Hop til indhold
Ødis

Hot Abby First time in Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/321257

booking via whatsapp - let og hurtigt (min opfattelse af det er hende selv der står for booking)

 

Billeder og annonce matcher. De mest retvisende billeder er de "håndholdte billeder"

Folk som har læst mine andre anmeldelser ved at det er formålet med anmeldelsen, at verificere ægteheden af, så man møder den pige man forventer 

Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af Abby, min min mave fornemelse var god og heldigvis for det :-)

Abby er ganske enkelt lidt overset efter min mening.

Ikke purung men sprød og lækker og ganske fit, fine bryster som er ægte og en røv der ikke er til at stå for

Hun er sød, vedkommende og er 100% tilstede under hele besøget.

Hun giver lækre kys og leverer på sexen, frækt og ægte.

Meget berørings villig, begge veje. Ingen no-go :-)  45 minutter ren fornøjelse 

Hendes øko-blow i anden akt var i særklasse, ikke oplevet bedre før 

Jeg fik mere end jeg kunne forvente.

Hun er ikke super skarp til engelsk, men kommunikation gik ok alligevel .

Value for money 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ødis skrev, den 19.6.2021 at 17:15:

https://annoncelight.dk/showad/321257

booking via whatsapp - let og hurtigt (min opfattelse af det er hende selv der står for booking)

 

Billeder og annonce matcher. De mest retvisende billeder er de "håndholdte billeder"

Folk som har læst mine andre anmeldelser ved at det er formålet med anmeldelsen, at verificere ægteheden af, så man møder den pige man forventer 

Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af Abby, min min mave fornemelse var god og heldigvis for det :-)

Abby er ganske enkelt lidt overset efter min mening.

Ikke purung men sprød og lækker og ganske fit, fine bryster som er ægte og en røv der ikke er til at stå for

Hun er sød, vedkommende og er 100% tilstede under hele besøget.

Hun giver lækre kys og leverer på sexen, frækt og ægte.

Meget berørings villig, begge veje. Ingen no-go :-)  45 minutter ren fornøjelse 

Hendes øko-blow i anden akt var i særklasse, ikke oplevet bedre før 

Jeg fik mere end jeg kunne forvente.

Hun er ikke super skarp til engelsk, men kommunikation gik ok alligevel .

Value for money 

 

Hi babe i want to tell thank u for your review, I was glad to see you, u were awesome, see you next time, with best regards Abby 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I særklasse den bedste GP jeg har mødt i lang tid.

Jeg kan kun tilslutte mig det der er skrevet og supplere med, at hun er fantastisk sød og nem at være sammen med. På billederne ser hun lidt reserveret ud. Det er hun på ingen måde. Meget imødekommende og søger GFE frem for hurtig ekspedition. Hun er et lille nips uden af være skinny. Tingene sidder som de skal, og alt er natural.

Abby er en af dem jeg vil besøge igen, hvis tiden tillader det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan blive snydt og føle trang til at skrive en advarsel.
Men heldigvis kan man også blive glædelig overrasket, som jeg blev det i eftermiddag, da jeg besøgte Abby.
Jeg havde en fornemmelse af at Abby ville være en rigtig god oplevelse, og var ret spændt, da jeg kørte op med elevatoren. 

Da jeg kom til døren stod den lidt på klem og jeg kom indenfor.
Der stod storsmilende Abby og tog imod med et kys.
Det var en super modtagelse som virkede ligetil og naturlig.
Abby er ikke ret høj, men hun er helt naturlig, sød og velskabt.
I sommervarmen fik vi en Cola hver og så i badeværelset til en vask.

Abby får en afstressende kropsmassage og nyder hel åbenlyst at blive forkælet, og det er bare en super lækker start.
Derefter er det helt naturlig og overraskende god sex.
Det synes Abby tilsyneladende også, for til slut giver hun mig med et smil tegnet 'Thumbs up'.
Det er lækkert at få at vide at hun også er meget tilfreds med forløbet.
Det styrker mit ego, for jeg er bestemt ikke dagens yngste besøgende.

Tak for en usædvanlig god oplevelse, Abby.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 19 timer siden:

Er der en der kan fortælle om hendes røv, passer på de billeder, hvor man rigtig kan se bagdelen?

jeps, absolut top klasse røv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne besøge Abby, og i den forbindelse vil jeg høre, om nogen kan sige noget om hendes anale kvaliteter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sød pige.

et helt i gennem lækkert blow hvor jeg måtte stoppe hende da hun gik rigtig dybt eller var den gået på mig inden, det jeg rigtig kom for. Nemlig at prøve hendes anal og må sige der lever hun også, ikke det strammeste jeg har prøvet, men stående på gulvet, hende på knæ i sengen og så bare kan støde hårdt i bund mens hun selv spiller sin fisse det var for godt og frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, for 4 timer siden:

Super sød pige.

et helt i gennem lækkert blow hvor jeg måtte stoppe hende da hun gik rigtig dybt eller var den gået på mig inden, det jeg rigtig kom for. Nemlig at prøve hendes anal og må sige der lever hun også, ikke det strammeste jeg har prøvet, men stående på gulvet, hende på knæ i sengen og så bare kan støde hårdt i bund mens hun selv spiller sin fisse det var for godt og frækt

Lyder godt, ser frem til min aftale med hende, hvordan er hun i forhold til billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 32 minutter siden:

Lyder godt, ser frem til min aftale med hende, hvordan er hun i forhold til billederne?

Sidste billede uden ansigt er taget i lejeheden. Og ellers dem med det let brunlig hår meget lækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, for 19 minutter siden:

Sidste billede uden ansigt er taget i lejeheden. Og ellers dem med det let brunlig hår meget lækker 

Tak glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, den 26.6.2021 at 21:41:

Sidste billede uden ansigt er taget i lejeheden. Og ellers dem med det let brunlig hår meget lækker 

Så er det min tur til at besøge Abby, og da jeg er fan af hendes billeder, hvor man kan se røven, glæder jeg mig til at prøve hendes anale kvaliteter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej så fik jeg også besøgt Abby, og kan sige, at jeg er sikker på det er hende på billederne. Hun er super sød, lidt genert, og så ved hun hvad sex er. Hun tar godt i mod på alle måder. Kan kun sige, hun bør besøges, eneste minus er hendes engelske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en sjov lille en hende her. En pige man kan gå rundt med i en arm, hvis man har King Kong fantasier, super kærlig og let pirrelig også...Det generte havde vist foretaget sig ved mit besøg. Hun var fuld af spilopper fra jeg trådte ind af døren til jeg gik igen. Sex-delen var rigtig god, især fordi hun altså ville have en orgasme og ikke bare ventede på at den magisk skulle opstå, hvilket jo altid er charmerende ;-) . Intet at klage over ved hende, kun ros, dejlig pige. Hun kørte dog et lille beskidt trick med at kysse mig og bede mig om at komme igen meget snart, da jeg skulle ud af døren(Tænker tit på om kvinder bare ser mig som et instrument, de har mestret at spille nogen gange) men ja hun er en anbefaling fra mig også ;-)

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck hende, jeg havde ellers en aftale med hende og prisen var 1600kr, idag er den pludselig steget til 2200kr og hun beklager at hun havde regnet forkert...farveller Abby, der knak filmen omgående !!!  :evil:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr Black My apologies dear, I have had a very busy day. I do better sex than counting. Come, I promise that you will not regret I will give you a gift in the form of extra pleasure and relieve your stress

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Abby for et par dage siden og det var simpelthen en fantastisk oplevelse, så blev nød til at besøge hende igen her til aften om det virkelig kunne passe. Og ja, hun er virkelig en stjerne som er sendt fra himlen. Super sød og fræk på den helt rigtige måde. 

Hun skal have de bedste anbefalinger her. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg vil besøge hende. 

Tusind tak Abby for endnu et fantastisk besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot Abby skrev, for 5 timer siden:

@Mr Black My apologies dear, I have had a very busy day. I do better sex than counting. Come, I promise that you will not regret I will give you a gift in the form of extra pleasure and relieve your stress

Nå du kan godt forstå dansk, det kommer meget bag på mig..det kunne du ikke da vi sms’ede ? :D

Men tak for tilbuddet det kommer dog ikke til at ske, jeg gider ikke være til grin for mine egne penge..men jeg ønsker dig alt muligt held og Lykke med din forretning og dit ophold i DK, sådan skal det heller ikke være !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 9 timer siden:

Nå du kan godt forstå dansk, det kommer meget bag på mig..det kunne du ikke da vi sms’ede ? :D

Kan forestille mig hun bruger Google translate eller lignende... :-) 

Meget kan ske og aftaler kan gå i vasken. Men har man aftalt en pris - ja, så er det sådan prisen er. En aftale er en aftale. Men hun kunne jo tilbyde dig et "free ride" for at overbevise dig. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes priser er steget lidt på det sidste, nok fordi det lige har været lønningsdag og efterspørgslen stiger. Al del gode omtale bærer nok også en del af skylden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 17 timer siden:

Nå du kan godt forstå dansk, det kommer meget bag på mig..det kunne du ikke da vi sms’ede ? :D

Men tak for tilbuddet det kommer dog ikke til at ske, jeg gider ikke være til grin for mine egne penge..men jeg ønsker dig alt muligt held og Lykke med din forretning og dit ophold i DK, sådan skal det heller ikke være !

Du ved ikke hvad du går glip af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trolden81 skrev, den 1.7.2021 at 21:25:

Besøgte Abby for et par dage siden og det var simpelthen en fantastisk oplevelse, så blev nød til at besøge hende igen her til aften om det virkelig kunne passe. Og ja, hun er virkelig en stjerne som er sendt fra himlen. Super sød og fræk på den helt rigtige måde. 

Hun skal have de bedste anbefalinger her. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg vil besøge hende. 

Tusind tak Abby for endnu et fantastisk besøg. 

Thank you so much babe, I were glad to see you, I’m looking forward to see you again, with best regards you Abby ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Woaw. Kommer lige fra et visit fra Hot Abby og må bare sige at hun er fantastisk. 

Det er pigen på billederne. Virkelig en lille fræk nips med pæne former og en hammer lækker røv, som ikke er til at stå for.

Hun er sød, smilende, nærværende og tilstede. Hos hende er der god af tid til fordybelse i selve akten og udforske hinanden

Hendes øko-blow skills bragte mig i den syvende himmel og sexen var heller ikke til at tage fejl af.

Hun kysser godt med indlevende kys. Hun er ikke bleg for at tage fat og er meget berøringsvenlig.

Som andre også påpeger så er hendes engelsk ikke hendes stærkeste side, men kommunikationen kom da alligevel til at fungere.

Hun er i den grad et besøg værd og planlægger allerede et besøg igen inden hun rejser hjemad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...