Hop til indhold
OldGentlemann

Udseende vs indlevelse

Recommended Posts

Jeg læser nogen gange anmeldelser, der lovpriser GP’erens udseende men klager over manglende indlevelse.

Alligevel bliver det nogen gange sluttet med en konklusion om, at man vil gentage kun på grund af udseendet og/eller der bliver kommenteret af andre, som vil tage chancen kun på grund af udseendet.

Selv har jeg nogen gange oplevet manglende indlevelse, hvor jeg helt har måttet stoppe sessionen. Jeg kan simpelthen ikke bibeholde begejstringen, hvis jeg oplever manglende deltagelse fra “partneren”. Omvendt så betyder udseendet ikke alt for en gentagelse, hvis personligheden og deltagelsen har været god (indrømmet at udseendet da stadig betyder noget).

Hvordan har I andre det? Kan I komme udelukkende for udseendet uanset at indlevelsen ikke er til stede?

Og ja ja, jeg ved godt, at indlevelse kan fakes, men det er ikke det, som vi skal diskutere i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig betyder især begæret næsten alt.. Hvis jeg kan mærke at personen føler et inderligt begær for mig så kan det gør mig helt rundtosset:P.. Læsbarhed er også noget der tænder mig.. Altså hvis personen er typen der tydeligt giver udtryk for at det er dejligt det jeg gør.. Jeg tænder meget på det at jeg formår at give nydelse.. Det svært at forklarer kan jeg godt selv mærke:lol:.. Håber det giver mening.. Men nej udseendet betyder faktisk utrolig lidt for mig.. Jeg sætter dog pris på at man ikke kommer klædt i ødelagt/beskidt t-shirt eller tydeligt usoigneret.. Tit har jeg oplevet at de smukkeste mænd er de dårligste elskere.. De har tit kunne leve højt på udseendet og har ikke været nødt til at gøre sig umage på andre fronter..

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Jeg er nogen gange gået i baglås, hvis jeg fornemmer -ulyst, halvhjertet indsats -eller hvis en pige skynder på mig -fake lyde. Jeg tænder som regel på store bryster (ikke kunstige!) men det er de mindste ting der nogen gange skal til, at tænder mig helt vildt. Hvordan en pige ser ud betyder mindre. Men hygiejnen skal være i orden. Kemi kemi og atter kemi;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlevelse, gør det nemmere at komme. 

Helt almindelige kvinder der har masser af indlevelse, det virker.

En smuk kvinde med indlevelse, ja det er luksus.

God indlevelse gør bare jer dejlige GP'er smukkere.

Jeg kan godt komme ved en smuk GP uden indlevelse, men oplevelsen er ikke hver at skrive om, så indlevelse har selvfølgelig en stor betydning. 

Tak til jer søde piger med indlevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig betyder det ikke så meget, om hun ikke deltager 100% dα det også kan tænde mig hun læser smsèr i mens -  jeg oplever ofte hun er lidt fraværende - når man så kommer igang, og der bliver rørt slikket, så begynder numsen at dreje rundt, her er det så, med at holde tunge lige - det rigtige sted - så bliver de ofte tændt og det vender til gensidig glæde….. 

Min indgang til at besøge en gp er heller ikke hun skal tænde på mig, hun gør det nok mest for pengene - og lyst til dette - det er helt fair for mig - kan jeg så tænde hende, og det bliver vildt - så smiler jeg da lidt mere på vej hjem… jeg syntes selv jeg har 9 gode oplevelser ud af 10 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd, @OldGentlemann

OldGentlemann skrev, for 3 timer siden:

Kan I komme udelukkende for udseendet uanset at indlevelsen ikke er til stede?

Der er nok ikke så meget tvivl om, at langt størstedelen af os i første omgang vælger en pige, som vi synes har et flot ydre. Hvis det så viser sig, at pigen ikke virker indlevende, vil jeg ikke besøge hende igen. Det er der simpelthen for mange gode alternativer til, uanset hvor godt hun ser ud.

Hvis en flot pige har en del anmeldelser, som peger på manglende indlevelse, vil jeg ikke vælge at besøge hende. Er der kun en enkelt mopset anmelder imellem, er det i min bog ikke nok til at dømme pigen ude, men så er det rart, hvis andre har gode oplevelser at berette om.

Når jeg kigger tilbage, så har den bedste sex ikke været med de piger, som har set bedst ud, men med dem, som bare giver sig hen til liderligheden.

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

For mig betyder især begæret næsten alt.

Ja, nemlig, ja. Det er simpelthen herrefedt at fornemme, når hele rummet bare emmer af sex og lyst til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

For mig betyder især begæret næsten alt.. Hvis jeg kan mærke at personen føler et inderligt begær for mig så kan det gør mig helt rundtosset:P.. Læsbarhed er også noget der tænder mig.. Altså hvis personen er typen der tydeligt giver udtryk for at det er dejligt det jeg gør.. Jeg tænder meget på det at jeg formår at give nydelse.. Det svært at forklarer kan jeg godt selv mærke:lol:.. Håber det giver mening.. 

Det giver så meget mening. Gensidig indlevelse og begær tænder mig vildt. 

Og følelsen af "en fugtig hestemule" slår det meste.. :)

Nogle af mine bedste oplevelser er startet uden forventning om sex (massage), men endt med samme pga gensidig lyst som er opbygget under seancen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er hvad jeg prioritere:

1. Udseende(da jeg er den type der lækker vægt på udsennde og her tænker jeg ikke på tøjsstílen / hvilke mærke tøjet har påtrykt / hvilken krigsmaling hun har taget på).

2.Kunde service, Kundeservice & sjovt nok Kundeservice(den går jo ikke vis hun er helt væk fra vinduet).

3. Personlig udstråling vejer ikke så tungt da jeg kan tolerer de fleste typer men der er dog grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første valg, når jeg leder, går efter de billeder, jeg ser på nettet. Klart nok, det er jo oftest det første indtryk man får.

Når jeg (reptilhjernen) har valgt, søger jeg herinde efter evt. anmeldelser eller anden omtale.

Og så er valget ofte truffet.

Nogle gange synes jeg, at aktive GP'er (herinde) kan virke så interessante, at jeg gerne vil møde (og kneppe) dem. Andre gange igen, er der nogle anmeldelser, der får regnormen til at tro den er en anakonda, og så kan jeg finde på at besøge dem. Disse to kategorier giver oftest en meget høj hitrate mht oplevelser ud over det forventelige.

I de gode gamle dage, da der var flere bordeller i København og omegn, kunne jeg finde på at tage en tur rundt og vælge frit fra alle hylder. Her oplevede jeg oftest, at det var øjenkontakten, smilet, væremåden eller hvad-ved-jeg, der traf valget for mig. Her valgte jeg nogle gange piger, der udseende mæssigt slet ikke var min type og så blev jeg alligevel kneppet otte dage ind i næste uge. Those were the days.

Den gode oplevelse er ikke nødvendigvis noget, der hænger sammen med udseendet og den gode oplevelse vejer i min verden mere end skønheden. Jeg vil ærligt indrømme, at jeg synes det er vildt dejligt at have pikken i en smuk yngre kvinde, men deltager hun ikke, bliver oplevelsen ikke meget bedre end end selvsvensker foran pc'en.

Dem jeg vender tilbage til giver alle en super god oplevelse. Hvilket man sikkert også kan se af mine anmeldelser her inde.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det klart indlevelse og engagement der betyder mest. Det at en kvinde har lyst til at være der, og at hun også selv kommer med input til den tid vi har sammen, betyder uendeligt meget mere end udseendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23.6.2021 at 21:30:

Læsbarhed er også noget der tænder mig.. Altså hvis personen er typen der tydeligt giver udtryk for at det er dejligt det jeg gør.. Jeg tænder meget på det at jeg formår at give.

Kan ikke siges mere præcist :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udseende betyder for mig meget lidt. For mig hænger tænding meget mere på personlighed end på udseende.
Af samme grund bliver jeg ikke kørt så voldsomt op af misvisende billeder på annoncerne, for 9 ud af 10 gange er det noget helt andet, der har fanget min opmærksomhed.
Ja, okay .. misvisende billeder tangerer jo falsk markedsføring, men vi ved jo også godt, at der er en god del af de 23 årige studiner, som aldrig har åbnet en bog i deres 30-årige liv, og at det ikke er helt sandt at hendes trusse allerede er våd ved første SMS ;-)

Så det er ikke billederne, jeg kigger så meget på i annoncerne. For mig er det mere fornemmelsen af lidt oprigtighed og personlighed i teksten. Det er svært, men man udvikler nok en slags 6. sans med tiden :) I min erfaring hænger de gode oplevelser også meget sammen med, at man er villig til selv at investere i, at det bliver en god oplevelse.
Hvis man kommer som køber af en ydelse, så får man netop det. Hvis man møder op som en ægte, nærværende person med alle ens skævheder er chancerne for en god oplevelse så meget bedre.

Som @JenniferRomantica også er inde på, er et lækkert udseende for mig ingen garanti for en god oplevelse. Min egen personlige erfaring siger - med undtagelser - tværtimod.
Der var den buttede, litauiske pige med den skæve næse, som altid blev vildt forfjamsket og fnisende, når jeg dukkede op (hun præsterede en enkelt gang at vælte mutters kaffekop ned af sofabordet i venterummet). Og det var ikke fordi nogen af os var lækre, men til gengæld slog det lyn og gnister når døren blev lukket bag os. Og der var den lidt kedelige husmor-type i Kolding, hvor jeg et kort øjeblik overvejede at gå igen, men som viste sig at være en møg-kinky freak under den småblomstrede :D

De mest mindeværdige oplevelser har for mig været, når indlevelse, kemi og fælles tændingspunkter sad lige i skabet. Ofte lidt skæve og sjove personligheder. 
De oplevelser, hvor jeg bagefter har siddet tilbage med følelsen af en fræk date og hvor jeg kan mærke, at hun oprigtigt har nydt timerne, og hvor det økonomiske er sekundært.

Det skal retfærdigvis siges, er der bestemt også er vanvittigt smukke kvinder derude, som er dæmoner i sengen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Udstråling, indlevelse, sødme og engagement betyder alt for mig. Kan ikke uden det.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udseendet betyder ikke ret meget når først startfløjten har lydt men skal da indrømme det betyder noget når jeg kikker annoncer, her er det helhedsudtrykket som betyder mest. De Danske piger har tendens til stærkt photoshoppede billeder så dem besøger jeg meget sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23.6.2021 at 21:30:

For mig betyder især begæret næsten alt.. Hvis jeg kan mærke at personen føler et inderligt begær for mig så kan det gør mig helt rundtosset:P.. Læsbarhed er også noget der tænder mig.. Altså hvis personen er typen der tydeligt giver udtryk for at det er dejligt det jeg gør.. Jeg tænder meget på det at jeg formår at give nydelse.. Det svært at forklarer kan jeg godt selv mærke:lol:.. Håber det giver mening.. Men nej udseendet betyder faktisk utrolig lidt for mig.. Jeg sætter dog pris på at man ikke kommer klædt i ødelagt/beskidt t-shirt eller tydeligt usoigneret.. Tit har jeg oplevet at de smukkeste mænd er de dårligste elskere.. De har tit kunne leve højt på udseendet og har ikke været nødt til at gøre sig umage på andre fronter..

Det gælder nok i lige så høj grad for kvinder. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlevelse (og kemi) betyder sindssygt meget for mig.

Men udseende betyder altså også rigtigt meget,men ikke forstået sådan, at pigen skal være 'gudesmuk' eller 'fotomodel smuk'.

Mindre kan bestemt gøre det, hvis bare hun er velplejet, feminin (ægte kvinde og ikke trans), glad, imødekommende og  har en behagelig (gerne pudsig) personlighed,der pirrer min nysgerrighed.

Det er noget af det der gør en kvinde attraktiv i mine øjne, så er lidt skæve bryster, let overbid eller andre mindre perfekte 'ting' mindre vigtige, ja de kan endog virke charmerende.

Jeg kommer ikke med en komplet check liste vedrørende hendes udseende, som pigen  absolut skal leve op til , men er klar på at møde et ægte menneske, der på en eller anden måde har fanget min interesse, eksempelvis via billeder eller tekst og evt. omtale herinde.

Faktisk har jeg en lidt bred smag mht. alder/højde/kropstype/hårfarve/etnicitet med nogle få no-gos.

Som Jennifer (den kloge godte) skriver, så er læsbarhed yderst vigtigt, og det gælder begge veje, ellers kunne man jo egentligt bare vælge at knalde en upersonlig sex-dukke.

Men det er så bare min personlige mening, andre tænder på andre typer og har mere specifikke krav,vi er jo alle meget forskellige individer.

God weekend allesammen 

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det gør mig overfladisk vil jeg lade andre være dommere over, men jeg er som udgangspunkt nødt til at tænde på udseendet for at overveje at tage kontakt til en gp. Når det så er sagt, så spiller indlevelsen da en stor rolle ift. overvejelser om genbesøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Til gengæld så døjer de fleste kvinder i den moderne tidsalder med dårligt selvværd og selvtillid:ph34r:.. 

Og det er en stor skam. Langt de fleste er jo dejlige på deres egen måde. Mode/skønhedsindustrien gør desværre ikke ret meget godt for kvinder. Heldigvis er der jo også opstået en bevægelse omkring body positivity. Jeg er selv tiltrukket af kvinder med god barm og god røv. Hellere 10 kg for meget end for lidt :P

Andre synes ikke det er tiltrækkende, men fred være med det. I sidste ende handler det om at kvinder slutter fred med deres krop. Synes man at man vejer for meget, så skal man naturligvis gøre noget ved det. Men er man selv tilfreds så skal man stå ved det. Intet er mere sexet end en kvinde der udstråler selvtillid og som tydeligt viser at hun hviler i sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Til gengæld så døjer de fleste kvinder i den moderne tidsalder med dårligt selvværd og selvtillid:ph34r:.. 

Er  det  en udtalelse  baseret  på  egen  erfaring?

Jeg er  heldigvis  så  priviligeret  at  jeg  både  i mit  arbejdsliv og i mit privatliv er  omgivet  af  kvinder, som  ikke  er  kendetegnet  med  din  generalisering af kvinder.  

De  gp'er  som  jeg  har  kendskab  til  har  i den  grad  udstrålet  selvtillid  og  haft  deres  selvværd  i  orden.  

Redigeret af Zero
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 16 minutter siden:

Er  det  en udtalelse  baseret  på  egen  erfaring?

Jeg er  heldigvis  så  priviligeret  at  jeg  både  i mit  arbejdsliv og i mit privatliv er  omgivet  af  kvinder, som  ikke  er  kendetegnet  med  din  konstatering.   

De  gp'er  som  jeg  har  kendskab  til  har  i den  grad  udstrålet  selvtillid  og  haft  deres  selvværd  i  orden.  

Kloge kvinder ved heldigvis godt at man intet opnår ved at være en bly viol over i hjørnet og at ingen gider hører på negative udtalelser om egen person eller fysik.. Jeg finder det altid morsomt når mænd udtaler sig som om de kender kvinder bedre end andre kvinder fordi de har veninder.. Jeg vil næsten vædde med at de fleste kvinder ville kunne finde ting ved dem selv og deres fysiske udstråling de ville ændre.. 

Hvad angår mig selv så har jeg en indgående forståelse af at mænd generelt finder mig attråværdig og derved siger min logik mig at jeg er smuk.. Jeg har dog aldrig selv kunne se "what all the fuss was about" så at sige.. Jeg kan godt se jeg ikke er grim men jeg kan stadig blive forundret over komplimenter osv.. Men bevidstheden omkring min attråværdighed gør at jeg i selskab med mænd kan fremstår selvsikker og flirtende..

Et eller andet sted så tror jeg det har været sundt for min personlighed ellers havde jeg været utålelig med de ting mænd har sagt og gjort for mig igennem årene:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Kloge kvinder ved heldigvis godt at man intet opnår ved at være en bly viol over i hjørnet og at ingen gider hører på negative udtalelser om egen person eller fysik.. Jeg finder det altid morsomt når mænd udtaler sig som om de kender kvinder bedre end andre kvinder fordi de har veninder.. Jeg vil næsten vædde med at de fleste kvinder ville kunne finde ting ved dem selv og deres fysiske udstråling de ville ændre.. 

Hvad angår mig selv så har jeg en indgående forståelse af at mænd generelt finder mig attråværdig og derved siger min logik mig at jeg er smuk.. Jeg har dog aldrig selv kunne se "what all the fuss was about" så at sige.. Jeg kan godt se jeg ikke er grim men jeg kan stadig blive forundret over komplimenter osv.. Men bevidstheden omkring min attråværdighed gør at jeg i selskab med mænd kan fremstår selvsikker og flirtende..

Et eller andet sted så tror jeg det har været sundt for min personlighed ellers havde jeg været utålelig med de ting mænd har sagt og gjort for mig igennem årene:lol:.. 

Du  skrev  følgende 

Til gengæld så døjer de fleste kvinder i den moderne tidsalder med dårligt selvværd og selvtillid:ph34r:.. 

Og  jeg  skriver  at  det  ikke  er  min  erfaring  med  den  omgangskreds jeg  har  hverken  arbejdsmæssigt, privat  eller  mit  begrænset  kendskab  til  gp'er. 

Hvad  basere du  din  konklusion  ud  fra?  

At  der  er  mænd  som  finder  dig  attraktiv,  viser  blot  hvor  bredt  mænd  kan  tænde  og  tiltrækkes  af. Kan  da  kun  fornøjes  at  der  er  mænd  til  alle  typer. 

At der  er  kvinder  som  vil ændre  på  ting  ved  dem  selv,  hvis  det  var  muligt, er  ikke  ensbetydende  med  at  de  mangler  selvtillid  eller  selvværd.  Jeg  tror  det  samme  gælder  mænd,  men  det  er  ikke  så  meget  italesat  hos  mænd.  Kender  dog  en  del  mænd  som  har  fået  hjælp  til  markering  af  maskuline  træk,  og  de  lider  bestemt  ikke  af  manglende  selvtillid  eller  selvværd,  snarere  tværtimod. De  forskønner  og  fremhæver  ligesom  mange  kvinder  gør.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, 1 time siden:

Du  skrev  følgende 

Til gengæld så døjer de fleste kvinder i den moderne tidsalder med dårligt selvværd og selvtillid:ph34r:.. 

Og  jeg  skriver  at  det  ikke  er  min  erfaring  med  den  omgangskreds jeg  har  hverken  arbejdsmæssigt, privat  eller  mit  begrænset  kendskab  til  gp'er. 

Hvad  basere du  din  konklusion  ud  fra?  

At  der  er  mænd  som  finder  dig  attraktiv,  viser  blot  hvor  bredt  mænd  kan  tænde  og  tiltrækkes  af. Kan  da  kun  fornøjes  at  der  er  mænd  til  alle  typer. 

At der  er  kvinder  som  vil ændre  på  ting  ved  dem  selv,  hvis  det  var  muligt, er  ikke  ensbetydende  med  at  de  mangler  selvtillid  eller  selvværd.  Jeg  tror  det  samme  gælder  mænd,  men  det  er  ikke  så  meget  italesat  hos  mænd.  Kender  dog  en  del  mænd  som  har  fået  hjælp  til  markering  af  maskuline  træk,  og  de  lider  bestemt  ikke  af  manglende  selvtillid  eller  selvværd,  snarere  tværtimod. De  forskønner  og  fremhæver  ligesom  mange  kvinder  gør.  

Det så nok et spørgsmål om definition.. For mig hænger selvtillid og selvværd uløseligt sammen med at hvile i egen krop og udseende.. Der din holdning en anden fornemmer jeg.. 

Den baserer jeg selvfølgelig på nødvendigheden af alle de forskellige kampagner der til stadighed eksistere omkring hvordan kvinder skal elske sig selv osv.. Og så min egen personlige erfaring som mor til en teenagepige, kvinde og veninde.. 

Det faktum har jeg aldrig stillet spørgsmålstegn ved.. Jeg berettede bare om min egen personlige erfaring.. Hvilket var det jeg byggede mit udtalelse udfra.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 20 timer siden:

Jeg er  heldigvis  så  priviligeret  at  jeg  både  i mit  arbejdsliv og i mit privatliv er  omgivet  af  kvinder, som  ikke  er  kendetegnet  med  din  generalisering af kvinder.  

Nogle gange kan det være facade.
Jeg oplever nogle gange, i forbindelse med mit arbejde, at kvinder, der udadtil virker meget stærke og selvstændige, fortæller om problemer de har med sig selv eller i privatlivet, hvor man tænker, hold da op, dét havde jeg ikke lige regnet med ... 
Rigtig mange døjes med stress, f. eks. - tror de kæmper med perfektioisme ... 
Mange mænd tager det lidt mere roligt ... 
Tror de kvinder godt ku' bruge et 'bjørnekram' ind imellem, hvorom alting er, de 'pakker de tit ud' når det er nogenlunde risikofrit ... 
Men desværre er kvinder bange for mænd ... 
Vi skal blive bedre til at bruge hinanden ...
"Pressede kvinder og ensomme mænd" som der stod et sted ... 

JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Hvad angår mig selv så har jeg en indgående forståelse af at mænd generelt finder mig attråværdig og derved siger min logik mig at jeg er smuk.. Jeg har dog aldrig selv kunne se "what all the fuss was about" så at sige.. Jeg kan godt se jeg ikke er grim men jeg kan stadig blive forundret over komplimenter osv.. Men bevidstheden omkring min attråværdighed gør at jeg i selskab med mænd kan fremstår selvsikker og flirtende..

At være smuk og at være erotisk tiltrækkende er to forkellige ting, tænker jeg ... 
Det tiltrækkende har mere at gøre med charme, og på at kvinden har det fint med at være seksuel ... og godt ka' li' 'spillet' ... 
Og at dømme ud fra dine indlæg, tror jeg du har begge dele ... 
Så det er nok dét 'the fuss is about' ... ;)"

'Klassisk' meget smukke kvinder virker tit kolde ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
JenniferRomantica skrev, den 2.7.2021 at 17:16:

Det så nok et spørgsmål om definition.. For mig hænger selvtillid og selvværd uløseligt sammen med at hvile i egen krop og udseende.. Der din holdning en anden fornemmer jeg.. 

Den baserer jeg selvfølgelig på nødvendigheden af alle de forskellige kampagner der til stadighed eksistere omkring hvordan kvinder skal elske sig selv osv.. Og så min egen personlige erfaring som mor til en teenagepige, kvinde og veninde.. 

Det faktum har jeg aldrig stillet spørgsmålstegn ved.. Jeg berettede bare om min egen personlige erfaring.. Hvilket var det jeg byggede mit udtalelse udfra.. 

Så  man  kan  ifølge  dig  ikke  hvile  i  egen  krop  og  udseende,  såfremt  man som  kvinde/mand vælger at  foretage  ændringer  i  udseende, og  gør  man  det  betyder  det  i din  verden  at  man  mangler  selvtillid  og  selvværd?  

Den  del  er  jeg  slet  ikke  enig  med  dig  i. 

Jeg  har  kigget  din  annonce  og  kan  se  at du  selv  har  lavet  varige  ændringer  ved  din  krop  ved  markante  tatoveringer.  Derudover  en  meget  hidsig  hårfarve  som  jeg  ikke  går  ud  fra  er  fra  naturens side. Det  ser endvidere  ud  som  om  du  har  fået  pigmenteret  dine  øjenbryn.  Jeg  er  ikke  ude  efter dig,  men forsøger  at  skitsere  at  fordi  man  vælger  ændringer  er  det  ikke  ensbetydende  med  at  folk  ikke  har  deres  selvværd/selvtillid  på  plads, som  du  påstår. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...