Kerntom8 1 Skrevet 12. Juni, 2021 Det undrer mig at der ikke er flere piger der angiver en mere præcis indikation af hvor de er, Aarhus C er jo stort. Selvfølgelig ikke den præcise adresse, men bare “trøjborg” eller lignende. Jeg synes at have hørt om en app på et tidspunkt, men aldrig fundet den. Og ja man kan jo bare skrive til pigen, men det var jo nemmere hvis man vidste om det var i nærheden. Nogen der kender sider hvor det er muligt at få en indikation af placeringen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Juni, 2021 Årsagen er diskretion og sikkerhed; en nævner det er i x bydel, en nævner det er et gult hus på et hjørne, en anden at hun har en puddelhund. Så er det pludselig let at samle et helt billede og finde ud af, hvor pigen er, og måske også hvem hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1748 Skrevet 12. Juni, 2021 Kerntom8 skrev, for 59 minutter siden: Det undrer mig at der ikke er flere piger der angiver en mere præcis indikation af hvor de er, Aarhus C er jo stort. Selvfølgelig ikke den præcise adresse, men bare “trøjborg” eller lignende. Jeg synes at have hørt om en app på et tidspunkt, men aldrig fundet den. Og ja man kan jo bare skrive til pigen, men det var jo nemmere hvis man vidste om det var i nærheden. Nogen der kender sider hvor det er muligt at få en indikation af placeringen ? Skriv til pigen og spørg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 12. Juni, 2021 Well This one has been up many a time. I would Never ask for a specific address in the initial post. But I mean, at least some hint... This mostly because I don't want to waste the Girl time. For us that has to travel by Public Transport this is a factor. As in, You are where ?? If I already Know it's a to Of location I would not initiate contact and save the time for her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 12. Juni, 2021 (edited) Efter, at de fleste af de store klinikker er gået ned, og pigerne sidder rundt omkring på privat/diskret m. m., er de nødt til i højere grad at at tage deres forholdsregler med hensyn til oplysninger om, hvor de befinder sig... Redigeret 12. Juni, 2021 af Spider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen80 15 Skrevet 12. Juni, 2021 Kerntom8 skrev, for 1 time siden: Det undrer mig at der ikke er flere piger der angiver en mere præcis indikation af hvor de er, Aarhus C er jo stort. Selvfølgelig ikke den præcise adresse, men bare “trøjborg” eller lignende. Jeg synes at have hørt om en app på et tidspunkt, men aldrig fundet den. Og ja man kan jo bare skrive til pigen, men det var jo nemmere hvis man vidste om det var i nærheden. Nogen der kender sider hvor det er muligt at få en indikation af placeringen ? Helt enig. !!! ”Århus” , “København” osv er relativt unøjagtigt. Specielt når pigerne de i sætning nr 2 i en SMS eller pr telefon spørger “ hvornår kan du være her”…. Der kunne en mere nær bydel med fordel nævnes. Dette også i relation til at hvis man sidder i Nord KBH gider man måske ikke lige kører til Amager og dermed ville både pigerne og jeg ikke spilde tid på hinanden hvis man på forhånd var bare en lille smule mere præcis om sin placering, uden selvfølgelig nødvendigvis at skulle oplyse gadenavn og nr i sin profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 12. Juni, 2021 (edited) Jeg må erkende, at det for mig er en kæmpe fordel ved massageklinikker fremfor Privat Diskret, at massageklinikker har en kendt adresse. Jeg besøgte af stor nysgerrighed, og med succes JenniferRomantica sidst hun var i København. Men jeg frustreres af, at du ved Privat Diskret får pejlinger på, og nøjagtig adresse så sent, at det er vanskeligt at planlægge sit besøg minutiøst. Jeg anerkender at andre ikke har behovet, men jeg har behov for at vide mest muligt, så tidligt som muligt. 1. Sådan at jeg kan planlægge rejsen på Rejseplanen.dk 2. Sådan at jeg kan udse mig en base, som mulig første stop før endelig destination, og som mulig pitstop efter overstået besøg, før hjemtur. 3. Jævnfør pkt 2 sådan at jeg kan sidde på en hyggelig kaffebar/cafe etc, klar med laptop og telefon. Og sådan at distancen til fods, er så kort som mulig til den endelige adresse for et besøg Privat diskret. 4. Jævnfør pkt 3, sådan at jeg kan have passeret adressen forinden, og sådan at jeg sidder ved et bord, klar til at håndtere alle eventualiteter. Jeg har læst nok om komplikationer under kørsel med håndfri kommunikation, eller til fods undervejs til endnu ukendt endelig adresse, til at jeg vil udsættes for det samme. Den eneste måde jeg kan håndtere det på, det er at sidde på en base, med kaffe eller kildevand, klar til sms eller opkald. PD Jeg opnåede de ønskede informationer tidsnok af Jennifer, og jeg kunne udse mig det hyggeligste lille sted i nærheden af hendes lejemål. Her satte jeg mig i god tid, og brugte få minutter til i målrettet gang, at nå frem til hendes lejemål. Lejemålet er super attraktivt i forhold til offentlig transport, og der er en anbefalelsesværdig potentiel base, som pitstop før og efter. Hvor afslører jeg naturligvis ikke! Jeg ved at mange klarer den slags i frokostpausen, eller mellem 2 møder, og de har ingen problemer med en telefon i øret, undervejs i sidste minut uden at kende adressen. Men det har jeg, og tak til Jennifer for forståelsen, men jeg fik ikke adressen dagen før, men på dagen, men tidsnok til at jeg kunne planlægge en base Jeg er klar over, at der både er privat diskret piger og udlejere til privat diskret, der har egne grunde til ikke at annoncerer offentligt med adresser, og for dem må det forbliver som det er. Men jeg ville ønske, at der ville være udlejere til privat diskret, og privat diskret piger, der kunne enes om at forhånds annoncere privat diskret steder. Eksempelvis sådan at udlejer drev en offentlig udlejning til privat diskret, med egen hjemmeside, og sådan at privat diskret piger, ville skrive det i deres annoncer, de datoer de virker som Privat diskret hos denne udlejer til privat diskret. Eller i det mindste sådan, at der findes hjemmesider for udlejning til privat diskret, som piger kan oplyse på sms eller telefonisk i god tid, ved henvendelse herom. Det ville stille pigerne lige så uafhængig af vagter på klinik, som de er i dag, men det ville udgøre et alternativ til skæg og blå briller, og legen tampen brænder, som det normale er i dag. Rufferi paragraffen skal jeg ikke kloge mig på, men når kendte massageklinikker kan ligge på de samme adresser i årevis, med kompetente udlejere. Så er det det samme forhåbentlig også muligt, med steder der udlejer offentligt til Privat diskret. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 12. Juni, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Men jeg ville ønske, at der ville være udlejere til privat diskret, og privat diskret piger, der kunne enes om at forhånds annoncere privat diskret steder. Så er det jo netop ikke privat diskret. I samme øjeblik adressen er kendt på nettet, vil der komme mænd og banke på døren, det er ret irriterende for både pige og gæst at blive forstyrret i en hyggestund. Desuden er det mere usikkert for pigen, og diskretionen er røget for både pige og kunder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 12. Juni, 2021 Liv skrev, for 4 minutter siden: Så er det jo netop ikke privat diskret. I samme øjeblik adressen er kendt på nettet, vil der komme mænd og banke på døren, det er ret irriterende for både pige og gæst at blive forstyrret i en hyggestund. Desuden er det mere usikkert for pigen, og diskretionen er røget for både pige og kunder. Fint og fortsæt endelig med det For mig handler det om, at der godt kan være flere forskellige definitioner på privat diskret. Og at piger og mænd, vil kunne komme overens om fortolkninger af privat diskret, der afviger fra en version, der til nu har været opfattet som den eneste rigtige fortolkning. Her tænker jeg på de ofte udtrykte årsager, til at skifte fra klinik til privat diskret. Ønsket om ikke være tilknyttet faste vagter, eller gæste vagter på faste klinikker. Ønsket om gå solo, fri af klinikker, for sig selv og med fleksible vagter på egne lejemål hos skiftende udlejere. Som jeg ser det, er der intet der forhindrer piger i at definere sig som sådan, som privat diskret hos udlejere uden faste mutre, eller faste piger. Hvor de enten kan annoncere med, hos hvilken udlejer de har vagter, eller de kan skrive at det oplyses på anmodning. Men ja det indebærer en fælles forståelse mellem udlejer og lejer, for at det kan lade sig gøre. Men kan denne fælles forståelse opnås, så ser jeg intet til hindring herfor. Tværtimod, så kan der i princippet etableres time hoteller 24/7, med adhoc udlejning Og som bliver kendte og udbredte, eksempelvis via anmeldelser af privat diskret piger, der lejer sig ind fra gang til gang. Grundlæggende er der ofte tale om en karriere udvikling, der begynder på klinik, og som fortsætter som privat diskret. Man har været vant til at blive annonceret som faste piger, på faste vagter på klinik, og kan måske fint affinde sig med noget lignende, som freelance privat diskret. Bare helt sin egen, privat diskret som pigen selv forstår sig som sådan. Men jo det vil da skabe lidt begrebsforvirring til en start. Men til gengæld vil det også skabe helt nye muligheder, både for udlejere og lejere, på mindre faste og mere flydende vilkår. Og det vil sikkert også skabe en voldsom kiv og strid, om at holde hævd eller vinde hævd på den helt rigtige, og helt ægte måde at være privat diskret på Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 13. Juni, 2021 Jeg gad godt man i det mindste kunne skrive bydel. Om det er Vesterbro, Nørrebro, Valby eller et 4. sted. Det gør det meget nemmere som kunde. Når ikke der er oplyst bydel, så går jeg gerne uden om de piger. Når man er afhængig af off. transport, så gider jeg ikke skulle bruge for meget tid på transporten. Primært fordi jeg har haft dårlige erfaringer med at blive brændt af. De piger der helgarderer sig, og skriver 50 bynavne, ja de ignoreres for det meste. Her er dette forum så nyttigt, da man i anmeldelserne ofte kan læse hvor pigen træffes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden: Og det vil sikkert også skabe en voldsom kiv og strid, om at holde hævd eller vinde hævd på den helt rigtige, og helt ægte måde at være privat diskret på Jeg forstår ikke, hvorfor du vil kalde det privat diskret? Man kan arbejde på mange måder og mange piger kombinerer måderne, alt efter hvor de er. Der findes også bordeller, der ikke drives som de klinikker du ofte refererer til; men steder hvor du kan arbejde alene uden tele og hvor du ikke nødvendigvis sidder fast hver anden mandag. Selv har jeg fx mit eget private sted uden andre piger på Sjælland, når jeg er på Fyn har jeg tidligere været på bordel med mænd til døren (men stadig alene og uden tele), nu lejer jeg mig ind i privat diskret lejligheder, hvor der kan være andre piger samtidig, men hvor hver pige kører egen forretning. Og i Vestjylland gør jeg noget andet…. Uanset hvordan man arbejder er det stadig som selvstændig, også hvis man tager en bordelvagt i ny og næ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 13. Juni, 2021 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg forstår ikke, hvorfor du vil kalde det privat diskret? Du har en pointe, og det behøver da heller ikke hedde privat diskret, men kan godt kaldes så meget andet. Det er mere fordi, at det altid har heddet sig, at når man går fra at have vagter på klinik, så går man til vagter som privat diskret. I forbindelse med privat diskret, er der så opstået præcedens for anonyme adresser, som der ikke annonceres med, men som oplyses på anden vis ved behov. Det kunne kendte huse med hjemmesider/annoncer for samme gøre op med, og pigerne kunne oplyse at her arbejder de når de gør det. Enten i deres annoncer, eller på sms /mail. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, den 13.6.2021 at 12:51: I forbindelse med privat diskret, er der så opstået præcedens for anonyme adresser, som der ikke annonceres med, men som oplyses på anden vis ved behov. Hele pointen med privat diskret er netop at adressen ikke skrives i annoncen. Hvis du kigger lidt på annoncerne, vil du opdage at der er mange måder at arbejde på og mange piger kombinerer som sagt måderne. Der er også piger, der arbejder fra kendt adresse uden tele og uden det er et traditionelt bordel som dem du oftest refererer til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg