Hop til indhold

Recommended Posts

Mallorca skrev, den 12.9.2021 at 23:30:

Mon ikke dette emne har fået det, det kan trække, og herregud, 5 kr fra eller til……

Jeg tager normalt til Thailand i min. en måned og bruger ialt med indkvartering + strøm og vand, mad og drikke, tøjvask, intern transport i Thailand (bus, taxi, leje af motobike + benzin), entre, div. indkøb og glædespiger, mm. ialt min. ca. Dkr. 30000,- - så 20% det er kr. 6000,- - og for det kan jeg rejse 2 gange frem og tilbage - så det er jo ikke bare en 5 krone fra eller til !

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg tager normalt til Thailand i min. en måned og bruger ialt med indkvartering + strøm og vand, mad og drikke, tøjvask, intern transport i Thailand (bus, taxi, leje af motobike + benzin), entre, div. indkøb og glædespiger, mm. ialt min. ca. Dkr. 30000,- - så 20% det er kr. 6000,- - og for det kan jeg rejse 2 gange frem og tilbage - så det er jo ikke bare en 5 krone fra eller til !

du imponere mig.

Det koster mig normalt ca 10.000 med billetter, hotel og transport.

Så kommer alt det sjove og der bruger jeg vel ca. 2.000 per dag jeg er afsted 3-4 uger af gangen.

Jeg har forsøgt at regne på det for at se om det kunne klares billigere og det kunne jeg ikke se uden at jeg fjernede lidt pige sjov.

1 ST i løbet af dagen og 1 LT inklusiv BF løber det op i ca. 5.000 baht med LD. Så skal der mad og drikke og noget rigtig massage ind også inden jeg får set mig om så er der smuttet 5.000 mere. Måske hvis jeg drak lidt mindre men alligevel at du kan klare det hele for 30.000 jeg tager hatten af for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 3 timer siden:

du imponere mig.

Det koster mig normalt ca 10.000 med billetter, hotel og transport.

Så kommer alt det sjove og der bruger jeg vel ca. 2.000 per dag jeg er afsted 3-4 uger af gangen.

Jeg har forsøgt at regne på det for at se om det kunne klares billigere og det kunne jeg ikke se uden at jeg fjernede lidt pige sjov.

1 ST i løbet af dagen og 1 LT inklusiv BF løber det op i ca. 5.000 baht med LD. Så skal der mad og drikke og noget rigtig massage ind også inden jeg får set mig om så er der smuttet 5.000 mere. Måske hvis jeg drak lidt mindre men alligevel at du kan klare det hele for 30.000 jeg tager hatten af for dig.

Flybilletter koster mellem kr. 2.500 og 3000,- - pt. ca. 2700,- hvis du rejser fra Hamburg, Tog-/busrejse til fra lufthavn kr. 3 - 400,-. Booker du et condeminium gennem f.eks. Airbnb får du 40% rabat, hvis du booker min. 28 dage - første gang jeg var afsted bookede jeg 28 dage, fremfor de kun 27, jeg behøvede for at få de 40% - mener det med el og vand kun kostede kr. 3000,-  incl. motobike - men det kan sagtens fås billigere.

Hooker du op med en fast glædespige, eller laver en aftale om flere dage, kan du som regel få noget rabat, undgå at betale barfine (hun skal bare sige hun skal på familiebesøg e.lign. - eller du skal først hente hende, når hendes gentlemens club lukker - de skal nemlig lukke kl. 22 - alm. barer kan være noget andet) og nøjes med at betale 1500 - 2000,- THB/nat og evt. dag, afhængig af om hun har andet arbejde (a la ovenfor) - ofte en fordel, da jeg så kan få besøg/besøge en extra pige til lidt eftermiddagsjov - her havde jeg også en fast, men hun har vist fundet en fast fyr - men ellers er det en fordel med faste piger, da der nemt kan være nogen nitter imellem, hvis man shopper meget rundt - selvom det nu også kan være meget sjovt med en ny pige hver dag - 2 dage efter kan man bare ikke huske hendes navn.

Motobike i 4 uger - ca. kr. 7 - 1000,-, hvis du undlader at leje en alt for ny og fin model - men ellers kan man fint klare sig med Bathbussen, hvis man ikke booker et lejemål alt for langt udenfor ruterne - ellers er det godt med lidt motion - jeg bemærker ihvertfald at når man har en motobike - så tager man nemt lidt på.

Mad og drikke - her køber jeg ind, så jeg har brød og ost + chorizo til morgenmad, instant coffee, en øl eller 2 i løbet af dagen, finder et sted, hvor de serverer lidt frokost, aftensmad kommer min veninde ofte med i rigelige mængder, eller vi går lidt ud at spise og hører lidt musik, mens vi nyder en øl.

Udflugter og entre, kan man jo skrue op og ned for - og min veninde kommer som indfødt ofte billigere ind + hun kender andre fif til at købe billigt ind og giver gratis massage. Evt. vasker hun også mit tøj, men hvis man ikke lige styrter ned til den første den bedste vaskekone - kan det gøres rimeligt billigt og det bliver lagt pænt sammen - man skal bare huske at understrege at det skal være uden parfume, da de har en ide om, at hvis det ikke lugter af parfume - så er det ikke vasket. 2. gang jeg var afsted, inviterede min vaskekone mig endda med til fest hos nogle gode venner, hvor jeg ikke fik lov at betale noget.

Jeg har været afsted 3 gange - og alle gange har jeg haft penge med hjem, jeg ikke fik brugt - men dejligt at have lidt Thaibar på lommen, når man ankommer og ikke behøver veksle i lufthavnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsted afsted :wub:

Tager selv afsted 3 oktober, på en 3 mdr tur igen, kan vel kun gå en vej efter Thailand lukkede ned 10 april, tager de 14 nætter i PTT, gider ikke Phuket eller Samui,  RIP OFF :-o

Så må vi se hvor meget der åbnes op hen ad vejen  <3 begynder også at blive for koldt I DK :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 22 timer siden:

du imponere mig.

Det koster mig normalt ca 10.000 med billetter, hotel og transport.

Så kommer alt det sjove og der bruger jeg vel ca. 2.000 per dag jeg er afsted 3-4 uger af gangen.

Jeg har forsøgt at regne på det for at se om det kunne klares billigere og det kunne jeg ikke se uden at jeg fjernede lidt pige sjov.

1 ST i løbet af dagen og 1 LT inklusiv BF løber det op i ca. 5.000 baht med LD. Så skal der mad og drikke og noget rigtig massage ind også inden jeg får set mig om så er der smuttet 5.000 mere. Måske hvis jeg drak lidt mindre men alligevel at du kan klare det hele for 30.000 jeg tager hatten af for dig.

Det er utroligt billigt i Thailand, hvis man bare havde opført sig som en ferie i Danmark.    Men kæmpe forskel hvis man giver den lidt gas på gogo barer :)  

Så gør man det hver dag så godt løbe op :rolleyes:     

Ved ikke helt præcis hvad jeg plejer bruge i snit pr dag.   For det svinger meget.    Nogle dage orker jeg ikke noget efter nogle dage hvor man har givet den ekstra gas.  Så får man/jeg ligesom bare lyst til at slappe af.    Og de dage de er altså utroligt billige.   Der dårligt nok levet for det samme som derhjemme.    Fordi alt er så meget billigere trods alt i Thailand i forhold til Danmark.    Hvis man bare ville have badeferie og en dame i ny og næ, så næsten påstå det er billigere at ofre den flybillet til Thailand end at være hjemme og leve i Danmark og slet ikke besøger glædespiger.

De dage hvor jeg besøger gogo barer, (og er vel i snit halvdelen af ferien, ellers er det bare en bar pige eller en fridag)  der bruger jeg sgu meget :D  Men plejer også at besøge mange steder der, og bliver man først overtalt til at sætte sig, så kan det hurtigt løbe op med de drinks alle de steder.      Der er det svært at holde sig under de 10.000 baht pr dag-  Også fordi jeg da jeg normalt plejer at spise de dyre steder om dagene.    Havde man levet af lokal thaimad så altså billigt.

 Og er man på gogo barer der gider jeg ikke alt for meget prutteri.  Syntes det lidt ødelægger den gode stemning og pakke man kan få for faktisk meget billige penge.  Hvor pigerne er vilde.           Giver ikke ladydrink alle steder.   Nogle steder vender jeg hurtigt i døren når jeg har set udvalget.  Andre steder forsøger jeg med at afslå en pige der vil sidde hos en. Og derefter ønske ladydrinks.      Mens andre steder der giver jeg den gas, og åbner op.  Ja man bliver måske udnyttet rent pengemæssigt, men man får faneme også en god oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De dage jeg ikke har lyst til at gå ud det sker gerne i uge 2 eller 3.

Så lever jeg super billigt.

Ca. 400 baht til 3 måltider mad jeg elsker thai mad gerne fra gadekøkkener og alt efter om jeg tager 2 timers massage den dag eller ej så ender jeg nok på ca 600-1.000 baht sådan en dag.

Jeg vil aldrig kunne leve herhjemme for 80 kroner for 3 måltider mad hvis man sammenligner med hvad jeg får.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, 1 time siden:

De dage jeg ikke har lyst til at gå ud det sker gerne i uge 2 eller 3.

Så lever jeg super billigt.

Ca. 400 baht til 3 måltider mad jeg elsker thai mad gerne fra gadekøkkener og alt efter om jeg tager 2 timers massage den dag eller ej så ender jeg nok på ca 600-1.000 baht sådan en dag.

Jeg vil aldrig kunne leve herhjemme for 80 kroner for 3 måltider mad hvis man sammenligner med hvad jeg får.

Nej nemlig :)     Derfor jeg tit foreslår sådan en rejse for andre.   Blev selv overraslet over alt det man får for pengene.   Troede også førhen at rejsen derned var dyr.  Men jo minimalt man betaler, hvis man bare er lidt opmærksom på at finde de billige billetter.      Eneste ulempe er den lange rejsetid frem og tilbage.    

Kan bestemt også genkende det der med at der kommer en "mæthed" for damer efter 1 uge :)    Den første dag kan man slet ikke få nok.  Det er varmen og det kæmpe udvalg af villige piger, som man nok sjældent kunne opleve i Danmark.     Så man /jeg går nærmest amok de første 2-3 dage.      Siden kommer en mathed.  Man er bogstaveligt tømt i nosserne :D  samtidigt med man begynder at være halv kræsen.     De første dage syntes man der er en masse lækre.   Når man har været der nogle uger, så springer man bestemt ikke på alt. Så skal der mere til at friste en.  Man ved jo der står titusinder, af andre villige,  indenfor en radius af få km.    Så man qfventer mere.

Husker fra en af mine ture, hvor jeg var nået til det punkt at være  kræsen.  Alle de her sorthårede da meget smukke, men nu hvor man havde været der længere tid, og lidt mæt og meget kræsen, så skal der være noget specielt før man "gider".      Og i Pattaya med det kæmpe udvalg, ja der kan man finde alle mulige slags udseende.  Der faldt jeg en nat for en der lignede Pippe Langstrømpe :D      

Dvs lidt ældre end Pippe som man kender hende fra datidens film, men ellers lignede hun meget med sine fregner, og røde hår.   Det er sådan en episode man husker tilbage på, og griner af nu.      Der er ikke mange af de andre,  jeg har været sammen med dernede jeg husker.   Hende den skønne man mødte dag 2, har man glemt alt om dag 5 :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 20 timer siden:

Der dårligt nok levet for det samme som derhjemme.    Fordi alt er så meget billigere trods alt i Thailand i forhold til Danmark. 

Det synes jeg nu ikke - en øl koster f.eks. 50 bath = kr. 10,- i en alm. butik, hvor jeg kan købe en i DK til det halve - men OK, men kan gå på gogo-bar og købe deres tynde pis til 60 bath. Så køber jeg, mælk, dansk ost, spegepølse, rugbrød, smør og et æble til min morgenmad - det er heller ikke specielt billigt i forhold til DK - ja ofte dyrere, da, det meste, bortset fra mælk og evt. smør er importeret.

Men det er billigt at bo - og hvor man man have besøg af en glædespige en hel nat for kun kr. 500,-? i DK kan du roligt gange med 10 og hun vil nok ikke vaske op og gøre rent oveni ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet du har ret alle import vare er dyre det kommer du ikke udenom.

Men kan du holde dig til de lokale ting så kan du leve super billigt.

Jeg har f.eks. tit undret mig over at tøj er så dyrt som det er. Jeg skal betale det samme som i Danmark og jeg ved at de fleste Thaier kun tjener 10-20.000 Baht per måned i gennemsnit i Pattaya så hvordan kan de have råd til at købe tøj til samme pris jeg giver på strøget i KBH.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tøj er billigt i Thailand, er det almindeligt tøj du tænker på eller er det pænt og fint tøj  ? 

Som udgangspunkt kan du bruge formlen

100 thb = 100 dkr - 500 thb = 500 dkr  osv.

Same same med thaimassage 300 - 500 thb 1 time i DK 300 - 500 dkr  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 6 timer siden:

@Jernsvinet du har ret alle import vare er dyre det kommer du ikke udenom.

Men kan du holde dig til de lokale ting så kan du leve super billigt.

Jeg har f.eks. tit undret mig over at tøj er så dyrt som det er. Jeg skal betale det samme som i Danmark og jeg ved at de fleste Thaier kun tjener 10-20.000 Baht per måned i gennemsnit i Pattaya så hvordan kan de have råd til at købe tøj til samme pris jeg giver på strøget i KBH.

Jeg ved ikke hvor du køber tøj, men på markedet i Soi Bukhao koster tøj ikke særlig meget og man kan evt. finde noget brugt - og mine veninder forstår at prutte lidt om prisen - kun synes jeg håndklæder i god kvalitet kan være dyre - så næste gang, tager jeg bare nogle brugte og nogle vaskeklude med jeg har i overskud og efterlader eller giver dem til mine veninder. Tøj skal du heller ikke bruge meget af i Pattaya - det er mere at man lige skal have 1 par lange bukser, 1 langærmet skjorte og en let jakke + halstørklæde med til turen til/fra afrejse-lufthavnen.

Sko i større størrelser kan du godt glemme (ikke engang cowboy-boots kan jeg fortælle) - var ved at drive en sælger til vanvid, da jeg ville købe et par badesko og han måtte på fjernlageret for at finde et par i str. 45 og jeg så ikke rigtig ville have dem alligevel - men til 40 bath var det OK.

Man kan også gå til en indisk skrædder og få syet et fint jakkesæt mm. på mål - det koster selvfølgelig - men det er stadig billigt i forhold til København, London eller Paris.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det godt med markederne - men tjekker du priser i Central Festival eller Terminal21 så er det danske priser hvilket er vanvittigt.

 

Markeden er noget helt andet enig :D

 

Lort også at de afviste planen om genåbning af Thailand i dag uden karantæne hvis du er færdig vaccineret. Havde virkelig håbet

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 16.9.2021 at 22:40:

Tøj er billigt i Thailand, er det almindeligt tøj du tænker på eller er det pænt og fint tøj  ? 

Som udgangspunkt kan du bruge formlen

100 thb = 100 dkr - 500 thb = 500 dkr  osv.

Same same med thaimassage 300 - 500 thb 1 time i DK 300 - 500 dkr  :)

Nemlig ! :)   Den formel har jeg altid brugt de gange jeg har været i Thailand.     Og på alle ting.   Så jeg ikke blev snydt for meget :D

Husker engang jeg købte sådan en dagstur med taxi.  Kostede vistnok bare 1000 baht.  Dvs 200 kr.   Og tilsvarende tur i Danmark, ville man ikke kunne få for 1000 danske kr.      Så lød fristende med en taxitur mig alene med en pige en hel dag.  Jeg vidste så ikke at at de her privat chaufører har aftaler med at kun køre til bestemte steder, og sikkert indkasserer provision de steder de kører hen til.   I hvertfald følte jeg mig lige lovligt snydt, da vi som nr 1 sted stoppede ved noget der skulle ligne en museum for bamser.  Var en bygning ala lille hus i Danmark, hvor der var to værelser.  Indgang for pigen jeg havde med, husker jeg ikke, men var meget billigt.  Stod der med tydligt skilt udenfor.   Mig som farang/turist der var prisen tilgengæld 1000 baht.  Og gætter på det ville være svært at slippe for at købe en bamse til pigen man havde med, hvis man først var kommet ind.  Og sikkert igen til en ekstrem overpris.

Så selv om man føler sig dum, så nægtede jeg simpelthen at gå ind.   Det var jo rent tyveri det her :)       

Det ville svare til at noget tilsvarende værelses bygning i en lokal by ude på landet i Danmark, af og til fik besøg af en bus med turister. Og hver turist så skulle betale 1000 danske kr for at komme ind og kigge på et par vægge med bamser.   Måske nogle rige udenlandske turister der ikke kender valutaen ,ville hoppe på den og gå i fælden.   Og sikkert blive plukket for yderlige et par tusinde danske kr, når deres kære kvindelig bekendskab ønskede sig en bamse de også sælger.    Andre ville nok bare modvilligt gå med ind, fordi de ikke ville føle sig dumme og nærige hvis de afslog at gå ind.   

 

Havde jeg ikke haft den her formel, så blevet snydt massevis af gange.   Den er enkelt at bruge, så man får en fornemmelse, for om en pris i Thailand er rimelig, eller pustet lige lovligt kraftigt op.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16.9.2021 at 12:47:

Det synes jeg nu ikke - en øl koster f.eks. 50 bath = kr. 10,- i en alm. butik, hvor jeg kan købe en i DK til det halve - men OK, men kan gå på gogo-bar og købe deres tynde pis til 60 bath. Så køber jeg, mælk, dansk ost, spegepølse, rugbrød, smør og et æble til min morgenmad - det er heller ikke specielt billigt i forhold til DK - ja ofte dyrere, da, det meste, bortset fra mælk og evt. smør er importeret.

Men det er billigt at bo - og hvor man man have besøg af en glædespige en hel nat for kun kr. 500,-? i DK kan du roligt gange med 10 og hun vil nok ikke vaske op og gøre rent oveni ;-)

Men klart hvis man køber speciel varer, som skal importeres fra den anden side af jorden, og hvor det er små butikker der sælger det, at prisen er ekstra høj :)  Det ville den også være hvis Saudi Arabien importerede is fra Grønland, og solgte det ved små boder til turister.

Hvis en person lever af lokal thaimad, så leve meget billigt.  Ligesom alt andet som transport, damer mv er meget billigere end i Danmark.   Den her formel, som omtales i indlæg ovenover,  den kan man regne med.   Og ikke helt forkert at påstå at alt er ca 5 gange så billigt end som i Danmark.        Dvs køber man mærkevarer, og ikke kopi ting, ja så er prisen sikkert den samme. Men levestandart den er ca 5 gange så billig end som i Danmark.

Selv er jeg desværre meget kræsen, så selvom jeg er på ferie i et land som Thailand med meget skøn lokal mad, så køber jeg kun nordisk eller amerikansk mad.  De gange jeg har været i Thailand i Pattaya, så mest spist i  soi Diana.   For at være i Thailand så ekstremt dyre restauranter.   Priserne hos nogle af dem,  er næsten det samme som i Danmark.    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 19 timer siden:

Selv er jeg desværre meget kræsen, så selvom jeg er på ferie i et land som Thailand med meget skøn lokal mad, så køber jeg kun nordisk eller amerikansk mad.

Det ville jeg ikke nøjes med og tager ofte mine veninder med ud at spise, hvor de gladeligt introducerer mig til forskellige former for Thailandsk mad - specielt nyder jeg at tage dem med på Pratamnak Night Marked, hvor der er flere rækker med små mere eller mindre intermistiske restauranter, der hver serverer deres specialiteter til yderst rimelige priser og man kan hver aften finde et nyt sted - og en ny specialitet som f.eks. https://www.recipetineats.com/tom-yum-soup-thai/  som er et sikkert hit hos mine veninder - og jeg kan også selv godt lide den af og til - bare den ikke er for spicy. Jeg har forsøgt at tage mine veninder med på restauranter, der hovedsagelig serverer ikke thai mad - men de finder hurtigt siderne med thailandsk mad.

Burgere og den slags spiser jeg normalt ikke - og slet ikke i Pattaya, da, der rundt omkring i Pattaya findes flere danske og tyske restauranter, der serverer gedigen dansk/tysk mad, der minder meget om min mors mad - ja, jeg vil næsten sige at man ikke får dansk mad, der smager bedre end i Pattaya - besøg f.eks. Soi White House i Jomtien, som jeg synes er mere rolig og hyggelig end Soi Diana - måske fordi det er en blind vej  - kun de store busser, der også ødelægger vejen kan være irriterende ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19.9.2021 at 23:32:

Det ville jeg ikke nøjes med og tager ofte mine veninder med ud at spise, hvor de gladeligt introducerer mig til forskellige former for Thailandsk mad - specielt nyder jeg at tage dem med på Pratamnak Night Marked, hvor der er flere rækker med små mere eller mindre intermistiske restauranter, der hver serverer deres specialiteter til yderst rimelige priser og man kan hver aften finde et nyt sted - og en ny specialitet som f.eks. https://www.recipetineats.com/tom-yum-soup-thai/  som er et sikkert hit hos mine veninder - og jeg kan også selv godt lide den af og til - bare den ikke er for spicy. Jeg har forsøgt at tage mine veninder med på restauranter, der hovedsagelig serverer ikke thai mad - men de finder hurtigt siderne med thailandsk mad.

Burgere og den slags spiser jeg normalt ikke - og slet ikke i Pattaya, da, der rundt omkring i Pattaya findes flere danske og tyske restauranter, der serverer gedigen dansk/tysk mad, der minder meget om min mors mad - ja, jeg vil næsten sige at man ikke får dansk mad, der smager bedre end i Pattaya - besøg f.eks. Soi White House i Jomtien, som jeg synes er mere rolig og hyggelig end Soi Diana - måske fordi det er en blind vej  - kun de store busser, der også ødelægger vejen kan være irriterende ;-)

Soi White house har jeg været.   Super flink ejer og dejligt sted.   Desværre ikke været der om søndagen, hvor de serverer flæskesteg :)   Men den skal helt sikkert prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 6 timer siden:

Soi White house har jeg været.   Super flink ejer og dejligt sted.   Desværre ikke været der om søndagen, hvor de serverer flæskesteg :)   Men den skal helt sikkert prøves.

Du mener på Bryghuset ;-)  Men der ligger (lå, da flere af dem evt. har lukket og slukket, når vi engang kan vende tilbage) flere serveringssteder i gaden, som også serverer dansk mad.

Gaden hedder Soi White House, fordi der for enden ligger et resort, som tidligere hed White House (NB. House udtales på thailandsk som: "Houe", da de trods de har flere bogstaver i alfabetet ikke kan udtales "S" ;-)

Men om genåbningen d. 1. october holder er der rejst en del tvivl om - men Pattaya planlægger ihvertfald den årlige musikfestival d. 22 - 23. october:

https://www.pattayamail.com/latestnews/news/pattaya-plans-oct-22-23-music-festival-pending-ccsa-approval-372712

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Du mener på Bryghuset ;-)  Men der ligger (lå, da flere af dem evt. har lukket og slukket, når vi engang kan vende tilbage) flere serveringssteder i gaden, som også serverer dansk mad.

Gaden hedder Soi White House, fordi der for enden ligger et resort, som tidligere hed White House (NB. House udtales på thailandsk som: "Houe", da de trods de har flere bogstaver i alfabetet ikke kan udtales "S" ;-)

Men om genåbningen d. 1. october holder er der rejst en del tvivl om - men Pattaya planlægger ihvertfald den årlige musikfestival d. 22 - 23. october:

https://www.pattayamail.com/latestnews/news/pattaya-plans-oct-22-23-music-festival-pending-ccsa-approval-372712

Okay mente bare der var et dansk værtshus der hed White house :rolleyes:     Men hvis beskrive det nærmere efter hukommelse, så når man kom fra vandsiden, så lå det på højre side.  Og billardbord lå først og selve barsiden efterfølgende.      Men sikkert mange der har lignede opstilling :) 

Trist mange har  lukket og slukket.  Håber ikke for evigt, men blot nu her hvor der få/ingen turister.       

Ved du om der er yderlige begrænsning af gogo klubber når alt igen bliver "normalt" igen ?   Walking street bliver den som før ?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 38 minutter siden:

Ved du om der er yderlige begrænsning af gogo klubber når alt igen bliver "normalt" igen ?   Walking street bliver den som før ?   

Næppe, da de nu, såvidt jeg har forstået, vil tillade køretøjer eller kun taxier at køre igennem hele døgnet,t, så turisterne ikke behøver gå - jeg vil også tro de gerne vil have gogobarer mv. lidt væk fra "the Waterfront" og istedet satse på restauranter for larmende kinesiske gæster, som nyder at sidde rundt omkring et stort rundt bord, så de er nødt til at sidde og råbe til hinanden i et lokale uden lydisolering.

Vil tro den frækkere del af nattelivet vil flytte endnu mere ud omkring LK-Metro

Nu kom jeg først til Pattaya i de seneste år, men jeg kunne tydeligt se at der ikke var helt så meget gang i nattelivet, som der i forhold til antallet af: barer, gentlemenesklubber, restuaranter, glædespiger, hoteller, liggestole, mv., var lagt op til - og Coronaen kan meget vel have givet det sidste stød til lukningen af mange af disse etablissementer. Mange pengestærke kinesere er begyndt at købe op - men næppe for at fylde dem med piger fra Issaen ;-)

Bryghuset hedder åbenbart også White House Bar:

https://www.facebook.com/bryghusetbar/

NB - se lige dagens menu :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...