Hop til indhold
Guest Aalborg

Hedemannsgade 4, 8000 C

Recommended Posts

Guest Aalborg

SØNDAG 28/7

Var jeg, efter at have læst mange gode/positive indlæg, en tur på stedet ved middagstid.

Jeg blev lukket ind af en nydelig pige, som præsenterede sig som Pen, 33 år. Ikke mager, men flot krop, lige som det passer mig. Vi blev hurtigt enige om, fuld pakke til kr.1.200.

En god og dybdegående indledende massage, som var en mix. mellem oliemassage/alm. thaimassage.

Herefter en udmærket afsluttende sex i flere stillingen. Kort beskrevet udmærket behandling. Pen fortalte, at hun havde en veninde Nam, der også var på arbejde i dag, men desværre var optaget lige nu. Hvis jeg senere ville have en oplevelse med hende, kunne jeg bare ringe igen.

Helt klart, det gør jeg snart.

En udmærket søndagsudflugt til Århus.

Jeg vender selvfølgelig tilbage, når jeg også har besøgt Nam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pen fortalte, at hun havde en veninde Nam, der også var på arbejde i dag, men desværre var optaget lige nu. Hvis jeg senere ville have en oplevelse med hende, kunne jeg bare ringe igen.

Det var mærkeligt, for jeg var sammen med Nam for ca. 1½ måned siden, og da fortalte hun mig, at hun snart skulle på ferie i Thailand ? Så er hun enten ikke kommet afsted endnu, eller også var det en betydeligt kortere ferie end hun gav udtryk for...! Men hvis du får lejlighed til at møde hende, så har du en dejlig oplevelse i vente ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej Zorba et al,

Til info:

Jeg var på gæstevisit i Hedemannsgade for et par dage siden, besøgte On (sådan sagde hun at det staves hvis jeg ellers forstod hende rigtigt, hendes engelske er noget mangelfuldt). Hun fortalte at der pt. var Pen, Nam og hende selv. Jeg kender ikke Nam, så jeg ved ikke om det er den samme Nam, som du tænker på, men hvis der kun er lille udskiftning, så er det nok hende.

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zorba et al,

Til info:

Jeg var på gæstevisit i Hedemannsgade for et par dage siden, besøgte On (sådan sagde hun at det staves hvis jeg ellers forstod hende rigtigt, hendes engelske er noget mangelfuldt). Hun fortalte at der pt. var Pen, Nam og hende selv. Jeg kender ikke Nam, så jeg ved ikke om det er den samme Nam, som du tænker på, men hvis der kun er lille udskiftning, så er det nok hende.

Cheers

On? Havde hun en tatovering på håndleddet?

Fik du fuld pakke eller? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej Århuselsker,

Jeg så ikke om hun havde en tatovering; hun kan godt have haft det, men så så jeg det bare ikke. Hvis jeg ellers skal prøve at beskrive hende: Hun har et smukt ansigt, langt glat hår, pæn krop, B-skål tror jeg. Og hun har lidt kraftige ben.

Siger dette dig noget så?

Fuld pakke: Tjae sådan næsten da. Vi blev enige om HJ og at hun tog alt tøjet af. Og så en del gensidig 'nusseri' under de afsluttende aktiviteter. Og bagefter i bad sammen, det er alså en super afslutning : -)

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Hunter

Næ, det siger mig ikke noget. Der er altså noget jeg er gået glip af :( Kommer der ellers tit, men hun må da absolut holdes ved selskab næste gang min vej falder forbi.

Der var noget ved navnet der fik en lille svag klokke til at ringe. Mener at have besøgt en pige med det navn på en anden klinik i byen, men kan fileme ikke huske hvilken. Nu er On heller ikke et usædvanligt kælenavn for en thailandsk pige :)

Ja bad bagefter er altså en rigtig dejlig afslutning på et besøg. Det er drøn hyggeligt, og man kommer lidt ned i gear på en rar måde. Det er en rigtig GF ting.

Ud fra mit besøg sidste uge, kan jeg bekræfte at det er den samme Nam/Nan/Naan i vil møde, som har været der siden hun holdt på N&N. Pen er også den samme som har været der længe. Hun har just været på ferie i Thailand. Her benyttede hun lejligheden til at få en mere fyldig barm. Flot lavet, selvom jeg nu foretrak den lille frække naturlige hun havde før. Smag og osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej Århuselsker,

Jeg troede egentlig bare at 'On' var den samme som 'Uhn', som jeg har set omtalt i en anden tråd om samme sted - men det er måske ikke rigtigt så?

- Og hvem er det iøvrigt, der har den tatovering du omtaler ?

Det er altså ikke nemt med alle de Thaipiger : -) men det er vel et positivt problem ...

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunter

Ja det har du nok ret i det er hende der hedder uhn. Hun har som regel små shorts på.

Hende med tatoveringen er ejeren, en dame på 46.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været en tur forbi Hedemannsgade og fik en tur med Pen.

Massagen var noget af det bedste jeg har prøvet. Meget langsomt og sensuel men også hårdt nok til at kalde det masage. Og uden for meget olieplask.

Havde spurgt om råd herinde til en pige med flere kriterier hvoraf en af den var slank. Pen er ganske nydelig men indgår i mine øjne ikke i kategorien slank.

Så måske jeg skal spørge efter om nogen kender en spinkel pige i Århus området istedet ? :-)

En fordom....mange thai piger er ikke særlig aktive i løbet af en dag - sidder og spiser eller ligger og sover...og så kan man ødelægge selv den finest krop med tiden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har tidligere besøgt On på stedet.

Nam og Pen.. hvem er lækrest af de to? (jeg går ud fra at begge giver fuld pakke) :)

AF

De er begge lækre men Nam er yngst og mest lækker, synes jeg.

Er On/Uhn dernede i disse dage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ok, jeg har besøgt Uhn nogle gange og ville gerne prøve igen nemlig.

Men er On lækker og ung og tilbyder hun fuld pakke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Så var jeg forbi Hedemannsgade.

Jeg havde ringet og bestilt tid hos Pen.

Nam var der ikke.

En ret sur dame lukkede op, ca 40 år vil jeg skyde på, ikke mutter, tror jeg har mødt hende før engang hvor jeg gik igen fordi hun var den eneste ledige, men er ikke sikker.

Men det var nu ligemeget for da Pen kom frem fra baglokalet startede der en ny dejlig oplevelse.

Rigtig god massage og herlig afslutning som vanligt.

Joeh hun har vist taget et par kilo som en nævner, men intet problem for mig deri. Hun er ikke tilnærmelsesvis tyk synes jeg.

Men hun er en rigtig sød pige, der bare giver en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Så var jeg forbi Hedemannsgade.

Jeg havde ringet og bestilt tid hos Pen.

Nam var der ikke.

En ret sur dame lukkede op, ca 40 år vil jeg skyde på, ikke mutter, tror jeg har mødt hende før engang hvor jeg gik igen fordi hun var den eneste ledige, men er ikke sikker.

Men det var nu ligemeget for da Pen kom frem fra baglokalet startede der en ny dejlig oplevelse.

Rigtig god massage og herlig afslutning som vanligt.

Joeh hun har vist taget et par kilo som en nævner, men intet problem for mig deri. Hun er ikke tilnærmelsesvis tyk synes jeg.

Men hun er en rigtig sød pige, der bare giver en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej igen.

Som jeg skrev i min lille anmeldelse d. 30/7 fik jeg oplyst, at der også var en anden og lidt yngre pige på stedet. Jeg ringede derfor i går eftermiddags og fik lavet en aftale med Nam til kl. 11.

Undervejs tænkte jeg på, hvordan er hun aldersmæssig, højde, drøjde m.m., men alt der får jeg jo snart at se. 8-)

Jeg ankom til stedet som aftale og blev lukket ind og vist ind i et rum med besked om at vente et minut eller to, så ville Nam komme. ;)

Nam kom ind, hold da helt op, så dejlig og skøn. :D:D Vi aftalte det videre forløb for den bestilte time. Først en gang dejlig blid, men ikke hård massage af hele bagsiden med ikke helt tilfældige strejf af bollerne, skaftet og stjernen. :D:D . Da det var ved at være "vende om tid", begyndte hun at presse sin dejlige underkrop med min venstre hånd, som hurtigt fandt vej. Det virkede tilsyneladende på hende og hendes underlivsbevægelser, og der gik ikke lang tid, inden hun smed det sidste tøj, så jeg bedre kunne mærke hendes dejlige underliv. :roll:

Vend om, og lidt massage på forsiden og dejlig B2B med efterfølgende dejlig behandling af lillemanden. Det passede ham fint. Så fat i kondomet og en herlig ridetur, derefter missionær og endelig fantastisk HJ som definitiv afslutning. Jeg fik vistnok selv en god del af gevinsten i ansigtet. Efter lidt mere kæleri og nusseri, spurgte hun - "en gang til?", da hun kunne se, at lillemanden ikke var helt død endnu, men at der stadig var liv i ham. Jeg tror bare, at lillemanden var godt nok fornøjet for i dag, selv om han ikke helt havde mistet koncepterne. Dejligt bad sammen med Nam. Vi aftalte, at jeg snart kommer og besøger hende igen.

Tak for behandlingen Nam, du er bare skøn :D:D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Hardy 66.

Samme pris som hos Pen d. 30/7 - også her "handlet ned" fra 1.300 til 1.200, men det er et pænt sted med private kabiner med døre, der kan lukkes, så der ro omkring behandlingen. Jeg tror de 1.300 er et forsøg - "går den, ja så går den ok, men jeg tror ikke de forventer mere end 1.200. Kvalitet koster jo lidt..... :D

Jeg kommer igen. Der er ikke forskel i kvaliteten for Pen og Nam, så prøv en gang og skriv din bedømmelse. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved du hvornår de lukker om Lørdagen for har da meget lyst til at afprøve dette ;)

Ca. kl. 20:00 ... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...