Hop til indhold
Bananas

Thaimassage i udenkantsskåne - ikke det værste man kan opleve

Recommended Posts

Sverige er et yndigt land. Det er virkeligheden for den som kender kortet, selv om vi lader som noget andet. Danmark praler med det, Sverige bare er det.

Den anden dag var jeg på tur i en anden del av Skåne end den hvor jeg normalt færdes. I en lille bitte landsby, hvor der ikke fandtes nogen butik, nogen bank, nogen politi, nogen frisør eller café eller noget som helst, så fandtes der faktiskt en thaiklinik. Det nye Sverige siger os at hvis tilmed thaibutikkerne svigter, så er vi udenom udenkanten. Det var vi altså ikke her.
Her fandtes en thaibutik, og selvfølgelig standsede jeg bilen.

To muntre og virkelig smukke piger så til at landsbyen stadig eksisterede i civilisationen. Og de blev glade når jeg kom. Rigtigt glade i varmen. Når man ser så dejlige piger så vågner jo et lille håb der nede i de mørke regioner, og selv om Sverige er blevet et land hvor man aldrig kan ane hvor sjovt en massage kan udvikles, så er håbet det som stadig gør det spændende. En spænding jeg egentlig svært kan undvære.

Ind på briksen med den ene af dem, den modne i en høj alder af sikkert mindst 37. Hun grinede og snakkede og masserede og tog sit tøj af og lad missen synke ned over mit ansigt og tog minibananen under kærlig behandling. Og det var bare den bedste massage nogen kunne ønske i en lille landsby som denne. Når den yngre - af typen 28-årig sexbombe (hvis hun var i Kbh ville i allerede have skrivet km om hende) - kommer ind og ikke længere vil kede sig i sofaen, men hellere smide tøjet og gøre hvad hun kan for at landsbyen aldrig skal glemmes, så begynder jeg for alvor at fundere over hvad en gård muligtvis kan koste her i området.

Hun den ældre var blevet rigtigt våd - ligesom mit ansigt - og hun den yngre  var blevet temmelig gal. Nogle kondomer var ikke tilstede, men what the heck... her ude i udenkanten findes vel ingen sygdomme var min absolute fornimmelse. Næsten ikke nogle mennesker, så hvad har sygdomme vel her at hente?

Ja, i har måske forstået essencen? En del knepperi og sprøjteri foregik i misser og munder og det var et af de hellige - faktiskt rigtigt hellige - tilfælden i livet når fornuftet blev sparket ned og dybt begravet noget sted hvor man ikke kunne høre et eneste lille pip. Den slags øjeblik som forlænger livet.

Jeg er ikke vaccineret og nægter at teste mig. Så Danmark er et lukket land. Men mit Sverige er stadig et yndigt land - i det skjulte og ubemærkede.

Og jeg har været retur i landsbyen. Det blev ikke dårligere denne gang.

 

PS. Ked af at jeg ikke kan nævne landsbyen ved navn - men så yndige er vi altså ikke desværre.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt for dig, at du fik thai sex i Skåne.

Men lidt uinteressant når du ikke på nogen mulig måde vil dele oplysninger om lokationen med dine brødre.

Hvad skal vi med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback skrev, for 16 minutter siden:

Godt for dig, at du fik thai sex i Skåne.

Men lidt uinteressant når du ikke på nogen mulig måde vil dele oplysninger om lokationen med dine brødre.

Hvad skal vi med dit indlæg?

På thaisteder kan man være heldig at få ting, der ikke reklameres med. Det kan ske rigtig mange steder eller kun de få steder, der reklamerer med den slags. Det er lidt pirrende -_-

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback skrev, 1 time siden:

Godt for dig, at du fik thai sex i Skåne.

Men lidt uinteressant når du ikke på nogen mulig måde vil dele oplysninger om lokationen med dine brødre.

Hvad skal vi med dit indlæg?

Vil??? Hvad mener du med "vil"?

Det er ikke mig der skriver loven.

Hvad i skal med mit indlæg? F.eks. forstå at der stadig findes mange muligheder i Skåne.

Hvad skal vi med noget af dine 3 indlæg? "Broder"?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det dig banan der kaster med sten ?

Og forsøger at lokke flere af de djævla danskere til området :lol:      Med sådan en her reklame, så forestiller jeg mig en masse danske billister de kommende dage, der kører Skåne tyndt, på udkig efter netop denne thaiklinik.

 

Du er hermed busted.   Jeg har videre givet oplysningerne til det svenske politi, og de holder nu øje med en stor banan, med en mindre banan langs vejkanten.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

De enda platser jag och Bananas kastar sten i är glashus.    Vi vill naturligtvis inte skriva polisen eller menigheten på näsan om vad som försiggår i de lokala hytterna.   

Det är lite allvarligare än på min bedstefars tid när man inte berättade om var man hade sin "apparat".   (för den historiskt okunnige, sin destillationsapparat för att omvandla mäsken till mer eller mindre odrickbart brännvin helt i strid med lagen).

Jag är uppvuxen i Skåne - jag har mina aningar.  Nästa gång jag ser till bedstefars gravsten blir det en 'hyttecheck'.

Lille 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan skal en anmeldelse fra Bananen leveres. :P

Nej desværre kan vi ikke få oplyst hvor den slags lystige lege kan opleves. Selvom jeg også gerne vil tage på en fræk tur til Skåne.

Men de skyldes jo ikke Bananens uvilje, mere svensk lovgivning.

Dejligt at høre du nyder livet hinsidan :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...