Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323461

Fik lige 30min sammen med denne skønne pige. Smuk, dejlig og sjov pige. Nem at snakke med. Hun er i min top tre over bedste gfe oplevelser.

Billederne passer, dog er hun kønnere irl. Man smelter helt når hun kysser èn og man kigger ind i hendes smukke brune øjne. Har aftalt at jeg besøger hende igen.

Ny adresse. Sidegade til Rugårdsvej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, den 19.7.2021 at 21:50:

https://annoncelight.dk/showad/323461

Fik lige 30min sammen med denne skønne pige. Smuk, dejlig og sjov pige. Nem at snakke med. Hun er i min top tre over bedste gfe oplevelser.

Billederne passer, dog er hun kønnere irl. Man smelter helt når hun kysser èn og man kigger ind i hendes smukke brune øjne. Har aftalt at jeg besøger hende igen.

Ny adresse. Sidegade til Rugårdsvej. 

Wow, I am very grateful for this review, thank you very much<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev ikke spurgt om selfie. Besøgte hende igen i dag, og hold da op hvor er det dejligt at opleve en pige der agerer ægte elskerinde. Hun er fuldstændig på hele tiden, nærværende og kærlig. Det startede med lange og dybe gensynsglæde kys i entreen, og det fortsatte så længe jeg var der. Sjældent jeg besøger samme pige to gange, men Roxy får nok besøg af mig en del gange. I mine øjne er hun en ener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, den 22.7.2021 at 22:20:

Jeg blev ikke spurgt om selfie. Besøgte hende igen i dag, og hold da op hvor er det dejligt at opleve en pige der agerer ægte elskerinde. Hun er fuldstændig på hele tiden, nærværende og kærlig. Det startede med lange og dybe gensynsglæde kys i entreen, og det fortsatte så længe jeg var der. Sjældent jeg besøger samme pige to gange, men Roxy får nok besøg af mig en del gange. I mine øjne er hun en ener. 

Hej, Dejligt at høre du var glad for hende. hendes pris på 900 kr er det så inklusive superfrench ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...