Hop til indhold

Lena 100% natural - igen

Featured Replies

Skrevet

Ok, jeg ved godt, at Lena har været omtalt ofte, men hun er tilbage efter lang tid, jeg har besøgt hende og kan fortælle at hun på den ene side er den samme søde, frække og sexede pige, men også med betydelige nye træk. Læs med hvis du tænder på en frisk, selvbevidst, smilende glædespige, som elsker sex med en fræk gentleman. 

Jeg besøgte hende i Ørestaden. Pæn lejlighed, rimelig diskret. Aftalen var intet problem. Vi har været sammen rigtig mange gange gennem en årrække og vi har efterhånden lært lidt om hinandens turn-ons og turn-ons. Så jeg tror vi begge glædede os til gensynet. Vi talte først ret længe sammen om, hvad der var sket siden sidst. Hun virkede lidt forandret. Det var ikke det lidt længere let blegede hår. Eller at hun havde tabt sig og måske trænet lidt. Det var hendes aura som var endnu mere funklende, mere strålede i øjnene. Hun var som en frisk forårsdag i en frodig have.

Jeg skal ikke kede jer med vores sex. Lenas kompetencer er tidligere vel beskrevet af både mig og andre. Vi var omkring gensidig oliemassage, sex 360 grader rundt, anallege, nogle mere perverse øvelser som vi begge deler, og en masse dybe, våde og nærværende kys og kærtegn. For mig intet nyt på den front. Det nye er, at hun virkede endnu mere nærværende og Lena-agtig. Super svært at beskrive det fortryllende ved en diamant, men kig forbi. Det kan jeg anbefale. 

Hårde fakta:

Skrevet
stantheman skrev, den 13.6.2021 at 23:23:

Ok, jeg ved godt, at Lena har været omtalt ofte, men hun er tilbage efter lang tid, jeg har besøgt hende og kan fortælle at hun på den ene side er den samme søde, frække og sexede pige, men også med betydelige nye træk. Læs med hvis du tænder på en frisk, selvbevidst, smilende glædespige, som elsker sex med en fræk gentleman. 

Jeg besøgte hende i Ørestaden. Pæn lejlighed, rimelig diskret. Aftalen var intet problem. Vi har været sammen rigtig mange gange gennem en årrække og vi har efterhånden lært lidt om hinandens turn-ons og turn-ons. Så jeg tror vi begge glædede os til gensynet. Vi talte først ret længe sammen om, hvad der var sket siden sidst. Hun virkede lidt forandret. Det var ikke det lidt længere let blegede hår. Eller at hun havde tabt sig og måske trænet lidt. Det var hendes aura som var endnu mere funklende, mere strålede i øjnene. Hun var som en frisk forårsdag i en frodig have.

Jeg skal ikke kede jer med vores sex. Lenas kompetencer er tidligere vel beskrevet af både mig og andre. Vi var omkring gensidig oliemassage, sex 360 grader rundt, anallege, nogle mere perverse øvelser som vi begge deler, og en masse dybe, våde og nærværende kys og kærtegn. For mig intet nyt på den front. Det nye er, at hun virkede endnu mere nærværende og Lena-agtig. Super svært at beskrive det fortryllende ved en diamant, men kig forbi. Det kan jeg anbefale. 

Hårde fakta:

Redigeret af Morten32
Glem tekst

Skrevet

Er enig. Besøgte Lena i dag, og dejlige pige som sutter pik som en drøm.

Skrevet

100% Natural.. Men er det ikke silicone bryster hun har, jeg syntes det ser sådan ud?

Skrevet

Jow det er silikone, men de er godt lavet og hun er også ok frisk på berøringer - dog ikke alt for hårdt.

• 1 month later...
Skrevet

Så ser det ud til at hun er kommet retur :x

Skrevet
Stangen skrev, den 17/6/2021 at 12:55:

Jow det er silikone, men de er godt lavet og hun er også ok frisk på berøringer - dog ikke alt for hårdt.

Jeg er ikke typen der ælter rugbrød, da jeg besøgte hende i sidste ombæring var hun ekstremt sart.

• 3 months later...
Skrevet

Er Lena tilbage ? Hendes profil er aktiv igen.
hun svare ikke på sms

Skrevet
Steso skrev, den 24.10.2021 at 14:21:

Er Lena tilbage ? Hendes profil er aktiv igen.
hun svare ikke på sms

Ja, jeg har også sendt sms'er i går aftes..

Troede ikke hun var en useriøs pige ud fra de tråde med hende herinde...?

Men...?

Skrevet

Hendes annonce plejer oftest at blive aktivt nogle dage før hun ankommer.

Så mit gæt er at hun nok er på trapperne :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.