Hop til indhold
Guest stantheman

Lena 100% natural - igen

Recommended Posts

Guest stantheman

Ok, jeg ved godt, at Lena har været omtalt ofte, men hun er tilbage efter lang tid, jeg har besøgt hende og kan fortælle at hun på den ene side er den samme søde, frække og sexede pige, men også med betydelige nye træk. Læs med hvis du tænder på en frisk, selvbevidst, smilende glædespige, som elsker sex med en fræk gentleman. 

Jeg besøgte hende i Ørestaden. Pæn lejlighed, rimelig diskret. Aftalen var intet problem. Vi har været sammen rigtig mange gange gennem en årrække og vi har efterhånden lært lidt om hinandens turn-ons og turn-ons. Så jeg tror vi begge glædede os til gensynet. Vi talte først ret længe sammen om, hvad der var sket siden sidst. Hun virkede lidt forandret. Det var ikke det lidt længere let blegede hår. Eller at hun havde tabt sig og måske trænet lidt. Det var hendes aura som var endnu mere funklende, mere strålede i øjnene. Hun var som en frisk forårsdag i en frodig have.

Jeg skal ikke kede jer med vores sex. Lenas kompetencer er tidligere vel beskrevet af både mig og andre. Vi var omkring gensidig oliemassage, sex 360 grader rundt, anallege, nogle mere perverse øvelser som vi begge deler, og en masse dybe, våde og nærværende kys og kærtegn. For mig intet nyt på den front. Det nye er, at hun virkede endnu mere nærværende og Lena-agtig. Super svært at beskrive det fortryllende ved en diamant, men kig forbi. Det kan jeg anbefale. 

Hårde fakta:

Del dette indlæg

Link til indlæg
stantheman skrev, den 13.6.2021 at 23:23:

Ok, jeg ved godt, at Lena har været omtalt ofte, men hun er tilbage efter lang tid, jeg har besøgt hende og kan fortælle at hun på den ene side er den samme søde, frække og sexede pige, men også med betydelige nye træk. Læs med hvis du tænder på en frisk, selvbevidst, smilende glædespige, som elsker sex med en fræk gentleman. 

Jeg besøgte hende i Ørestaden. Pæn lejlighed, rimelig diskret. Aftalen var intet problem. Vi har været sammen rigtig mange gange gennem en årrække og vi har efterhånden lært lidt om hinandens turn-ons og turn-ons. Så jeg tror vi begge glædede os til gensynet. Vi talte først ret længe sammen om, hvad der var sket siden sidst. Hun virkede lidt forandret. Det var ikke det lidt længere let blegede hår. Eller at hun havde tabt sig og måske trænet lidt. Det var hendes aura som var endnu mere funklende, mere strålede i øjnene. Hun var som en frisk forårsdag i en frodig have.

Jeg skal ikke kede jer med vores sex. Lenas kompetencer er tidligere vel beskrevet af både mig og andre. Vi var omkring gensidig oliemassage, sex 360 grader rundt, anallege, nogle mere perverse øvelser som vi begge deler, og en masse dybe, våde og nærværende kys og kærtegn. For mig intet nyt på den front. Det nye er, at hun virkede endnu mere nærværende og Lena-agtig. Super svært at beskrive det fortryllende ved en diamant, men kig forbi. Det kan jeg anbefale. 

Hårde fakta:

Redigeret af Morten32
Glem tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben
Stangen skrev, den 17/6/2021 at 12:55:

Jow det er silikone, men de er godt lavet og hun er også ok frisk på berøringer - dog ikke alt for hårdt.

Jeg er ikke typen der ælter rugbrød, da jeg besøgte hende i sidste ombæring var hun ekstremt sart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steso skrev, den 24.10.2021 at 14:21:

Er Lena tilbage ? Hendes profil er aktiv igen.
hun svare ikke på sms

Ja, jeg har også sendt sms'er i går aftes..

Troede ikke hun var en useriøs pige ud fra de tråde med hende herinde...?

Men...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...