Hop til indhold

Recommended Posts

SÚPER SEXY DANSK NATURAL PERFECT BUSTY BLOND JUICY LUCY Erotisk sødme !! ️ SINDAL SKAGEN HJØRRING FREDERIKSHAVN Brønderslev Aalborg - Annoncelight

Starter en ny tråd om hende, da det her faktisk er en anmeldelse efter et regulært besøg hos hende.

Først vil jeg lige sige, at jeg har været på adressen før Frederikshavnsvej 174, og der er godt nok blevet strammet op på rengøringen og hygiejnen generelt.

Lucy som hun har valgt at kalde sig er en meget velholdt moden kvinde med et meget smukt nærmest pigeagtigt ansigt. Et par store naturlige men flotte velsiddende bryster. En god røv. Vil tro omkring 1.60-1.65 meter høj. Dejligt lyst hår og en indbydende glatbarberet fisse.

Hun er simpelthen så sød, pludrer løs, men når du går i gang med at kneppe hende, så går det over i en vellysten stønnen.

Blev ikke skelet til klokken. Hendes pris for en time er 1400 men jeg valgte at give hende 2000.

Hun har let til latter og en god humor.

Hun taler perfekt danske med accent og omtaler sig selv som en rigtig fræk lille luder. Måden hun siger det på går lige i Stiverten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 7 minutter siden:

Hun er sq da en flot pige. Ser hun ud som på billederne? Og ved du om hun kræver gummi?

Jeg ville aldrig selv gøre det uden gummi, så det ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

;)

Så det var ikke top modellen tyske Claudia Schiffer du besøgte kan jeg fornemme  

Siger du det er falske billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Ikke alle men tjekker du alle billederne er ikke alle af hende.

Det var da en skam, for hun er da super sexy. Hvilke billeder mener du ikke er af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Ikke alle men tjekker du alle billederne er ikke alle af hende.

Det er rigtigt Langt de fleste er af hende selv (Hun ejer stedet nu) den anden pige der er yngre er en pige hun sagde vil afløse hende, når hun senere om et par måneder vil tage på ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 1 minut siden:

Det var da en skam, for hun er da super sexy. Hvilke billeder mener du ikke er af hende?

1. 20 og 93 . I de underliggende fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 1 minut siden:

Det er rigtigt Langt de fleste er af hende selv (Hun ejer stedet nu) den anden pige der er yngre er en pige hun sagde vil afløse hende, når hun senere om et par måneder vil tage på ferie

Nu forsøger du ikke bilde nogen ind at den anden pige er den anden på billederne vel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 2 minutter siden:

Det var da en skam, for hun er da super sexy. Hvilke billeder mener du ikke er af hende?

Nu tror jeg ikke at Ida har besøgt hende. med mindre jeg tager fejl. Men Lucy er hende hvor du kan se ansigtet tydeligt. Tryk på hendes profil super sexy ude i højre side så ser du flere billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Nu forsøger du ikke bilde nogen ind at den anden pige er den anden på billederne vel ;)

da den anden pige først skulle ankomme om et par måneder iflg lucy Ida, Så kan jeg ikke vide om hun vil se sådan ud.

det var som sagt lucy jeg besøgte i dag og hun er ganske rigtigt hende på bilederne.

Når den anden kommer kan du da besøge hende Ida. Tage en for holdet som man siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 5 minutter siden:

Nu tror jeg ikke at Ida har besøgt hende. med mindre jeg tager fejl. Men Lucy er hende hvor du kan se ansigtet tydeligt. Tryk på hendes profil super sexy ude i højre side så ser du flere billeder

Hold nu op ikke. Det er ikke fair at bruge billeder af andre end en selv. Alt andet er usmagelig. 

Siger ikke den pågældende dame ikke er et besøg værd, siger kun at der er fusk i billederne.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 1 minut siden:

da den anden pige først skulle ankomme om et par måneder iflg lucy Ida, Så kan jeg ikke vide om hun vil se sådan ud.

det var som sagt lucy jeg besøgte i dag og hun er ganske rigtigt hende på bilederne.

Når den anden kommer kan du da besøge hende Ida. Tage en for holdet som man siger

Hun er absolut ikke en type jeg tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Hold nu op ikke. Det er ikke fair at bruge billeder af andre en en selv. Alt andet er usmagelig. 

Siger ikke den pågældende dame ikke er et besøg værd, siger kun at der er fusk i billederne.

Ved ikke om, du er dårlig til dansk ida. Lucy er nøjagtigt selvsamme pige som på hendes billeder. Har besøgt hende i dag. Så tror jeg ved det bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, Lige nu:

Ved ikke om, du er dårlig til dansk ida. Lucy er nøjagtigt selvsamme pige som på hendes billeder. Har besøgt hende i dag. Så tror jeg ved det bedst

Er du svagsynet?

Vil du fortælle at billede 1. 20 og 93 er hende du besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Er du svagsynet?

Vil du fortælle at billede 1. 20 og 93 er hende du besøgte?

Ida. Stop det der. Du ved godt jeg gjorde det klar at profilen indeholder billeder af 2 piger, hvoraf langt de fleste bileder er af Lucy herself og den anden af hendes veninde der kommer senere. Ved også godt du er fra samme område, men det er altid godt med lidt konkurrence. Ha en god dag fra nu af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 2 minutter siden:

Sq en skam man ikke bor i nordjylland længere. Jeg kører ikke 200km for et knald.

ahh ok. Well mon ikke også der er dejlige piger i dit nærområde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Er du svagsynet?

Vil du fortælle at billede 1. 20 og 93 er hende du besøgte?

Rolig rolig Ida - du mister sikkert ikke så mange kunder, fordi der er en i dit område der gør det godt….

utroligt du bruger tid på at kigge alle annoncer igennem - nu skal du passe på du ikke ender som din veninde der ikke er her mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 3 minutter siden:

ahh ok. Well mon ikke også der er dejlige piger i dit nærområde

Det er der da. Men hun ligner da godt nok en man ville fortryde, hvis man ikke kom forbi. Hvor i NJ holder hun til? Jeg skal til NJ til fødselsdag om 3 ugers tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frederikshavnsvej 174 ved Sindal. Stedet har været brugt til formålet i mange år, men hun holder en langt større standard både rengøringsmæssig og hygiejnemæssigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 1 minut siden:

Frederikshavnsvej 174 ved Sindal. Stedet har været brugt til formålet i mange år, men hun holder en langt større standard både rengøringsmæssig og hygiejnemæssigt

okay tak for det. Det er ikke så stor en omvej når jeg skal hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...