Hop til indhold

Recommended Posts

findomaddict skrev, for 35 minutter siden:

Ida. Stop det der. Du ved godt jeg gjorde det klar at profilen indeholder billeder af 2 piger, hvoraf langt de fleste bileder er af Lucy herself og den anden af hendes veninde der kommer senere. Ved også godt du er fra samme område, men det er altid godt med lidt konkurrence. Ha en god dag fra nu af

Vi er nu engang meget forskellig så vi er ikke konkurrenter for hinanden. Sjovt det altid ender der når piger kommenterer på falske billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Vi er nu engang meget forskellig så vi er ikke konkurrenter for hinanden. Sjovt det altid ender der når piger kommenterer på falske billeder.

 

Nu er der jo så bare endnu engang forklaret til dig, at i dette tilfælde var billederne ikke falske. desuden giver jeg dig ikke ret. Du er den eneste pige herinde der er sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 1 time siden:

Nu er der jo så bare endnu engang forklaret til dig, at i dette tilfælde var billederne ikke falske. desuden giver jeg dig ikke ret. Du er den eneste pige herinde der er sådan

Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvilke billeder der blev benyttet for få timer siden da du skrev din anmeldelse, men minimum  2 af dem der bruges i den aktive annonce lige nu er af Claudia Schiffer. Og jeg taler om den aktive annonce og ikke om de billeder som ligger i galleriet på selve brugeren.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 28 minutter siden:

Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvilke billeder der blev benyttet for få timer siden da du skrev din anmeldelse, men minimum  2 af dem der bruges i den aktive annonce lige nu er af Claudia Schiffer. Og jeg taler om den aktive annonce og ikke om de billeder som ligger i galleriet på selve brugeren.

/Tutankhamon 

Tak. Så har jeg ikke brug for nye briller.

Billederne har lagt der i lang tid.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 2 timer siden:

Nu er der jo så bare endnu engang forklaret til dig, at i dette tilfælde var billederne ikke falske. desuden giver jeg dig ikke ret. Du er den eneste pige herinde der er sådan

Så det du siger er; 

Jeg kan inden længe besøge Claudia Schiffer som GP i Sindal? :o 

 

Sign me up!!!

https://parameninas.wordpress.com/tag/claudia-schiffer/

99A463C6-1B4A-41BA-927D-5C66413A2944.jpeg

Redigeret af NysgerrigePeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
findomaddict skrev, for 13 timer siden:

SÚPER SEXY DANSK NATURAL PERFECT BUSTY BLOND JUICY LUCY Erotisk sødme !! ️ SINDAL SKAGEN HJØRRING FREDERIKSHAVN Brønderslev Aalborg - Annoncelight

Starter en ny tråd om hende, da det her faktisk er en anmeldelse efter et regulært besøg hos hende.

Først vil jeg lige sige, at jeg har været på adressen før Frederikshavnsvej 174, og der er godt nok blevet strammet op på rengøringen og hygiejnen generelt.

Lucy som hun har valgt at kalde sig er en meget velholdt moden kvinde med et meget smukt nærmest pigeagtigt ansigt. Et par store naturlige men flotte velsiddende bryster. En god røv. Vil tro omkring 1.60-1.65 meter høj. Dejligt lyst hår og en indbydende glatbarberet fisse.

Hun er simpelthen så sød, pludrer løs, men når du går i gang med at kneppe hende, så går det over i en vellysten stønnen.

Blev ikke skelet til klokken. Hendes pris for en time er 1400 men jeg valgte at give hende 2000.

Hun har let til latter og en god humor.

Hun taler perfekt danske med accent og omtaler sig selv som en rigtig fræk lille luder. Måden hun siger det på går lige i Stiverten

Tak for anmeldelsen

Synes dog der er et minus. Hun fremfører som om hun er dansk i annoncen, det er sådan lidt falsk. Endvidere forstår jeg heller ikke hvorfor hun bruger ("Lånte") billeder der ikke er  hendes, når hun nu har så mange selfies af hende selv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

En pige, der bruger billede af et halvt pund smør i sin annonce er et klart must for mig :-)

 

 

IaVJNOlB701AUbzzhba7x0NBco84xjjJ85vB6W73

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lucy juni måned vi havde aftalt på forhånd hvad vi skulle og hvad det ville koste og det blev så 1500 bliver budt ind og hun er ikke dansk som hun ellers lagde ud til. Vi kom ind og hun sendte mig pænt ind i sengen hvor jeg efter 10min anal trods vi havde aftalt 30min ændret vi stilling og hun går og taget tøjet på fordi hun siger hendes taxa er der og hun skal på borgerservice og var der et problem med det ville hendes russiske venner tage sig af mig hmm og  så 1500 for sølle 10 min med en som slet ikke er så lækker som folk giver ud for. Så jeg kan bestemt ikke anbefale jucy Lucy så hold jer væk efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...