Hop til indhold

Alexa / Elsa, Kyse

Featured Replies

Skrevet

Herved en hurtig beretning om Alexa eller Elsa, der holder til i Kyse uden for Næstved. 

Hun var nemt at kommunikere med på skrift og jeg skulle kun have 15 min til en blowjob. Stedet er meget diskret ude på landet, i et hus der er ved at blive renoveret men er stortest færdig. Jeg blev taget godt imod og fik et bad, hvorefter Alexa også gik i bad. Pigen er jeg i tvivl om er hende fra billedet, men er i hvert fald nogle kilo tungere, om om man vil beskrive hende som curvy eller tyk er nok en smagssag. 

Men hun var rigtig sød og ville rigtig gerne snakke, og jeg tror aldrig jeg har følt mig så velkommen et sted, og som om at det var helt rart man kom forbi. Og hun kunne virkelig også give blowjob, så skuffet var jeg ikke, selvom jeg havde forventet et andet udseende. Det var i hvert fald et besøg, jeg tror jeg vil komme til at huske. 

https://annoncelight.dk/showad/323533 

Skrevet

og pris ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.