Hop til indhold
Guest Aalborg

Hedemannsgade 4, 8000 C

Recommended Posts

har været forbi 2 gange her den sidste uge, begge gange besøgte jeg Jeanie, og kan kun give mesteryowda ret, hun må være den flotteste thaipige i byen, en god gang massage og er med på det hele, jeg fik dog kun massage og HJ. hendes priser er noget over normalen HJ 700 hele pakken koster 1500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så med Nek eller Anna... er de der stadig ? Nogen der ved det ?

Pen og Ann. Nej de er der ikke. Ann er i Thailand. Pen???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Pen og Ann. Nej de er der ikke. Ann er i Thailand. Pen???

 

Der blev spurgt om Anna og Nek, og det var det du svarede på eller ? Men du skrev to andre navne. :)

 

Jeg spørger blot, da jeg også gerne vil høre om Anna stadig er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev spurgt om Anna og Nek, og det var det du svarede på eller ? Men du skrev to andre navne. :)

Jeg spørger blot, da jeg også gerne vil høre om Anna stadig er der.

Jep det var lige mig der så forkert.

Kender intet til hvor Anna er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pen og Ann. Nej de er der ikke. Ann er i Thailand. Pen???

Pen er på jordbrovej Asien

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Pen og Ann. Nej de er der ikke. Ann er i Thailand. Pen???

 

 

Pen er på jordbrovej Asien

 

 

Hmmm... ok, så hvem ER rent faktisk i Hedemannsgade nu ???  Jeanie og Is... og Jeanie skal "bestilles" i god tid ...eller hva' ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeanie og anna er der i øjeblikket, jeg har været der 4 gange inden for den sidste månede, alle gange ude´n af bestille tid, har lige ringet 5 minuter inden for at høre om der var optager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, tak 2014, ...bare mærkeligt, for jeg synes jeg får forskellige svar fra forskellige kanter... nogen siger Anna ikke er der mere, andre siger hun stadig er der... jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tro ...så jeg må nok hellere snart tage derned og tjekke selv...! ;-)  hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for nyligt

Blev betjent af Anne ung smuk små bryster, slatten massage MEN hun fik lokket en tusse ud af mig for et hj. Fuck jeg hader når pikken bestemmer, men dejligt var det SS

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

De har skruet priserne op dernede i forhold til tidligere. 1500 for hele pakken. Men 1000 for et HJ er også skruet godt op. Hvis man er liderlig gør man mange ting der måske ikke er fornuftige, så jeg forstår godt han blev fristet,men 1000 for et HJ, det gad jeg ikke, så hellere betale en plovmand mere for hele pakken eller nøjes med 300 for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Stedet har altid været byens dyreste ud fra hvad jeg har oplevet, tilgengæld så leverer de også varen, men det skal de også når vi taler om de priser.

Jeg har været der mange gange, jeg går af princip hvis pigen ikke tiltaler mig når jeg ser hende, men ellers så synes jeg niveauet er fint dernede generelt. Det er ikke så tit jeg går igen med uforrettet salg.

Men når de begynder på at kræve 1000 kr for et hj og 1500 for hele pakken (jeg køber altid kun hele pakken) tror jeg de begynder at tage så høje priser at for mange holder sig væk eller ikke kommer igen.

Men det må de jo selv styre, de sætter prisen, så kan vi kunder vurderer om vi vil betale og have ydelsen eller ej.

Jeg bliver nok ved med at besøge stedet, medmindre jeg finder andre steder som jeg synes er bedre, og det kan jo ikke udelukkes at det sker. Jeg tror da jeg vil kigge lidt andre steder også.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

som tidligere skrevet ,det er sku da kun fjolser der vil betale alle de penge , i skyder jer selv i foden ,kom nu ned på et ordentlig leje igen ,vil håbe i boykotter  dem som jeg gør ,

Del dette indlæg


Link til indlæg

som tidligere skrevet ,det er sku da kun fjolser der vil betale alle de penge , i skyder jer selv i foden ,kom nu ned på et ordentlig leje igen ,vil håbe i boykotter  dem som jeg gør ,

 

Ja jeg er holdt med at komme der, efter at ha været stamkunde i nogle år.

Sidst jeg var der fik jeg en rigtig dårlig behandling af jeanie.

Det var godt nok kun 25 min til normal lukke tid men det var ikke noget problen, men det var det så alligevel da vi var kommet i gang, og skulle alligevel betale fuld pris selv om jeg kun fik 35 min. 

Så det er slut men mig som kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God idé, Goldfinger... HVIS de altså fatter et sådant hint...!   :wink:

Det kunne jo være, at de kiggede med her eller fik et hint om dette, men det er jo som sådan ligegyldigt, hvis "ordrebogen" stadig er fuld og der derved er kunde-accept til, at skrue yderligere indtil grænsen overskrides - hvis altså den findes!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morning

 

Ikke for at retfærdiggøre at hun tog røven på mig / p....

Det var alt i alt en god oplevelse på trods af prisen, men jeg har lært at lige denne pige ikke skal have mine penge mere. Thats it

Hun var nøgen og fræk og der var lidt kommunakations/ forståelsesproblemer fra begge parter på trods af at hun taler dansk. Men jeg gad ikke til at ødelægge stemningen for de 300 kr. jeg betalte for meget. Mit valg/ p...... valg

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

 

Er lige kommet hjem fra Hedemannsagade.

Pigen jeg var sammen med hedder Nongh taler dansk og er sød. Hun har større kunstige bryster og en lækker krop ikke åleslank men lækker blød.

 

Massagen var pirrende og det var det. Men sexen var der ikke noget at klage over. Fik så hat og briller stadigvæk ligger dernede.

 

Der har været langt mellem snapsene dernede men Nongh vil jeg gerne gentage seancen med.

 

God Påske Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

God formiddag

 

Tog til stedet i mandags som afslutning på en god påskeferie for at gense nongh Igen. Jeg synes at det var et godt besøg sidst. (se længere oppe)

 

Blev taget imod af en ung pige som hedder Ae, hun fik mig til at tvivle på om det var Nongh jeg skulle spørge efter igen. Så det valget faldte på Ae da jeg godt kunne lide hvad jeg så.

 

Ae er ung taler engelsk. Har en super LÆKKER krop med en A skål glat og smager dejligt. Havde en fantastisk time med hende og den smule massage jeg fik var forbavsende dejlig. Eneste suk er ingen kys på munden og at vi glemte fransk til mig.

 

Value for Money.I min optik har stedet pt 2 super piger som på hver deres måde har leveret en fed oplevelse.

 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God formiddag

 

Tog til stedet i mandags som afslutning på en god påskeferie for at gense nongh Igen. Jeg synes at det var et godt besøg sidst. (se længere oppe)

 

Blev taget imod af en ung pige som hedder Ae, hun fik mig til at tvivle på om det var Nongh jeg skulle spørge efter igen. Så det valget faldte på Ae da jeg godt kunne lide hvad jeg så.

 

Ae er ung taler engelsk. Har en super LÆKKER krop med en A skål glat og smager dejligt. Havde en fantastisk time med hende og den smule massage jeg fik var forbavsende dejlig. Eneste suk er ingen kys på munden og at vi glemte fransk til mig.

 

Value for Money.I min optik har stedet pt 2 super piger som på hver deres måde har leveret en fed oplevelse.

 

Venligst 8000

Hej 8000

Hvad giver du forsådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

på besøg i torsdags kan jeg konstare at lokalerne i hedemannsgade stadigt er second to none - inklusiv Sanex duftneutral-bodywash - og at der kan bades både før og efter (og at baderummet bliver rengjort indiemmelm.. 

 

selve massagen toog AE sig af - det var godt pirrende og med de obligatoriske strejf efter kort tid ... meget fokus på mine baller og anus - pirrende (dog ikke penetrering)  men præcis som jeg foretrækker det.

 

sexen var OK - men bestemt ikke verdensklsse - på trods af en ubestridelig g-punktsorgasme var der stadigt en del reservation i Ae. 

 

Så konklusionen er: Sex Ok, massage fin, lokaler fremragende... egentlig ville jeg helst have haft det i omvendt rækkefølge.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...