Hop til indhold
Gæst

Kære dominaer, spørgsmål.

Recommended Posts

Miss D skrev, den 23.6.2021 at 21:04:

Kære dominaer

Jeg er lidt nysgerrig på jeres univers.

Jeg har mødt en idag, som gerne vil give mig redskaberne til at blive en domina.. men jeg ved ikke rigtig.

Så mine spørgsmål er:

Hvad kræver det at blive domina?

Skal der være sex med mig i legen?

Hvor populært er det enlig med dominaer?

Og hvordan lære man at blive det?

Udfyld gerne selv hvis der er flere ting der er vigtig at vide i det:)

Jeg går ud fra at det er mere end at gennemsmadre en mand:lol:

jeg tænker at det område jeg er nysgerrig i er bondage og breath play :rolleyes:

@Miss D at være Domina er noget, du enten har i dig - eller ikke har.

Du kan tillære dig, hvordan man bruger diverse redskaber. Men at stå og slå på en mand med en pisk gør dig ikke til Domina. Alle kan binde en mand op i en krog, det handler om, HVAD du gør ved ham, når han hænger der, og HVORDAN du gør det.


En Domina nyder selve akten, nyder at pirre, bruge, ydmyge og BESTEMME. 
Samtidig skal du være skarp på at aflæse slaven/manden og give ham det, han har brug for.

Dominans er et meget bredt område, så hvis du har lyst til at udforske den side af dig selv, så kast dig ud i det. Start med noget, som du føler dig tryg ved. Og så kan du tilbyde flere former efterhånden, som du er frisk på det  

Held og lykke med det. 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Anna - fræk og sexet skrev, for 11 timer siden:

@Miss D at være Domina er noget, du enten har i dig - eller ikke har.

Du kan tillære dig, hvordan man bruger diverse redskaber. Men at stå og slå på en mand med en pisk gør dig ikke til Domina. Alle kan binde en mand op i en krog, det handler om, HVAD du gør ved ham, når han hænger der, og HVORDAN du gør det.


En Domina nyder selve akten, nyder at pirre, bruge, ydmyge og BESTEMME. 
Samtidig skal du være skarp på at aflæse slaven/manden og give ham det, han har brug for.

Dominans er et meget bredt område, så hvis du har lyst til at udforske den side af dig selv, så kast dig ud i det. Start med noget, som du føler dig tryg ved. Og så kan du tilbyde flere former efterhånden, som du er frisk på det  

Held og lykke med det. 

 


 

 

Endelig  en  intelligent  kommentar fra  en  gp,  uden der  samtidig er behov  for   selvpromovering.  Det  er  sku  dejligt  at  læse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zero skrev, for 1 time siden:

Endelig  en  intelligent  kommentar fra  en  gp,  uden der  samtidig er behov  for   selvpromovering.  Det  er  sku  dejligt  at  læse.  

Selvpromovering? Hvem gør da det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg forstår godt, at man kan reagere på forespørgslen om hvordan man bliver Domina, for som alle understreger, kommer dominans indefra og er en del af en selv, ikke udefra.

Dog har jeg aldrig forstået dem der kritiserer, at man gerne vil være forberedt og have de helt tekniske kundskaber på plads som dominant. Altså oplæres. 

Jeg har mest bevæget mig på den anden side af spektrummet som underdanig, men jeg har altid sat enormt stor pris på at mine dominante var velforberedte, undersøgte de ting de ville udsætte mig for, de farer det kunne indebære og havde sikkerhedsforanstaltninger på plads. 

Jeg har også selv flere gange overvejet at afprøve den dominerende rolle, da jeg ved, at det også er en del af min seksualitet, men jeg kunne aldrig drømme om at gøre det uden et ton af research, timer hjemme med knob og videoer og blokke omkring sikker brug af sounds, nåle, breathplay osv. Det kan godt være at ånden er i en, men det er en dårlig og arrogant dominant som ikke lægger forberedelse i sit arbejde. Man kan også lære meget om sig selv og sine lyster ved at indhente erfaringer og overvære andres seancer. 

Man kan altid udvikle sig, og det er bare smukt at finde veje ind til det. 

Det svarer ikke rigtigt på noget @Miss D, det må du undskylde. Det var bare noget nogle af de tidligere besvarelser lige triggede i mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheQueen skrev, den 26.6.2021 at 09:11:

Man kan ikke lære at være Dominant, det er for mig noget jeg er født med,jeg har altid haft det i mig, det er ikke en rolle,men en kæmpe del af mig som jeg ikke kan tage af og på, jeg er hende der indtager et rum når jeg er nogen steder, hende der læser kroppen og lytter til den mere end hvad munden siger, jeg er hende der i min hverdag skal ligge bånd på mig selv for ikke at kommandere rundt med alle , jeg er hende der altid tager styrer pinden, ikke fordi jeg vil men blot fordi jeg ikke kan lade være.    Måske er du sådan af natur og bare ikke fundet ind til den side endnu, men for mig har det aldrig været noget jeg skulle finde ind til men en side jeg har været bevist om siden jeg var 8 år og styrede min skole klasse. Håber det gav mening og ellers er du velkommen i pb :-)

kan nikke genkendende til det med skolen, dog var det lidt anderledes for mig, jeg ville bare dominerer alle, skabte en del problemer for mig, men lærte så at lægge bånd på den del og kommer kun frem når jeg leger med en slavepige, men min mor og mormor er langt værre end mig selv, er altid sjovt til familie kom sammen :D , det er mig, min mor og mormor, min morfar er den stille type, men tag endelig ikke fejl det ligge også til ham, men min ene fætter er jeg næsten sikker på han er sub, da hans nu ex, de har været sammen i næsten 10år, hun var også dominerende. 

har prøvet at købe en slavepige, som ikke var til det, da hun også var mere dominerende end sub, så det blev akavet.

anyways men kan lære at være dominerende, men start stille og roligt i det sorte univers og jeg ved ikke hvor du er fra, men smil har klasser, til diverse ting.

der er mange former for slaver også, det er helt marked i sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen
Nightshadow skrev, for 12 timer siden:

kan nikke genkendende til det med skolen, dog var det lidt anderledes for mig, jeg ville bare dominerer alle, skabte en del problemer for mig, men lærte så at lægge bånd på den del og kommer kun frem når jeg leger med en slavepige, men min mor og mormor er langt værre end mig selv, er altid sjovt til familie kom sammen :D , det er mig, min mor og mormor, min morfar er den stille type, men tag endelig ikke fejl det ligge også til ham, men min ene fætter er jeg næsten sikker på han er sub, da hans nu ex, de har været sammen i næsten 10år, hun var også dominerende. 

har prøvet at købe en slavepige, som ikke var til det, da hun også var mere dominerende end sub, så det blev akavet.

anyways men kan lære at være dominerende, men start stille og roligt i det sorte univers og jeg ved ikke hvor du er fra, men smil har klasser, til diverse ting.

der er mange former for slaver også, det er helt marked i sig selv

Jeg vil med til en familie fest he he det lyder sjovt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig ser jeg ikke mig selv som hverken slave, submissiv eller masochist, men jeg har haft et par møder med en domina, jeg virkelig føler var udviklende for mig fordi mine seksuelle grænser og opfattelse af hvad sex kan være blev flyttet en del. Der foregik nogen ret vilde ting synes jeg, men det vigtigste var det mentale, vores seksuelle kommunikation, og ikke mindst den stærke empatiske følelse vores leg skabte hvor jeg følte jeg kunne mærke både hendes lyst til at lege med mig, men også hendes følelse fysisk. Hun måtte trøste mig lidt da vi legede med rosebuds (små urinrørssonder), men jeg valgte til sidst at lade min nysgerrighed vinde og bed smerten i mig, mest for den grådige lystfølelses skyld som jeg kunne mærke fra hende.

At kunne skabe sådan en forbindelse med en mand der lige er kommet ind ad døren er bestemt ikke noget man lærer ved at iføre sig et læderkostume eller ved at svinge rundt med en pisk. Til gengæld tror jeg heller ikke man enten har talentet eller ej. Jeg er ikke sikker på andet end at du vil kunne finde den del af dig selv @Miss D hvis du giver den lov til at komme frem. Det er muligt at du normalt undertrykker en masse forbudte følelser, og at du kan komme langt hen ad vejen ved bare at give slip og lade lysten vinde over kontrollen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Lady Cherie skrev, den 25.6.2021 at 08:17:

Man kan ikke lære at være Domina, man er Domina.

Længre er den ikke.

Kan man ikke leve sig ind i en seksuel rolle  for en tid? Jeg vil da bilde mig ind at jeg både kan nyde at dominere og underkaste mig. Ligesom jeg kan nyde den helt jævnbyrdige elskov. Fylder dominansen så meget hos dig, at du mener at man ikke kan tage flere tangenter i spil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Like a Stone skrev, for 8 timer siden:

Kan man ikke leve sig ind i en seksuel rolle  for en tid? Jeg vil da bilde mig ind at jeg både kan nyde at dominere og underkaste mig. Ligesom jeg kan nyde den helt jævnbyrdige elskov. Fylder dominansen så meget hos dig, at du mener at man ikke kan tage flere tangenter i spil?

Lady Cherie deltager ikke længere i tråden (skrev Stabilizer tidligere) så jeg tror ikke, at hun kan se dit indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 25.6.2021 at 08:28:

Kære @Lady Cherie, jeg er med på, at du vinkler dine indlæg med en vis portion humor, men den underliggende tone i dine indlæg i denne tråd har altså en unødvendigt nedladende klang overfor @Miss D, som jo egentlig blot stiller nogen nysgerrige spørgsmål.

Er det fordi, at du @Lady Cherie mener, at hvis @Miss D har behov for at spørge så meget, så har hun ikke tilstrækkeligt domina-gen i sig?

I øvrigt: Det er rigtig gode råd fra @Pite ovenfor.

Kære ALLE 

 

DER FINDES KUN 1 MISS D OG DET HAR ALLE DAGE VÆRET MIG ! 
 

find da noget andre ikke hedder TAK ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...