Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes ikke at jeg kunne finde nogen anmeldelser af Nancy herinde, så tænkte at jeg ville dele med mig af mit besøg. Link: https://annoncelight.dk/showad/322699

Jeg havde kigget på hende et par dage og syntes fra start af at priserne var en tand for høje, men opdagede i går at de havde fået et hak nedad, hvilket fik mig at bestille en tid. Ankom på adressen, som er en kælderlejlighed i Valby, et par minutter før tid. Lokalet er indrettet som en klink (som det måske også har været tidligere?), men der er ingen skilte eller lignende udenfor, så det føltes ok diskret på en stille vej.

Nancy åbner døren, og jeg bliver ledt ind på et værelse. Det er helt sikkert pigen på billederne, men jeg vil sige at det er typiske instragram-billeder i annoncen - de er mere "poleret" end virkeligheden. Men hun var absolut en smuk pige, ikke særlig høj, nok omkring de 160 cm, med store dejlige bryster og et pænt smil. Vi snakker lidt og hun virker glad og sjov, og fuld af energi. Hun får betalingen, og smutter ud af værelset nogle minutter, hvor jeg tager tøjet af og lægger mig på sengen.

Hun kommer ind igen, og ned til mig i sengen med et dejligt frækt smil, og giver mig med det samme et dejligt stort tungekys. Vi ligger derefter og kysser og kærtegner hinanden i noget tid, før jeg begynder at kysse hende på halsen, ned over de store dejlige bryster og til sidst mellem hendes ben. Hun smager herligt! Efter lidt tid giver jeg hende også finger, og hun virker virkelig til at nyde min behandlig. Jeg mærker at jeg selv også vil forkæles lidt, så jeg får hende om i en 69'er. Dejligt frækt at ligge og slikke hende medens jeg får et blow. Hun sutter godt og dybt, og udstøder indimellem tilfredse støn. Kan mærke at jeg vil have hende nu, hvilket jeg gør hende opmærksom på. På med kondom og så begynder hun at ride. Hun er herligt stram! Og dejligt med de store flotte patter hængedes lige foran én. Jeg får hende dog hurtigt vendt om i en missionær, hvor jeg kan få flere af hendes dejlige kys medens jeg knepper hende. Kan mærke at jeg ikke har langt tilbage og hopper af og får hende rundt i en doggy hvor jeg tager hende ret hårdt bagfra. Hun har en flot lille røv, og er om muligt endnu strammere i denne stilling. Hun stønner højt, og det tager ikke lang tid før jeg skyder kanonen af. Falder tilfreds om på sengen hvor Nancy efterfølgende tørrer mig kærligt og forsigtigt af.

Vi småsnakker lidt til tiden er gået, hendes engelsk er ok, og hun virker sød og sjov og har nemt ved at grine. Jeg får et lille farvel-kys på vejen ud.

Totalt set var det et meget tilfredsstillende besøg hos en smuk pige, med en flot krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse og flot kvinde. Jeps der er ofte poleret lidt på  fotos. Har også kigget lidt på hende. Kunne været man skulle kigge forbi. Prøvede du også lidt massage? Eller var det mest hygge? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 3 timer siden:

Hej Creek

kan du sige hvilket foto der ligner hende bedst?

Jeg vil sige at billede nummer 6 ligner hende mest.

 

Lars40 skrev, for 2 timer siden:

God anmeldelse og flot kvinde. Jeps der er ofte poleret lidt på  fotos. Har også kigget lidt på hende. Kunne været man skulle kigge forbi. Prøvede du også lidt massage? Eller var det mest hygge? :D

Nej, jeg prøvede ikke noget massage. Havde ikke bedt om det, og der blev heller ikke rigtigt lagt op til under mit besøg. Det var heller ikke det jeg var ude efter denne gang. ;)

FookMiFookYu skrev, for 37 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Hun ser sød ud.

Er hendes bryster øko? Eller har de fået hjælp?

Var superfransk inkluderet i timeprisen?

Jeg tror de havde fået lidt hjælp, men de føltes bløde og bevægede sig fint. Det var ikke nogen hårde silikone-patter, der strittede ud på en unaturlig måde, som man nogle gange kan være ude for. Superfransk var inkluderet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Med god grund kan du glæde dig. Hun er fræk. Besøgte hende for 14 dage siden. Jeg var lidt langsom i varmen, men hun insisterede på et godt sprøjt. Det lykkedes.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 21 timer siden:

Med god grund kan du glæde dig. Hun er fræk. Besøgte hende for 14 dage siden. Jeg var lidt langsom i varmen, men hun insisterede på et godt sprøjt. Det lykkedes.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Hun var fantastisk. Total GFE med kys og nusse samtlige 90 minutter.......wow. Der var god kemi.

Skal besøge hende igen mandag, hun rejser 4 august men er tilbage oktober/november. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black Jack skrev, for 7 timer siden:

Har tid med hende på søndag, hun må simpelthen besøges med de anmeldelser og billeder..

Som Mr. Sensual skriver....GLÆD DIG !!! Hun er over dig hele tiden. Hun er en dejlig sjov og naughty pige.

Hun kan godt lide nogle kærlige klap i numsen og at du viser at du er vild med hendes flotte bryster. 

Tror at jeg slikkede hendes fisse sammenlagt 25-30 minutter ud af de 90 jeg havde......DET KAN HUN OGSÅ LIDE .

God tur til Valby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var så forbi i søndags og I med det var på foranledning af jeres fine anmeldelser kære brødre, føler jeg det er på sin plads at smide en anmeldelse.. Jeg ankom som aftalt, ringede på og blev lukket ind af en meget smuk thai, ikke Nancy, men påstod at hun ejede stedet, så hun viste mig ind i et "behandlerrum". Hun sagde Nancy ville komme om et øjeblik og det gjorde hun. Utrolig smuk, lille og petit, men med et par store dejlige bryster. Hun var allerede fra starten kærlig og smilede og efter at det økonomiske var klaret, lagde jeg mig på madrassen på gulvet.. Nancy forsvandt ud af lokalet, men kom ret hurtigt tilbage igen.. Hun startede med lidt nusseri op og ned ad ryggen, ikke specielt massage, men mere kærtegn. Rigtigt behagelig og da hun bad mig vende mig om, var "flagstangen" rejst og helt klar.. Selve akten kender de fleste, så det lader jeg være privat, men det der adskilte sig fra andre besøg på thai klinikker, var hendes søde væsen, sprudlende humør og evnen til at snakke om alt løst og fast. Faktisk en rigtig fin oplevelse, desværre tager hun hjem d. 4/10, så fint jeg nåede at komme forbi. Skal helt sikkert forbi igen når hun kommer tilbage, måske i okt/nov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black Jack skrev, den 3.8.2021 at 18:05:

desværre tager hun hjem d. 4/10

Mener du 4. august? Ann. er væk nu, nemlig (desværre).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende 2 timer efter hun landede torsdag. Men hun er der vist nok kun en uge.

Måske hun flytter til et andet sted. 

Redigeret af Smutje67

Del dette indlæg


Link til indlæg
noget skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om der er mulighed for bad?

:)

Ja, det er der. Jeg var ude hos hende i weekenden, det er i en privat villa.

Hun er altid super glad og smilende, fræk og sexet. Det har været fantastisk hver eneste gang jeg har været med hende, og det virker til at hun altid er på top-humør. Hun er her kun i 2-3 uger mere denne gang, men håber på at komme tilbage igen i det nye år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creek skrev, den 25.10.2021 at 20:17:

Ja, det er der. Jeg var ude hos hende i weekenden, det er i en privat villa.

Hun er altid super glad og smilende, fræk og sexet. Det har været fantastisk hver eneste gang jeg har været med hende, og det virker til at hun altid er på top-humør. Hun er her kun i 2-3 uger mere denne gang, men håber på at komme tilbage igen i det nye år.

Er indgang til stedet diskret , er der nogen særlige kendetegn (udover nummer)så man ved det er det rigtige hus ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smutje67 skrev, for 22 timer siden:

Er indgang til stedet diskret , er der nogen særlige kendetegn (udover nummer)så man ved det er det rigtige hus ?.

Det er et helt almindeligt parcelhus, så det er meget diskret. Tror ikke rigtigt at der er andre kendetegn end husnummer, i hvert fald ikke nogen jeg kender. Men det var ikke noget problem at finde huset når jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
Operaelskeren skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen som ved om Nancy er i København lige pt? 

Linket er aktivt, men kan ikke etablere kontakt med hende. 

 

Hun ER på! Jeg har skrevet med hende idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...