Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lb50
Kubrick skrev, for 52 minutter siden:

Hvor befinder hun sig henne? Og er det et diskret sted?

Kan ikke hjælpe dig endnu. Jeg får adressen på onsdag, når jeg konfirmere vores aftale. Jeg Er dog kommet i tvivl, da hun fortalte mig at hun kun vejer 43 kilo. Jeg vejer selv ca det dobbelte og foretrækker selv lidt former både her og der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lb50 skrev, for 10 timer siden:

Kan ikke hjælpe dig endnu. Jeg får adressen på onsdag, når jeg konfirmere vores aftale. Jeg Er dog kommet i tvivl, da hun fortalte mig at hun kun vejer 43 kilo. Jeg vejer selv ca det dobbelte og foretrækker selv lidt former både her og der.

Ja, det er der ikke meget plads til, med 43 kilo:D
Vejer lidt mere end det dobbelte og jeg synes det er lige i skabet med en petit pige…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 4 timer siden:

Hun befinder sig på en velkendt adresse i Vanløse

Hvordan er forholdene på denne velkendte adresse i Vanløse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lb50 skrev, den 20.2.2022 at 13:02:

Kan ikke hjælpe dig endnu. Jeg får adressen på onsdag, når jeg konfirmere vores aftale. Jeg Er dog kommet i tvivl, da hun fortalte mig at hun kun vejer 43 kilo. Jeg vejer selv ca det dobbelte og foretrækker selv lidt former både her og der.

Er spændt på at høre om du kom afsted onsdag? Og hvis ja, hvordan gik det så? 

Jeg har også booket tid, men går med de samme overvejelser som dig, da jeg foretrækker kvinder som ikke er alt for skinny. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
CarstenKok skrev, for 9 timer siden:

Er spændt på at høre om du kom afsted onsdag? Og hvis ja, hvordan gik det så? 

Jeg har også booket tid, men går med de samme overvejelser som dig, da jeg foretrækker kvinder som ikke er alt for skinny. 

Nej, jeg besøgte en anden pige istedet. Det var en fejl da hun skuffede mig ift. hendes flotte anmeldelser. Da jeg kørte hjemad i går fortrød jeg at jeg havde aflyst Nancy. Jeg er dog blevet bekræftiget i at, ikke alle anmeldere herinde er til at stole på. Jeg ved godt at det er kemi og at det er forskellige øjne der ser,,,, men!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
CarstenKok skrev, for 9 timer siden:

Er spændt på at høre om du kom afsted onsdag? Og hvis ja, hvordan gik det så? 

Jeg har også booket tid, men går med de samme overvejelser som dig, da jeg foretrækker kvinder som ikke er alt for skinny. 

Har Du besøgt Nancy? Vil gerne høre nærmere. Jeg er heller ikke afvisende, overhovedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lb50 skrev, for 29 minutter siden:

Nej, jeg besøgte en anden pige istedet. Det var en fejl da hun skuffede mig ift. hendes flotte anmeldelser. Da jeg kørte hjemad i går fortrød jeg at jeg havde aflyst Nancy. Jeg er dog blevet bekræftiget i at, ikke alle anmeldere herinde er til at stole på. Jeg ved godt at det er kemi og at det er forskellige øjne der ser,,,, men!

Hvem er det så du havde en ikke så god aftale med.   Det kunne være fint med en kort anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
Klipklap skrev, for 13 minutter siden:

Hvem er det så du havde en ikke så god aftale med.   Det kunne være fint med en kort anmeldelse 

“Luksus Anabel” på Frederiksberg! Billederne er MEGET gamle. Jeg læste en kritisk anmeldelse af hende, om bl.a. slap hud osv. Vedkommende blev haglet ned af en anden broder! Men anmelderen havde helt ret. Anabel er ikke mange sure sild værd længere.   Vidste naturligvis at Anabel ikke er Thai, men det var hende, jeg troede, jeg havde lyst til igår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev

lyder lækkert og billigt, bare man kan komme i munden er en 60 og massage da fundet til de penge
jeg må ha en tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...