Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/260927

Har besøgt Leena Thaimassage (Faida). Det blev en positiv oplevelse. I mine øjne er hun en smuk pige, med en krop hvor alderen på ingen måde har sat sine spor, hun har stadig faste bryster, der sider som de skal. Dertil kommer hun er meget smilende

Massagen var ikke det jeg kom efter, men vi startede med lidt massage, der ret hurtigt endte ud i pirring af pik og andet i det område, især da jeg hævede måsen lidt, så Faida rigtig ku få hånden ind mellem benene og "bearbejde" pikken. Det var den noget begejstret for.

Kondom kom på og må sige at selvom det var på, så var Faidas blowjob dejligt og næsten som et uden, Tiden var kommet til at få Faida om på ryggen (havde dog givet hende oral tidligere)  så han ku komme ind hendes stramme lysthus. Vi prøvede lidt andre stillinger men det var ligesom missionæren fungerede bedst for mig/os og denne gang ku jeg mærke på Faida, at hun nærmede sig klimaks og ganske rigtigt jeg gamle mænd havde givet hende forløsning, der både ku mærkes og høres (næsten lige så dejligt som selv at få udløsning).

Jeg kom ned at ligge på ryggen så Faida ku gi blowjob som efter lidt tid (og fjernelse af kondom) blev til et forløsende  handjob.

Kommer gerne igen, men er ikke så glad for den ikke så diskrete indgang, så vi må se hvornår jeg er modig nok igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 44 minutter siden:

hun nærmede sig klimaks og ganske rigtigt jeg gamle mænd havde givet hende forløsning, der både ku mærkes og høres (næsten lige så dejligt som selv at få udløsning).

Ja, jeg misunder de tyre, der bare kan det der og få erfarne GPér helt udover kanten. Det er godt, at man ikke kommer lige bagefter for hun kan vel ikke flere gange i træk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 5 minutter siden:

Ja, jeg misunder de tyre, der bare kan det der og få erfarne GPér helt udover kanten. Det er godt, at man ikke kommer lige bagefter for hun kan vel ikke flere gange i træk?

Er nu på ingen måde nogen tyr, men da jeg  ikke selv længere får "kæmpe" orgasmer, så gør det det ekstra dejligt at opleve GP'ens orgasme og især når man ikke er i tvivl. Så ja jeg nyder når det lykkes og det gør det altså ikke hver gang og slet ikke med p....., det er oftest med tungen

Om Faida kan flere gange i træk, skal jeg ikke kunne sige, men det skulle ikke undre mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 25 minutter siden:

Hvad koster sådan en tur? Og passer billederne med det de viser på den side du linker til :D 

Billeder passer 

Pigen er er tv på de første to billeder og på billede tre og fire. Og billeder passer meget godt   

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...