Hop til indhold
Gæst

Kære dominaer, spørgsmål.

Recommended Posts

Gæst

Kære dominaer

Jeg er lidt nysgerrig på jeres univers.

Jeg har mødt en idag, som gerne vil give mig redskaberne til at blive en domina.. men jeg ved ikke rigtig.

Så mine spørgsmål er:

Hvad kræver det at blive domina?

Skal der være sex med mig i legen?

Hvor populært er det enlig med dominaer?

Og hvordan lære man at blive det?

Udfyld gerne selv hvis der er flere ting der er vigtig at vide i det:)

Jeg går ud fra at det er mere end at gennemsmadre en mand:lol:

jeg tænker at det område jeg er nysgerrig i er bondage og breath play :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Miss D skrev, 1 time siden:

Kære dominaer

Jeg er lidt nysgerrig på jeres univers.

Jeg har mødt en idag, som gerne vil give mig redskaberne til at blive en domina.. men jeg ved ikke rigtig.

Så mine spørgsmål er:

Hvad kræver det at blive domina?

Skal der være sex med mig i legen?

Hvor populært er det enlig med dominaer?

Og hvordan lære man at blive det?

Udfyld gerne selv hvis der er flere ting der er vigtig at vide i det:)

Jeg går ud fra at det er mere end at gennemsmadre en mand:lol:

jeg tænker at det område jeg er nysgerrig i er bondage og breath play :rolleyes:

Har egentlig aldrig helt forstået dit koncept, du udgiver dig som Indiske (hvilket tænder mange mænd)  men dine bryster siger noget andet? Måske blot mig som tænder på små B 

Ja mange af os tænker på en anden måde, og måske i dette tilfælde kun jeg alene, som sædvanlig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thaimig skrev, for 26 minutter siden:

Har egentlig aldrig helt forstået dit koncept, du udgiver dig som Indiske (hvilket tænder mange mænd)  men dine bryster siger noget andet? Måske blot mig som tænder på små B 

Ja mange af os tænker på en anden måde, og måske i dette tilfælde kun jeg alene, som sædvanlig :rolleyes:

Sååå jeg er indisk men mine bryster er ikke??

:lol:

Det giver ikke mening:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Miss D skrev, for 18 minutter siden:

Sååå jeg er indisk men mine bryster er ikke??

:lol:

Det giver ikke mening:lol:

 

Måske, måske ikke, jeg forventer dog små bryster af en Inder, men måske jeg tar fejl , havde dog håbet det sidste , go Sankt Hans til dine uanset :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thaimig skrev, for 5 timer siden:

Måske, måske ikke, jeg forventer dog små bryster af en Inder, men måske jeg tar fejl , havde dog håbet det sidste , go Sankt Hans til dine uanset :wub:

Hmmm må indrømme at det der er så generaliserende at det irriterer mig.

Tror du også at alle mænd fra kina er små og har små pikke? 

Og alle mænd fra afrika løber rundt med store anakondaer i deres bukser?

Bryster og pikke osv har intet at gøre med hvad land man kommer fra. 

Det er individuelt ligesom alt andet.

Håber du nød din sankt hans:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg tror ikke man kan lære og blive en Domina, man skal have det i sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt for, at du forbereder dig :)

Alt for mange GP tror de kan kalde sig "Domina" bare fordi de har fået sat to brædder op på væggen, købt et par høje støvler på nettet og en ridepisk ved Harald Nyborg.

Fornemmer, at du er rimelig grøn ud i den lidt mere kinky verden, så i først omgang skal du finde ud af, om det overhovedet er noget for dig. :)

Læg ud i den blide ende, med pirringsbondage og erotiske tvang, kræver heller ikke så meget udstyr, bare en seng med mulighed for saftspænding. 

Nogle slaver vil gerne, at der er sex med i legen på en eller anden måde, det må man gøre op med sig selv, men sikker på, at der et marked for en GP i læderdress og lange støvler ;)

Når du har lidt erfaring, kan du jo tage kontakt til en erfaren domina og høre om du må komme i lære.

Held og lykke med det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Miss D skrev, for 14 timer siden:

Hmmm må indrømme at det der er så generaliserende at det irriterer mig.

Tror du også at alle mænd fra kina er små og har små pikke? 

Og alle mænd fra afrika løber rundt med store anakondaer i deres bukser?

Bryster og pikke osv har intet at gøre med hvad land man kommer fra. 

Det er individuelt ligesom alt andet.

Håber du nød din sankt hans:) 

Jamen så trækker jeg mine ord tilbage og ønsker dig alt held fremadrettet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thaimig skrev, for 6 timer siden:

Jamen så trækker jeg mine ord tilbage og ønsker dig alt held fremadrettet :rolleyes:

Tak og i lige måde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Den flittige skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror ikke man kan lære og blive en Domina, man skal have det i sig.

Jeg er  helt  enig,  man  skal  have  den dominante side  i sig, for  at  det  bliver  ægte  og  godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Men køb du bare en tøjsnor i Brugsen og meld dig ind i en spejderclub de kan noget med reb og knuder og som Pite skriver, køb en ridepisk i Harald Nyborg:D:D:D

Kære @Lady Cherie, jeg er med på, at du vinkler dine indlæg med en vis portion humor, men den underliggende tone i dine indlæg i denne tråd har altså en unødvendigt nedladende klang overfor @Miss D, som jo egentlig blot stiller nogen nysgerrige spørgsmål.

Er det fordi, at du @Lady Cherie mener, at hvis @Miss D har behov for at spørge så meget, så har hun ikke tilstrækkeligt domina-gen i sig?

I øvrigt: Det er rigtig gode råd fra @Pite ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Amatør

jeg er jo en kæmpe drillepind, der bare ikke kan lade være når der er ting der er åbenlyse....hvor det er muligt at bruge hovedet selv.

Der ligger streger herinde om samme emne, jeg har svaret det samme der, men der er andre der giver andre råd. Men MissD har ikke gidet søge efter de tråde.

Jeg tror Som hun skriver et sted i en af hendes tråde, at hun har ikke noget at lave og ingen gæster og trænger til opmærksomhed fra jer drenge.

Så jeg hjælper hende lidt ved at jeg er den grimme ulv og siger ord, så kan I drenge alle sammen optræde som den store stærke mand i rustning og forsvare hende, og måske kan der komme et besøg ud af det til hende.

ping-pong....den havde du ikke set komme  vel?

Jeg siger jo ikke du er naiv.....(men måske bare lidt...fnis nem)

iøvrigt er

Pite og jeg er jo enige.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

 

Jeg siger jo ikke du er naiv.....(men måske bare lidt...fnis nem)

Pite og jeg er jo enige.

Tror du skulle være blevet på Bloksbjerg en rum tid..

Hvis jeg var Pite ville jeg frabede mig at blive slået i hartkorn med dig, i giver udtryk for det samme, men på vidt forskellig måde.

det klæder dig ikke - og det er du sikkert fløjtende ligeglad med.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 25 minutter siden:

north iøvrigt ,skal du ikke antage hvad jeg er ligeglad med, det skal du lade mig om.

Nøjes med at antage for dig 

Helt  som forventet.

Ikke flere afsporinger herfra. 

I rest my case.

/North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

 

jeg er jo en kæmpe drillepind, der bare ikke kan lade være når der er ting der er åbenlyse....hvor det er muligt at bruge hovedet selv.

Der ligger streger herinde om samme emne, jeg har svaret det samme der, men der er andre der giver andre råd. Men MissD har ikke gidet søge efter de tråde.

Jeg tror Som hun skriver et sted i en af hendes tråde, at hun har ikke noget at lave og ingen gæster og trænger til opmærksomhed fra jer drenge.

Så jeg hjælper hende lidt ved at jeg er den grimme ulv og siger ord, så kan I drenge alle sammen optræde som den store stærke mand i rustning og forsvare hende, og måske kan der komme et besøg ud af det til hende

102631 tråde er på eroguide.

Jeg har skam læst en del, men sjovt nok ender de med at blive afsporet... ligesom du gør nu.

Jeg har sjovt nok haft lukket de sidste dage, så det er ikke fordi jeg mangler opmærksomhed eller kunder pt.

Jeg kan se at du læst mine tråde men ikke helt forstået meningen i dem. Det tager jeg på egen kappe.

Du må ikke misforstå mig, jeg har de kunder jeg skal have. Det der undrede mig var hvorfor der er flere der skriver udenfor min åbningstid istedet for indeni åbningstiden. Om jeg evt ligger min åbningstid forkert.

Den eneste som virker til at mangle opmærksomhed er da hvis dig frøken.

Det er dig der hopper ind i min tråd og er mildest sagt ekstrem uhøflig og mega nedladende. 

Så medmindre at du prøver at fortælle mig at for at arbejde som en domina skal man være en bitch 24/7, kan jeg ikke se hvad dit skriv bidrager med overhoved.

Jeg ved godt hvad en domina er sådan da... det jeg spørger om mellem linjerne er helt konkret hvordan jeg kommer ind i det felt. Jeg ved godt hvordan man binder folk og hvad breathplay er. Men jeg leder efter hjælp til flere teknikker binde teknikker, verbal talk, afstraffelse osv.

Som pite skrev så er jeg meget grøn på dette område, derfor spørger jeg.

Jeg prøver at udforske dette univers, men vil gerne finde ud af om det er noget for mig eller om det er bedst at holde sig til vanilje.

Jeg tvivler på at alle dem der er i bdsm universet bare startede der? Har alle ikke startet på vanilje state, også begyndt at udforske, evt lære fra andre hvordan de går videre derfra?

Man skal jo begynde et sted.

Hvis en kunde er sammen med en domina ( undertegnede) som ikke aner hvad hun laver, kan legene blive meget farlig. Derfor søger jeg råd.

En sidste ting, jeg har ikke brug for at nogen redder mig, jeg redder mig selv. Tak.

Og nu gider jeg ikke skrive mere med dig medmindre du rent faktisk har nogle guldkorn der kan hjælpe mig her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pite skrev, den 24.6.2021 at 10:13:

Respekt for, at du forbereder dig :)

Alt for mange GP tror de kan kalde sig "Domina" bare fordi de har fået sat to brædder op på væggen, købt et par høje støvler på nettet og en ridepisk ved Harald Nyborg.

Fornemmer, at du er rimelig grøn ud i den lidt mere kinky verden, så i først omgang skal du finde ud af, om det overhovedet er noget for dig. :)

Læg ud i den blide ende, med pirringsbondage og erotiske tvang, kræver heller ikke så meget udstyr, bare en seng med mulighed for saftspænding. 

Nogle slaver vil gerne, at der er sex med i legen på en eller anden måde, det må man gøre op med sig selv, men sikker på, at der et marked for en GP i læderdress og lange støvler ;)

Når du har lidt erfaring, kan du jo tage kontakt til en erfaren domina og høre om du må komme i lære.

Held og lykke med det :)

 

Tak for dit svar det hjalp meget:) 

Det er også derfor at jeg spørger for at finde ud af om det er mig det her:) 

Jeg vil ikke skrive i min annonce at jeg eks tilbyder dominant til manden hvis jeg ikke kan stå inde for det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss D skrev, 1 time siden:

Tak for dit svar det hjalp meget:) 

Det er også derfor at jeg spørger for at finde ud af om det er mig det her:) 

Jeg vil ikke skrive i min annonce at jeg eks tilbyder dominant til manden hvis jeg ikke kan stå inde for det:)

Velbekom :)

Hvordan vil du have det med:

  • At kneppe en slaven med en Strap-on, både oralt og analt
  • At slave giver dig "sorte kys" 
  • At slaven begynder at bløde
  • At slaven kysser og slikker dine støvler og stilethæle
  • At slaven kommer ud over dine støvler eller en fræk læderrøv og slikker op efter sig
  • Tale ydmygende til en slave
  • Og mange andre ting

Om sex skal være en del af det?  

  • Du har bundet pik og nosser op, noget af det der gør godt er frække negle, en god tunge og læber der lukker sig om glansen. Det er ikke sikker, at slaven skal have udløsning derved.
  • Du har en slave liggende bundet på ryggen, pirrer og driller ham med din krop, køre dine skamlæber hen over hans pik og lader den smutte op et par gange, uden han få lov til, at komme.
  • Nogle vil også, at sex er en belønning til slaven efter den hårdere del af legen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 timer siden:

Man kan ikke lære at være Domina, man er Domina.

Længre er den ikke.

 

Men køb du bare en tøjsnor i Brugsen og meld dig ind i en spejderclub de kan noget med reb og knuder og som Pite skriver, køb en ridepisk i Harald Nyborg:D:D:D

Det var dog et sørgeligt bedreviden indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

Man kan ikke lære at være Dominant, det er for mig noget jeg er født med,jeg har altid haft det i mig, det er ikke en rolle,men en kæmpe del af mig som jeg ikke kan tage af og på, jeg er hende der indtager et rum når jeg er nogen steder, hende der læser kroppen og lytter til den mere end hvad munden siger, jeg er hende der i min hverdag skal ligge bånd på mig selv for ikke at kommandere rundt med alle , jeg er hende der altid tager styrer pinden, ikke fordi jeg vil men blot fordi jeg ikke kan lade være.    Måske er du sådan af natur og bare ikke fundet ind til den side endnu, men for mig har det aldrig været noget jeg skulle finde ind til men en side jeg har været bevist om siden jeg var 8 år og styrede min skole klasse. Håber det gav mening og ellers er du velkommen i pb :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheQueen skrev, for 7 timer siden:

Man kan ikke lære at være Dominant, det er for mig noget jeg er født med,jeg har altid haft det i mig, det er ikke en rolle,men en kæmpe del af mig som jeg ikke kan tage af og på, jeg er hende der indtager et rum når jeg er nogen steder, hende der læser kroppen og lytter til den mere end hvad munden siger, jeg er hende der i min hverdag skal ligge bånd på mig selv for ikke at kommandere rundt med alle , jeg er hende der altid tager styrer pinden, ikke fordi jeg vil men blot fordi jeg ikke kan lade være.    Måske er du sådan af natur og bare ikke fundet ind til den side endnu, men for mig har det aldrig været noget jeg skulle finde ind til men en side jeg har været bevist om siden jeg var 8 år og styrede min skole klasse. Håber det gav mening og ellers er du velkommen i pb :-)

Tak for svar det gav rigtig god mening:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Miss D 

Selvfølgelig kan man lære at være Domina ,og man kan også blive en god og dygtig Domina - Det hander om at have lyst til at udforske sine lyster inden for B.D.S.M. 

Største delen af de Danske betalings Dominaer er startet som bilde piger inc. Madmae selv - Og stille og roligt har man fundet vejen ind i den sorte univers. Nogen forsætter med at at tilbyde begge dele og andre dropper med tiden de blide former. Det er helt naturligt at mennekser har både en Sub & en dominerende side og mange nyder at bytte rollerne om på forskellige tidspunkter i livet, med forskellige partner.  

Så hop du bare i gallop og udforsk dine lyster som Domina, som andre har skrevet start stille og roligt og husk at have dig selv med i det du laver. Så vil du hurtigt finde ud af om det er noget for dig:-)

De bedste hilsner & god fornøjelse

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

Selvom vi ikke er helt enige så, vil jeg gaive dig ret i at vi mennesker indholder mange sider, men mange har ikke sind eller psyke til den del som top, men korrekt vi vokser alle af lyst og nysgerrighed . Dog vil jeg påstå at når jeg kigger rundt, at nogen aldrig vil kunne udvikle det , mens andre er født med den side at koste rund med mennesker :-) men heldigvis findes der ikke rigtig og forkert kun hvad to mennesker nyder sammen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...