Hop til indhold
Gæst

Sex eller massage med happy ending?

Recommended Posts

Miss D skrev, for 12 timer siden:

1 time med sex og blowjob eller 1 time med massage og happy ending?

For mig er det 2 forskellige oplevelser, som jeg begge nyder. 

Massage med HE er klart i overtal hos mig, primært fordi jeg elsker at blive masseret og rørt ved. 

HJ eller BJ? Det kommer helt an på kvindens evner.. Et veludført HJ er lysår bedre end et dårligt BJ, men et veludført BJ er til gengæld klart bedre end et HJ. 

Jeg finder som regel annoncerne på Annoncelight.dk. 

Held og lykke med projektet. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lemongrass Lingam skrev, for 2 timer siden:

@Miss D

Jeg kan svare ret præcist på hvor mange der hellere vil det ene end det andet. 
Der er ca. 8-9 gange så mange klienter til massage med happy ending som der er til sex-aftaler. 
En af forklaringerne kan være at prisen er lavere, men det er mit indtryk at det ikke er blot er dét. 
Ønsker du at springe ud i massage med happy ending, og tilmed tilbyder blowjob som afslutning, så skal du nok få travlt hvis du tilpasser dine priser til hvad markedet i øvrigt ligger på med massage og happy ending. 

Spring ud i det. Jeg har været 8 år om at springe ud i det, og efter blot få måneder er det en dundrende succes. Der er laaaangt flere bookinger end jeg havde regnet med. Jeg har sågar valgt at droppe et af mine andre jobs for at kunne afsætte flere dage til det. 

Jeg hepper på dig. Kom en tur til Herlev og få nogle fif og "håndgreb".
Vi kunne lave en dag eller to hvor vi tilbyder elev-behandlinger. Det var et KÆMPE hit da jeg selv var under træning. Vi deler i porten og jeg lægger hus og briks til.
Jeg har et fuldt udviklet koncept der virker - og en indkøbsliste til møbler, indretning og sager du kan kopiere og gøre til dit eget i Vestjylland hvis du lyster. Jeg har mange der spørger om jeg kommer "derover" - altså til Jylland, og det vil være skønt at kunne henvise til en kollega der rent geografisk er et noget bedre match end mig ;) 

Kærligst, 
Eva, Lemongrass Lingam

PS: Hvordan kan en massør uddannelse blive for gammel? 
Massør er i øvrigt ikke en beskyttet titel eller et lovreguleret erhverv. Enhver kan kalde sig massør. Hvis du har et diplom fra en massageskole er du bare "uddannet massør". 

Tusind tak for dit svar.

Jeg fik uddannelsen som 18 år. Og der bliver altid udviklet nye begreber om hvordan  man massere:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 3 timer siden:

For mig er det 2 forskellige oplevelser, som jeg begge nyder. 

Massage med HE er klart i overtal hos mig, primært fordi jeg elsker at blive masseret og rørt ved. 

Fuldstændig enig, dog med den tilføjelse, at massagen nogen gange vælges frem for sex for at flere besøg så kan foretages for de samme penge (som @Lemongrass Lingam også anfører).

I København har Tina Thai i vel nok et par år kørt et simpelt koncept, hvor man kan vælge mellem massage (500kr/time), massage+håndjob (700kr/time) og massage+blowjob (1000kr/time). Mange ville ønske, at hun også havde sex med på paletten, men det er hun ganske tydelig om, at det ikke lader sig gøre. Hun har oparbejdet sig et godt navn i disse kredse, og har man først det, tror jeg ikke, at man økonomisk lider nogen nød (=kunderne skal nok være der).

God vind med det, @Miss D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er helt bestemt en stor kundekreds til massage og Happy Ending. 

Men som flere skriver, skal man gøre sig bemærket, for at bevære kunderne, for der er SÅ mange Thaipiger, der tilbyder en blanding af massage og sex/happy ending.

Uanset om du vælger traditionel massage med håndjob/Blowjob uden, så skal der nok være kunder. Hvis det er BJ med kondom, så ryger der nok nogen i svinget.

Jeg leder selv efter Lingam/Penis/episk massage eller Body to Body og tror der er et marked her, ganske som Eva også nævner. Den der fornemmelse af at blive pirret og kærtegnet i lang tid - det er altså bedre end sex - hvis Kvinden nyder det.

Tror du skal mærke ind i dig selv, hvad du har lyst til? Ægte "arbejdsglæde" kan mærkes - og så være opmærksom på, at massage er et hårdt arbejde, der slider på kroppen - uden at jeg ved det, så slider det nok mere end sex. Der er en grundt til at Thaier laver nogen sindsyge fingertræningsøvelser.

Uanset hvad, så ønsker jeg det dig bedste og held og lykke i fremtiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at du er for klodset til b2b. Det kan da godt være, at du ikke kan "suse rundt" på kroppen som en lille thai pige. Men dine store flotte bryster er nødt til at komme i spil med berøringer på og af kunden.

Jeg har prøvet tantra-massage nogle gange, men det bliver ikke noget jeg vil dyrke. I min optik er det for selvhøjtideligt og mere pigens projekt end kundens. Så lad hellere massagen blive afslappet og "individuel", tæt og flirtende, hvor der også må røres den anden vej.

Held med det!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst held og lykke med det ny koncept og så godt at læse at du udlever en beslutning om 0 sex (06) flere har skrevet gode og kloge råd, så jeg supplere - et koncept med et hånd job til at tage alle spændinger - herefter blid pirrende wellness massage i en time og afslutning med et BJ - valgfrit med og uden -  knuz Bødlen (håber du flytter aktivitet til Storkøbenhavn)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...