Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende et par gange indenfor den seneste uge. Egentlig ville jeg have sværget på, at jeg aldrig ville besøge en gade prostitueret, men jeg blev nød til at prøve, efter jeg tilfældigt kom forbi første gang for efterhånden lang tid siden.

Først og fremmest er jeg vild med hendes distanceblændende wow faktor.

Jeg holder altid ind på tanken overfor, hvor jeg sidder og nyder hendes smukke arbejde iført sin totalt sexede påklædning. Det er et smukt syn at overvære hvordan hun arbejder med at tiltrække mænd, der kører forbi, på en nærmest kunstnerisk facon.

Og den spændte følelse derefter, når man kører ind på parkeringspladsen bagved hendes arbejdsplads, og ser denne ultimative sexede vamp på opmærksom vis observere man er der og nærme sig bilen.

Erkendelsen af, at det IKKE kun er en distanceblænder, men en rigtig sexet kvinde med et meget smukt ansigt og flotte former de rette steder - godt suppleret af hendes frække påklædning, altid ramt i stærke farver, som tiltrækker øjnene.

Den lille flirtende dialog igennem det åbne bilvindue, hende ind på sædet og så afsted til destinationen.

Det er det fedeste forspil.

Jeg har aldrig prøvet hendes udendørs sted, vi har altid kørt hjem til hende. Hun er nu flyttet til et ganske pænt sted på Amager, som er langt bedre end hendes lidt tarvelige værelse på Nørrebro. Man har (eller kan have) fornøjelsen af at spadsere hende fra bilen hen til lejligheden, hvilket afstedkommer blikke og enkelte kommentarer - altid på den gode måde. Det er faktisk fantastisk, at folk ofte er ganske respektfulde, selv om deres hjerne overophedes for at gætte sammenhængen, hvad jeg faktisk ikke tror de gør alligevel.

Ind på værelset, som sagt fint værelse, og altid pænt ryddeligt - med en efterladt kop kaffe med stærk rød læbestift på kanten, lige sådan som det skal være.

Altid hurtig afregning og afklædning, der spildes ikke meget tid med det.

Hendes størrelse har været diskuteret før. Hun er ikke høj, men hun er ikke en “lille” pige, dog velproportioneret med de rigtige former. Hendes mave er dimensioneret lidt større en de øvrige proportioner, men når man ligger sammen i diverse stillinger, så er alt perfekt. Hun er fast og blød og super dejlig.

Sexen har for mig været rolig og intens. Jeg bilder mig ikke ind, at hun bliver liderlig og får orgasmer, men giver man hende lidt attention sexuelt, så giver hun også sig selv. Jeg har ikke oplevet dybe tungekys, men dog har det ikke skortet på tæt og dejlig kropskontakt, og masser af dejlig “nusse hinanden” tid. Og hendes blowjob er i en liga for sig selv, tror også hun ser det som sit major Selling point. Ind imellem tager hun selv initiativer til mere, som at bede mig om at stikke fingre op i hende og massere hende indvendig imens vi lå tæt og eftersludrede.

Hun er meget nærværende og dejlig at tale med. Hun have lidt aktivitet på sin telefon sidst jeg var der, men da det gik op for mig, at hun talte med sin sin familie, så tilgav jeg hende :)

Der er intet tidspres, jeg har altid været der længere tid end vi aftalte - det har bare været ganske naturligt.

Hun var meget insisterende på at få mit telefonnummer på første “date”, og siden er der tikket flere SMS’er ind hver dag, både salgsorienterede, når hun er på arbejde, men også lidt hyggesludder i løbet af dagen, når hun ikke arbejder. Det skal man måske være forberedt på - jeg er heldigvis single og synes det er hyggeligt.

Alt i alt, super sød pige, som dressed up bliver den ultimative sex-vamp.

I andre storbyer findes der indfaldsveje, hvor det er linet op med piger i siden. Er vores sydhavnspige den eneste i Danmark?

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nemlig afsindig lækker og fræk i min optik , da jeg netop er til det super frække look,og når hun så nogle gange har nylonstrømpebukser på,ja så er det sgu perfekt! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, Lige nu:

Hun er nemlig afsindig lækker og fræk i min optik , da jeg netop er til det super frække look,og når hun så nogle gange har nylonstrømpebukser på,ja så er det sgu perfekt! ;-)

Hun har altid haft nylonstrømper på, når jeg har mødt hende.

Jeg undrer mig over hvad hun gør, når hun skal have sex i bilen :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hvor holder hun til henne hvis man vil i kontakt med hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 18 minutter siden:

Hun har altid haft nylonstrømper på, når jeg har mødt hende.

Jeg undrer mig over hvad hun gør, når hun skal have sex i bilen :o

Gik fint nok , de blev trukket lidt ned efter at jeg havde slikket hende igennem dem,,,,vildt frækt at se hendes lækre bryster og strømpebukser trukket ned ,med hende riddende,,,,frækt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 7 minutter siden:

hvor holder hun til henne hvis man vil i kontakt med hende

 

Sydhavnsgade lige overfor Circle K tanken

 

image.png

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 6 minutter siden:

hvor holder hun til henne hvis man vil i kontakt med hende

 

Sydhavnsgade , overfor CircleK tanken , lige ud for telenor´s bygning , der er et bus stop der hvor hun står.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 46 minutter siden:

det er kun om aften hun står der ?

Man kan være heldig hun er der om dagen også engang imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

Man kan være heldig hun er der om dagen også engang imellem

ku være frækt hvis hun har sorte nylonstrømper på også .

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

Det er faktisk fantastisk, at folk ofte er ganske respektfulde, selv om deres hjerne overophedes for at gætte sammenhængen, hvad jeg faktisk ikke tror de gør alligevel.

Uhm, distanceblænder, total sexet påklædning. Som står aften efter aften på en af Kbhs mere befærdede gader. Mon ikke en del af dem I møder ikke behøver at gætte; de ved udmaærket hvem hun er? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 7 minutter siden:

Uhm, distanceblænder, total sexet påklædning. Som står aften efter aften på en af Kbhs mere befærdede gader. Mon ikke en del af dem I møder ikke behøver at gætte; de ved udmaærket hvem hun er? :)

Ha ha, jeg fik en kommentar i går aftes fra en fyr, at det var en smuk kone jeg havde -_-

Bare fordi vi herinde ved, hvem det er, så skal vi ikke overvurdere resten af verden. Mange tænker slet ikke tanken, imens vi ser prostituerede alle vegne.

Der er iøvrigt 30 års forskel i alder, så jeg var da bare stolt af at gå på gaden sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 2 timer siden:

ku være frækt hvis hun har sorte nylonstrømper på også .

Det har hun rimeligt tit ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
pdrhan skrev, for 30 minutter siden:

Det har hun rimeligt tit ;-)

 

men man kan kun møde hende hvis man kommer i bil ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 3 timer siden:

men man kan kun møde hende hvis man kommer i bil ?

 

Cykel eller spadserende virker vidst også fint. Hun står på fortorvet og har et sted (udendørs) lige i nærheden

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, 1 time siden:

Har hun en annonce?

Hendes annonce er de hundredevis af indlæg om hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 13 timer siden:

Hendes annonce er de hundredevis af indlæg om hende. :D

Hendes bedste annoncering er, at hun står og suger blikke til sig på Sydhavnsgade :)

Egentlig utroligt der ikke er flere bilulykker der :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Individuel tror jeg. Der sker ofte en forhandling igennem bilruden.

Jeg hader selv forhandlingen - det ødelægger oplevelsen for mig, så jeg betaler den pris der nævnes først. 

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 minutter siden:

Individuel tror jeg. Der sker ofte en forhandling igennem bilruden.

Jeg hader selv forhandlingen - det ødelægger oplevelsen for mig, så jeg betaler den pris der nævnes først. 

Hvad er hendes udspil? Fx. 30 minutter påkendes værelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...