Hop til indhold

Recommended Posts

Båret frem af jeres anmeldelser nåede jeg til Munkebo. 

Jeg måtte lige hæve inden efter at have snakket med hende først(tjekke sted og pris) og så tilbage igen, med mange stirrende blikke omkring. 

Jeg kommer ind, får betalt, bader og lægger mig ned. Så kommer chokket idet at hun berører min ryg... Og jeg er 100% sikker på at det er mandehænder, som berører mig. De føles kæmpe.... 

Nå videre til sexakten, som bliver noget besværliggjort af opdagelsen... Hun skjuler helt åbenlyst sine nedre dele og der er ikke antydningen af en fisse.. Jeg elsker synet af min pikken idet den glider ind i en stram thaifisse idet de sidder ovenpå, men det måtte jeg se langt efter. 

Videre til hende på ryggen, som gjorde mig helt snotforvirret - for jeg anede ikke hvad jeg havde med at gøre her og så beder hun om en finger i "fissen", hvor det så bliver åbenbaret at det er en finger i røvhullet, for ingen og absolut ingen har sådan en strammemuskel i fissen. 

:D:D:D

Nåå... Lidt frækt tænkte jeg og gav hende en ordentlig tur med to fingre bagi.. Og så lidt pikkemand også, selvom den var så godt som død.. 

Jeg kom ud over hende og takkede høfligt for besøget. Det bliver nok mit sidste.. 

Jeg tog det blot som en oplevelse, men for fanden - vær dog ærlig^_^^_^

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Tror også der er blandet lidt sammen her. Hende i munkebo er da ikke i nærheden af at ligne en mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 6 minutter siden:

Er det hende her der osse kalder sig marlene i munkebo https://annoncelight.dk/showad/266713

evt nogen der har været på besøg ved hende på linket

eller er der en der har et link til marlene

Nej, det du linker til er Ticha, hun er indehaver af Munkebo Thaimassage. 
Malene,som har lejet sig ind hos Ticha i et værelse, er på ferie og har været det i de sidste ca 14 dage. Malene er ikke en typisk lille thai kvinde, men ombygget mand det er hun ikke. Har aldrig hørt om en ombygget der har født et barn, så fantasien er vist rendt af med nogle herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 20.8.2021 at 22:45:

Nej, det du linker til er Ticha, hun er indehaver af Munkebo Thaimassage. 
Malene,som har lejet sig ind hos Ticha i et værelse, er på ferie og har været det i de sidste ca 14 dage. Malene er ikke en typisk lille thai kvinde, men ombygget mand det er hun ikke. Har aldrig hørt om en ombygget der har født et barn, så fantasien er vist rendt af med nogle herinde. 

Jeg ved ikke hvad jeg så... 

Men de hænder var bestemt ikke feminine og stemmen virkede noget anstrengt. Kæmpe turnoff for mig. 

Så må folk selv danne sig et billede når de kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 9.6.2021 at 08:16:

Nå nu kalder "hun" sig Malene :wacko:. Jamen så ved vi jo også at det coronapas er piv falsk!

Vel heller ikke normalt at hedde Malene hvis man kommer fra Thailand...

Det er nærmest ingen thaier der bruger deres rigtige navn -alle har et "nickname" og det ændre de på -når det passer sig bedre at hedde noget andet f.eks. "Malene" -og hvis det var et falsk coronapas -er det jo en kæmpe chance at tag -når man annoncere og arbejder med massage... Thaier er generelt meget forsigtige -og bange for at blive taget af politiet -både her og i thailand... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Jeg var forbi førts på ugen. Stedet ligger ud til bygaden, men havde igen problemer med og komme ind. Igen mennesker på gaden selvom det var omkring middagstid.

Jeg havde skrevet lidt frem og tilbage med pigen først og kommunikationen var ganske udmærket. Møder en pige med gode bryster, kunstige og en fræk god røv. Hun var iført sorte pikanterier, som sad godt.
Stedet er utrolig mørkt og der er ikke meget plads i og omkring sengen. Sengen er meget dårlig og hård og ligge i.

Bestilte en halv time med græsk kr. 800,- . Hun startede med og give et udmærket blowjob iført kondom. Vi red først i lidt forskellig stillinger, hvorefter jeg gav den gas i hendes stramme røv til jeg kom.

Jeg kommer ikke igen, da stedet simpelthen er for dårligt og for trangt.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ja hvis det er græsk man kommer efter, så kunne jeg da godt forestille mig at det vil blive ok oplevelse, men hvis det er massage med efterfulgt gfe, så er det da helt skudt forbi, med mindre man er til en mand.... der er jo ingen tvivl om at det er ombygger

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 2 timer siden:

Hmmm ja hvis det er græsk man kommer efter, så kunne jeg da godt forestille mig at det vil blive ok oplevelse, men hvis det er massage med efterfulgt gfe, så er det da helt skudt forbi, med mindre man er til en mand.... der er jo ingen tvivl om at det er ombygger

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du ret i 22 cm, og det er mig altså en gåde...   så godt kan hun altså ikke skjule det efter min mening, men måske nogen bliver forblændet (så trængende..)at de ikke ligger mærke til de tricks hun bruger for at du skal tro at du får en kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 2 timer siden:

at de ikke ligger mærke til de tricks hun bruger for at du skal tro at du får en kvinde

Hvad er det for tricks? Jeg er ret sikker på jeg ville opdage hvis der ikke var hul hvor der altså burde være et hul... Eller hvor godt mener I at ombygningen er? Er fandeme nysgerrig, men har familie der bor lige ved siden af... Men måske er jeg bedst tjent med at styre min nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der ,og  er ikke et sekund  i tvivl om at det er en ombygget ,har squ haft det helt dårligt bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Har også været der.. også er os helt sikker på det er en ombygning! Hænderne er kæmpe! Og ja bare det hele! Virkelig ulækker oplevelse :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
most wanted skrev, for 21 timer siden:

Nogen der ved hvor hun er lige pt?
synes ikke jeg kan finde nogen annonce nogen steder henne??

Ingen link p.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShyRookie

Et lille fif. Hun har på WhatsApp skiftet profilbillede, hvor man kan se ansigtet helt tydeligt. Bare hvis nogen skulle have brug for det, ovennævnte diskussion, taget i betragtning

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShyRookie skrev, den 18.11.2021 at 21:40:

Et lille fif. Hun har på WhatsApp skiftet profilbillede, hvor man kan se ansigtet helt tydeligt. Bare hvis nogen skulle have brug for det, ovennævnte diskussion, taget i betragtning

Det billede er ekstremt manipuleret. Hvis du sender mig dit billede, kører jeg det igennem Photoshop og får dig til at ligne en teenage pige på 18 år :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...