Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Den flittige
LarsB skrev, 1 time siden:

En af vores EG brødre nævnte hun ufrivilligt er blevet sendt til Thailand :(

Hvor læser du det ?

Husk på hvad der skrives i PM ikke må skrives her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 20 timer siden:

Hvor læser du det ?

Husk på hvad der skrives i PM ikke må skrives her.

Det er hermed noteret - beklager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 31.7.2023 at 14:24:

..og stadig et besøg værd. 

Har du en bud på hendes alder for det opgivne holder næppe?

Hvor slank er hun? Det er lidt svært at vurdere på billederne der (muligvis?) også har nogle år på bagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr curious skrev, for 59 minutter siden:

Har du en bud på hendes alder for det opgivne holder næppe?

Hvor slank er hun? Det er lidt svært at vurdere på billederne der (muligvis?) også har nogle år på bagen?

Jeg er ikke helt sikker på hendes alder men tænker roligt du kan lægge 10 år til uden at fornærme nogen ... 

Sidst jeg var hos hende var hun ganske slank. Billederne af hende med "bar" røv er ca. 3 mdr. gamle. 

Redigeret af møgsvinet
Retning af stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte, at Bright er tilbage i fuld god stil. Jeg nåede at besøge hende en del gange, inden hun drog hjem sidst og var glad for at se hende tilbage.

Hun er en af de mest behagelige piger, som jeg har besøgt. Hun er meget opsat på at skabe en god stemning, og vi snakkede om løst og fast, inden vi drog til akten.

Jeg fik en times sensuel massage med et dejligt BJ som afslutning.

Hun kan på det varmeste anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tornskade skrev, den 22.9.2023 at 21:58:

Jeg kan bekræfte, at Bright er tilbage i fuld god stil. Jeg nåede at besøge hende en del gange, inden hun drog hjem sidst og var glad for at se hende tilbage.

Hun er en af de mest behagelige piger, som jeg har besøgt. Hun er meget opsat på at skabe en god stemning, og vi snakkede om løst og fast, inden vi drog til akten.

Jeg fik en times sensuel massage med et dejligt BJ som afslutning.

Hun kan på det varmeste anbefales.

Hvad koster sådan en time hos Bright? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tornskade skrev, den 22.9.2023 at 21:58:

Jeg kan bekræfte, at Bright er tilbage i fuld god stil. Jeg nåede at besøge hende en del gange, inden hun drog hjem sidst og var glad for at se hende tilbage.

Hun er en af de mest behagelige piger, som jeg har besøgt. Hun er meget opsat på at skabe en god stemning, og vi snakkede om løst og fast, inden vi drog til akten.

Jeg fik en times sensuel massage med et dejligt BJ som afslutning.

Hun kan på det varmeste anbefales.

Jeg har længe kigget på hende, men manglende priser har holdt mig tilbage....var det øko BJ med Cim? Og vil du røbe lidt om prisen?

Redigeret af Mr_Swingking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, den 25.9.2023 at 16:48:

Jeg har længe kigget på hende, men manglende priser har holdt mig tilbage....var det øko BJ med Cim? Og vil du røbe lidt om prisen?

BJ var uden, og billigere end den fulde pakke, som jeg tror, Jansen skriver om ovenfor.

Hun er virkelig sød, så pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperEmil skrev, for 4 minutter siden:

tilbyder hun FP? sidst jeg skrev med hende gjorde hun ikke.

Hvis ikke så er hun stoppet med det siden mit sidste besøg ... men hvis du har spurgt til det i forbindelse med at ville booke på et konkret tidspunkt så kan det jo være at "russerne" har været på besøg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

spurgte for en lille måneds tid siden, efter kun at have læst positvit om hende. men fik et svar at det gjorde hun ikke længere. Så troede lige at en herinde havde fået fuldpakke til min store forundring. En som kan be / afkræfte det 100% her for nylig?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået FP før, men i denne omgang har jeg modtaget BJ (flere gange) -- hvilket også har været, hvad jeg ønskede, så jeg skal ikke kunne sige, om FP ikke længere er på programmet. Men, det er jo ikke vanskeligt at spørge over SMS.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting, som jeg ikke har prøvet før hos andre piger, er måden, som Bright modtager mig på, når jeg kommer.

 

Når jeg har fået taget tøjet af, går hun ned på knæene og tager mig i munden, før jeg lægger mig på massagebriksen. Det er helt sikkert en funktion af, at jeg har besøgt hende en del gange før (hun gjorde det ikke de første par gange, at jeg besøgte hende), men man føler sig bestemt velkommen :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Bright en del gange efterhånden og vil berette om mit seneste besøg.  https://annoncelight.dk/showad/360006

Hendes sted ligger diskret, men lettilgængeligt, i det sydlige Aarhus med gode parkeringsmuligheder. Hendes billeder er ægte, og jeg vil bedømme hende til at være et sted i 30erne. Hun taler et let forståeligt engelsk.

Hun modtog mig smilende i døren og gav mig en omfavnelse. Vi småsnakkede, mens jeg tog tøjet af, og da jeg stod nøgen foran hende, gik hun på knæ og tog mig i munden, hvorefter hun førte mig til sengen. Herefter fulgte en dejlig sensuel og nøgen massage. Da tiden kom til at vende sig om, fik jeg skiftevist dejligt vådt blow (hun er entusiastisk og ikke bange for at tage bollerne med), kys og frækt pussyslide, hvor jeg kørte min pik mellem hendes balder, mens hendes kusse kælede for mine boller. Til sidst havde hun pirret mig nok, og hun afsluttede med blow og CIM. Mens jeg sundede mig, fandt hun håndklæde frem og da jeg var færdig med badet, havde hun en kop kaffe klar til afsked.

Bright har et usædvanligt behageligt væsen og jeg kan på det varmeste anbefale hende. Pas godt på hende, for hun er noget særligt.

Seancen kostede 800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
tornskade skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Bright en del gange efterhånden og vil berette om mit seneste besøg.  https://annoncelight.dk/showad/360006

Hendes sted ligger diskret, men lettilgængeligt, i det sydlige Aarhus med gode parkeringsmuligheder. Hendes billeder er ægte, og jeg vil bedømme hende til at være et sted i 30erne. Hun taler et let forståeligt engelsk.

Hun modtog mig smilende i døren og gav mig en omfavnelse. Vi småsnakkede, mens jeg tog tøjet af, og da jeg stod nøgen foran hende, gik hun på knæ og tog mig i munden, hvorefter hun førte mig til sengen. Herefter fulgte en dejlig sensuel og nøgen massage. Da tiden kom til at vende sig om, fik jeg skiftevist dejligt vådt blow (hun er entusiastisk og ikke bange for at tage bollerne med), kys og frækt pussyslide, hvor jeg kørte min pik mellem hendes balder, mens hendes kusse kælede for mine boller. Til sidst havde hun pirret mig nok, og hun afsluttede med blow og CIM. Mens jeg sundede mig, fandt hun håndklæde frem og da jeg var færdig med badet, havde hun en kop kaffe klar til afsked.

Bright har et usædvanligt behageligt væsen og jeg kan på det varmeste anbefale hende. Pas godt på hende, for hun er noget særligt.

Seancen kostede 800,-

800 kr er det for 30 min ? Og Tungekysser hun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HNK6 skrev, for 10 timer siden:

800 kr er det for 30 min ? Og Tungekysser hun? 

45 min, vil jeg tro. Jeg har ikke tungekysset med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tornskade skrev, den 11.2.2024 at 10:50:

45 min, vil jeg tro. Jeg har ikke tungekysset med hende.

Bright kigger aldrig på uret.

Tungekys gør hun med mig, men jeg er også noget særligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Forstår ikke alderen er så meget ved siden, nyder selv modne kvinder mere
Det er også sjældent man ser en thaikvinde der kalder sig Niels ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 3 minutter siden:

Forstår ikke alderen er så meget ved siden, nyder selv modne kvinder mere
Det er også sjældent man ser en thaikvinde der kalder sig Niels ;-)

 

Pigen er 100% kvinde.

Har arbejdet i Århus i mange år. hvilket de erfarne herinde ved alt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
The diligent skrev, for 46 minutter siden:

Pigen er 100% kvinde.

Har arbejdet i Århus i mange år. hvilket de erfarne herinde ved alt om.

Det er jeg overbevist om! Men hendes profil hedder Niels

Redigeret af Funktionæren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 8 timer siden:

Det er jeg overbevist om! Men hendes profil hedder Niels

Hendes profil har heddet “Niels” i mange år. 
Det er flere år siden jeg besøgte hende en del gange, og det var godt, hun var skide sød, og gav en fantastisk behandling. Vi kom dog aldrig til FP. 
Den gang undrede det mig at hun ikke var glat, men til gengæld havde en pæn trimmet plæne, det ser man ikke ret mange steder, men den var ligeså velplejet som Greens på Himmerlands golfklub. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...