3somelover 49 Skrevet 16. Juli, 2021 Jeg har besøgt Emily flere gange end jeg kan tælle og hun er uden tvivl stadig min favorit. Er hun i DK kan jeg godt love for at chancerne for at jeg besøger andre er små. Hun har altid givet top service, og mødt mig smilende med et kram. Hun kan snakkes med uden problemer og er altid villig til at prøve det man ønsker. Det er helt klart den kemi, åbenhed og tydelig tegn på at hun vil det der har gjort at jeg er genganger hos hende. Alle positioner og også i sofaen (hun deler lejlighed og ikke altid man får lokalet med sofaen). Hun er utrolig skøn, og efter akten har vi også nogle gange bare ligget og snakket om alt mulig fremfår en akavet massage som jeg synes mange tilbyder. Desuden er det et kæmpe plus at hun har prøvet at mærke på mig hvad jeg kan lide og når hun finder noget bliver det godt nok udnyttet. Hun vil det og hun gør det ikke kun for pengene. Jeg er flere gange gået lidt over tid. Er det en service jeg ikke har betalt for men hun er humør til det og hun kan se jeg vil det så kan hun godt tease lidt. Jeg har i hvert fald endnu ikke oplevet en der havde en kemi med mig på den måde og ofte føler jeg at det hele bare handlede om selve sexen og akten men Emily har får mig gjort det til en oplevelse fra når jeg træder ind til når jeg går of efterlader mig altid med ønsket om at vende tilbage eller at have betalt for flere timer. Jeg kan ikke anbefale hende nok. 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 96 Skrevet 16. Juli, 2021 Er det 100 % hende på billederne, og ikke noget med plus moms og norsk sukkerskat på alder og vægt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 16. Juli, 2021 Det er uden tvivl hende på billederne og samtlige af dem er taget i hendes bolig her. Nogle af dem er fra sidste sommer, og en enkel fra forrige. I forhold til alder så er hun en anelse ældre, men ikke for meget. Det er hendes bagmand der har sagt hun skal skrive det der står. I forhold til vægt så er det måske ½kg plus, det er jeg ikke så god til at bedømme men hun er stadig slank og ingen problemer med hende på toppen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 16. Juli, 2021 Hun ser virkelig dejlig ud og lyder også til at være en perle. Må man give hende finger ? Det er jeg ret vild med på pigerne men ikke så mange tilbyder det. Hvornår rejser hun hjem igen ? Nogen der ved dette ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 16. Juli, 2021 Den ville jeg tage med hende. Jeg har i hvert fald gerne måtte men det er ikke noget hun altid foretrækker så der har også været dage hvor hun ikke gad det og har sagt nej til det. Hendes lækre bj gør dog helt klart at du ville glemme det alligevel Jeg har ikke spurgt hende denne gang men hun plejer at være her et par uger af gangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 16. Juli, 2021 Okay. Tak for svar. Håber jeg kan nå at besøge hende. I hvilken del af København taler vi om ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 16. Juli, 2021 Som hun skriver i annoncen, Amagerbrogade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zenzyg 38 Skrevet 16. Juli, 2021 @3somelover kan du afsløre om hendes bryster er naturlige eller om de er hjulpet på vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 287 Skrevet 16. Juli, 2021 Og hænger de? (Lidt et turn off for mig). Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 16. Juli, 2021 De plejede at være helt naturlige indtil sidste år (hvis ikke jeg husker helt galt). Hun har ikke fået lavet meget men hun har fået lidt hjælp på vejen så de ikke bare hænger og er slatne. Man kan stadigvæk røre og tage fat uden problemer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 215 Skrevet 16. Juli, 2021 3somelover skrev, for 5 timer siden: De plejede at være helt naturlige indtil sidste år (hvis ikke jeg husker helt galt). Hun har ikke fået lavet meget men hun har fået lidt hjælp på vejen så de ikke bare hænger og er slatne. Man kan stadigvæk røre og tage fat uden problemer. Hej, mange tak for anmeldelsen. Giver hun tungkys? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 16. Juli, 2021 3somelover skrev, for 6 timer siden: De plejede at være helt naturlige indtil sidste år (hvis ikke jeg husker helt galt). Hun har ikke fået lavet meget men hun har fået lidt hjælp på vejen så de ikke bare hænger og er slatne. Man kan stadigvæk røre og tage fat uden problemer. Øv.... havde hende ellers på min liste pga. ægte bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 17. Juli, 2021 Where2 skrev, for 10 timer siden: Hej, mange tak for anmeldelsen. Giver hun tungkys? Det er op til hende. Det plejede hun men nu kommer det vist an på personen. Jeg får stadigvæk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 17. Juli, 2021 frddblk skrev, for 11 timer siden: Øv.... havde hende ellers på min liste pga. ægte bryster. Personligt er det ikke noget jeg føler jeg kan mærke har fået noget lift. Som sagt er det ikke meget hun har fået lavet. Men det er jo selvfølgelig en smagssag, vil dog personligt stadigvæk anbefale hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 96 Skrevet 17. Juli, 2021 Hun svarer ikke på sms, kan det være fordi jeg har svensk telefon nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 17. Juli, 2021 Svensk or norsk plejer ikke at gå så godt. Prøv whatsapp i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 472 Skrevet 18. Juli, 2021 Jeg er enig i at oplevelserne med hende altid har været stabil og i den positive ende. 3somelover skrev, den 16.7.2021 at 09:58: forhold til alder så er hun en anelse ældre, men ikke for meget. Men ift ovenstående citat så besøgte jeg hende forrige år, hvor hun selv åbnede op for at hun var 28. Så hun er i hvert fald i begyndelsen af 30’erne idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danishman 96 Skrevet 18. Juli, 2021 Nogen som ved om hun Tilbyder anal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 18. Juli, 2021 Danishman skrev, for 9 timer siden: Hun svarer ikke på sms, kan det være fordi jeg har svensk telefon nummer? Hos mig gik der 1-2 dage. Tror hun har megatravlt, men åbenbart med god grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg