Hop til indhold

Recommended Posts

For en uges tid siden besøgte jeg smilets by og Bright. Dét skulle jeg ikke fortryde!

Jeg har nogle gange pre corona besøgt navnkundige  Toneart /Mook i Kbh, og aldrig rigtig helt fundet hendes match, det synes jeg på mange måder er meget tæt på her. Der er i det hele taget utroligt mange lighedspunkter. Her kommer de vigtigste.

Bright er en lille dejlig kvinde, der ikke er så spinkel at hun knækker eller blæser væk, men heller ikke på nogen måde er kraftig. Men lige præcis som jeg også husker Mook, med lidt kvindelige former, fit og "strong" og med en popo der er helt enestående. Bright snyder i sin annonce også på vægtskålen med alderen med +/- 15 år, men det gør ABSOLUT intet når man inviteres ind. For Bright er en lille smilende charmetrold, der med det samme for en til at føle sig velkommen og hjemme. Hun er meget oprigtig, arbejder 100% selvstændigt og virker meget ærlig, og giver på den måde virkelig et stykke af sig selv, bare man selv er åben og med på lidt hyggesnak. På den måde fortæller både hun og jeg hurtigt noget om os selv, hvorfor hun er i denne branche, og jeg hvorfor jeg benytter mig af den. Igen, rigtig mange lighedspunkter med den navnkundige.

Hendes "pakke" er der heller ikke et ord at sætte på. Jeg tog en time, og her var der mulighed for det hele, på den bedste gfe artige måde. Jeg fik først den dejligste massage, hvor Bright også virkelig kan tage ved, og arbejde kroppen godt igennem. Med frit valg på alle hylder bagefter, var der dejlig løssluppen frimodig leg. Igen med paralleller til den navnkundige, da hun bl.a opfordrede mig til CIM, og kunne tricket med at ride med den ene hånd på min brystkasse og den anden bagud på låret, hovedet let tilbage og lukkede øjne. Alt undtagen bj foregår naturligvis behørigt beskyttet. Kort sagt behandling til mere en UG med kryds og slange.

Dette blev næsten til en dobbeltanmeldelse. Men er du til 100% ærlig og lækker forkælelse, og ikke til piger på under 25, så er Bright virkelig mere end et besøg værd efter min mening. Bright ER virkelig bright, kan få en mand til at slappe af og giver noget af den bedste massage og fuldpakke jeg har oplevet. Går turen ingen til smilets by, ved jeg i hvert fald godt hvor jeg prøver at komme igennem først.

Stor anbefaling herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også virkelig mange gange set på hendes annonce. Hun ser utrolig lækker ud, med en bagdel der burde undersøges nærmere. Specielt billede 7 kan gørre en helt forvirret - lille og velformet fra top til tå..

Har også tidligere fået et par gode anmeldelser af både service og personlighed.

Hun har været øverst på min plan B-liste i lang tid, så pludselig en dag så sker det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 5 timer siden:

Hun har været øverst på min plan B-liste i lang tid, så pludselig en dag så sker det....

Hvem er på dine A- og B-lister? Og evt C, D, E...? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 17.7.2021 at 18:33:

Hvem er på dine A- og B-lister? Og evt C, D, E...? :-)

Jeg har såmænd ikke så mange forskellige lister.

Jeg vil forsøge at undgå afsporing, ved at tage udgangspunkt i hvorfor Bright står højt på listen.

Jeg søger efter steder hvor man bliver modtaget med åbne arme og arbejdsglæde. Man skal kunne hyggesnakke med pigen, og gerne kunne tale om andet end ekstraydelser. Thai piger bør også kunne starte med en god massage, og det er så skønt at blive pirret til mere. Har ikke en specifik liste over hvad hun skal udbyde, men jeg skal helst kunne fornemme at der må pilles overalt. Jeg søger ikke fotomodeller, men sommetider ser man noget man ikke kan glemme.  Alderen er ikke så afgørende – gerne over 35 efter gængs tidsregning, man ved jo, at thai pigerne jo ofte lige har glemt hvornår de blev født. Gode anmeldelser vægtes højt, en enkelt dårlig ud af flere gode afskrækker ikke. Billeder skal jeg kunne tro på, ikke noget med opstillede manipolerede glansbilleder. Jeg lægger også vægt på at kunne besøge hende igen om 3 måneder. Altså undgår jeg ord som few days - last days – visiting og short time. Disse ting gør også, at jeg håber på aldrig at møde en som ikke har lyst/er tvunget, hvilket vil være noget af det værste der kunne ske.

Disse ting forventer jeg at kunne finde hos Bright.

Hun har tidligere fået gode anmeldelser. Det eneste der undrer lidt er, at der ikke ligger et hav af anmeldelser, da hun virker ret ligetil for de fleste.

Men det er der måske andre der kan give en forklaring på.

 

Min plan A har de sidste par gange været:

Nana Nørrebrogade 5, Randers https://annoncelight.dk/showad/229889 på grund af tidligere gode oplevelser.

BB massage i Ulstrup https://annoncelight.dk/showad/316529 pludselig ide.

 

Plan B er nogle der også ser ud til at kunne give en positiv oplevelse. Ligger lidt spredt så valget vil også falde ud fra i hvilken retning jeg har et ærinde.

Ud over Bright kunne det være disse.

Ponla https://annoncelight.dk/showad/278462

Thaisexy https://annoncelight.dk/showad/277917

Malai https://annoncelight.dk/showad/269605

Vicky https://annoncelight.dk/showad/307272

 

       

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at skrive til Bright i 2 dage nu, uden respons. Når man ringer til nummeret hun har opgivet på sin annonce, går den direkte på svarer. Er der nogle der har haft kontakt til hende de sidste par dage ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Med.Lem skrev, 1 time siden:

Jeg har forsøgt at skrive til Bright i 2 dage nu, uden respons. Når man ringer til nummeret hun har opgivet på sin annonce, går den direkte på svarer. Er der nogle der har haft kontakt til hende de sidste par dage ? 

Ja, hun har været sløj i et par dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 26.7.2021 at 11:31:

Ja, hun har været sløj i et par dage.

Tak - jeg prøvet at lave en aftale med hende i denne uge. Skriver en anmeldelse hvis det lykkedes :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Bright har fortalt mig at hendes telefon er åben fra 09.00 til 20.00 alle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til, at Bright er et godt valg. Er der nogle af jer der kan fortælle lidt om hendes barm, der ikke rigtigt kan ses på hendes billeder. Er den naturlig? A, B, C skål eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Orladrengen skrev, for 46 minutter siden:

Det lyder til, at Bright er et godt valg. Er der nogle af jer der kan fortælle lidt om hendes barm, der ikke rigtigt kan ses på hendes billeder. Er den naturlig? A, B, C skål eller?

Naturlige, lille håndfuld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev lidt med hende tidligere på dagen, i følge hende selv er kun massage ikke en mulighed til trods for at hun giver udtryk for det i hendes annonce.

Lidt skuffet eftersom jeg måske kun er i humør til mere, men rigtig gerne ville aflægge besøg til en god massage og så lige se det an.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 19.7.2021 at 23:35:

Jeg har såmænd ikke så mange forskellige lister.

Jeg vil forsøge at undgå afsporing, ved at tage udgangspunkt i hvorfor Bright står højt på listen.

Jeg søger efter steder hvor man bliver modtaget med åbne arme og arbejdsglæde. Man skal kunne hyggesnakke med pigen, og gerne kunne tale om andet end ekstraydelser. Thai piger bør også kunne starte med en god massage, og det er så skønt at blive pirret til mere. Har ikke en specifik liste over hvad hun skal udbyde, men jeg skal helst kunne fornemme at der må pilles overalt. Jeg søger ikke fotomodeller, men sommetider ser man noget man ikke kan glemme.  Alderen er ikke så afgørende – gerne over 35 efter gængs tidsregning, man ved jo, at thai pigerne jo ofte lige har glemt hvornår de blev født. Gode anmeldelser vægtes højt, en enkelt dårlig ud af flere gode afskrækker ikke. Billeder skal jeg kunne tro på, ikke noget med opstillede manipolerede glansbilleder. Jeg lægger også vægt på at kunne besøge hende igen om 3 måneder. Altså undgår jeg ord som few days - last days – visiting og short time. Disse ting gør også, at jeg håber på aldrig at møde en som ikke har lyst/er tvunget, hvilket vil være noget af det værste der kunne ske.

Disse ting forventer jeg at kunne finde hos Bright.

Hun har tidligere fået gode anmeldelser. Det eneste der undrer lidt er, at der ikke ligger et hav af anmeldelser, da hun virker ret ligetil for de fleste.

Men det er der måske andre der kan give en forklaring på.

 

Min plan A har de sidste par gange været:

Nana Nørrebrogade 5, Randers https://annoncelight.dk/showad/229889 på grund af tidligere gode oplevelser.

BB massage i Ulstrup https://annoncelight.dk/showad/316529 pludselig ide.

 

Plan B er nogle der også ser ud til at kunne give en positiv oplevelse. Ligger lidt spredt så valget vil også falde ud fra i hvilken retning jeg har et ærinde.

Ud over Bright kunne det være disse.

Ponla https://annoncelight.dk/showad/278462

Thaisexy https://annoncelight.dk/showad/277917

Malai https://annoncelight.dk/showad/269605

Vicky https://annoncelight.dk/showad/307272

 

       

Bright udbeder sig diskretion i forhold til anmeldelser og det tror jeg de fleste faste kunder er glade nok for hende til at respektere. Hun er bestemt også et besøg værd og hun er en af de piger der kan snakke om alt og ingenting og sætter en ære i at man får en god oplevelse der (Så er min kommentar heller ikke ren afsporing) ;-) 

Jeg er lidt nysgerrig mht. din plan A ... Kan du fortælle lidt om Nana? Alder, udseende, hvad hun tilbyder og hvordan prisniveauet er ... og er hun alene der? 

Mht. Din plan B så er Ponla den eneste jeg ikke har været hos.  
Hende fra Herning er sød og venlig. Som jeg husker det giver hun en helt okay massage. Jeg mener FP var 1.200,- for en time. Hun nævnte at jo bedre hun kender en, jo mere kan man få lov til ... 
Malai er også ret sød og charmerende. Hun giver hård massage. Prismæssigt ligger hun lidt over middel og hun giver ikke FP,  men hun er bestemt et besøg værd. 
Vicky er sød og lattermild men hun er også ret chubby. Massagen synes jeg ikke var noget særlig og priserne ligger i den høje ende. 500,- For en halv time med HJ og 1.000,- for en halv time med FP. Det er ikke et sted jeg regner med at besøge igen (I det hele taget så er Silkeborg en lorteby når det kommer til thaimassage med ekstra. Udover hende er der Rita og Linda som begge er ret grådige mht. priserne.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 4.8.2021 at 00:02:

Bright udbeder sig diskretion i forhold til anmeldelser og det tror jeg de fleste faste kunder er glade nok for hende til at respektere. Hun er bestemt også et besøg værd og hun er en af de piger der kan snakke om alt og ingenting og sætter en ære i at man får en god oplevelse der (Så er min kommentar heller ikke ren afsporing) ;-) 

Jeg er lidt nysgerrig mht. din plan A ... Kan du fortælle lidt om Nana? Alder, udseende, hvad hun tilbyder og hvordan prisniveauet er ... og er hun alene der? 

Mht. Din plan B så er Ponla den eneste jeg ikke har været hos.  
Hende fra Herning er sød og venlig. Som jeg husker det giver hun en helt okay massage. Jeg mener FP var 1.200,- for en time. Hun nævnte at jo bedre hun kender en, jo mere kan man få lov til ... 
Malai er også ret sød og charmerende. Hun giver hård massage. Prismæssigt ligger hun lidt over middel og hun giver ikke FP,  men hun er bestemt et besøg værd. 
Vicky er sød og lattermild men hun er også ret chubby. Massagen synes jeg ikke var noget særlig og priserne ligger i den høje ende. 500,- For en halv time med HJ og 1.000,- for en halv time med FP. Det er ikke et sted jeg regner med at besøge igen (I det hele taget så er Silkeborg en lorteby når det kommer til thaimassage med ekstra. Udover hende er der Rita og Linda som begge er ret grådige mht. priserne.)

Så er der jo nok en fornuftig grund til at EG ikke er oversvømmet med anmeldelser af Bright.

Jeg har længe tænkt på at få lavet en anmeldelse af Nana. Den har jeg fået lagt op i dag, så der kan du se mit indtryk.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/140758-nana-nørrebrogade-randers/

Med hensyn til dit indtryk af mine andre plan B emner, så tror jeg de passer fint med mine forventninger til dem.

Vil lige tilføje at jeg har besøgt Rita. Virkelig lækker kvinde, og det hun gør – det gør hun helt fantastisk godt. Ville besøge hende meget ofte, hvis priserne var på normalt niveau. Men, den der har grisen bestemmer jo prisen, og da der skal to til en handel, så må vi jo håbe, at tiden giver bedre forhandlingsvilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Ham der gutten skrev, for 9 timer siden:

Hvilket ca område af Århus er hun lokaliseret og hvordan er stedet?

Meget tæt på Den Gamle By.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 3.8.2021 at 11:50:

Bright har fortalt mig at hendes telefon er åben fra 09.00 til 20.00 alle dage.

Jeg har siden tirsdag forsøget at lave en aftale med Bright - uden held, hun svare ikke sin telefon eller beskeder. Det virker lidt useriøst...med mindre hun er sløj igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Med.Lem skrev, for 2 timer siden:

Jeg har siden tirsdag forsøget at lave en aftale med Bright - uden held, hun svare ikke sin telefon eller beskeder. Det virker lidt useriøst...med mindre hun er sløj igen.

Hun er ikke sløj igen, har talt i telefon med hende i dag.

Måske du skal prøve og SMS fra en anden telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig kom jeg igennem til Bright og fik en aftale i stand. 

Hun holder til i en lejlighed tæt på Den Gamle By. Boligen er nydelig og et soveværelse er ombygget til massage. Dvs en seng og nogle kulørte lamper hænger i hele rummet - ret festligt ! 

Bright er ikke 29 år, det står klart for alle med fungerende øjne, hun er en pæn voksen dame. lidt løst maveskind og en blød b skål. Bright fortæller at hun har menstruation og derfor kun kunne tilbyde et blowjob - det var fint med mig.  

Massagen begynder og Bright begynder at snakke imens. Bright snakker, Bright snakker meget, Bright snakker rigtig meget, Bright snakker rigtig rigtig rigtig meget. Det slår mig, jeg har løst billet til et one woman show og et blowjob. Massagen er okay, det er blowjobbet også (mest fordi det stopper talestrømmen) 

Efter afslutning betaler jeg og får et bad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 4.8.2021 at 00:02:

Bright udbeder sig diskretion i forhold til anmeldelser og det tror jeg de fleste faste kunder er glade nok for hende til at respektere. Hun er bestemt også et besøg værd og hun er en af de piger der kan snakke om alt og ingenting og sætter en ære i at man får en god oplevelse der (Så er min kommentar heller ikke ren afsporing) ;-) 

Jeg er lidt nysgerrig mht. din plan A ... Kan du fortælle lidt om Nana? Alder, udseende, hvad hun tilbyder og hvordan prisniveauet er ... og er hun alene der? 

Mht. Din plan B så er Ponla den eneste jeg ikke har været hos.  
Hende fra Herning er sød og venlig. Som jeg husker det giver hun en helt okay massage. Jeg mener FP var 1.200,- for en time. Hun nævnte at jo bedre hun kender en, jo mere kan man få lov til ... 
Malai er også ret sød og charmerende. Hun giver hård massage. Prismæssigt ligger hun lidt over middel og hun giver ikke FP,  men hun er bestemt et besøg værd. 
Vicky er sød og lattermild men hun er også ret chubby. Massagen synes jeg ikke var noget særlig og priserne ligger i den høje ende. 500,- For en halv time med HJ og 1.000,- for en halv time med FP. Det er ikke et sted jeg regner med at besøge igen (I det hele taget så er Silkeborg en lorteby når det kommer til thaimassage med ekstra. Udover hende er der Rita og Linda som begge er ret grådige mht. priserne.)

JO! Det gør hun, og en ret god FP :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, den 18.8.2021 at 10:05:

Massagen begynder og Bright begynder at snakke imens. Bright snakker, Bright snakker meget, Bright snakker rigtig meget, Bright snakker rigtig rigtig rigtig meget. Det slår mig, jeg har løst billet til et one woman show og et blowjob. Massagen er okay, det er blowjobbet også (mest fordi det stopper talestrømmen) 

 

Jeg glæder mig til at få indløst billet til one woman show med mere. Jeg elsker når snakken går lystigt, men det lyder lidt voldsomt at det er nødvendigt at stoppe den i munden på hende for at få et ord indført.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Bright i dag og havde en fantastisk dejlig time med en skøn thai quinde. Hun er sød, nærværende, har en skøn numse, det smukkeste ansigt og i det hele taget en lækker krop og et indtagende væsen. Fik erotisk massage (er vild med at få masseret numsen og nosserne bagfra) og virkelig lækkert intimt sex med smil, latter, kys og massere af oralt. Fik lov til at slikke hende i lang tid og hun reagerede vildt på min tunge. Hun giver et virkeligt godt blowjob med øjenkontakt og hænder de rigtige steder (nosser, baller, numse). Så var der sex med hende foran et stort sengespejl og alt var godt. OG ja hun kan lide at snakke, men der er indhold i det. Jeg blev varm og lidt forelsket og kommer helt sikkert igen til denne skønne quinde. 

jmk

 

PS: Da jeg havde læst denne tråd spurgte jeg, om hun helst ikke ville have skrevet om hende. Hun er glad for (positive) anmeldelser ,men hun er bange for at nogle siger noget for præcist om hvor stedet er, så lad os ikke komme nærmere ind på det.

Redigeret af Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nu er det ved at være noget tid siden jeg sidst har set en annonce for Bright. Er der nogen der ved om hun er holdt helt eller om hun evt. bare er draget på ferie? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...