Hop til indhold
Rejsenetværk

Sexparty og FKK i samme by i Schweiz

Recommended Posts

Prada skrev, for 7 timer siden:

Rejsenetværk. Du skriver Madrid har du set eller læst om nogle store steder der. Har søgt lidt på det men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget ? 

Jeg har oprettet denne tråd, og har ikke rigtigt fået noteret mig mulighederne i Madrid, men det vil jeg gøre ved lejlighed.

Det er ikke altid jeg kan genkalde søgeresultater fra Google, og jeg bør nok notere mig guldkorn når jeg finder dem.

Der er vist ikke store klubber i Madrid som i Barcelona, men der er shemale steder, og bordeller.

stein skrev, for 4 timer siden:

Kære Rejse. Jeg vil komme til at savne dine beretninger. Kan du ikke bare skære ned på beretningerne om rejseveje, hoteller, måltider m.m. og nøjes med at skrive om om bordellerne og pigerne. Jeg bliver meget inspireret af dine beretninger om fkk m.m. selvom min sociale situation ikke er til at tage på besøg alene rundt om i Europa.

Det som jeg vil undlade, det er at skrive egne beretninger som tidligere.

Men jeg vil gerne bidrage i tråde under beretninger, skrevet af rejsefæller jeg er på tur med, hvis de skriver beretninger.

Hvis jeg ikke opnår rejsefæller til nye ture, så bliver det nok højest til lidt fakta info fra min hånd, som i forum for Efterlysninger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på sommerferie i Schweiz og besøgte klubben 3 gange til sexparty i løbet af en uge.

De piger,  der var sat til "Termin" dukkede op minus 2, men de  2 piger, der vikariede, var lige så flotte, som dem, der oprindelig var meldt.

Alt i alt en rigtig spændende oplevelse. men selvfølgelig kan der have været andre tidspunkter, som har været skuffende. Det skal jeg ikke forsværge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 21 timer siden:

Tusind tusind tak Boxen!!!

Selvom du ikke deltog i gangbang, så har du set og oplevet nok, til at jeg mere end har fået bekræftet mine bange anelser.

Lige præcis frygten for at både alder og billeder er fup og fidus :angry:

Faciliteter og indretning kan jeg godt gå på kompromis med!

Og det genstår at kunne få be eller afkræftet om billeder og beskrivelser af klubben er retvisende, eller ikke.

Men du fik præsenteret alle pigerne, og at der ingen overensstemmelse var mellem, hvad du så og oplevede, og så præsentationen af samme på klubbens hjemmeside :(

Det er utilgiveligt :!:

Du har overvejende sandsynligt, nu sparet mig for en overflødig tur og 10000 +/- spildte kroner.

FKK klubben alene rejser jeg ikke efter.

Tid og penge prioriteres herefter nu til anden side.

Igen af hjertet tak!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære @Rejsenetværk

Jamen selvtak - jeg skylder vel at sige tak for hintet i første omgang. Den havde jeg nok aldrig selv fundet B)

Jeg forsøgte at skildre min oplevelse objektivt og faktuelt.

Vi har forskellige præferencer, så vore oplevelser kunne også være det. Jeg foretrækker “ambiente” og noget der minder om GFE. 

Vinduet i døren til Sapphiras kontor generede mig en del, men måske ville det pirre en anden en.

Min pointe er, at tager du til GB i Madrid eller Polen eller hvor du kan finde det, ved du heller ikke hvem du reelt møder.

Kigger man på hjemmesiden nu, er der skiftet godt ud blandt pigerne og kommet nogle nye og lidt ældre til, siden jeg først så dit indlæg og også siden jeg planlagde mit visit.

Min udvalgte var der som nævnt ikke.

Og da jeg hev telefonen frem for at udpege, hvem jeg så ønskede at møde, blev de linet op i en fart.

“Sapphira” er helt sikkert ikke “min” Sapphira.  Ingen tattoo, skulderlangt ægte blond, meget pænere. Og efter min vurdering +5 år.

Jeg bemærkede bl.a Elena … som Absolut ikke var samme Elena som den vidunderlige teenie der er på hjemmesiden (Ville ikke selv vælge hende alene pga. alder), men en lidt ældre, lidt tungere udgave med en noget længere barm.


Som sagt, var det ikke for Sapphira, var jeg gået.

OG .. for 280 CHF i timen kommer du altså langt, selv i København.

Venligst

[Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulv skrev, for 1 time siden:

Jeg har været på sommerferie i Schweiz og besøgte klubben 3 gange til sexparty i løbet af en uge.

De piger,  der var sat til "Termin" dukkede op minus 2, men de  2 piger, der vikariede, var lige så flotte, som dem, der oprindelig var meldt.

Alt i alt en rigtig spændende oplevelse. men selvfølgelig kan der have været andre tidspunkter, som har været skuffende. Det skal jeg ikke forsværge.

 

Godt at høre, så er der håb for @Rejsenetværk  :)

Venligst 

[Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 2 timer siden:

Godt at høre, så er der håb for @Rejsenetværk  :)

Venligst 

[Boxen]

Det er der så ikke Boxen, men tak til jer begge, for hver jeres kommentar.

Du har været udslagsgivende for mig Boxen.

Jeg tror at din oplevelse er den mest retvisende for klubben.

Også i sammenligning med fremmedsproglige anmeldelser, som jeg har læst med hjælp af Google oversæt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...