Hop til indhold
Guest Perlen

Hvorfor lyver i så meget kære piger?

Recommended Posts

Gæst

Ja det er noget som bliver diskuteret til evigheder, men bliver så fandens gal her til morgen da jeg læser dette indlæg. :evil::evil::evil:

viewtopic.php?f=24&t=7374

Lækker, godt knald osv osv, men alle nævner slap hud og at hun nærmere er 45 og ikke 35.

Her taler vi om et bordel, der efter sigende skulle være seriøse og oveni kræve entre kroner for at undgå dem der kommer blot for at lure.

Er det ikke på tide vi får et ærligt svar, og hvordan i hulen vil i have vi skal tage jer seriøst og behandle jer anstændigt når i ikke selv efterlever det?

Seductionsgirls, hvordan kan i tillade det? Hvordan skal jeg og andre overhoved kunne tage jer seriøst når i medvirkende ser til at snyderiet er der.

Alle andre danske steder, hvorfor påråber i alverdens problemer i branchen når i seriøst ikke er bedre selv? Oplever sku selv så tit at billeder er manipuleret kvinden er 10 år ældre osv osv.

HVORFOR, HVORFOR?????

Er der virkelig ikke nogen interesse i at få en god og anstændig branche? Eller er jeres underskrifter med glædespige af lyst ej af nød, blot endnu et markedsføringsstunt?

Spørger vredt men håber nu på en god tone og forhåbentligt et ærligt svar. Frygter i boykot så opret en midlertid profil og svar ærligt.

Måske naivt opråb men et håb i det mindste

Perlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er jo et generelt problem, der er i hele branchen over alt, det er bestemt ikke kun hos en klinik.

Jeg har været i det her game i så mange år og har oplevet at det store flertal af både danske og udenlandske piger lyver om deres alder og vægt samt lader deres billeder gå gennem Photoshop eller lignende så deres hud, røv, bryster og krop ser meget bedre ud på billederne end i virkeligheden. Og så er der dem der bruger andres billeder.

Det er mangel på respekt for kunderne, og det er skide irriterende for os kunder, men det fandens svært at gøre noget ved, tror jeg.

Problemet er jo netop at de store flertal snyder på vægten med billeder, vægt og alder, lidt ligesom de fleste cykelryttere tog/(tager epo).

Der er ikke andet for end at gå igen, når man møder op hos pigen, hvis man ikke finder hende tiltrækkende, fordi hun ser anderledes ud end forventet ud fra annoncen og billeder, og så sige hvorfor til hende. Det er svært, jeg ved det selv, men det bør man gøre, og jeg er begyndt at gøre det selv. Og så evt. skrive et par ord om det også på Eroguide.

Jeg er helt enig med dig Perlen i, at det kunne da være rart at få en ærlig beretning/holdning fra nogle af de piger eller klinikker, der snyder med vægt, billeder og alder, og gerne anonymt selvfølgelig/naturligvis, så vi kan få en ærligheden på bordet. Jeg synes det kunne være ret interessant med en ærlig tilkendegivelse om dette, fremfor bare det sædvanlige PR fra nogle i branchen om åh hvor ærlige de selv er og alle deres kollegaer er nogle svindlere. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bliver tit og ofte løjet, fordi pigerne ikke tør andet. Det er blevet en ond cirkel. Pigerne ved, at de garvede bordelryttere lægger moms til både alder og vægt, så derfor tages der højde for det, når de skal skrive deres data.

Hvor tit har man ikke osse set nogen skrive... Det står godt nok, at hun er så og så gammel, men det kan man jo ikke regne med...

Det bliver ikke bedre af, at man bliver ved at lyve/pynte, men det er sådan, at det er. Så derfor!

Med frygt for at Aros vil mene, at jeg sidder og pudser min glorie, så har jeg oplyst min rigtige alder lige siden min 23 års fødselsdag. Det giver da osse nogle misforståelser en gang imellem... Altså at nogle besøger mig, fordi de går ud fra, at jeg er tæt på de 40, når der nu står, at jeg er 27. Eller at nogle i telefonen - efter at have hørt min alder - spørger om der ikke er nogle unge piger... Man er åbenbart, for nogle, et oldtidsfund, når man er 27. ;)

Mine billeder... De er taget af en professionel fotograf i et studie med lyssætning, og alt det dér og ikke med en mobiltelefon foran et spejl, fordi jeg gerne vil fremstille min forretning som lidt mere eksklusiv end det... Hvis nogen mener, at jeg er uærlig og snyder af den årsag, så lever jeg fint med det. Og hvis nogen vælger at gå igen, så er de osse hjertens velkommen til det, uden at jeg laver den mindste scene eller surmuler. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo et generelt problem, der er i hele branchen over alt, det er bestemt ikke kun hos en klinik.

Jeg har været i det her game i så mange år og har oplevet at det store flertal af både danske og udenlandske piger lyver om deres alder og vægt samt lader deres billeder gå gennem Photoshop eller lignende så deres hud, røv, bryster og krop ser meget bedre ud på billederne end i virkeligheden. Og så er der dem der bruger andres billeder.

Det er mangel på respekt for kunderne, og det er skide irriterende for os kunder, men det fandens svært at gøre noget ved, tror jeg.

Problemet er jo netop at de store flertal snyder på vægten med billeder, vægt og alder, lidt ligesom de fleste cykelryttere tog/(tager epo).

Der er ikke andet for end at gå igen, når man møder op hos pigen, hvis man ikke finder hende tiltrækkende, fordi hun ser anderledes ud end forventet ud fra annoncen og billeder, og så sige hvorfor til hende. Det er svært, jeg ved det selv, men det bør man gøre, og jeg er begyndt at gøre det selv. Og så evt. skrive et par ord om det også på Eroguide.

Jeg er helt enig med dig Perlen i, at det kunne da være rart at få en ærlig beretning/holdning fra nogle af de piger eller klinikker, der snyder med vægt, billeder og alder, og gerne anonymt selvfølgelig/naturligvis, så vi kan få en ærligheden på bordet. Jeg synes det kunne være ret interessant med en ærlig tilkendegivelse om dette, fremfor bare det sædvanlige PR fra nogle i branchen om åh hvor ærlige de selv er og alle deres kollegaer er nogle svindlere. ;)

Lige præcis Aros, lad os høre fra pigerne og håbe på det ikke bliver det sædvanlige.

Og ligesom du gør er jeg også konsekvent og går min vej igen hvis jeg syntes der pyntes for meget på sandheden. Er skam også 100% ærlig og siger det lige til hoved af pigerne. Resulterede engang i Odense at jeg måtte løbe stærkt for hun kaldte sgu på sin pimp. Men hva, jeg fik gjort opmærksom på at hun var en løgner :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der bliver tit og ofte løjet, fordi pigerne ikke tør andet. Det er blevet en ond cirkel. Pigerne ved, at de garvede bordelryttere lægger moms til både alder og vægt, så derfor tages der højde for det, når de skal skrive deres data.

Hvor tit har man ikke osse set nogen skrive... Det står godt nok, at hun er så og så gammel, men det kan man jo ikke regne med...

Det bliver ikke bedre af, at man bliver ved at lyve/pynte, men det er sådan, at det er. Så derfor!

Med frygt for at Aros vil mene, at jeg sidder og pudser min glorie, så har jeg oplyst min rigtige alder lige siden min 23 års fødselsdag. Det giver da osse nogle misforståelser en gang imellem... Altså at nogle besøger mig, fordi de går ud fra, at jeg er tæt på de 40, når der nu står, at jeg er 27. Eller at nogle i telefonen - efter at have hørt min alder - spørger om der ikke er nogle unge piger... Man er åbenbart, for nogle, et oldtidsfund, når man er 27. ;)

Mine billeder... De er taget af en professionel fotograf i et studie med lyssætning, og alt det dér og ikke med en mobiltelefon foran et spejl, fordi jeg gerne vil fremstille min forretning som lidt mere eksklusiv end det... Hvis nogen mener, at jeg er uærlig og snyder af den årsag, så lever jeg fint med det. Og hvis nogen vælger at gå igen, så er de osse hjertens velkommen til det, uden at jeg laver den mindste scene eller surmuler. :)

Tak for dit svar Nikita, men kan nu alligevel ikke lade være med at komme med følgende kommentarer til dit svar. Er nu også sikker på du kan tåle det ;)

Dine billeder er taget professionelt med lyssætning osv, vil det sige at samme lyssætning osv også er tilstede i elskovsrummet? Forstår du får fjernet tattoo osv for ikke at blive genkendt, men for fanden man aner jo ikke reelt hvordan du ser ud. Er huden slasket osv osv.?

I har jo alle tidligere ytret jeres med rette irritation over vi booker kommer og skrider eller som nogen skriver "lurer" kald mig gerne "lurer" men hvis man ikke selv kan leve op til fotos alder osv osv så må man også kunne tage at vi kommer for at smutte.

Med alt dette sagt, tror jeg nu ikke du falder ind i kategorien som uærlig. Skal helt sikkert teste dig en dag og beretning kommer helt sikkert herind efterfølgende også med kritik hvis jeg mener der noget at skrive om, har du slasket hud så SLADRE jeg ;).

Perlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt leve op til mine billeder, og jeg har ikke slasket hud nogen steder... Endnu. For det er vel unægtelig en ting, der sker for os alle med tiden. Både mænd og kvinder. Selvom jeg vil gøre alt for at modarbejde det. :) Så kom bare an! :D

Skulle jeg en dag besidde områder, der er draget sydpå, vil jeg nok ikke beskrive mig selv som slasket. Ej heller vil jeg dog skrive, at jeg er spændstig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt leve op til mine billeder, og jeg har ikke slasket hud nogen steder... Endnu. For det er vel unægtelig en ting, der sker for os alle med tiden. Både mænd og kvinder. Selvom jeg vil gøre alt for at modarbejde det. :) Så kom bare an! :D

Skulle jeg en dag besidde områder, der er draget sydpå, vil jeg nok ikke beskrive mig selv som slasket. Ej heller vil jeg dog skrive, at jeg er spændstig. ;)

Tyngdekraften er noget lort i den sammenhæng :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Photoshop er svindel, det er lyssætning i et professionelt studie ikke, som jeg ser det.

Ps

Dog er det ikke svindel at bruge Photoshop til at fjerne særlige kendetegn, så som tatoveringer mm, når blot der gøres opmærksom på at det er foretaget.

Nikita er du frisk på et indlæg med en professionel og en amatør version af det samme billede af dig, men stadig et godt naturligt foto?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Photoshop er svindel, det er lyssætning i et professionelt studie ikke, som jeg ser det.

Nikita er du frisk på et indlæg med en professionel og en amatør version af det samme billede af dig, men stadig et godt naturligt foto?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

HØRT!, Kanon ide. Nikita den må du tage op den udfordring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita er du frisk på et indlæg med en professionel og en amatør version af det samme billede af dig, men stadig et godt naturligt foto?

Nope. Der er stadig en tatovering, som jeg ikke kan fjerne. Desuden har jeg ikke noget i denne debat, som jeg skal bevise. Hvis man ikke finder mig troværdig, så lever jeg med det.

Og som jeg allerede har skrevet, så er man velkommen til at smutte igen, hvis man føler sig snydt, når man står overfor mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Før man som kunde hidser sig op, omkring generelle markedsføringsmekanismer, burde man måske også lige vende blikket ind af. I alle brancher forsøger man efter bedste evne at skabe behov, snarere end at dække behov – Sådan er det.

Hvor tit ser man ikke annoncer, der lover os, at hvis man køber nogle piller til kr. 500, så forvandles man til en ung sexbombe i løbet af 5 dage. Når det nu engang forholder sig således, så handler det i større grad om, at man som forbruger har bare en smule realitetssans, når ens behov og ønsker vækkes af skønne og eventyrlige tekster.

Når noget lyder til at være for godt, er det sjældent sandt.

Salg af seksuelle ydelser adskiller sig ikke specielt fra andre branchers måder, at skabe behov og købelyst. Jamen hvorfor passer pigernes alder så sjældent ? Nu forholder det sig jo således, at der findes en meget stor gruppe mænd, der tænder mere på illusioner end virkelighed, dette afspejles i diverse annoncer.

Der findes også forbrugere, der kan forholde sig til virkeligheden, og for hvem det ikke har indflydelse på oplevelsen. Disse forbrugeres købelyst er næppe styrret af om pigen oplyser at hun er 19 år eller 27, men af helt andre forhold, herunder også forhold der kræver en dybere undersøgelse af om det der tilbydes rent faktisk matcher det man søger.

Kunsten som forbruger er således, at lære at læse annoncer og samtidigt at undersøge ”produkter” før man i et anfald af naivitet køber, på baggrund af en akut skabt behov.

Markedet for salg af seksuelle ydelser er ligeså differentieret som markedet for slankekure, og hvis alle fortalte den ultimative sandhed, så ville markedet pludseligt blive forsvindende lille. Stort set brancher er kendetegnet ved, at der i høj grad sælges illusioner og forventninger. Ønsker man tilfredshed under disse forudsætninger kræver det at man også selv yder en indsats, herunder at forholde sig til sine reelle behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad må pigerne lyve om? er det ok, at de bruger et andet navn? må de lyve lidt om deres aldre? er det ok at bruge photoshop til at fjerne tatoveringer? personlig er jeg 100% ærlig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg synes du har nogle gode punkter i det du skriver om hvorfor pigerne lyver generelt, Nikita.

Nu ved jeg ikke hvor meget denne debat skal handle om dig, idet der er tale om et generelt problem som sådan set ikke har noget med dig at gøre personligt.

Jeg synes det er fint nok med en professionel fotograf sålænge billederne stadig viser et fair billede af pigen.

Min egen erfaring er at der hvor det er amatørfotos af pigen selv, der bliver man mindst skuffet, generel betragtet.

Men som både Nikita, Perlen og jeg selv skriver så kan man altid gå igen, hvis pigen ikke lever op til det man forventer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af samme årsag: når jeg vælger piger som jeg ikke har mødt før, går jeg meget ofte efter de lidt autentiske billeder. Ikke noget grumset lort taget med et mobilkamera, men reelle billeder der ikke ligner model-opstillinger. Det gør ofte hele oplevelsen meget bedre. F.eks klinikkernes billeder på Cass og PG bruger jeg overhovedet ikke billederne som ref. Naturligvis gør de det for at sælge varen bedre og signalere noget eksklusivt. Men det har ingen betydning i mine valg, for det er et godt oplæg til en skuffelse.

Jeg har så også besøgt piger som (vidst nok) gør en dyd ud af at harmonere med billederne. F.eks vælge et sæt undertøj til billedserien som de så også anvender når de tager imod kunden. DET synes jeg giver en fed oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad må pigerne lyve om? er det ok, at de bruger et andet navn? må de lyve lidt om deres aldre? er det ok at bruge photoshop til at fjerne tatoveringer? personlig er jeg 100% ærlig :lol:

At en pige angiver sin alder +/- 1 - 2 år finder jeg OK, hvis det er for ikke at blive genkendt - men at angive sin alder til at være 10 år yngre (eller ældre - forekommer f.eks hos cam-girls) er mine øjne falsk markedsføring. Ikke at jeg ikke kan lide mere modne kvinder, men man bliver lidt skuffet, når man har sat sig op til at besøge en 29 årig og hun så er 39 eller mere og stadig forsøger at ligne en på 22.

Kunstnernavne er OK

Tatoveringer må gerne fjernes helt - både i Photoshop og IRL, personlig finder jeg dem noget forstyrrende og forsøger så vidt muligt at undgå piger med tatoveringer, som hos mig efterlader et lidt billigt indtryk - så er de fjernet i Photoshop, skal der gøres opmærksom på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Før man som kunde hidser sig op, omkring generelle markedsføringsmekanismer, burde man måske også lige vende blikket ind af. I alle brancher forsøger man efter bedste evne at skabe behov, snarere end at dække behov – Sådan er det.

Hvor tit ser man ikke annoncer, der lover os, at hvis man køber nogle piller til kr. 500, så forvandles man til en ung sexbombe i løbet af 5 dage. Når det nu engang forholder sig således, så handler det i større grad om, at man som forbruger har bare en smule realitetssans, når ens behov og ønsker vækkes af skønne og eventyrlige tekster.

....Stort set brancher er kendetegnet ved, at der i høj grad sælges illusioner og forventninger.

Jeg kunne ikke ha' udtrykt det bedre. Brug af photoshop, lyssætning og vinker har, i min optik, intet med snyd at gøre. Det er fuldstændig normalt, at der i reklamer pyntes på produktets egenskaber/udseende for derigennem at skabe et behov. Et godt eksempel er udseendet af fastfood i fastfoodkædernes reklamer kontra den burger der udleveres ved skranken.

07%20Burger%20King%20-%20Whopper_B1.jpg

Læg dertil at vi mennesker er en smule narcissistiske og ønsker at andre skal synes om os. Hvor mange af os har ikke prøvet at slette billeder - blot fordi vi ikke var tilfredse med hvordan vi så ud.... og lur mig om mange ikke pynter på deres profil på diverse datingsites - hvad angår udseende, uddannelsesmæssig baggrund etc - for derigennem at fremstå så attraktiv som muligt.

Så at der pyntes på alder, højde, vægt og bliver anvendt en optimal lyssætning og måske lidt photoshop. Det er vel ikke så overraskende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne ikke ha' udtrykt det bedre. Brug af photoshop, lyssætning og vinker har, i min optik, intet med snyd at gøre. Det er fuldstændig normalt, at der i reklamer pyntes på produktets egenskaber/udseende for derigennem at skabe et behov. Et godt eksempel er udseendet af fastfood i fastfoodkædernes reklamer kontra den burger der udleveres ved skranken.

07%20Burger%20King%20-%20Whopper_B1.jpg

Læg dertil at vi mennesker er en smule narcissistiske og ønsker at andre skal synes om os. Hvor mange af os har ikke prøvet at slette billeder - blot fordi vi ikke var tilfredse med hvordan vi så ud.... og lur mig om mange ikke pynter på deres profil på diverse datingsites - hvad angår udseende, uddannelsesmæssig baggrund etc - for derigennem at fremstå så attraktiv som muligt.

Så at der pyntes på alder, højde, vægt og bliver anvendt en optimal lyssætning og måske lidt photoshop. Det er vel ikke så overraskende.

Det er ikke fordi jeg ikke kan se jeres pointe, men mener nu engang samtidigt at i forhold til flæberiet vores kære piger kommer med så er det sgu dobbelt moralens bedste eksempel de viser os.

Er fuldstændig enig i at man selvfølgelig aflyser sin aftale hvis man er forhindret. At man behandler dem med yderste respekt og ømhed at man er nyvakte osv osv, men zoomer jeg ud og ser det fra begge vinkler så ja, der kan jeg kun ryste på hoved og blive irriteret. For hvad med alle os der faktisk godt vil behandle ordentligt vaske os elv osv osv. Hvad nytter det når det alligevel ikke værdsættes.

Jeg startede denne tråde i et naivt håb om lidt eftertanke, det kan ligesåvel gælde os selv, ingen tvivl om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay, jeg vil godt komme med en indrømmelse her i dag - mine overvejelser og bange anelser har ført vægtskålen til både den ene og anden side, men med fare for at miste alle mine fremtidige kunder tager jeg her en kalkuleret risiko og tror på at I vil tilgive mig denne svinestreg. Jeg er slet ikke så Grøn i virkeligheden :oops: billedet er photoshoppet af mig selv - og kun MIG, - og ingen andre bør klandres i denne sag. Jeg blev ikke presset eller hjulpet til at tage beslutningen, og jeg har ingen kendskab til at dette snyderi er foregået andre steder.

Jeg skylder en undskyldning til flere end jeg kan nævne her, men mest af alt til :

Dem der i god tro har brugt penge på annoncer mm, jeg ved godt jeg har dummet mig gevaldigt.

Tlf.pigen som naivt og i god tro har booket jobs til mig på baggrund af min grønlige fremtoning.

De piger hvis job er røget min vej udelukkende pga billederne der er baseret på snyd.

gæster med grøn som ynglingsfarve, der forvirret har betalt for en vare de aldrig modtog. Jeg vil ALDRIG igen gå på kompromis med principper, trods ønsket om at jeg vitterligt VAR grøn blev en besættelse. jeg idag skammer mig dybt over.

mine forældre, der også blev taget ved næsen og oprigtigt troede at jeg stammede fra planeten Avatar (green version)

undskyld alle, knus Rikke ... (rigtige navn kendt af redaktionen) :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med trådstarter... Jeg forstår ikke de kvinder, der vil risikere at sætte sig selv i en situation, hvor de bliver afvist - eller at en mand ikke nænner andet end at gennemføre en aftale. Jeg kender ikke andre kvinder i branchen, men min teori er, at det er profesionelle kvinder, som er afhængig af den indkomst de generer som glædespige; at det er desperation, der ligger bag de pyntede tal og billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

må indrømme jeg egentligt heller ikke har møj lyst til at se en mand åbne døren og i samme sekund se ham rynke næsen i afsky. Det er nu altså bare lidt federe at kunne overraske positivt og få en dejlig kompliment allerede inden jeg er trådt over dørtrinnet. Det er jo så ikke lige det ti år gamle overphotoshoppede billeder medfører. så i et program fra England at mange derovre har indført standardpriser for at afvise pigen ved ankomst. nok til at dække udgifter til transport og spildt arbejdstid. Ved ikke hvad fordele og ulemper ville blive, men for begge parter må det altså stadigt overgå alle de akavede forsøg på at fremtrylle kemi, hvis den bare ikke er dér. eller dem der slet ikke har bestilt lige pludseligt haha. Når pigen så trykker genkald fra bookningen ringer telefonen inde i mandens stue, "det forstår jeg altså ikke- det var IKKE mig der ringede". ældre mænd og teknik er sku på linje med blondiner og bilkørsel - :mrgreen: grobund for fantastiske historier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

må indrømme jeg egentligt heller ikke har møj lyst til at se en mand åbne døren og i samme sekund se ham rynke næsen i afsky. Det er nu altså bare lidt federe at kunne overraske positivt og få en dejlig kompliment allerede inden jeg er trådt over dørtrinnet. Det er jo så ikke lige det ti år gamle overphotoshoppede billeder medfører. så i et program fra England at mange derovre har indført standardpriser for at afvise pigen ved ankomst. nok til at dække udgifter til transport og spildt arbejdstid. Ved ikke hvad fordele og ulemper ville blive, men for begge parter må det altså stadigt overgå alle de akavede forsøg på at fremtrylle kemi, hvis den bare ikke er dér. eller dem der slet ikke har bestilt lige pludseligt haha. Når pigen så trykker genkald fra bookningen ringer telefonen inde i mandens stue, "det forstår jeg altså ikke- det var IKKE mig der ringede". ældre mænd og teknik er sku på linje med blondiner og bilkørsel - :mrgreen: grobund for fantastiske historier.

Total pjattet med din dejlige humor :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig haft billeder på i de snart 6 år jeg har arbejdet. Jeg har ikke lyst, føler mig udstillet ved tanken, føler at min diskretion ville lide under det, hader i forvejen at blive fotograferet, tror der findes måske 10 billeder af mig i vores hjem, har ikke følt det på nogen måde ville gavne mig og min forretning...Og tro nu bare jeg er møg grim, gammel, større/ mindre end jeg oplyser osv, men nej det handler om jeg har ikke LYST. Har tænkt over det og tænkte ja ok, det vil så blive billeder af mås, babser, måske billeder med rekvisitter/ tøj ,der gør mig bedre tilpas osv osv, men så er det jo heller ikke rigtig mig vel??.. Mænd kommer til døren, smiler, kommer ind, nogen siger hvorfor har sådan en smuk kvide ikke billeder på? Andre går igen og jeg har det fint med begge dele. Jeg har det aller bedst med, at jeg kan få lov til ,at præsentere mig selv som jeg er ,med mit smil, kropssprog, duft, kommunikation og ja jeg har sgu da levet godt af det i snart 6 år, så hvorfor ændre det? Jeg er ufotogen jeg ved det ,for som sagt jeg kan IKKE lide det, så måske ville min indtjening blive dårligere ved at have billeder på, for jeg ville ændre lidt i dem, ville fjerne tatoveringerne og andre kendetegn osv osv, så ja ,jeg ved ikke om det ikke snart bare handler mere om ,at møde mennesket der hvor det er??.. Vi blevet så forkælet, at vi skal have alt visuelt, det skal være nemt, hurtigt og se ud som vi ønsker det. Jeg ved da ,at saftevandet jeg køber ikke altid er så rødt, smager så godt som det ser ud, dufter som jeg troede, men jeg prøver alligevel og andre gange prøver jeg noget andet.. Min alder snyder jeg med og jeg siger det altid når en gæst ringer, for den er for længst løbet af sporet, i VIL ligge 5-10 år til og jeg ser yngre ud end en på min alder i forvejen, så det er sådan det er!! Den branche her er et set up, falsk, grisk, uærlig osv osv, men en ting er sikkert, jeg er tilstede og nyder samværet med mine gæster, gør kun det jeg kan lide, er varm og glad af væsen og gør hvad jeg kan for at mine gæster skal synes det er lækkert, rart, frækt og sjovt at hygge med mig. Jeg har mig selv med også uden at være udstillet på nettet og til andres fornøjelse. Jeg ved ikke om det er forståeligt det jeg skriver, svært at beskrive, igen meget bedre hvis jeg stod over for jer i live ;) knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Rikke - fed humor.

Nikita og jeg har haft vores kampe, men jeg vil give en thumps up her...er vist gjort i et af indlæggene.

Jeg er ikke aktiv mere, MEN jeg har, siden jeg var et pænt stykke nede i 30érne (i dag er jeg 42), opgivet min rigtige alder...jeg blev - uden at man havde set mig - vurderet til et pænt stykke oppe i 50´erne.

Jeg gør ellers et godt stykke arbejde ved at pleje migselv og se så godt ud, jeg hverken ryger, drikker eller tager nogen former for eurofiserende stoffer. Jeg arbejder med den alder jeg har - uden botox osv. Så jeg mener ikke selv. at jeg bør vurderes til ja - nooooget ældre. Okay, jeg indrømmer, jeg har svært ved at se tyngdekraften bevæge sig sydpå.

Jeg har siddet på vagt med piger på min egen alder, og ældre, og de har sagt et sted i 20érne. Når man så hører, at herren vælger "den unge", ja så overvejede jeg da...om "min rigtige alder" rent faktisk kunne betale sig. Så derfor kan jeg godt forstå den onde cirkel, jeg synes ikke, at den er i orden, men jeg forstår den.

I skal også regne med, at når man også har hørt "Aj sådan en gammel kælling vil jeg ikke kneppe", ja så overvejer man sgu igen...

Ang. fotos...så vælger man jo de fotos, hvor man ser bedst ud, logik. Jeg kørte engang en "kampagne" med foto bloopers, med alle fejlene, det gav masser af klap på skulderne for min humor, men ingen gæster, og derfor vælger man de bedste billeder. Er det løgn og latin overfor gæsten, tjah...jeg blev engang skuffet over en computer, jeg havde set i et blad, den var skinnende lækker, den havde et virkelig godt tastatur (bærbar), anyway, jeg købte denne computer, og i dag, spiller jeg kun spil på den, den er ru i overfladen og tastaturet virker ikke rigtigt - dvs mellemsrumstasten virker ikke. Alfa Romeo er, at alle brancher pynter, er det okay? Næh, men sådan er det, og man kan altid gå igen.

Jeg har haft gæster, der mente at jeg var slet ikke som billederne, dem der mente at det var nøjagtigt, og dem der mente, at jeg - gud forbyde det - rent faktisk var pænere...Så hvornår er det ægte?

En anden ting er vægten. Når man som normalvægtig 160/50 kg får at vide, at en voksen kvinde i 20´erne er buttet (ifølge en mand, der aldrig havde set hende) - hendes mål 168 cm og 58 kg, ja så er det da naturligt, at man overvejer en nedsættelse i vægten.

Dertil muskler vejer en del mere end - fedt.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå at man sminker sine tal, når man hører hvordan nogle mænd omtaler, og rater jer efter et besøg.....

Men de mænd der bliver skuffede kommer vel ikke igen ?

Så vil man ikke få en masse "engangs besøg" ?

Hej,

Rikke - fed humor.

Nikita og jeg har haft vores kampe, men jeg vil give en thumps up her...er vist gjort i et af indlæggene.

Jeg er ikke aktiv mere, MEN jeg har, siden jeg var et pænt stykke nede i 30érne (i dag er jeg 42), opgivet min rigtige alder...jeg blev - uden at man havde set mig - vurderet til et pænt stykke oppe i 50´erne.

Jeg gør ellers et godt stykke arbejde ved at pleje migselv og se så godt ud, jeg hverken ryger, drikker eller tager nogen former for eurofiserende stoffer. Jeg arbejder med den alder jeg har - uden botox osv. Så jeg mener ikke selv. at jeg bør vurderes til ja - nooooget ældre. Okay, jeg indrømmer, jeg har svært ved at se tyngdekraften bevæge sig sydpå.

Jeg har siddet på vagt med piger på min egen alder, og ældre, og de har sagt et sted i 20érne. Når man så hører, at herren vælger "den unge", ja så overvejede jeg da...om "min rigtige alder" rent faktisk kunne betale sig. Så derfor kan jeg godt forstå den onde cirkel, jeg synes ikke, at den er i orden, men jeg forstår den.

I skal også regne med, at når man også har hørt "Aj sådan en gammel kælling vil jeg ikke kneppe", ja så overvejer man sgu igen...

Ang. fotos...så vælger man jo de fotos, hvor man ser bedst ud, logik. Jeg kørte engang en "kampagne" med foto bloopers, med alle fejlene, det gav masser af klap på skulderne for min humor, men ingen gæster, og derfor vælger man de bedste billeder. Er det løgn og latin overfor gæsten, tjah...jeg blev engang skuffet over en computer, jeg havde set i et blad, den var skinnende lækker, den havde et virkelig godt tastatur (bærbar), anyway, jeg købte denne computer, og i dag, spiller jeg kun spil på den, den er ru i overfladen og tastaturet virker ikke rigtigt - dvs mellemsrumstasten virker ikke. Alfa Romeo er, at alle brancher pynter, er det okay? Næh, men sådan er det, og man kan altid gå igen.

Jeg har haft gæster, der mente at jeg var slet ikke som billederne, dem der mente at det var nøjagtigt, og dem der mente, at jeg - gud forbyde det - rent faktisk var pænere...Så hvornår er det ægte?

En anden ting er vægten. Når man som normalvægtig 160/50 kg får at vide, at en voksen kvinde i 20´erne er buttet (ifølge en mand, der aldrig havde set hende) - hendes mål 168 cm og 58 kg, ja så er det da naturligt, at man overvejer en nedsættelse i vægten.

Dertil muskler vejer en del mere end - fedt.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om man sminker sin alder med et par år plus minus tror jeg ikke der er nogen der ville gø over. Men når det er minus 10 år så kan man sagtens se det. Ihvertfalde på de fleste.

Personlig ville jeg aldrig selv besøge en pige som ikke har billeder i sin profil da jeg godt kan li at se hvad det er jeg skal besøge. Det behøver dog ikke være billeder som Nikita har på sin hjemmeside selv om de er super flotte og der er gjort noget ud af dem.

Problemet med hendes type af billeder er at de kan være 399% photoshop og 1% pige på dem. Skal lige indskyde at jeg aldrig har besøgt Nikita og ej heller angriber hendes billeder her. Det var udelukkende ment som eksempel.

Dårlige billeder fra en mobil er lige så slemme da de har en tendens til hverken at vise former eller farver korrekt.

Hvis man som Line skriver ikke kan li at få taget billeder eller syntes det er for nemt at blive genkendt med fuldfigur billeder kunne man jo tage nogle billeder som dem lady mylena http://www.theladymylena.com har på sin profil. Hun har nogle billedet hvor man kun kan se et øje og en mund med en kæde og en med et kirsebær og et enkelt ben. Det er også super gode billeder som skjuler og samtidig viser en masse.

Om en pige er 160 høj og vejer 50 eller 58 kg tror jeg nu ikke der er nogen der kan se forskel på. Og det er vidst også sjællent at det er de slanke piger der lyver mest om deres vægt. Men det er tit set at de lidt større piger skriver at de vejer 90-95 kg men at man tydeligt på billederne kan se at selv en BMS kran ville ha sine problemer ved forsøg på at løfte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...