Hop til indhold
Ødis

Hot Abby First time in Odense

Recommended Posts

Efter en aftale med Abby idag (rim og blow) var det bare så meget en smukkere dag.

Jeg ville bare lige give min mening med (og så fordi hun efterlyser anmeldelser på Eroguide).

Hun er et lille bitte nips,- og så sandelig en flot pige,- som leverer varen til den aftalte pris. Det er en af de fineste anbefalinger jeg kan give og hun har fortjent hvert et ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KongDong skrev, 1 time siden:

et lille bitte nips

Hvor lille er hun da? Hun skriver selv 168 cm, og det er da ganske højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Nåede lige Abby på hendes sidste dag og jeg kan bekræfte alt ovenfor.

Hun er omkring 150+ høj, så skøn petite sag. Og virkelig legesyg - man kan se og mærke hun kan lide det.

Tog 30 min med Cum in Face, men banditten svigtede og ville ikke fyre, så det blev “kun” til gennemknepningen. Og det var helt ok.

Det gik nemlig rigtig godt med det. Lille, stram, naturlig og et syn for guder når pikken hamrede ind i hende. Den sad også godt parkeret i hende tantra-style, hvor hun så selv bevægede sig i ivrighed.

Hun legede med sig selv flere gange, mens hun sagde de lyde, man gerne vil høre. Endte i en reverse cowgirl, hvor hun med min tommel i måsen og hendes egen leg med missen red sig til tre orgasmer i streg. Og måsen lyver ikke - hun kom faktisk B)

Gik 5-6 min over, da jeg ikke kunne komme, men “Mand, kend din krop” og jeg stoppede i erkendelse af at det ville tage for lang tid. Også selvom Abby bestemt gjorde hvad hun kunne og endda lavede payback med min nummi. God lille surprise :-P

Lidt øv, men det er sket før - ikke Abby’s skyld, bare varmen og så er man jo ikke den yngste hane længere. Til gengæld gav hun mig et bifald bagefter :-)

Det var den ægte vare her - indlevelse og intet falsk - jeg vil se Abby igen, hvis hun kommer til Odense en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...