækhed ved en pige. I forhold til at acceptere andres præference, så er det ingen problem -så længe jeg kan slippe. Jeg kan dog ikke forstå/følge de piger der får tatoveringer og andet kunstigt -synes det er spild at køn kvindekrop og meningsløst. Og at de får det bedre med dem selv pga. det er for opreklameret;-) Det der er til det hårde og ekstreme -har et problem et eller andet sted i deres opvækst/liv... Det er mange der skriver herinde, jeg har respekt for, og kan følge/forstå deres budskaber, når de skriver -Og det er spændende med de debatter der så kan opstå... -Men det er nok ligeså mange som jeg har det helt modsat med, og endda blevet overrasket over deres holdning/mangel på samme Det kan været et fedt forum herinde -det har nok ændret nogen perspektiver i min knold alligevel. Min smag er bleven mere nuanceret -store bryster er ikke bare store bryster... man finder små ting som betyder nydelse -som man ikke troede eksisterede tidligere... -så pludselig betyder "store bryster" mindre;-) ggg Redigeret 1. August, 2021 af Møffe glemte noget;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 1. August, 2021 Hej jeg vil ikke sige jeg ikke er til frodige piger - men dem gider jeg ikke betale for, da de kan fås gratis - og en kvinde i sin bedste alder der også tænder på mig - er altså lidt andet sex, så dem betaler jeg - næsten aldrig for sex… men jeg er helt klart til unge slange piger med store bryster, også lavet bryster, osv…. Jeg tænder på ungdommens energi - og har haft så mange gode oplevelser med unge gp - hvor de også har nydt godt af min livserfaring - selvom jeg ikke er gammel - men har prøvet mange spændende ting i mit liv… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 262 Skrevet 1. August, 2021 Jeg er 58 kunne ikke tænke mig en helt ung, har haft nogle omkring 40-45, nu har jeg fundet en kæreste på min egen alder, buttet og helt vild. Det slår alt andet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 1. August, 2021 fræk6 skrev, for 1 time siden: jeg er helt klart til unge slange piger Er hende her mon ung nok? /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 1. August, 2021 Mit nick "Pops" er ikke valgt uden grund. Man har jo nået en vis alder og er grånet med værdighed. Når jeg kigger tilbage, kan jeg fint genkende, at som årene er gået er Gudinderne i målgruppen blevet mere og mere modne. Faktisk ville jeg gerne have vidst allerede for 25 år siden hvor meget seksualitet, der folder sig ud, når en sød frugt har hængt længe nok på træet til at kunne plukkes i fuldmoden tilstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. August, 2021 Grydeskeen skrev, for 3 timer siden: Jeg er efterhånden mere end halvvejs i mit liv, og har opdaget at jeg ikke kigger efter det samme som for år tilbage, og ja jeg kigger kun. har tidligere kigget på unge og spinkle piger, små bryster og gerne med langt hår, på hovedet. Nu har jeg opdaget at jeg ikke kigger efter dem mere, da jeg hele tiden kommer til at tænke på at jeg kunne være far til dem, og det er på ingen måde noget som jeg bryder mig om. Har også opdaget at jeg virkelig har fået “sympati” for nogle af de piger der er her på siden, udelukket på grund af deres holdninger og menings tilkendegivelser, og når jeg så går ind og ser et biled af dem, så slår det mig hvor meget de ligger fra hvad jeg tidligere har “tændt” på, men det er lidt som det ydre ikke er så vigtigt mere. Jeg har faktisk også opdaget at jeg har nemmer ved at accepter andres præferencer, ikke at jeg deler dem og forstår dem, men har bare lært at kunne accepter det. Når jeg tidligere læste om hvordan nogle piger kunne lide at bliver “taget” temmelig hårdt, så blev jeg helt ked af det, det bliver jeg ikke mere, jeg kan ikke forstå det, men har accepteret at det er der nogen som godt kan lide, hvorimod jeg er meget til nærvær, nusser og sanselighed. Er bare glad hvis alle kan få det som de ønsker. Kan tidligere huske når jeg læste indlæg fra en domina fra Fyn, hun er her ikke mere, hun kunne udtrykke sig så varmt, klart og rummene, deler på ingen måde præferencer, men ja hvad kan jeg sige for at det kan forstås, jeg havde virkelig lyst til at sidde på en café og snakke med hende, ikke andet. Har den samme oplevelse med andre herinde, ingen nævnt ingen glemt. Er jeg den eneste som har det sådan, ændre smag ? Nok også fordi jeg er blevet ældre, og måske lidt klogere, eller ihverfald bare har fået mere erfaring med hensyn til mennesker. Hej Grydeskeen Meget enig. Vi har samme glæde ved det sensuelle og ja, rummeligheden sniger sig ind med alderen hos de fleste. Heldigvis. Var faktisk på vej med et indlæg om samme emne, men det dropper jeg, da du på glimrende vis dækker hovedpunkterne. Men jeg kan tilføje, at jeg selv er 60 og har stor glæde ved at opsøge de mere modne piger, dem der har livserfaring, og som i øvrigt er godt udstyret, også på indersiden af hovedet. For mig er der intet, der kan måle sig med en pirrende og flot pige, der forfører mig og som bagefter også kan give åndelig modstand.Eller alternativt sort humor. Og som måske endda siger mig imod. Normalt noget man kan være heldig at få hos sine faste partner, men det er faktisk lykkedes mig, efter en del tests og deraf følgende omkostninger, at finde et par GP-ere, der leverer hele denne pakke. Næsten som var det ægte parisiske eller japanske kurtisaner, der jo netop både kunne knalde og konversere. Mange hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. August, 2021 Jeg er giga overfladisk, heraf kigger jeg ofte efter Pamela Anderson-typer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 1. August, 2021 Runaldo skrev, for 44 minutter siden: Jeg er giga overfladisk, heraf kigger jeg ofte efter Pamela Anderson-typer. Du mener mensa medlemmer der er dybt engageret i at diskutere klima og politik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 1. August, 2021 Mit udvalg af kærester/koner/andre forhold har generelt været kvinder på min egen alder. Når det kommer til GP, er der nok ikke så mange på min alder tilbage. Min yndlings-GP er lidt yngre, end de ældste af mine børn. Alderen betyder for mig ikke så meget. For mig handler det om, at hun er velplejet, kan og vil tilfredsstille mig og har en god personlighed… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 1. August, 2021 (edited) En af årsagerne til at jeg i mere end 20 år har været glædespige ved siden af min primære karriere har været at jeg for det første ikke er monogam af natur, tænder på bekræftelsen i betalingen og ikke mindst fordi jeg tænder på rigtigt mange forskellige typer mænd og forskellige slags sex. Forskellige mennesker tænder bare forskellige ting. En purung supersulten uerfaren mand der efter en halv time endelig tager mod til sig og spørger "vil du være sød at sætte dig på mit ansigt?" smelter jeg da helt over. En moden erfaren mand der har hænderne skruet godt på og tungen ligeså, der kysser mig overalt og forkæler mig stille og kælent selvom han ikke længere er i stand til at få rejsning smelter jeg da også helt over. Ham der knalder mig jævnligt hvor vi efter en pause slet ikke når at få tøjet helt af og han bare lamme-banke-vold-knepper mig hen over armlænet på sofaen før vi har sagt hej, smelter jeg da også helt over. Ham der har lavet mad til mig når jeg ankommer og købt chokolade og tændt lys og vi har dybe samtaler om alt og ingenting før vi kysseboller som vi plejer, smelter jeg da helt over. Og så alle dem midt imellem. Høje, lave, tynde, tykke, professionelle sportsfolk og mænd i kørestol. Og alle dem midt imellem. Det allerskønneste ved at være inviteret ind i en mere eller mindre fremmed mands privatsfære og opleve magien i lige netop dét der er summen af hvad vi har med hver især netop den dag, er da diversiteten. Det er nok også en af grundene til at jeg synes monogame mennesker enten må komme fra en fremmed planet, eller ganske enkelt ikke ved hvad de går glip af Jeg tænker at den eneste forskel der rigtigt betyder noget for alvor, mellem jer rødder herinde som sexkøbere og mig som sexsælger måske bare er hvilken vej pengene vender. Jeg er ret sikker på at hvis jeg var en mand så havde jeg sørget for at tjene penge nok til at kunne vælte mig i købedamer i alle mulige forskellige fysiske varianter. Nu er jeg bare så smadder heldig at sidde på den grønne gren hvad det angår at jeg faktisk kan tjene pengene samtidigt med at jeg vælter mig i betalingsmænd i alle mulige forskellige fysiske varianter. Jeg tænker det er lidt ligesom med restaurantbesøg. Det kan godt være man har en stamrestaurant eller tre man vender tilbage til ofte. Men ind imellem kan man da godt lige få lyst eller inspiration til noget andet end man plejer. Hvorfor nøjes med? Kærligst, Eva PS: Der går som så ofte før babser i debatten En af mine replikker mht. størrelsen osv. på bryster er: Mænd tænder ikke på en bestemt slags bryster. De tænder på tilgængelige bryster Redigeret 1. August, 2021 af Eva Nadine 8 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. August, 2021 Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden: En af årsagerne til at jeg i mere end 20 år har været glædespige ved siden af min primære karriere har været at jeg for det første ikke er monogam af natur, tænder på bekræftelsen i betalingen og ikke mindst fordi jeg tænder på rigtigt mange forskellige typer mænd og forskellige slags sex. Forskellige mennesker tænder bare forskellige ting. En purung supersulten uerfaren mand der efter en halv time endelig tager mod til sig og spørger "vil du være sød at sætte dig på mit ansigt?" smelter jeg da helt over. En moden erfaren mand der har hænderne skruet godt på og tungen ligeså, der kysser mig overalt og forkæler mig stille og kælent selvom han ikke længere er i stand til at få rejsning smelter jeg da også helt over. Ham der knalder mig jævnligt hvor vi efter en pause slet ikke når at få tøjet helt af og han bare lamme-banke-vold-knepper mig hen over armlænet på sofaen før vi har sagt hej, smelter jeg da også helt over. Ham der har lavet mad til mig når jeg ankommer og købt chokolade og tændt lys og vi har dybe samtaler om alt og ingenting før vi kysseboller som vi plejer, smelter jeg da helt over. Og så alle dem midt imellem. Høje, lave, tynde, tykke, professionelle sportsfolk og mænd i kørestol. Og alle dem midt imellem. Det allerskønneste ved at være inviteret ind i en mere eller mindre fremmed mands privatsfære og opleve magien i lige netop dét der er summen af hvad vi har med hver især netop den dag, er da diversiteten. Det er nok også en af grundene til at jeg synes monogame mennesker enten må komme fra en fremmed planet, eller ganske enkelt ikke ved hvad de går glip af Jeg tænker at den eneste forskel der rigtigt betyder noget for alvor, mellem jer rødder herinde som sexkøbere og mig som sexsælger måske bare er hvilken vej pengene vender. Jeg er ret sikker på at hvis jeg var en mand så havde jeg sørget for at tjene penge nok til at kunne vælte mig i købedamer i alle mulige forskellige fysiske varianter. Nu er jeg bare så smadder heldig at sidde på den grønne gren hvad det angår at jeg faktisk kan tjene pengene samtidigt med at jeg vælter mig i betalingsmænd i alle mulige forskellige fysiske varianter. Jeg tænker det er lidt ligesom med restaurantbesøg. Det kan godt være man har en stamrestaurant eller tre man vender tilbage til ofte. Men ind imellem kan man da godt lige få lyst eller inspiration til noget andet end man plejer. Hvorfor nøjes med? Kærligst, Eva PS: Der går som så ofte før babser i debatten En af mine replikker mht. størrelsen osv. på bryster er: Mænd tænder ikke på en bestemt slags bryster. De tænder på tilgængelige bryster Hej Eva, Som altid et spændende skriv fra dig. I 35 år har jeg været monogam, well, næsten monogam. Det er jeg ikke mere af netop de årsager, du fortæller om. Oplever som 60-årig en stor lyst til nye oplevelser og har nu været sammen med en snes skønne piger i alderen 20-46 år. Er blevet stamgæst hos 5-6 af dem med fokus på fælles nydelse og rettidig omhu med liderligheden. Ikke alene er jeg forynget, men har også tabt seks kilo. Føler mig langt stærkere end før og mere glad. Så jeg vil gerne benytte mig af "smutvejen" hen til dig via dit massagetilbud. En god måde at mødes første gang. Skriver til din sekretær. Kys fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 1. August, 2021 Ja jeg er rykket fra Danske spændende GP til spændende Thai lady's 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 1. August, 2021 @Eva Nadine Jeg håber ikke det virker som om jeg skamroser dig ... ... Men dit indlæg oven for er helt formidabelt!!! Tror flere af os mænd har det med piger på samme måde som du beskriver det med mænd ... Det er en diskussion med rigtig, rigtig mange facetter, og jeg kommenterer det senere ... jeg har lidt travlt lige nu ... Men koblingen til det at være ikke-monogam er jeg meget enig i ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 1. August, 2021 Mine præferencer mht til piger og købepiger, har faktisk ikke ændret sig ret meget. Er efterhånden passeret mit forventelige medio livstid, hvis man kigger på levetidsgennemsnit for mænd i Danmark, ja faktisk godt og vel endda. Men jeg holder stadig utrolig meget af unge, sprøde, gerne petite piger. Helst med langt hår, strittende bryster og en vanvittig god røv. Og helst uden unaturlige tilsætningsstoffer, eller kirurgi. Og meget gerne uden alt for meget blæk i huden. Er gift med den samme som for 30 år siden, men har altid dyrket andre - Hvilket hun i øvrigt også gør. Har ingen planer om, at mit ægteskab skal slutte, på trods af, st det i hvert fald er 10 år siden jeg sidst har haft sex med min kone. Ved godt, at min livsstil ikke er typisk, tror heller ikke mange ville bytte, heller ikke selvom det er med min kones vidende, at jeg stadig er meget seksuelt aktiv. Dog er jeg sikker på, at hun ikke ville billige eller syntes det er okay, at jeg benytter mig af købesex. Ikke vi nogensinde har talt om det, men er ret klar fornemmelse jeg har. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 82 Skrevet 2. August, 2021 Min præference hen over 30 år har ikke ændret sig. Unge piger med et symmetrisk ansigt, først i tyverne. helst ikke voldsomt overvægtige, men lidt på sidebenene generer mig ikke. optimalt slanke, uden at være sygeligt tynde. Med andre ord: piger der har indikatorer på at være sunde og fertile. /ungersvend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 2. August, 2021 Min præference som 56 årig er den samme som den altid har været, og som den altid vil forblive. 18 + - 25, med undtagelser op til 40 + Og det er den af samme grund, som altid har været grunden. Jeg kan kun opnå min præference fordi jeg betaler. Jeg kunne ikke opnå det gratis, da jeg var jævnaldrende med de piger, og jeg kan ikke opnå det nu, eller i fremtiden uden at betale. Jeg er også frygtelig overfladisk, visuelt og fokuseret på det kortvarende kropsnære samvær, det drejer sig om. Godt håndværk, og et smukt udseende, det er godt de 15 - 30 minutter det drejer sig om, hver gang det efterfølgende er tilbage til virkeligheden for mig. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 4. August, 2021 Sjovt med denne tråd for tænkte lige over hvordan min smag har ændret sig igennem de sidste par år. Jeg er midt i fyrrerne og har aldrig haft en kæreste som ikke var asiat, fra min første kæreste til de år jeg har boet i asien og jeg kan ikke forstille mig at have en ikke asiatisk kæreste, ikke fordi de er underdanige for det er de absolut ikke men kan ikke forstille mig at komme hjem til en hvid kvinde. Derfor gik jeg nok efter de hvide unge sprøde, petit damer i mange år. Det har ændret sig, jeg har altid tændt på bryster om det var a-skål eller h-skål betød ikke så meget bare de var naturlige og jeg fik lov til at lege med dem, det var det eneste der var vigtigt, men nu skal de helst være store og det går jeg efter i øjeblikket. Alderen er også gået fra tyverne til fyrrerne og gerne de lidt mere frodige, men mest af alt er det servicen jeg går efter, nu skal jeg passe på hvad jeg skriver, men jeg vil hellere have en fed oplevelse med en femmer end en mekanisk oplevelse med en tier. De 2 seneste er Felina og Laura på samme adresse og de fantastiske blowjobs de gav, vi nåede aldrig længere, så for nu betyder en god gang Mega meget mere end alm. sex. Men det ændrer sig nok på et tidspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 5. August, 2021 sneræven skrev, den 1.8.2021 at 20:57: Tror flere af os mænd har det med piger på samme måde som du beskriver det med mænd Uddyber lige lidt ... Eva Nadine skrev, den 1.8.2021 at 17:49: Det allerskønneste ved at være inviteret ind i en mere eller mindre fremmed mands privatsfære og opleve magien i lige netop dét der er summen af hvad vi har med hver især netop den dag, er da diversiteten. Lige præcis ... ... Der er mange piger / kvinder, jeg synes er spændende - personlighed, udseende, seksuelt ... Og netop mangfoldigheden gør det spændende, jeg ville gerne have oplevet at være tæt på flere forskellige kvinder .. nysgerrighed, om man vil ... Det handler ikke KUN om sex, men det handler OGSÅ om sex ... Jeg har også problemer med at forstå monogami .. men måske fordi jeg ikke forelsker mig .. jeg har ikke rigtig de eksklusive følelser ... Eva Nadine skrev, den 1.8.2021 at 17:49: Det er nok også en af grundene til at jeg synes monogame mennesker enten må komme fra en fremmed planet, eller ganske enkelt ikke ved hvad de går glip af Eller at monogame og ikke-monogame er to forskellige arter ... Jeg tror mange faktisk er monogame - men også at det for mange er en påtvunget norm. Mange monogame prioriterer ikke sex særlig højt - familien, og anseelsen hos venner og lokalsamfund, er langt vigtigere. Sex er OK .. så langt er vi nået .. men det må aldrig være et 'issue' ... Diskussionen om monogami eller ikkemonogami er som en halv religionskrig ... Kort sagt, så handler det om, at man godt kan være ikke-monogam og også være et ordenligt menneske ... Og dén tanke er g-o-d-t nok svær at sælge, derude i virkeligheden ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 5. August, 2021 Om min smag har ændret sig med alderen .. ? Næh, det synes jeg egentlig ikke ... Jeg har altid været vil med et kønt ansigt og en pæn krop, men det skal forstås ret bredt, det handler ikke om det 'perfekte' ... Men det er klart, at så er de unge piger da fristende ... Der er også noget uspoleret over de unge, jeg godt ka' li' ... Det er lidt hmmm... når man som jeg er en ret så ældre herre ... Men jeg er faldet i en tre gange (danske piger under 25) ... Og det er jo ikke lige s-å heldigt for min seksuelle opdragelse, når jeg har noget anden erfaring end @Pops Pops skrev, den 1.8.2021 at 15:36: Faktisk ville jeg gerne have vidst allerede for 25 år siden hvor meget seksualitet, der folder sig ud, når en sød frugt har hængt længe nok på træet til at kunne plukkes i fuldmoden tilstand ... det tre unge kviinder jeg har besøgt havde så afgjort ganske livlige, det var ikke seksuel energi de manglede ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 6. August, 2021 sneræven skrev, for 13 timer siden: Diskussionen om monogami eller ikkemonogami er som en halv religionskrig ... Enig. Og som ikke-monogam er det mest en diskussion, som man kan have, hvis man ikke er i forhold, da meget få koner/kærester accepterer, at andre kvinder er inde i billedet. sneræven skrev, for 13 timer siden: Kort sagt, så handler det om, at man godt kan være ikke-monogam og også være et ordenligt menneske ... Og dén tanke er g-o-d-t nok svær at sælge, derude i virkeligheden ... Igen enig. God betragtning, og godt formuleret. sneræven skrev, for 13 timer siden: Mange monogame prioriterer ikke sex særlig højt - familien, og anseelsen hos venner og lokalsamfund, er langt vigtigere. Nemlig. Havde min bedre halvdel haft samme sexlyst som mig, var jeg nok forblevet monogam. Lidt paradoksalt i forhold til udsagnet om, at monogame ikke prioriterer sex så højt, måske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 6. August, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Havde min bedre halvdel haft samme sexlyst som mig, var jeg nok forblevet monogam. Lidt paradoksalt i forhold til udsagnet om, at monogame ikke prioriterer sex så højt, måske. Tror egentlig ikke det er så paradoksalt. Selv om man er - som @Eva Nadine udtrykker det - "ikke monogam af natur" - kan man godt vælge at leve monogamt. Mange mænd har det såmænd OK med et "onsdagsknald" og lidt hyggesex ... Det er anderledes for mange kvinder - hvis de keder sig seksuelt, eller seksualiteten er i vejen, lukker deres seksualitet simpelt hen ned ... har hørt det fra flere (kvinder) ... Og det er et problem ... Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Og som ikke-monogam er det mest en diskussion, som man kan have, hvis man ikke er i forhold, da meget få koner/kærester accepterer, at andre kvinder er inde i billedet. Enig ... blot det at tale om det er fuldstændig uaccceptabelt for kvinden i de fleste forhold ... Det er en del af 'kontrakten', og det er ærgerligt, fordi man ikke kan få en åben og ærlig snak ... Og hvordan pokker forholder man sig så som ikke monogam af sind, når "åbenhed og ærlighed" jo er et helt grundlæggende krav i et parforhold ... ? Tankevækkende, at det eneste sted ikke-monogame kvinder og ditto mænd kan snakke åbent om at have lyst til flere og sex med flere, er her på Eroguide og med GP'ere ... Tankevækkende også, at det mest er kvinder, der er udfarende i de debatter Både her på Eroguide. Men også 'ude i virkeligheden' hvor en del kvindelige sexologer arbejder med åbne parforhold og polyamory ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 6. August, 2021 Nu har jeg fulgt diskussion/meningsudveksling mellem et par stykker herinde om monogami mm. Og vil gerne komme med en kommentar eller to. kunne jeg tænke mig at være sammen med en masse smukke piger ? Ja det kunne jeg, og jeg vil helt sikkert også nyde det, MEN. vil det ikke være rart ikke at være afhænglig af en derhjemme ? jo det vil så, MEN vil det ikke være rart ikke at skulle stå til ansvar over for en fast partner ? Jo, det vil helt sikkert være rart at bare kunne opføre sig som man vil, uden at skulle tænke på en fast partner. MEN. nu kommer MEN. hvor er det rart at vågne op med den man elsker ved siden af sig i sengen, kramme hinanden og bare være til for hinanden, give et lille klap i numsen når man går forbi i køkkenet, fået lille kys inden man køre på arbejde, få/give massage efter en hård dag på jobbet, køre en tur i skoven med en madpakke, gå en tur sammen, eller bare sidde i sofaen og se en film, mens man nusser hinanden. alle de ting og meget mere af samme slags vil jeg ikke undvære for noget i hele verden, og ja jeg er godt klar over at det kan slutte lige pludselig, men så meget mere grund til at nyde det i nuet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg