Hop til indhold

Recommended Posts

Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. 
vi er 24 og 25 år 

slank og buttet
 

det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag er mere buttet mitt på og slank oppe og nede, men ni trenger ikke at betale mer en 2000 før at få mig med, resterende kan jag ta i Grøn Tuborg. Har ikke Snap, men ni kan få billede via fax!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 25 minutter siden:

Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. 
vi er 24 og 25 år 

slank og buttet
 

det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 

Ja så er det da også betalt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 34 minutter siden:

Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. 
vi er 24 og 25 år 

slank og buttet
 

det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 49 minutter siden:

Ja så er det da også betalt.....

Jamen så er det da godt vi har nogle der gerne vil være med..Det er 1.500kr. Pr pige pr daddy det er ikke dyrt i forhold til hvad vi får ellers men fint du er i den billige ende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 14 minutter siden:

Jamen så er det da godt vi har nogle der gerne vil være med..Det er 1.500kr. Pr pige pr daddy det er ikke dyrt i forhold til hvad vi får ellers men fint du er i den billige ende..

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 1 time siden:

Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. 
vi er 24 og 25 år 

slank og buttet
 

det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 

Det er jo slet ik sikkert det er dyrt. Men selv om vi er mænd, springer vi jo ik bare på ud fra så fattig en beskrivelse. Der er en grund til der er billeder i annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 42 minutter siden:

Vi vil udveksle billeder på snap, dette er kun en forsmag, og ang tid er der ikke sådan stop ur på ca 2 timers tid 

Ja se i bare hvor mange i får med på snap og hvor meget i får solgt den vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 8 timer siden:

Held og lykke 

jeg far det til 15 000 per pige for en eller 2 timer, vil jeg tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Ja se i bare hvor mange i får med på snap og hvor meget i får solgt den vej. 

Jeg kan da ikk se snap skulle være et problem hvis man er seriøs og gerne vil deltage

og prisen er da helt normal pris for gangbang så underligt der er så mange der piver over den pris de 2 piger forlanger

Så se i hellere at komme på snap og så til lommerne og op med skillingerne istedet for alt det piveri 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan da ikk se snap skulle være et problem hvis man er seriøs og gerne vil deltage

og prisen er da helt normal pris for gangbang så underligt der er så mange der piver over den pris de 2 piger forlanger

Så se i hellere at komme på snap og så til lommerne og op med skillingerne istedet for alt det piveri 

Jamen så må du jo til lommerne og overfører til pigerne på snap ... go fornøjelse - de skal jo nok have pengene først ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om de skal have penge forud kan jeg ikk svare på da de ikk har svaret tilbage på min besked 

men 3000 for ca.  2 timers gb med 2 piger er stadigt en fair pris i min verden (dog uden forud betaling)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

Jamen så må du jo til lommerne og overfører til pigerne på snap ... go fornøjelse - de skal jo nok have pengene først ;-)

 

Hvorfor er du så fordomsfuld når du ikke kender noget til os? Hvis du er blevet snydt før er det jo ikke ens betydning med alle snyder.. vi er realle og skal self ikke have pengene flere dage inden, og nej heller ingen depositum kræver vi. Der skal betales i døren ligesom alle andre steder kontant. 
 

vi bruger snap for at vi kan få et real billede af fyren men også får at han kan få et af os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabesSøgerGangbang skrev, for 5 timer siden:

Vi skal have pengene på dagen, inden sex, tænker hurtigt 2 timers sex kan gå som sagt ingen stop ur vi vil nyde det uden at tænke på tiden men kun på pik 

Det lyder helt perfekt 

ser frem til jeg får svar på min pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 13 timer siden:

Om de skal have penge forud kan jeg ikk svare på da de ikk har svaret tilbage på min besked 

men 3000 for ca.  2 timers gb med 2 piger er stadigt en fair pris i min verden (dog uden forud betaling)

Og det kan du sige uden at vide ret meget om pigerne?

Er det to lækre modeller, hvor alt sidder som det skal, er det billigt. Er det to trætte gamle madammer, er det dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm tydeligvis ikke læst deres opslag

de jo ikke i nærheden af at være 2 trætte gamle madammer vel 

LÆS DOG 24 og 25 år og den ene slank og den anden buttet så lidt for enhver smag 

men forstår slet ikke hvorfor i gider kommenterer  prisen for syntes i det for dyrt så spring dog det opslag over og kig på nogle af alle de andre opslag der er her på siden 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, for 8 timer siden:

Hmm tydeligvis ikke læst deres opslag

de jo ikke i nærheden af at være 2 trætte gamle madammer vel 

LÆS DOG 24 og 25 år og den ene slank og den anden buttet så lidt for enhver smag 

men forstår slet ikke hvorfor i gider kommenterer  prisen for syntes i det for dyrt så spring dog det opslag over og kig på nogle af alle de andre opslag der er her på siden 

 

 

For mig handler det slet ik om dyrt/billigt. Men dels er alderen angivet, meget sjældent retvisende og dels kan man da ikke bare bedømme ud fra alder, om det er attraktiv eller ej. 
 

jeg er ude af denne tråd. 

Redigeret af AlfaN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...