Hop til indhold
Guest DaddyKbhs

Aftaler på forhånd er ikke lige mig.

Recommended Posts

Guest DaddyKbhs

Hej

 

Jeg lavede en aftale med en allerede godt omtalt GP i går formidag om at vi skulle mødes i eftermidag ( i dag onsdag ) og jeg glædede mig vildt !

Jeg har kigget mange gange på hende og ved hun er eftertragtet, så måtte aftale i god tid, hvis jeg skulle få en aftale i stand.

Da jeg vågnede i morges var min sex lyst ikke så stor, så skyndte mig allerede kl 8.00 at skrive til pigen at jeg måtte aflyse, altså i god tid, af respekt for at pigen så havde muligheder for at lave en ny aftale.

Jeg må indrømme at jeg er bedst at lave en aftale på selve dagen, så jeg ved i hvilket humør jeg er i .

Hvordan har i det med at lave aftaler 1 eller flere dage ud i fremtiden når det handler om sex ?

Jeg har lidt dårlig samvittighed overfor pigen at jeg måtte aflyste, for er normalt et menneske som overholder mine aftaler til punkt og prikke, men hun to det faktisk rigtig pænt med en glad smiley retur, tror hun blev glad for at jeg trods alt aflyste i rigtig god tid, men jeg vil rigtig gerne se hende, en anden dag, hvor mit sex drive er større .

 

Tak for i læste med.

 

God sankt hans derude :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DaddyKbhs skrev, for 2 minutter siden:

Hej

 

Jeg lavede en aftale med en allerede godt omtalt GP i går formidag om at vi skulle mødes i eftermidag ( i dag onsdag ) og jeg glædede mig vildt !

Jeg har kigget mange gange på hende og ved hun er eftertragtet, så måtte aftale i god tid, hvis jeg skulle få en aftale i stand.

Da jeg vågnede i morges var min sex lyst ikke så stor, så skyndte mig allerede kl 8.00 at skrive til pigen at jeg måtte aflyse, altså i god tid, af respekt for at pigen så havde muligheder for at lave en ny aftale.

Jeg må indrømme at jeg er bedst at lave en aftale på selve dagen, så jeg ved i hvilket humør jeg er i .

Hvordan har i det med at lave aftaler 1 eller flere dage ud i fremtiden når det handler om sex ?

Jeg har lidt dårlig samvittighed overfor pigen at jeg måtte aflyste, for er normalt et menneske som overholder mine aftaler til punkt og prikke, men hun to det faktisk rigtig pænt med en glad smiley retur, tror hun blev glad for at jeg trods alt aflyste i rigtig god tid, men jeg vil rigtig gerne se hende, en anden dag, hvor mit sex drive er større .

 

Tak for i læste med.

 

God sankt hans derude :)

 

Jeg har det på samme måde.

Min sexlyst er ikke noget jeg kan putte i et skema.

Nogen gange er jeg mega liderlig og skal bare ha noget hele dagen og andre gange er lysten til sex der bare ikke.

Jeg kan ikke have sex med mænd hvis lysten ikke er der, det er også derfor jeg aldrig laver forud aftaler.

Det var godt at hun tog det pænt, det håber jeg at vi allesammen gør når der aflyses i god tid:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget lyst dreven når det kommer til sex, så kan ikke booke tid flere dage frem. De dage jeg har lyst tager jeg et kig på hvem der evt kunne tænde mig, og prøver at få en tid. Er der ikke lige bid, så må der andre midler til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stort set altid booked mine aftaler en eller flere dage tidligere.  Det kan sagtens ske, at jeg ikke emmer af sexlyst når jeg vågner på dagen, meeeeen det kommer helt af sig selv enten i løbet af dagen eller når jeg pludselig står overfor den lækre kvinde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg har stort set altid booked mine aftaler en eller flere dage tidligere.  Det kan sagtens ske, at jeg ikke emmer af sexlyst når jeg vågner på dagen, meeeeen det kommer helt af sig selv enten i løbet af dagen eller når jeg pludselig står overfor den lækre kvinde.  

Se det var lige den tanke jeg sad med:P.. Det vel os pigers job at hjælpe med lysten om ikke andet:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min egen personlige mening kommer nok ikke bag på nogen:P.. 

Meeen jeg elsker bestillinger der er foretaget i god tid.. Det giver mig en ro til at planlægge, og gøre mig klar, i god tid så jeg ikke skal stresse.. Det bliver, for mig, mere date agtig når jeg kan glæde mig, og bygge det op i mit hoved.. Det giver mig også en ro at kunne se jeg har den nødvendige mængde besøg, for at det bliver en god uge, så jeg kan slappe af, og give mig mere fuldt ud til mine aftaler.. Hver uge man tager på arbejde i dette erhverv er en chance.. Det kan godt være nervepirrende:lol::ph34r:.. Man få en form for love-hate forhold til spændingen:lol:.. Jeg er dog efter en del år i branchen vokset til mest at hade det:P.. 

Jeg kan godt se det måske er mere risikabelt i form af aflysninger men faktisk så er min erfaring at 90% af mine bookinger kommer hvorimod de spontane kommer i måske 45% af tilfældene.. Jeg ved dog at andre piger oplever det anderledes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg laver gerne aftaler 1 til 3 dage i forvejen. 

Jeg har for flere år siden lavet en aftale over en måned forud, hun var meget eftertragtet og lavede få aftaler.

En fast jeg havde, lavede jeg aftale med 1 til 2 uger i forvejen, det var også med overnatning.

Men sådan er vi forskellige og det er jo meget godt.

God flyvsk aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 3 minutter siden:

Jeg laver gerne aftaler 1 til 3 dage i forvejen. 

Jeg har for flere år siden lavet en aftale over en måned forud, hun var meget eftertragtet og lavede få aftaler.

En fast jeg havde, lavede jeg aftale med 1 til 2 uger i forvejen, det var også med overnatning.

Men sådan er vi forskellige og det er jo meget godt.

God flyvsk aften.

Det er også min modus operandis, kig i kalenderen hvornår den næste fridag er på trapperne, tjek om den rigtige ledig, etablér kontakt og bestil hvis muligt.

Jeg har prøvet det spontane og synes alt for ofte at jeg sidder tilbage med enten intet svar eller “desværre ikke ledig”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beslutter mig ofte aftenen før og booker i løbet af dagen til efter arbejdstid. Mit arbejde er i reglen så "rodet" at langtidsplanlægning er umuligt. Det sker at jeg er for stresset til at kunne gennemføre et samleje, men så må vi bare hygge og få det ud af det som er muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang Aftaler så er det extremt sjældent at jeg laver en aftale +1-14 dag i forvejen næe det er altid samme dag så en aftale kan nogle gange komme i hus på under 30 min men jeg kan også planlægge optil 7 timer frem.

En af grundene til at jeg ikke gider planlægge flere dage frem er at jeg så vidt muligt lever i nu'et og jeg synes at pigerne som jeg laver aftaler med har større chance for at overholde tidspunktet (ikke noget med at rykke tiden +1-3 timer frem i sidste øjeblik) for aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også drevet af lysten og derfor tager jeg ikke imod forud booking. Så vil jeg føle mig tvungen til at skulle jobbe og det er ikke mig. Jeg kan sagtens have annonce på men kan jeg mærke at jeg ikke har lyst. Så holder jeg fri. Det er den måde jeg har arbejdet igennem alle årene og nok derfor jeg stadig har det godt med jobbet og mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er også drevet af lysten og derfor tager jeg ikke imod forud booking. Så vil jeg føle mig tvungen til at skulle jobbe og det er ikke mig. Jeg kan sagtens have annonce på men kan jeg mærke at jeg ikke har lyst. Så holder jeg fri. Det er den måde jeg har arbejdet igennem alle årene og nok derfor jeg stadig har det godt med jobbet og mig selv.

Du  lyder  sku  dejlig  at  du  kun  jobber  når  du  har  lyst.  Dejligt  der  findes  gp'er  som  dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd, @DaddyKbhs. Og helt fint den måde, som du handlede på i situationen.

Jeg booker næsten altid på dagen, dels for at være helt sikker på at aftalen passer ind i min egen kalender, dels for at være sikker på at jeg nu også er tilstrækkelig tændt og virkelig gerne vil på besøg. Det spiller også ind, at man ikke på hjemmefronten behøver lyve om sine planer, hvis de ikke er lagt endnu. Ofte bruger jeg tid på forhånd på at finde ud af, hvornår jeg skal besøge nogen samt overveje et par GP- eller massagemuligheder, men selve aftalen laves tidligt på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun én jeg booker dage før, for jeg ved med sikkerhed hun vil tænde mig uanset hvor uoplagt jeg er.

>Ellers har jeg det som så mange andre jeg booker helst lige op til mødet, det afskærer mig nok for de mest populære piger men det lever de nok med. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Min egen personlige mening kommer nok ikke bag på nogen:P.. 

Meeen jeg elsker bestillinger der er foretaget i god tid.. Det giver mig en ro til at planlægge, og gøre mig klar, i god tid så jeg ikke skal stresse.. Det bliver, for mig, mere date agtig når jeg kan glæde mig, og bygge det op i mit hoved.. Det giver mig også en ro at kunne se jeg har den nødvendige mængde besøg, for at det bliver en god uge, så jeg kan slappe af, og give mig mere fuldt ud til mine aftaler.. Hver uge man tager på arbejde i dette erhverv er en chance.. Det kan godt være nervepirrende:lol::ph34r:.. Man få en form for love-hate forhold til spændingen:lol:.. Jeg er dog efter en del år i branchen vokset til mest at hade det:P.. 

Jeg kan godt se det måske er mere risikabelt i form af aflysninger men faktisk så er min erfaring at 90% af mine bookinger kommer hvorimod de spontane kommer i måske 45% af tilfældene.. Jeg ved dog at andre piger oplever det anderledes..

Nu bliver jeg nysgerrige :) Hvad gør du hvis hvis du er uoplagt, trist, lysten bare ikke helt er der den dag eller andet og du har booket kunder på dagen, mener det kan ske for alle at vi ikke har lige gode dage ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 2 timer siden:

Nu bliver jeg nysgerrige :) Hvad gør du hvis hvis du er uoplagt, trist, lysten bare ikke helt er der den dag eller andet og du har booket kunder på dagen, mener det kan ske for alle at vi ikke har lige gode dage ?

 

Melder fra og bliver hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Melder fra og bliver hjemme.

Men der er vel ikke mange dage, du ikke har lyst Ida. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 5 timer siden:

Nu bliver jeg nysgerrige :) Hvad gør du hvis hvis du er uoplagt, trist, lysten bare ikke helt er der den dag eller andet og du har booket kunder på dagen, mener det kan ske for alle at vi ikke har lige gode dage ?

Hvis jeg ikke har lyst til at arbejde, så bliver jeg hjemme, men jeg har endnu tilgode at opleve, at jeg ikke har været oplagt, når der allerede er booket besøg. Jeg kender de fleste af mine gæster godt og glæder mig til at se dem. Som The Voice nævner, så skal lysten nok komme, når først vi går i gang.

Til gengæld lukker jeg af og til butikken tidligere end planlagt, hvis jeg føler jeg har “fået nok” eller der er for mange tosser i telefonen ;) Så tager jeg hjem eller laver noget andet, uden at tage flere gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg vil gerne have så meget som muligt for mine penge, og derfor booker jeg gerne minimum en uge i forvejen, så jeg kan gå og glæde mig og bygge op til min aftale. Nu er det ikke sex, men Tantra oplevelser jeg går efter. Ved mit sidste møde var jeg bange for at jeg ikke var idet rigtige “mind set”  for en oplevelse, men det blev en af mine bedste oplevelser, hvor tiden bare fløj afsted, og jeg kom rigtig langt ind i mig selv. Med den rigtige pige :wub:, tror jeg, at man altid ville blive guidet ind i den rigtige stemning/lyst.  Den følelse man går med i maven i dagene op til mødet, den vil jeg ikke undvære, den er en stor del af oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, 1 time siden:

Men der er vel ikke mange dage, du ikke har lyst Ida. :)

Det sker skam. Skulle have været lidt syd for Ålborg i mandags og kunne bare mærke at det havde jeg ikke lyst til. Så sparede jeg krudtet til i tirsdags i Østjylland og det var godt da dagen var fuld booket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 23 timer siden:

Nu bliver jeg nysgerrige :) Hvad gør du hvis hvis du er uoplagt, trist, lysten bare ikke helt er der den dag eller andet og du har booket kunder på dagen, mener det kan ske for alle at vi ikke har lige gode dage ?

 

Mit arbejde er mit pusterum.. Jeg har et travlt liv med børn osv i mit privat liv hjemme i Casa della *rigtigt navn*.. Det har jeg snart haft de sidste 16 år.. Ud af mine 31 så mit arbejde er faktisk lidt en nødvendighed for mig.. En legitim undskyldning for at bare være mig uden at føle mig som et dårligere menneske af den grund.. 

Og så har det her arbejde en sjov indvirkning på mig måske.. Jeg har en enkel gang skudt over mål og tænkt "jeg kan da godt gå i byen natten inden en vagt og være ædru til vagten.. Suuuure".. For at gøre en lang historie lidt kortere så var jeg stadig "vælte rundt" fuld da vagten startede og telen fandt det hele utrolig sjovt.. Mig op i de høje hæle og ind til den første gæst på dagen.. Jeg vralter rundt i de hæle der hen til døren imens jeg næsten fuldemandsfniser hele vejen.. Indtil jeg banker på døren og træder ind i rummet og min brandert forsvandt som dug for solen.. Jeg følte mig øjeblikkelig ædru.. Det samme sker åbenbart for mig med tristhed, surhed osv osv.. Det hele bliver ligesom lagt på hylden en stund.. Hvilket jeg må indrømme er sundt for en overtænker som mig:ph34r:.. Og så er jeg generelt bare en glad person der ikke rigtig lader mig veje ned af livets udfordringer fordi vi har dem sku alle.. 

 

(ooog spar jer moral prædiken.. Jeg var udemærket i stand til at tage varer på mig selv i situationen og gæsten var en stamgæst jeg havde sms'et med i løbet af morgenen og fortalt om situationen og han havde fået lov til at komme tidligere end beregnet hvorefter den skulle står på en lang lur.. Uanset hvad var det ikke det smarteste men alle træffer forhåbentlig mindre smarte beslutninger i løbet af deres liv og karrierer) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har ind imellem oplevet at vågne uden den store lyst. I det tilfælde er jeg faktisk rigtig glad for forudbookinger, for når det sker, er det meget muligt, at jeg ikke aktiverer min annonce, og dropper min plan om at arbejde, og det er bare vildt ærgerligt, for jeg har faktisk aldrig oplevet at stemningen ikke kommer til mig, når først jeg har gjort mig lækker, eller aller senest når jeg åbner døren og siger hej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...