Hop til indhold

Recommended Posts

Langtidsferie i Thailand, min thaikæreste og jeg elsker begge massage, og tager det næsten dagligt sammen, den første dag var ved Kata beach, jeg fik hård thai massage min kæreste olie, vi lå side om side og da hun er ret godt bygget fra naturens side er vi vant til at alle kigger efter hende store fortrin, men her gik  massøren skridtet videre og hun æltede løs uden at vide at jeg kunne se det, hvilket fik min massør til at rømme sig så hun stoppede, vi tager nu bare massagen som opvarmning til vores iøvrigt fantastiske sexliv sammen.

Vi prøver konstant nye steder af sammen, og i går var vi et sted i Kathu (patong beach) hvor jeg valgte 2 timer olie og min kæreste ville har 2 timer fod massage. Jeg gik ind bagved hvor en lækker model tog imod, smed alt tøjet og lagde mig på madrassen, hun afsluttede ret  hurtigt ryggen og gik i gang med benene og inden jeg fik sagt at jeg havde 2 timer og god tid fik hun fat i sjoveren, hmm det havde jeg ikke lige regnet med, anyway reaktionen udeblev ikke og hun viskede, “wow it is big” jeg vendte mig om og hun bøjede sig frem “1000 bath in mouth”, 200kr er ok tænkte jeg imens hun sagde: “your girlfriend say she want one hour foot and one hour oil so she came her soon that why I go fast forward.”

Jeg fik et godt blæs og hun fortsatte dernæst massagen og jeg kunne høre min kæreste ligge sig på madressen bag forhænget, jeg trak fra så vi kunne se hinanden ned til brystet, min massøse kiggede intens på mig og mit blik gled fra hende over til kæresten og videre til den anden massøse, og jeg kunne mærke en hånd på sjoveren igen og tænkte damn, sgu da ikke nu, men min massøse ville ha mere og gav mig et håndjob, hold nu kæft det var pisse frækt at ligge der og komme for 2. Gang imens kæresten lå 50cm væk og ikke vidste det.

Da vi forlod stedet hviskede min massør “please come alone next time, I want to feel you inside”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem som ikke har været her kender måske ikke prisniveauet, men det er fu…..ng billigt:

1 time Thai eller fod massage kr. 30 (150 bath)

1 time olie massage kr. 40,- (200 bath)

BJ kr. 200,- / 1000,-bath

FP kr. 400,- / 2000,-bath

 

Efter vi havde diskuteret vores massage oplevelser i poolen i dag blev jeg nærmest voldtaget af min kæreste, modvilligt gik jeg med på værelset og blev tømt godt og grundigt, hun tænder ret meget på historierne, efter badet tog vi ud og spiste, jeg foreslog vi kunne få massage der hvor hun fik æltet sine bryster men så hellere vi tog til “TikTok” hos Pho Siam Massage i Patong, som havde tømt mig forleden og min kæreste ville så køre en tur imens jeg fik en time. Som sagt så gjort og massage fik jeg ikke meget af :( da eftermiddagens udfoldelser derhjemme sad kraftigt i underlivet tog det lang tid for mig at komme, omvendt giver det jo fuld valuta for pengene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 1 time siden:

Har hørt at Thailand er lukket ned, med undtagelse af Koh Samui og Phuket, hvor Turister så godt må være...

Ja, de må være der, i det de kalder Sandbox.

Men som jeg forstår det, så er massage og barer lukket - vist også restauranter udenfor hoteller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke helt finde ud af det omkring hvad der er åben og lukket.

Officielt er massage åben men barer er lukket.

Dog må steder der servere mad servere alkohol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der på Sandbox, alt i Phuket er åbent eller var, indtil alkohol forbuddet kom.

det betød at barer blev lukket ned og vi drak øl af te krus på restauranterne, på hotellerne var der ingen problemer.

alle massagesteder var åbne, absolut ingen problemer.

Efter de 2 uger sandbox kunne jeg frit rejse i hele landet, og jeg tog til Pattaya efter en månedstid i phuket, i Pattaya var alt lukket. 

Man kunne spise på gaden og købe øl i 7/11 men barer og restauranter var lukkede.

massage var også lukket ;) men de var i butikken og hvis ikke der var politi tæt ved kunne man godt komme ind og ovenpå eller i et baglokale. De turde ikke massere i for lokalerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, den 29.7.2021 at 07:57:

Har hørt at Thailand er lukket ned, med undtagelse af Koh Samui og Phuket, hvor Turister så godt må være...

Du har hørt vrøvl, efter 14 dage i sandbox er landet åbent

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, den 29.7.2021 at 09:52:

Ja, de må være der, i det de kalder Sandbox.

Men som jeg forstår det, så er massage og barer lukket - vist også restauranter udenfor hoteller?

Niks barer er lukket.

På Phuket er alt andet åbent, lokale er i høj grad vaccinerede 70%+
og kun vaccinerede turister kan komme ind, andre Thai’er kan ikke komme til ørn, det blev stoppet den 15/7

min kæreste ankom lige inden, min kammerats kæreste blev i Pattaya så han var alene i 14 dage (eller rettere uden hende i 14 dage)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 30.7.2021 at 00:02:

Jeg kan ikke helt finde ud af det omkring hvad der er åben og lukket.

Officielt er massage åben men barer er lukket.

Dog må steder der servere mad servere alkohol

Nej ingen må servere alkohol, thai restauranter tør ikke, europæiske sælger kold te i krus der smager uigenkaldeligt af humle :)

på hotellerne servere de lystigt uden frygt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udenlandsdansker skrev, den 28.8.2021 at 04:21:

Overalt tages Corona virkeligt seriøs.

Altså når man ikke må gå på stranden og få sand mellem tæerne - så kan jeg ikke tage dem seriøse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udenlandsdansker skrev, den 28.8.2021 at 04:21:

https://www.bt.dk/udland/coronavirus-tvinger-turisterne-til-at-blive-vaek-fra-thailand
 

hvis nogen skulle have interesse. Hold op hvor må de lide på disse kanter. Pas på jer selv hvis I rejser til Asian I øjeblikket..! Overalt tages Corona virkeligt seriøs.

Som jeg skrev i en anden tråd, så tvivlede jeg stærkt på der var nogle der gad rejse dertil, dels grundet alle de her restriktioner, og dels det  her desværre typiske for Thailand, at forsøge at malke turister med tvungne overpriser for feks Covid19 testene.  1000 danske kr pr test ?  De må være sindsyge :-(   Ved så ikke hvor mange af de her test en turist var tvunget til, men gætter på en enkelt næppe nok ;-)

Forstår heller ikke logikken i at landet har lukket ned for byggeriet i landet.  Sker der specielt meget smitte der når arbejdere går ude i det fri eller selv ved indendørsarbejde, kan holde afstand. Hvad er lige ideen at forbyde det ?

Måske se logikken i at forhindre at befolkningen rejser for meget rundt.  'Men mundbind og holden afstand virkede nu ganske godt hos os, og sikrede at det der gav smør på brødet stadig kunne udføres, og ikke mindst vigtige for landet økonomisk ikke gik i stå.     Og det må da skabe endnu flere spændinger blandt befolkning og militær regering, når de i forvejen økonomisk trængte thaiere, så ikke engang må rejse hen til der hvor der måske var lidt arbejde, så de kunne få lidt indtægt. 

Savner nu nogle gange en Thailands tur.  Men tænker når alt endeligt bliver normalt igen, så er man sikkert også lidt mere "sulten" for sådan en tur :)   Så er spørgsmålet bare hvor "normalt" det bliver.   Om der stadig  vil være det samme udbud af barer mv.    Pigerne tror jeg nu nok der vil være mange af.  Endnu mere desperate for at tjene penge.   Men været noget snak, om nogle  i Thailand  ville sex turismen til livs.    Laver de begrænsninger der så vil de nok gå glip af rigtigt mange turister også fremover.      Så finder den type turister bare andre steder.   Og kan være nogle endda allerede  har ændret rejsevaner/sted, nu Thailand forbliver lukket så længe.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 4.9.2021 at 05:20:

Som jeg skrev i en anden tråd, så tvivlede jeg stærkt på der var nogle der gad rejse dertil, dels grundet alle de her restriktioner, og dels det  her desværre typiske for Thailand, at forsøge at malke turister med tvungne overpriser for feks Covid19 testene.  1000 danske kr pr test ?  De må være sindsyge :-(   Ved så ikke hvor mange af de her test en turist var tvunget til, men gætter på en enkelt næppe nok ;-)

 

I sandbox betaler du hjemmefra for de 3 test der kræves, thb 8000,- ca. kr. 1600,- knap 540 pr. stk.

Der var ingen yderligere krav, som fuldt vaccineret kunne jeg rejse overalt uden yderligere test.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 6.9.2021 at 23:39:

I sandbox betaler du hjemmefra for de 3 test der kræves, thb 8000,- ca. kr. 1600,- knap 540 pr. stk.

Der var ingen yderligere krav, som fuldt vaccineret kunne jeg rejse overalt uden yderligere test.

Se valutaen ændret lidt til fordel for danske kroner.   Men de her 8000 thb kan man da ikke få for ca 1600 kr ?

Det er da nærmere 2000 ddk hvad jeg kan regne ud i hovedet.     Men okay er det den samlede pris så sikkert rimeligt ok.  Men uvisheden om hvad man kan dernede, samt hvor meget der er lukket, vil holde mange fra at tage derned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Se valutaen ændret lidt til fordel for danske kroner.   Men de her 8000 thb kan man da ikke få for ca 1600 kr ?

Det er da nærmere 2000 ddk hvad jeg kan regne ud i hovedet.  

Nu ved jeg ikke hvor du har lært at regne, men du må godt låne en lommeregner.

dkk1600 er 8240thb i dag

 

8CB41675-DDED-4B75-BC77-3C48FA1687CB.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ikke alt det fnider om kursen på DKR vs THB:)

Men seriøst,  de er ude på at malke turisterne for THB og så ankomme til et lukket Phuket eller Samui 

Og nu rain season I LOS, lige pt heavy rain I største delen af Thailand :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kursen ser nu rigtig god ud: 520 Thaibar for 100 danske kroner - det er næsten 20 % højere end for 2 år siden

- og det ser ud til at Thailand er begyndt at åbne mere op:

https://www.pattayamail.com/travel/pattaya-on-road-to-october-reopening-without-quarantine-370659

 Så måske kan vi uden karantæne igen rejse til Pattaya d. 1. oktober:

https://www.pattayamail.com/travel/pattaya-chonburi-and-rayong-will-be-among-reopening-zones-with-sufficient-vaccines-370957

Men pt. er Pattaya lidt af en spøgelsesby og pga. udgangsforbud er der kun åbnet mellem kl. 4 om morgenen og 9 aften og massagesalonerne må kun tilbyde fodmassage - til gengæld kan man få "fodmassage" hele natten ovenpå i Soi Welcome hos Miss Visa  - og keder man sig, kan man se video, hvis DVD afspilleren ellers virker ;-)

https://www.pattayamail.com/travel/ghost-city-pattaya-loses-some-of-its-chains-370127

Jeg plejer at besøge en pige i Soi Welcome, når jeg vil have fodmassage - hun er ikke så stor og mener jeg er for stor til hende, men det gør rigtig godt, når hun går rundt på ryggen af mig - men det er måske ikke det, der menes med fodmassage?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 50 minutter siden:

Kursen ser nu rigtig god ud: 520 Thaibar for 100 danske kroner - det er næsten 20 % højere end for 2 år siden

- og det ser ud til at Thailand er begyndt at åbne mere op:

https://www.pattayamail.com/travel/pattaya-on-road-to-october-reopening-without-quarantine-370659

 Så måske kan vi uden karantæne igen rejse til Pattaya d. 1. oktober:

https://www.pattayamail.com/travel/pattaya-chonburi-and-rayong-will-be-among-reopening-zones-with-sufficient-vaccines-370957

Men pt. er Pattaya lidt af en spøgelsesby og pga. udgangsforbud er der kun åbnet mellem kl. 4 om morgenen og 9 aften og massagesalonerne må kun tilbyde fodmassage - til gengæld kan man få "fodmassage" hele natten ovenpå i Soi Welcome hos Miss Visa  - og keder man sig, kan man se video, hvis DVD afspilleren ellers virker ;-)

https://www.pattayamail.com/travel/ghost-city-pattaya-loses-some-of-its-chains-370127

Jeg plejer at besøge en pige i Soi Welcome, når jeg vil have fodmassage - hun er ikke så stor og mener jeg er for stor til hende, men det gør rigtig godt, når hun går rundt på ryggen af mig - men det er måske ikke det, der menes med fodmassage?

Pattaya: De tilbyder nu “almindelig” massage ovenpå eller i baglokalet de fleste steder der har et, såfremt politiet ikke ser noget.

Men ja der er ret dødt ellers dog er Soi Buakhao pæn livlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 8.9.2021 at 12:17:

Nu ved jeg ikke hvor du har lært at regne, men du må godt låne en lommeregner.

dkk1600 er 8240thb i dag

 

8CB41675-DDED-4B75-BC77-3C48FA1687CB.png

 

Okay Karl smart.     Nu skrev jeg jo faktisk i en pæn tone til dig, selvom jeg syntes der var fejl i udregningen.     

Jeg gangede i hovedet med 4, og er jo ca 5 man skulle gange med.      Som også førhen.     Dvs valutaen er blevet en lille smule bedre til DDK fordel.

 

I øvrigt ændrer det ikke min poingte.    At de forsøger at malke turisterne mest muligt.    At du oplyser en billigere pris for de test, ændrer jo ikke at der i artiklen står at de kostede 1000 kr pr test.  https://www.bt.dk/udland/coronavirus-tvinger-turisterne-til-at-blive-vaek-fra-thailand  

Det betyder bare at normalt så koster de 1000 kr.  pr test (medmindre du mener journalisten lyver).   Så godt være man kan prutte om prisen.  Eller der er forskellige priser afhængigt af hvem der tager de her test.    Men som turist hvor man rejser der ned, der  tænker jeg man næppe selv får lov at vælge hvem der skal lave de test.  Men er bare min teori.      Og hvis man gør, så nok  de færreste der laver det arbejde, med at finde flere udbydere/prutte om prisen.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 9 timer siden:

 

Okay Karl smart.     Nu skrev jeg jo faktisk i en pæn tone til dig, selvom jeg syntes der var fejl i udregningen.     

Jeg gangede i hovedet med 4, og er jo ca 5 man skulle gange med.      Som også førhen.     Dvs valutaen er blevet en lille smule bedre til DDK fordel.

 

I øvrigt ændrer det ikke min poingte.    At de forsøger at malke turisterne mest muligt.    At du oplyser en billigere pris for de test, ændrer jo ikke at der i artiklen står at de kostede 1000 kr pr test.  https://www.bt.dk/udland/coronavirus-tvinger-turisterne-til-at-blive-vaek-fra-thailand  

Det betyder bare at normalt så koster de 1000 kr.  pr test (medmindre du mener journalisten lyver).   Så godt være man kan prutte om prisen.  Eller der er forskellige priser afhængigt af hvem der tager de her test.    Men som turist hvor man rejser der ned, der  tænker jeg man næppe selv får lov at vælge hvem der skal lave de test.  Men er bare min teori.      Og hvis man gør, så nok  de færreste der laver det arbejde, med at finde flere udbydere/prutte om prisen.

 

Du skal ALDRIG tro på hvad de skriver i aviserne, nogle gange rammer de rigtigt men for det meste gætter de.

jeg kan kun anbefale dig at søge fakta de rette steder.

https://www.thailandpsas.com
her fremgår det tydeligt i videoen at prisen for 3 test er fast thb8000 og ikke noget som helst andet.

Reglerne for rejser til Thailand finder du her:

https://www.thaiembassy.com/travel-to-thailand/no-quarantine-phuket-sandbox-plan
 

og valuta kurser kan din bank hjælpe dig med. Det er ok at følge lidt med, vi skal tilbage til før 2016 for at ramme de 4 i kurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8.9.2021 at 22:49:

Så måske kan vi uden karantæne igen rejse til Pattaya d. 1. oktober:

Nok uden karantæne - ja, men at bo på et dyrt SHA-certificeret hotel, tage flere test under opholdet, medbringe sundhedsattest, mm.

https://www.pattayamail.com/latestnews/news/pattaya-open-to-fully-vaccinated-foreign-tourists-in-october-371282

Tror jeg lige venter lidt med at booke den store tur til Chonburi - og de vil vist helst også kun se turister med den store tegnedreng: While visitor numbers are not expected to be high, they are anticipated to be high capacity visitors

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 10.9.2021 at 09:22:

Du skal ALDRIG tro på hvad de skriver i aviserne, nogle gange rammer de rigtigt men for det meste gætter de.

jeg kan kun anbefale dig at søge fakta de rette steder.

https://www.thailandpsas.com
her fremgår det tydeligt i videoen at prisen for 3 test er fast thb8000 og ikke noget som helst andet.

Reglerne for rejser til Thailand finder du her:

https://www.thaiembassy.com/travel-to-thailand/no-quarantine-phuket-sandbox-plan
 

og valuta kurser kan din bank hjælpe dig med. Det er ok at følge lidt med, vi skal tilbage til før 2016 for at ramme de 4 i kurs

Hvorfor skulle jeg have min bank til at hjælpe med valutakurser ?   Da let at slå op.   Og dumt at lade sin bank veksle i de aller fleste tilfælde.

Nu tog jeg vel derned til Thailand omkring 2016 første gang, mener jeg.   Og ja der var det ca 5 gange man skulle gange med.   Læs 1000 THB kostede ca 185 DKR.  Med veksel gebyr så vel nok omkring 200 kr.    Efterfølgende kursen gået en lille smule op, men så stor forskel nu heller ikke været.      Måske været ca 220 kr ditto kostede der for 2 år siden jeg sidst var dernede.           

Nu kan jeg ikke spå, ellers handlet aktier :D   Men gætter på valutaen ændrer sig endnu mere til DDK´s fordel den kommende tid.    Tror ikke det går så specielt godt i Thailand med den manglende turisme, som trods alt var en del af landets indtjening.     Og tvivler på det bliver "normalt" før tidligst om 1 år.    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skulle jeg have min bank til at hjælpe med valutakurser ?   Da let at slå op.   Og dumt at lade sin bank veksle i de aller fleste tilfælde.

Nu tog jeg vel derned til Thailand omkring 2016 første gang, mener jeg.   Og ja der var det ca 5 gange man skulle gange med.   Læs 1000 THB kostede ca 185 DKR.  Med veksel gebyr så vel nok omkring 200 kr.    Efterfølgende kursen gået en lille smule op, men så stor forskel nu heller ikke været.      Måske været ca 220 kr ditto kostede der for 2 år siden jeg sidst var dernede.           

Nu kan jeg ikke spå, ellers handlet aktier :D   Men gætter på valutaen ændrer sig endnu mere til DDK´s fordel den kommende tid.    Tror ikke det går så specielt godt i Thailand med den manglende turisme, som trods alt var en del af landets indtjening.     Og tvivler på det bliver "normalt" før tidligst om 1 år.    

 

Mon ikke dette emne har fået det, det kan trække, og herregud, 5 kr fra eller til……

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...