messi61 183 Skrevet 19. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/323461 Fik lige 30min sammen med denne skønne pige. Smuk, dejlig og sjov pige. Nem at snakke med. Hun er i min top tre over bedste gfe oplevelser. Billederne passer, dog er hun kønnere irl. Man smelter helt når hun kysser èn og man kigger ind i hendes smukke brune øjne. Har aftalt at jeg besøger hende igen. Ny adresse. Sidegade til Rugårdsvej. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 65 Skrevet 19. Juli, 2021 Måtte du sende en selfi for at lave en aftale med hende?? hvordan er stedet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 19. Juli, 2021 Nix... Ingen selfie, og stedet er nybyggeri. Ret pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 19. Juli, 2021 Babserne er de ægte eller silikone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 20. Juli, 2021 Den ægte vare, og de er dejlige, og meget berøringsvenlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxy sweetest candy in cit 0 Skrevet 22. Juli, 2021 messi61 skrev, den 19.7.2021 at 21:50: https://annoncelight.dk/showad/323461 Fik lige 30min sammen med denne skønne pige. Smuk, dejlig og sjov pige. Nem at snakke med. Hun er i min top tre over bedste gfe oplevelser. Billederne passer, dog er hun kønnere irl. Man smelter helt når hun kysser èn og man kigger ind i hendes smukke brune øjne. Har aftalt at jeg besøger hende igen. Ny adresse. Sidegade til Rugårdsvej. Wow, I am very grateful for this review, thank you very much Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 22. Juli, 2021 I would like to visit you, but i dont like to send selfies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 22. Juli, 2021 Jeg blev ikke spurgt om selfie. Besøgte hende igen i dag, og hold da op hvor er det dejligt at opleve en pige der agerer ægte elskerinde. Hun er fuldstændig på hele tiden, nærværende og kærlig. Det startede med lange og dybe gensynsglæde kys i entreen, og det fortsatte så længe jeg var der. Sjældent jeg besøger samme pige to gange, men Roxy får nok besøg af mig en del gange. I mine øjne er hun en ener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 28. Juli, 2021 messi61 skrev, den 22.7.2021 at 22:20: Jeg blev ikke spurgt om selfie. Besøgte hende igen i dag, og hold da op hvor er det dejligt at opleve en pige der agerer ægte elskerinde. Hun er fuldstændig på hele tiden, nærværende og kærlig. Det startede med lange og dybe gensynsglæde kys i entreen, og det fortsatte så længe jeg var der. Sjældent jeg besøger samme pige to gange, men Roxy får nok besøg af mig en del gange. I mine øjne er hun en ener. Hej, Dejligt at høre du var glad for hende. hendes pris på 900 kr er det så inklusive superfrench ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 28. Juli, 2021 Ja det var. Hun er desværre rejst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg