Hop til indhold
Guest bananen

Alexa / Elsa, Kyse

Recommended Posts

Guest bananen

Herved en hurtig beretning om Alexa eller Elsa, der holder til i Kyse uden for Næstved. 

Hun var nemt at kommunikere med på skrift og jeg skulle kun have 15 min til en blowjob. Stedet er meget diskret ude på landet, i et hus der er ved at blive renoveret men er stortest færdig. Jeg blev taget godt imod og fik et bad, hvorefter Alexa også gik i bad. Pigen er jeg i tvivl om er hende fra billedet, men er i hvert fald nogle kilo tungere, om om man vil beskrive hende som curvy eller tyk er nok en smagssag. 

Men hun var rigtig sød og ville rigtig gerne snakke, og jeg tror aldrig jeg har følt mig så velkommen et sted, og som om at det var helt rart man kom forbi. Og hun kunne virkelig også give blowjob, så skuffet var jeg ikke, selvom jeg havde forventet et andet udseende. Det var i hvert fald et besøg, jeg tror jeg vil komme til at huske. 

https://annoncelight.dk/showad/323533 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...