Hop til indhold
JenniferRomantica

Falske billeder

Recommended Posts

Det største problem for mig er at dem der stjæler billederne ikke har ophavsret på de billeder de stjæler, og i min optik tjener penge på tyveri. Det er heller ikke ok, at den de har stjålet billeder fra, vil kunne blive sat i forbindelse med prostitution, når de ikke har noget med det at gøre. Jeg mener slet ikke det burde være lovligt at bruge andres billeder og udgive sig for at være en man ikke er (såkaldt catfishing, ikke identitetstyveri vel at mærke).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk ikke andre kommentarer til den bemærkning, end at det som sædvanligt er en dansk GP der bringer dette emne på banen.
Hvorfor mon?....

Tænker det har noget at gøre med at udenlandske GP'er har nappet stort set hele markedet i DK for købesex.

Kan vi ikke bare konkluderer at tingene er som de er, og at danske GP'er har sover i timen ift både markedsføring og i særdeleshed pris! Så nu forsøger man desperat at stikke en lille pind i et alt for stort hjul :-) 

Og det er du i din ret til at mene.. Men så synes jeg du skal gå ind i en af de mange tråde der er skabt af mænd med nogenlunde det samme emne og spørge dem om de bare er jaloux eller hvad deres problem er:biggrin:.. 

Blandt andet alle de advarsler omkring falsk markedsføring der findes hvor mænd har fundet pigernes billeder på Google eller yanex osv.. Så kan vi snakke sammen igen når jeg ligesom ved det ikke bare er fordi jeg er kvinde at jeg skal anklages for misundelse og jalousi.. 

Jeg ved slet ikke hvorfor du drejer det ind på udenlandske VS danske glædespiger.. Det eneste sted jeg har nævnt nationaliteter har jeg uden skelen skrevet at 100vis af både udenlandske og danske piger kan anvende deres egne billeder.. Er det fordi du føler at udenlandske kvinder snyder mere med sine billeder siden du kommer med den generalisering.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Det er nemt at være moralsk fordømmende når man har et overskudsagtigt liv og flere valgmuligheder og privilegier end dem mand dømmer. 
Det er trods alt sjældent folk handler destruktivt hvis de har et andet valg. 
Dem der gør det tager bare udgangspunkt det liv de har i den verden de lever i. Måske ofte for at komme nærmere det liv og den verden de ønsker sig at leve i. 
For mig tæller folks intentioner også og ikke kun deres handlinger. Også når det går ud over mig selv i øvrigt. 


 

Nu sætter jeg det lige på spidsen også fordi du siger du også er forstående hvis det går ud over dig. 
Så hvis nogen brød ind hos dig og stjal dine ting. Ville du så også tænkte. Ej altså men de kan jo ikke gøre for det. De havde nok brug for pengene til at få et bedre liv. 
Kriminalitet har og skal ha konsekvenser. Det er ulovligt at være, bagmand, mutter, alfons mm. Man må ikke tjene på andre sælger sex. De stakkels piger tjener ikke ret meget til dem selv. Og uanset situationen må man ikke bruge andres billeder. 
De fleste af den betaler vel ikke engang dansk skat. Det er snyd fra ende til anden. De må hellere end gerne være her, og være gp i dk. Men så må de følge reglerne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 28 minutter siden:

uden at synes de skal udskammes. 

Jeg synes heller ikke jeg har udskammet nogen i tråden:ph34r:.. Jeg kom bare med et forslag der måske kunne forhindre at en uskyldig bliver ramt af andres karrierer valg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg har faktisk ikke andre kommentarer til den bemærkning, end at det som sædvanligt er en dansk GP der bringer dette emne på banen.
Hvorfor mon?....

Tænker det har noget at gøre med at udenlandske GP'er har nappet stort set hele markedet i DK for købesex.

Kan vi ikke bare konkluderer at tingene er som de er, og at danske GP'er har sover i timen ift både markedsføring og i særdeleshed pris! Så nu forsøger man desperat at stikke en lille pind i et alt for stort hjul :-) 

Så snæversynet. Ingen af os her bilder os ind at vores kommentarer her ændrer noget på markedet med tusindvis af mænd og kvinder. Vi kommenterer ud fra interesse og principper. 

Langt de fleste kommentarer på EG ang. falske billeder kommer fra mænd som (berettiget) føler sig snydt, når de er faldet i fælden. Når det kommer til os som anvender vores egne billeder ville den bedste strategi sådan set være ikke at advare om falske billeder så I kunne samle på dårlige oplevelser hos andre, men de fleste af os betragter ikke de GP'er med falske billeder som konkurrence da vi har HELT forskellige kundesegmenter, så det strategi-halløj gider vi slet ikke bøvle med. 

Det er en tjeneste og intet andet at informere om falske billeder til dem som åbenbart ikke kan finde ud af at lave en billedesearch inden de besøger en GP. 

Som nævnt, har jeg selv fået stjålet billeder (mega ubehageligt) og faktisk også selv blevet catfished af en mand på nettet med falske billeder (lidt grinagtigt men heller ikke ligefrem en fornøjelse), og ser det som den mest naturlige ting i verden at ville spare både dem som bliver scammet og dem som får stjålet deres billeder for oplevelsen. 

Hvis vi ville bruge EG til at få kunder, så slikkede vi nok en del mere røv på typer som dig, men i stedet er EG fyldt af kvinder med ben i næsen som ikke er bange for at sige deres mening, selvom den går imod strømmen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Så hvis nogen brød ind hos dig og stjal dine ting. Ville du så også tænkte. Ej altså men de kan jo ikke gøre for det. De havde nok brug for pengene til at få et bedre liv. 

Ja, det ville jeg. Blandt andet. Dog ikke "men de kan jo ikke gøre for det" for det kan de måske. Det ved jeg jo ikke noget om. Jeg ville tænke "Ej altså, de må fandeme ha' det slemt siden de er nødt til at stjæle mine ting for at få penge til et bedre liv."
Det er naturligvis ikke det eneste jeg ville tænke! 
Fordi jeg bliver personligt ramt ændrer det ikke min generelle holdning til dem som mennesker.  
Der er da masser af situationer ude i virkeligheden hvor folk pisser mig af eller ligefrem overskrider mine grænser. Medmindre det er en direkte ondsindet og umotiveret handling, så har jeg forståelse for at nogle folk handler anderledes end jeg ville gøre og at sommetider så er det mig det går ud over. 
Det er jo ikke sådan at jeg ikke sørger for at det får konsekvenser hvis jeg har mulighed for det og det er noget der fylder noget hos mig. 
Men nu er emnet jo endnu mindre personligt da det handler generelt om hvad nogle andre potentielt udsætter nogle andre mennesker for. Det er jo netop ikke personligt ramt der er emnet her. Så det er vel ikke så interessant hvordan jeg ville have det med en indbrudstyv?

Der blev i trådens start spurgt til hvordan folk herinde havde det med emnet. Det er bare det jeg har delt. At vi har det på forskellig vis er vel en del af det der gør at det er værd at læse og deltage i en hvilken som helst debat? :) 

Kærligst, 
Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jeg har faktisk ikke andre kommentarer til den bemærkning, end at det som sædvanligt er en dansk GP der bringer dette emne på banen.
Hvorfor mon?....

Tænker det har noget at gøre med at udenlandske GP'er har nappet stort set hele markedet i DK for købesex.

Kan vi ikke bare konkluderer at tingene er som de er, og at danske GP'er har sover i timen ift både markedsføring og i særdeleshed pris! Så nu forsøger man desperat at stikke en lille pind i et alt for stort hjul :-) 

Stop dog dig selv.

Hvordan andre danske gp'er køre deres biks på er jeg fløjtende ligeglad med, da det er deres egen sag. Men snyder de kunderne skal der naturligvis OGSÅ gøres opmærksom på det.

Kan faktisk ikke se hvad dit skriv har med trådstarterens spørgsmål at gøre.

Men du er en af dem der holder live i fup og svindel. Ganske usmagelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

 Det er jo netop ikke personligt ramt der er emnet her. Så det er vel ikke så interessant hvordan jeg ville have det med en indbrudstyv?

Der blev i trådens start spurgt til hvordan folk herinde havde det med emnet. Det er bare det jeg har delt. At vi har det på forskellig vis er vel en del af det der gør at det er værd at læse og deltage i en hvilken som helst debat? :) 

Kærligst, 
Eva 

Nej men begge dele er tyveri, her er det bare billeder, og også derfor jeg skrev “hvis jeg skal sætte det på spidsen”

Men jo alle må debattere og have en holdning. Og fedt du er så storsindet. Materielle ting erstattes heldigvis. Med billederne kan det have alvorlige konsekvenser for den hvis billede er brugt. 
Og det synes jeg på ingen måde er fair uanset hvad situation man selv er i. Der er alverdens muligheder for at ændre sit eget billede så man ikke bliver genkendt. Og er det selvværdsproblemer, er det i min verden ikke logisk at man så skulle være i stand til at være nøgen med de kunder der dukker op. Og ydermere er irriteret på en fordi man har været falsk. Så den teori tror jeg ikke på. 
Men nu har jeg vidst givet min holdning rigeligt til kende aka gentaget mig selv nok gange. 
 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 14 timer siden:

Hej

 

det betyder ikke så meget for mig om billederne er falske - jeg kan godt forstå pigerne gerne vil være anonyme -  det jeg ikke forstår er - en pige uploader billeder af en høj pige der er åle slank - med store silicone bryster -

når man så ankommer til stedet er det en pige på 160 cm 65/70 kg med (store hænge bryster) vil man ikke bruge egne billeder, så find da nogle der er vellignende - så slipper man for mig, jeg tænder ikke på en lille colaflaske, der er pustet op så den ligner noget der er ved at springe - med fedtet, hængende hår - og sorte tænder - for jeg går bare videre - og jeg har masser af tid

Du total modsige dig selv mester. I en anden tråd skriver du at du vender om i døren hvis der bruges falske billeder.

Sidder du kun herinde for at være på tværs eller hvordan forholder det sig.

ps.

Jeg total ignorere dine emoji. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 47 minutter siden:

Du total modsige dig selv mester. I en anden tråd skriver du at du vender om i døren hvis der bruges falske billeder.

Sidder du kun herinde for at være på tværs eller hvordan forholder det sig.

ps.

Jeg total ignorere dine emoji. 

Hold da help op - så sidder du herinde og læser alle tråde, og holder styr på hvad folk skriver…. Get a life (få dig et liv)

mon ikke du så skal starte med at læse hvad trådstarter starter med at skrive, man forholder sig vel til dette - og skriver sin mening/opfattelse -i forhold til emnet 

skriver jeg ikke her at det ikke betyder så meget - hvis pigen  ligner den på billederne - men er det en tyk trunte -så bakker jeg ud -da jeg ikke er til kraftige piger….

jeg tror nu mere det er dig, der vil være mere på tværs - hvilket fint fremgår i andre kommentar til dine indslag…

ikke for at bringe din veninde frem, da hun har forladt dette site - men du er ved at  være som hun var - og husk dette site er til at anmelde god og dårlige oplevelser af gp - snart skriver jeg en anmeldelse på dig og din opførsel -så om du kan gætte om den er god eller dårlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 7 timer siden:

Hold da help op - så sidder du herinde og læser alle tråde, og holder styr på hvad folk skriver…. Get a life (få dig et liv)

mon ikke du så skal starte med at læse hvad trådstarter starter med at skrive, man forholder sig vel til dette - og skriver sin mening/opfattelse -i forhold til emnet 

skriver jeg ikke her at det ikke betyder så meget - hvis pigen  ligner den på billederne - men er det en tyk trunte -så bakker jeg ud -da jeg ikke er til kraftige piger….

jeg tror nu mere det er dig, der vil være mere på tværs - hvilket fint fremgår i andre kommentar til dine indslag…

ikke for at bringe din veninde frem, da hun har forladt dette site - men du er ved at  være som hun var - og husk dette site er til at anmelde god og dårlige oplevelser af gp - snart skriver jeg en anmeldelse på dig og din opførsel -så om du kan gætte om den er god eller dårlig

Hvad har andres tidligere opførsel med dette at gøre?

Jeg kommentere ganske simpelt på at du i en tråd skriver at bruges der falske billeder så vender du om, men i denne tråd er det uden betydning bare det ligner.

Hvad du tænder på af pige er fuldstændig ligegyldigt viden . 

Skulle du skrive en anmeldelse af mig vil det jo kræve at du i første omgang skulle besøge mig. Hvordan skulle det ske nu da du ikke er til tykke kvinder?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vender kategorisk i døren og går igen, ikke bare nogle gange, altid. Er jeg blevet narret til at tro det var den rigtige, fordi der var halvmørkt og hun lignede? Ja, men så har jeg sagt det og taget klunset på igen. 
 

Det samme gælder i øvrigt rigtig mange danske piger, der har lagt billeder op fra deres ungdom, eller photoshoppede dem til nærmest ukendelighed. Eller løget sig ti-femten år yngre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden:

Vender kategorisk i døren og går igen, ikke bare nogle gange, altid. Er jeg blevet narret til at tro det var den rigtige, fordi der var halvmørkt og hun lignede? Ja, men så har jeg sagt det og taget klunset på igen. 
 

Det samme gælder i øvrigt rigtig mange danske piger, der har lagt billeder op fra deres ungdom, eller photoshoppede dem til nærmest ukendelighed. Eller løget sig ti-femten år yngre. 

Jeg har slet ikke sat nationalitet på så der snakkes bare om piger der bruger falske billeder generelt:ph34r:.. Jeg pointerer det bare fordi jeg ikke gider den her tråd skal vendes til danske VS udenlandske fordi det egentlig ikke det, det drejer sig om;).. Jeg er glad for din generelle tilgang må jeg dog sige.. Kudos til dig for det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her med brug af egne kontra andres billeder har vist været diskuteret siden ryder konge var knægt

Uagtet markedsførings etik, så anvendes de midler man mener virker.  Ja, det er trist, men faktum er stadig, at største parten ikke evner at vende om i døren.  Der er så også dem der er ligeglade, bare synes om den kvinde de møder i døren, også selvom man skal være blind for ikke at kunne se forskellen.

Jeg har bemærket vinkel omkring hvad den ægte kvinde, som ikke aner at hendes billeder er blevet misbrugt måtte tænke og føle.  Jeg er helt enig i, at det må føles forfærdeligt.  Omvendt er de fleste sexkøbere nok ligeglade, hvis de synes om kvinden der åbner døren.  Det er ligeledes mit indtryk, at rigtig mange slet ikke gør noget for at tjekke om billederne er stjålet.

Spørgsmålet er som om de initiativer omkring billedvalidering, som nogle sites er begynd at anvende,  om de virker.  Umiddelbart tænker jeg at det måske fjerner toppen af isbjerget.  Jeg tænker ligeledes at dette system forholdsvist let kan omgå, men vel stadig et skridt i den rigtige retning.

Det idelle ville selvfølgelig være dels kun at bruge egne billeder og dels at have forholdsvist nye billeder på, som også afspejler virkeligheden.  Der er nok lang der hen, som annoncerne er nu

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falsk billed = falsk markedsføring.

Det er uærligt og kan ikke gradbøjes, selv om nogle åbenbart forsøger på dette.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 18.7.2021 at 20:58:

Stop dog dig selv.

Hvordan andre danske gp'er køre deres biks på er jeg fløjtende ligeglad med, da det er deres egen sag. Men snyder de kunderne skal der naturligvis OGSÅ gøres opmærksom på det.

Kan faktisk ikke se hvad dit skriv har med trådstarterens spørgsmål at gøre.

Men du er en af dem der holder live i fup og svindel. Ganske usmagelig. 

Ved du hvad kære Ida.....Du og jeg og 1 mill andre mennesker holder dagligt liv i fup og svindel ved alle de handlinger vi gør, bl.a. i form af køb af skidt og lort på nettet og andre steder! Så pas nu på med din moralprædiken. 

Har du iøvrigt tænkt over din egen profession?......Rigtig mange vil sikker syntes at det er mindst lige så usmageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 31 minutter siden:

Har du iøvrigt tænkt over din egen profession?......Rigtig mange vil sikker syntes at det er mindst lige så usmageligt.

Hvad har det med sagen at gøre hvad hr og fru Danmark syntes om hvad jeg laver?
Jeg hverken lyver om det ene eller andet når jeg går på job. 
Mænd bliver generelt mistroisk hver gang de skal besøge en ny pige når der i så høj en grad snydes til højre og venstre. Det er da pisse træls for ALLE dem der er ærlige. Men på den anden side er der også noget godt ved det. Når mange mænd finder nogle reelle piger så holder de oftes fast i dem og behandler dem med respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvor du har din viden fra omkring det sidste. tænker at du nok kun kan tale for dig selv og måske en håndfuld andre danske piger. 

Jeg holder nu også fast i reelle glædespiger....men mest pga af den service de leverer ;-). Det tror jeg så også at de fleste mænd gør af samme årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi lige ser bort fra de dele af indlæggene, som grænser til personangreb, er det faktisk en spændende tråd.

Uden at have besøgt ret mange GP’er (og dem jeg har besøgt, har alle anvendt egne billeder) var mit udgangspunkt egentlig, at lånte billeder kunne accepteres, hvis ellers de var repræsentative for den pige, som man mødte. Ved at læse denne tråd står det dog nu klart, at det jo er et ret egoistisk udgangspunkt for det, som relaterer sig til min egen oplevelse, for selvfølgelig er det ikke rart for en pige at se sine billeder anvendt i en købesex-kontekst. Så nej, man bør ikke bruge andres billeder, heller ikke selvom de er vellignende. Eneste undtagelse er vel den, som @Eva Nadine har beskrevet, hvor jeg har svært ved at se nogen blive snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover at tråden er gået hen og blevet ubehagelig personlig, så er det en spændende tråd.

Jeg har det iihhh.. så .. med den her verden. På den ene side, så sidder jeg og leder efter en "vare" - hun skal være sårn og sårn, levere det og det - kigger efter anmeldelser af "varen", checker Trustpilot (njaaa).. og så kaster jeg mig ud i det - med bævren i maven, håb om ægte billeder, ægte kys, ægte liderlighed og en ægte orgasme.

Hvis det ikke er ægte billeder - så skynder jeg mig ned af trappen igen, for så er resten nok også uægte. Jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt på, at der er en anden kvinde (Evas fotogene Niece??) bliver udstillet før nu. Og det gør det jo dobbelt skidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 7 timer siden:

(Evas fotogene Niece??)

Kusine! Troværdigheden er vigtig når man lyver, så ikke noget med at lade folk tro man er niece hvis man er kusine :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Jeg holder nu også fast i reelle glædespiger....men mest pga af den service de leverer ;-). Det tror jeg så også at de fleste mænd gør af samme årsag.

nu er det jo ikke reelle glædespiger hvis der blive manipuleret med profil/billeder osv....det mange specielt danske piger praktiserer er at fotoshoppe deres egne billeder til uigenkendelighed, men de bruger selvfølgelig ikke andres billeder nok det mest positive i den situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 timer siden:

Kusine! Troværdigheden er vigtig når man lyver, så ikke noget med at lade folk tro man er niece hvis man er kusine :D 

Damn - du fik lige udstillet mig der - for det første, så har jeg måske ikke helt styr på Kusine/niece forskelle (Udover at min legekammerat Steen havde en niece der var KAMP-lækker... Hmnn.. eller var det en Kusine?). For det andet, så har jeg en hukommelse som en hulske :D

Men du har ret. Troværdighed er troværdigt, hvis alt er.. ehmnn.. sandt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...