Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Er det noglesinde ÆGTE følelser en GP har for en kunde?

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Tak Eva Nadine for dine både rørende og livskloge råd. Jeg/vi vil følge dine anbefalinger, håber jeg.

Kærlige hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bad boy 63
cockycockysuckysucky2 skrev, den 23.6.2021 at 13:05:

En som er gået fra at være kunde til at være en "ven". 

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge? (Er det hele bare rent skuespil fra deres side, en oscar værdig præstation må man sige)

 

Btw, min egen historie er at jeg nu har kendt den samme gp i næsten 5 måneder og vi skriver sammen næsten dagligt. Hun ved jeg har penge og jeg har før købt flybilletter til hende, gaver og sendt cool cash. 

Citat fra efter dit emne...svaret er nej!

By the way...tænk før omhyggeligt, så du ikke mister meget på en "golddigger".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Th det kan være både en dreng og en pige når en kvinde er gravid - Så du kan være heldig at have tændt en skøn kvinde der er hæmningsløst forelsket i dig og har ægte følelser. Du kan være smadder uheldig og tro og håbe at hun gengælder dine følelser, jeg tolker dit opslag som om at du er forelsket i hende, så champ prøv det af om hun gengælder det - samtale fremmer den gensidige forståelse og lad så pengestrømmen være minimal som Hvis i er kærester lad også hende betale i ny og næ og lader hun stadig “sprækken være åben” kan du tale med hende om at I nu er et par. Hvis sprække lukker og kun kan åbnes med gaver og penge så kender du svaret og kan træffe dine beslutninger som du vil. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 25.6.2021 at 13:23:

Hvilke følelser taler vi? Ægte venskabelige følelser? ægte begær? ægte kærlighed? 

Personligt har jeg varme følelser for nærmest alle mine stamgæster. Jeg ønsker dem alt godt, glæder mig til at se dem og bliver glad når jeg gør dem glad. Det er jo ikke kærlighed, men det er heller ikke skuespil. Det er til gengæld inden for rammen af vores relation.

Jeg vil lave en lidt underlig sammenligning. Da jeg begyndte på uni, skiftede jeg studie og flyttede by efter et år. Jeg havde studiekammerater som jeg sås med ofte og sad sammen med når vi var til forelæsninger. Det var mega hyggeligt og jeg betragtede dem som venner. Da jeg skiftede studie og flyttede by, så jeg ikke én af dem en eneste gang igen. Vi holder heller ikke kontakt på anden vis. Der var bare ingen af os som lagde op til at holde kontakten. Omvendt holder jeg stadig kontakt med venner jeg har haft i 10+ år selvom vi bor i forskellige landsdele og det samme med vennerne på det nye studie selvom vi nu er 250 km fra hinanden. Det lærte mig forskellen på venner og studiekammerater, en forskel jeg ikke før havde været opmærksom på. 

På samme måde er der et skel (i hvert fald for mig) mellem gæst-gp relationer og ven/kæreste/elsker-private relationer. Det er ikke en tydeligt defineret grænse, og den bliver nemt flydende, men den er der. Basalt set kan jeg spørge mig selv: Hvem ville jeg holde kontakten til, hvis der ikke var penge imellem os? Selvom jeg ikke ville holde kontakt kan jeg stadig sagtens have varme følelser, nyde selskabet, have skøn kemi, men mit liv ved siden af er fyldt af familie, arbejde, flere venner end jeg har tid/overskud til, og der skal meget til før jeg indlemmer en ny i den fold, da jeg har en meget stærk samvittighed og har meget svært ved følelsen af at svigte mine nære, fordi jeg ikke har mere af mig selv at give af. 

En af mine stamgæster har lige fundet sig en pige og spurgte, om vi skulle være venner. Jeg synes han er mega hyggelig, jeg holder reelt af ham og nyder vores snakke (og så var han guddommelig med tungen), men jeg sagde nej. Skulle vi så lyve overfor hans pige om hvordan vi mødtes? Har jeg lyst til at se ham hvis jeg ikke kan kysse på ham? Hvordan i alverden skulle jeg få tid til at se ham når jeg kommer til Aalborg, når jeg allerede har nære venner deroppe jeg ikke ser i månedsvis? Min tid i Aalborg er reserveret til arbejde og længe savnede venner. Alle sådan nogle spørgsmål meldte sig, så jeg sagde nej. Det betyder ikke, at jeg ikke holder af ham. Jeg tænker stadig ofte på ham, håber, at det går ham godt og krydser fingre for ham og pigen. 

Når det kommer til følelser udover venskab, er det så nemt at tage den lille flig af virkelighed, som vi deler, når vi er sammen, og forestille sig en hel verden derudfra, men virkeligheden i sin helhed er, at ingen af os kan være de personer døgnet rundt, og livet er mere end sex og kærlighed. Det er også partnerskab, hverdag, travlhed osv., og det hele skal kunne være der før det bliver til kærlighed. 

Men bare fordi det ikke bliver dét, kan vi jo stadig godt rives med i flirt, kemi, nydelse, omsorg og alt muligt andet. I bund og grund er vi jo bare to mennesker som mødes, og hvis vi ses igen, så er det jo nok fordi energien mellem os var god. Ligesom det sker i alle mulige andre situationer, hvor mennesker mødes, kan følelserne udvikle sig over tid, og nogle gange bliver det til meget mere end man havde planlagt. 

Så sandt som det er sagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har arbejdsmæssigt som teaterinstruktør og spildesigner, før jeg gor 5 år siden slog ind på et kommerciels karrierespor, arbejdet med med grænserne for ægthed både teoretisk og praktisk.

Fra mit POV sælge gælder følgende grundregler fra møder mellem publikum og perform også for møder mellem kunder og GP-er.

1) Der er tale om en repræsentation af en "virkelig" relation.

2) Som i enhver anden repræsentation i både teater, spil mv. er oplevelsen stærkes når den formår at vægte ægte og oftest så intense følelser som muligt.

3) Som med alle andre oplevelser bygger op omkring en repræsantativ "kontrakt" og med et mål om at "underholde"/"Koble af", har man i mødet mellem GP og kunde, fjernet hovedparten af det som kunden ikke efterspørger, som f.eks. skænderier, usikkerhed om hvor grænserne går mv. til fordel for at kunden for en oplevelse af den type de ønsker GP/BDSM/PG eller andet...

4) Generelt gælder at performerens evne til at repræsenterer indlevelse og det som fremstår som følelser, uanset om det er en tragedi, komedie eller romantik. 

5) De fleste skuespillere jeg kender, er motiveret af og arbejder med at hente et vist niveau af disse følelser gennem dyb indlevelse i de situationer og mennesker de skal portrætere.

6) Håndværket som skuespiller består så i at opbygge en teknik omkring at kunne performer aften efter aften og vække samme følelser i dem selv, i medspillere og i publikum... Når den ikke lige "er" der en aften, bære den teknik dem og publikum igennem til en god oplevelse på trods af at dagsformen muligvis ikke er så god.


Min hypotese er, at præcis det samme gælder for de GP,  som for alle andre der lever af at levere indlevelse på kommando. De finder måder at trække på dem selv og en teknik og metode de kan læne sig ind i når klaveret ikke lige spiller: Endten fordi kunden er klam eller fordi man har sovet dårligt eller lign. forklaringer, der gør at man ikke lige synes det kører på jobbet.

Gør de ikke det, antager jeg, at de kommer til at give for meget af dem selv, brænder ud eller går helt ud, ligesom performere ala Amy Windhouse og lign.

Så helt overordnet, ja de spiller skuespil, men det de får dig til at føle og opleve kan sagtens være ligeså autentisk hos dem, som du oplever det... at nogen leverer igen og igen skyldes dog i mine øjne eminent teknik og metode ---- det tager ikke det mindste fra mine oplevelser, så længe jeg accepterer primissen... og ligesom det er træls når klaveret spiller falsk, er det også træls at få oplevelse af, at en GP-er hader det hun laver og blot stiller sin krop til rådighed som var det en mekanisk dukke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mine følelser for mine gæster er ægte.. Om det så er begær, lyst, forgabelse, beundring eller, i de stunder vi tilbringer sammen, forelskelse.. Det er endnu ikke sket at den er varet ved efter vores fastsatte stund andet end som midlertidige ringe i vandet der jo som bekendt altid forstummer..

Jeg har nogle stamgæster hvor jeg tit skænker dem en tanke eller flere uden for arbejdstiden også, og hvor jeg tænker, at jeg håber de snart kommer igen<3.. Det er der jeg ved der er noget oprigtig ægte i vores relation og hvor jeg er taknemmelig for at det finansielle gør det muligt at jeg kan ses med dem uden det virker forkert at ses med flere:lol:.. Det er da også sket at en eks kæreste har besøgt mig på jobbet hvor det jo egentlig kun er den finansielle del der gør det acceptabelt især i de perioder hvor jeg har haft kærester.. 

Jeg har også flere tidligere stamgæster jeg stadig tænker på.. F.eks 

M der altid lagde 500 på sengebordet hvis jeg nu skulle få lyst til at yde anal den dag, hvor jeg inderligt håber at han fik sprunget ud i det der dating.. 

Mr. P som jeg håber jeg kan genfinde kontakten til på et eller andet tidspunkt.. Det føles som om skæbnen burde ville det med den kemi vi havde

Min allerførste stamgæst skænker jeg også en tanke engang imellem men jeg ved han har det godt og det er det vigtigste.. Han er endt lige præcis der hvor jeg havde forventet det.. 

Osv osv osv osv.. 

Det korte af det lange er at alt er muligt.. Og vi er alle bare mennesker.. Nogle af os er dog bedre til at skabe midlertidige følelser og holde det ved det end andre men dog stadig kun mennesker.. Jeg vil dog påpege at penge i mellem kærester ikke burde være nødvendige så hvis de er et præmis for jeres tid sammen så er det ikke mere end et sugar forhold i mine øjne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Det er der jeg ved der er noget oprigtig ægte i vores relation og hvor jeg er taknemmelig for at det finansielle gør det muligt at jeg kan ses med dem uden det virker forkert at ses med flere:lol: ..  Det er da også sket at en eks kæreste har besøgt mig på jobbet hvor det jo egentlig kun er den finansielle del der gør det acceptabelt især i de perioder hvor jeg har haft kærester.. 

Det er et godt billede af de paradokser, vi lander i, fordi det er så ekstremt ilde set (for de fleste) hvis man lever ikke-monogamt.

For mig, hænger mange af de her snakke sammen med diskussionerne om monogami og polyamory ... 
 

JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Alle mine følelser for mine gæster er ægte.. Om det så er begær, lyst, forgabelse, beundring eller, i de stunder vi tilbringer sammen, forelskelse.. Det er endnu ikke sket at den er varet ved efter vores fastsatte stund andet end som midlertidige ringe i vandet der jo som bekendt altid forstummer..

Jeps.
Det passer meget godt med de følelser jeg som gæst har for de piger jeg har besøgt ..
Og så kan man sige noget lignende om følelser i forbindelse med jobbet, når man - som jeg - har med mennesker at gøre.

Den monogame ideologi tager patent på 'følelser' og det er dødfrustrerende.
'pudsigt' nok har aseksulle også dét problem - de betragtes tit som 'følelseskolde' og ude af stand til at elske .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 5.7.2021 at 13:29:

Alle mine følelser for mine gæster er ægte.. Om det så er begær, lyst, forgabelse, beundring eller, i de stunder vi tilbringer sammen, forelskelse.. Det er endnu ikke sket at den er varet ved efter vores fastsatte stund andet end som midlertidige ringe i vandet der jo som bekendt altid forstummer..

Jeg har nogle stamgæster hvor jeg tit skænker dem en tanke eller flere uden for arbejdstiden også, og hvor jeg tænker, at jeg håber de snart kommer igen<3.. Det er der jeg ved der er noget oprigtig ægte i vores relation og hvor jeg er taknemmelig for at det finansielle gør det muligt at jeg kan ses med dem uden det virker forkert at ses med flere:lol:.. Det er da også sket at en eks kæreste har besøgt mig på jobbet hvor det jo egentlig kun er den finansielle del der gør det acceptabelt især i de perioder hvor jeg har haft kærester.. 

Jeg har også flere tidligere stamgæster jeg stadig tænker på.. F.eks 

M der altid lagde 500 på sengebordet hvis jeg nu skulle få lyst til at yde anal den dag, hvor jeg inderligt håber at han fik sprunget ud i det der dating.. 

Mr. P som jeg håber jeg kan genfinde kontakten til på et eller andet tidspunkt.. Det føles som om skæbnen burde ville det med den kemi vi havde

Min allerførste stamgæst skænker jeg også en tanke engang imellem men jeg ved han har det godt og det er det vigtigste.. Han er endt lige præcis der hvor jeg havde forventet det.. 

Osv osv osv osv.. 

Det korte af det lange er at alt er muligt.. Og vi er alle bare mennesker.. Nogle af os er dog bedre til at skabe midlertidige følelser og holde det ved det end andre men dog stadig kun mennesker.. Jeg vil dog påpege at penge i mellem kærester ikke burde være nødvendige så hvis de er et præmis for jeres tid sammen så er det ikke mere end et sugar forhold i mine øjne.. 

Hvor smukt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke har nok penge så skal du nok få de ægte følelser at mærke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede for mange år siden i denne verden efter flere års tilløb - og var da også tæt på at vende om da jeg stod udenfor en kendt klinik (var af den klare overbevisning at det var mere styr på alle udenoms tingene her) blev mødt af den skønneste “Julia Robert” der bare sødt sagde hey og velkommen:wub: der stod en midaldrende mand og følte dig som en teenager - havde på ingen måder ventet sådan dn indlevelse og empati, Bang solgt, havde booket to timer så vi nåede selvfølgelig at komme meget omkring og tale om mange emner. Måtte skrive til hende at vi ikke kunne ses igen da jeg slet ikke kunne styre mine egne følelser ! 

gik så over i at afprøve og flytte nogle grænser og fantasier og blev hver gang mødt af så megen indlevelse og empati, med ganske få undtagelser. 

Fik så efterfølgende et længere varende forhold 21/2år til en helt vidunderlig kvinde med hvem jeg fik sat mine fantasier på plads - hun var selvfølgelig en del i mine tanker, også i hverdagen og det skete da også at hun sms’ede at nu måtte vi snart mødes, og havde jeg været 25 år yngre ville jeg da have satset alt! 

Fandt dog på et tidspunkt ud af at jeg behøvede mere kontakt end blot en time eller to møde, og skrev til en voksen “sugerdate” og fik et kemi møde sat på benene, og igen blev jeg taget fuldstændigt i hvor fantastiske kvinder der findes i denne gren af kærlighedslivet, og ja jeg tillader mig at bruge dette udtryk for på dette tidspunkt var der ikke penge indblandet men bare to mennesker der sad og talte sammen - måtte dog meget modvilligt sige til hende, at vi måtte stoppe inden vi overhovedet kom igang da jeg var bange for at følelserne ville tage over! 
Om jeg er naiv, ikke på andre emner i livet men vil bare igen igen sige at der er så mange skønne givende empatiske GP’ere at man som mand kun kan være glad og priviligeret at leve i denne verden:) 

konklusion jeg tror på at der kan opbygges et meget nært forhold men med mindre at benene bliver slået fuldstændigt væk under begge - så er det bare at holde fast i det der fungere og lægge lag på for størst glæde for begge parter - og nu kalder arbejdet gid sommer til jer alle derude :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 3 timer siden:

Jeg startede for mange år siden i denne verden efter flere års tilløb - og var da også tæt på at vende om da jeg stod udenfor en kendt klinik (var af den klare overbevisning at det var mere styr på alle udenoms tingene her) blev mødt af den skønneste “Julia Robert” der bare sødt sagde hey og velkommen:wub: der stod en midaldrende mand og følte dig som en teenager - havde på ingen måder ventet sådan dn indlevelse og empati, Bang solgt, havde booket to timer så vi nåede selvfølgelig at komme meget omkring og tale om mange emner. Måtte skrive til hende at vi ikke kunne ses igen da jeg slet ikke kunne styre mine egne følelser ! 

gik så over i at afprøve og flytte nogle grænser og fantasier og blev hver gang mødt af så megen indlevelse og empati, med ganske få undtagelser. 

Fik så efterfølgende et længere varende forhold 21/2år til en helt vidunderlig kvinde med hvem jeg fik sat mine fantasier på plads - hun var selvfølgelig en del i mine tanker, også i hverdagen og det skete da også at hun sms’ede at nu måtte vi snart mødes, og havde jeg været 25 år yngre ville jeg da have satset alt! 

Fandt dog på et tidspunkt ud af at jeg behøvede mere kontakt end blot en time eller to møde, og skrev til en voksen “sugerdate” og fik et kemi møde sat på benene, og igen blev jeg taget fuldstændigt i hvor fantastiske kvinder der findes i denne gren af kærlighedslivet, og ja jeg tillader mig at bruge dette udtryk for på dette tidspunkt var der ikke penge indblandet men bare to mennesker der sad og talte sammen - måtte dog meget modvilligt sige til hende, at vi måtte stoppe inden vi overhovedet kom igang da jeg var bange for at følelserne ville tage over! 
Om jeg er naiv, ikke på andre emner i livet men vil bare igen igen sige at der er så mange skønne givende empatiske GP’ere at man som mand kun kan være glad og priviligeret at leve i denne verden:) 

konklusion jeg tror på at der kan opbygges et meget nært forhold men med mindre at benene bliver slået fuldstændigt væk under begge - så er det bare at holde fast i det der fungere og lægge lag på for størst glæde for begge parter - og nu kalder arbejdet gid sommer til jer alle derude :)

Ja, som jeg før har skrevet, så er jeg også blevet overrasket over at de piger, jeg har besøgt, er så nærværende og engagerede - (og varme!!).
Dertil kommer at jeg har haft en del skriverier her på EG med andre piger, hvor det fra starten var klart at jeg ikke skulle være 'kunde' - f. eks. fordi jeg var uden for deres målgruppe.
Her har de fortalt meget om deres tilgang til at være GP, og det kan jo af gode grunde ikke være et 'reklame-stunt'.

Jeg har undret mig meget over kløften mellem de engagerede GP'ere, og sex blandt voksne kvinder 'ude i virkeligheden'.
Der er ikke mange muligheder for intim kontakt når man er over de 35 - jo, inden for ganske bestemte cirkler, ellers var der jo ingen der fik kærester ... 
Kunne de engagerede GP'ere lære andre (kvinder) noget ... ?
Nå, véd godt det er utopi ... 

Jeg har heldigvis ikke tilbøjeligheden til at blive forelsket, men er efterhånden også en 'ældre herre' ... 
Men jeg kan vældig godt li' pigerne .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Ja, som jeg før har skrevet, så er jeg også blevet overrasket over at de piger, jeg har besøgt, er så nærværende og engagerede - (og varme!!).
Dertil kommer at jeg har haft en del skriverier her på EG med andre piger, hvor det fra starten var klart at jeg ikke skulle være 'kunde' - f. eks. fordi jeg var uden for deres målgruppe.
Her har de fortalt meget om deres tilgang til at være GP, og det kan jo af gode grunde ikke være et 'reklame-stunt'.

Jeg har undret mig meget over kløften mellem de engagerede GP'ere, og sex blandt voksne kvinder 'ude i virkeligheden'.
Der er ikke mange muligheder for intim kontakt når man er over de 35 - jo, inden for ganske bestemte cirkler, ellers var der jo ingen der fik kærester ... 
Kunne de engagerede GP'ere lære andre (kvinder) noget ... ?
Nå, véd godt det er utopi ... 

Jeg har heldigvis ikke tilbøjeligheden til at blive forelsket, men er efterhånden også en 'ældre herre' ... 
Men jeg kan vældig godt li' pigerne .. 

Ja man forbløffes gang på gang over engagementet - skriver i øjeblikket med en fransk pige, fordi jeg skrev at det var et fantastisk foto hun havde lagt op. Vi skriver nu sammen på fjerde måned og spørger og nævner emner jeg ikke i min vildeste fantasi ville havectroet muligt - og der er jo med garanti ikke nogle pengen involveret - tvært imod nævnte hun at det var nemmere med en helt fremmede!! Hvilket vi jo så snart ikke er mere^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Blueberry 
Haha... den havde jeg ikke overvejet. Men ja. Den passer jo faktisk.
Og tak! Sting er en af blot 3 tilbageværende mænd jeg har på min ønskeliste som jeg (endnu) ikke har knaldet med. Måske jeg skulle droppe karrieren og blive Starfucker-stalker i stedet for hvad jeg har valgt at bruge min tidlige pension på ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sikker på, at alle piger jeg har besøgt efterfølgende har været dybt forelsket i mig. De er bare for generte til at fortælle det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Jeg har svaret på det i tråde med lignende emne. Det sker også den anden vej rundt, at interresen er baseret på penge. Kunder der kun lige tillader sig at have råd og ikke svømmer i penge. Kan også blive interreseret i GP fordi der er en go indtægt. 
Og ja det er en personlig erfaring. 
Og vi skal huske begge parter er på deres bedste opførsel i under et GP-besøg. Hverdagen med hinanden kan hurtigt være mere kedelig og grå. (Som ved alle andre måder at mødes på)
Men ofte vil tegn på “ægte følelser” fra GP’ens side være at det netop er billigere eller gratis at få sex. At der inviteres til at lave andre ting sammen. (Men ingen obs på signalere hun venskab eller mere. Omtaler det som det ene eller andet. For man kan også have kemi som venner og lave andet en sex sammen). 
Prøv at lukke pengepungen og se om hun stadig viser interesse eller trækker sig. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mesterjacob skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har da oplevet, at en glædespige har vist interesse for mig som menneske og ikke kun som kunde.

Det gør jeg altid, men der er forskelig på venlig interesse. Og indlevelse pga glæden ved sex og samvær også at have  følelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Det gør jeg altid, men der er forskelig på venlig interesse. Og indlevelse pga glæden ved sex og samvær også at have  følelser. 

Jo, der er forskel, men i mit tilfælde udviklede det sig til et varmt venskab med mange efterfølgende fælles kulturoplevelser – samt hyggesex. Men det ligger måske lidt uden for trådens emne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mesterjacob skrev, for 34 minutter siden:

Jo, der er forskel, men i mit tilfælde udviklede det sig til et varmt venskab med mange efterfølgende fælles kulturoplevelser – samt hyggesex. Men det ligger måske lidt uden for trådens emne?

Nej på ingen måde og ikke min tråd He He. Forstod det bare som der var venlighed, interesse for at snakke mm. i forbindelse med besøget som kunde. Men der var mere udover. Jeg har også kunder der er blevet venner. Vi har mødtes over et godt måltid, en kop kaffe el.lign. Og nogen af dem hjælper pt og helt frivilligt med at sætte min bolig i stand. Så i overnatter de (en af gangen) og får lidt naturalier til gengæld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også kunder der er blevet venner. Vi har mødtes over et godt måltid, en kop kaffe el.lign. Og nogen af dem hjælper pt og helt frivilligt med at sætte min bolig i stand. Så i overnatter de (en af gangen) og får lidt naturalier til gengæld. 

At  de  hjælper dig  og  til  gengæld  får  gratis  sex,  er  vel  blot  en  byttehandel,  og  ikke  baseret  på  venskab  eller  ægte  følelser.  Det  er  lidt  ligesom  ægteskab  hvor  manden  får  sex  efter  han  har  malet  huset  og  fejet  indkørslen  - noget  for  noget.  Mange  kvinder  er  gode  til  at  narre/manipulere  med  manden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Zero skrev, for 11 minutter siden:

At  de  hjælper dig  og  til  gengæld  får  gratis  sex,  er  vel  blot  en  byttehandel,  og  ikke  baseret  på  venskab  eller  ægte  følelser.  Det  er  lidt  ligesom  ægteskab  hvor  manden  får  sex  efter  han  har  malet  huset  og  fejet  indkørslen  - noget  for  noget.  Mange  kvinder  er  gode  til  at  narre/manipulere  med  manden. 

Byttehandel jo. Men de forventede det ikke, jeg tilbød det efter for ikke at være en der, udnytter folk. Men som sagt vi mødes også til andre ting. Den ene var med til jul for ikke at sidde alene. Så jo vil kalde det venskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 23 timer siden:

Nej på ingen måde og ikke min tråd He He. Forstod det bare som der var venlighed, interesse for at snakke mm. i forbindelse med besøget som kunde. Men der var mere udover. Jeg har også kunder der er blevet venner. Vi har mødtes over et godt måltid, en kop kaffe el.lign. Og nogen af dem hjælper pt og helt frivilligt med at sætte min bolig i stand. Så i overnatter de (en af gangen) og får lidt naturalier til gengæld. 

Tror der er flere især 40+ piger der gør det du beskriver her.

Jag skrev for et par år siden med en pige, og ud fra hendes annonce kunne det gå lidt alle veje ... 
Almindelige ydelser, sugardating, halv-kærester, venskab, restauranthyggge, snak, med eller uden sex.
Mener jeg har set annoncer fra andre, der ligner det ... 
Besøger selv p.t. en pige som jeg stort set kun har snakket med .. (På grund af Corona, bl. a.)
Det er fint for mig, I er nogle livskloge piger ... 

Kan i øvrigt godt li' ordet "hyggesex" der er dukket op et par gange ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

alle kan jo sige det er ægte. 

Men for min del gik jeg ind i dette her fordi jeg får et kick af det, og elsker sex og elsker at prøve flere ting og sex skal være sjov. Det skal være sjov frækt og hyggelig for mig og mine kunder Elsker at tilfredsstille en kunde og se sperm rende fra deres pik at se den smil i deres øjne når det sker er bare en mega fræk øjeblik som giver noget til alle, og bruger heller 5 10 min på en hygge snak samt en sodavand eller anden før eller efter sådan at kunderne ikke bare føler de bliver smidt ud af døren. 

og stamkunder er bare super for regler er som alt andet jo mere man mødes jo nemmer og mindre akavet bliver det da kun lære min krop at kende og omvendt og giver bare endnu mere til det. 

Men Tager heller ikke kunder jeg ikke kan tænde på for den da bliver det kun for penge også vil jeg enlig ikke mere. 

ja nogle kunder bliver mere en bare kunder det kan blive til venskab så længe de forstår at de også kun er venskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...