Hop til indhold

Recommended Posts

Komplet ‘lost’ i navne og profiler nu og hvem der mødte hvem og hvad man måske skulle give et forsøg…. Jessica og Sofia er samme GP? Det ser da ikke sådan ud på billederne ??  Og Milena og Sofia er samme sted??  Jeg er forvirret på et højere niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 5 timer siden:

Jeg blev brændt af, jeg blev lukket ind af Milena og hun sagde hun var sofia. Hvilket jeg ikke acceptede også sagde hun at sofia havde travlt osv om jeg ville havde hende. Takkede nej og gik en tur prøvede at se om Sofia var klar lidt senere, fik aldrig svar og endte med at spilde over 1 time :((( 

Som jeg skrev tidligere i tråden at de 3 piger ( 2 PIGER I VIRKELIGHEDEN, ) er ikke stand til kommunikere med deres kunder ( os ) ærligt. Mit råd er lad være og vælg andre!

Redigeret af Where2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ønske jeg havde læst denne tråd før jeg besøgte "Jessica" til aften.

Skrev til Jessica og arrangerede et sent aften møde. I betragtning af det var nævnt at Jessica var dårlig til engelsk gik kommunikationen forbavsende godt men det kunne jo være en anden der skrev for hende. Anyway tog ind til byen nær Kgs. Nytorv og blev lukket ind gennem en port og gik hen til døren og blev lukket ind. Pigen der åbnede lignede ikke Jessica. Hun var slank rimelig høj ok pæn men havde mere lighed med den Sophia der også er nævnt i tråden end den Jessica jeg havde håbet at møde. Og kan sagtens forestille mig en del kunder enten ikke bemærker forskellen eller er ligeglade. Desuden talte hun faktisk ok engelsk.

Jeg må have set lidt forvirret ud for hun spurgte om alt var ok. Jeg spurgte hvad hun hed og hun indrømmede hun hed Sophia. Jeg konfronterede hende så med at det faktisk var Jessica jeg havde kontaktet og forventet at se. Hun slog ud med armene og forklarede at Jessica was "gone". Så er jeg også "gone" svarede jeg og smuttede ud af døren. Det var hun ikke glad for men synes nu ikke hun kan brokke sig når hun kører med falsk varebetegnelse.

Summa summarum så kan jeg ikke anbefale hende. Jeg har det lidt sådan at hvis de lyver med en ting, så lyver de sikkert også om en masse andet, og så kan man lige så godt spare sig besværet.

Hvor Jessica forsvandt hen, om Jessica  nogensinde har eksisteret, om hun kommer tilbage og hvorfor Sophia har stjålet Jessicas annonce må stå ubesvaret hen eller komme med i næste afsnit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 4 timer siden:

Jeg har det lidt sådan at hvis de lyver med en ting, så lyver de sikkert også om en masse andet, og så kan man lige så godt spare sig besværet.

Helt enig. Er sikker på, at du traf den rigtige beslutning ved at vende om. Der er mange anmeldelser, hvor anmelderen efterfølgende har fortrudt det, hvis han i situationen har ageret i stil med “nå, øv, men jeg giver det et skud alligevel”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...