Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 1 time og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad.

Følte der var fuld indlevelse under hele akten, dog er sengen dårlig. Hvilket gjorde det lidt sværere at nyde massage delen. 

Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. 

Stedet er dog langt fra diskret 

udseende 6-7/10

Sex 8/10

stedet 5/10

Gentagelses chance = 100%

https://annoncelight.dk/showad/319472 

https://annoncelight.dk/profile/massage+one

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, 1 time siden:

Har lige været på besøg hos denne fantastiske thai kvinde, havde bestilt 1 time og der var gang i den til sidste minut, hvorefter jeg fik tilbudt et bad.

Følte der var fuld indlevelse under hele akten, dog er sengen dårlig. Hvilket gjorde det lidt sværere at nyde massage delen. 

Det er 100% hende på billederne, fantastiske bryster. 

Stedet er dog langt fra diskret 

udseende 6-7/10

Sex 8/10

stedet 5/10

Gentagelses chance = 100%

https://annoncelight.dk/showad/319472 

https://annoncelight.dk/profile/massage+one

Fik hun sprøjteorgasme som du skrev du havde forespurgt på i anden tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 8 minutter siden:

Fik hun sprøjteorgasme som du skrev du havde forespurgt på i anden tråd?

Skrev til hende og spurgte om hun kunne få det… hvilket hun garenteret at det kunne hun… men det kunne hun ikke :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå nu kalder "hun" sig Malene :wacko:. Jamen så ved vi jo også at det coronapas er piv falsk!

Vel heller ikke normalt at hedde Malene hvis man kommer fra Thailand...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Nå nu kalder "hun" sig Malene :wacko:. Jamen så ved vi jo også at det coronapas er piv falsk!

Vel heller ikke normalt at hedde Malene hvis man kommer fra Thailand...

Helt enig, et er at hun nu kalder sig Malene i Danmark, men sandsynligheden for at hun også hedder det på fødselsattesten eller officielt hedder det pga et evt navneskifte er minimal. Selvfølgelig kunne hun være adopteret som spæd, men udfra vaccinatiomsdatoerne tyder det på at hun kunne være fyldt 90.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 2 timer siden:

Helt enig, et er at hun nu kalder sig Malene i Danmark, men sandsynligheden for at hun også hedder det på fødselsattesten eller officielt hedder det pga et evt navneskifte er minimal. Selvfølgelig kunne hun være adopteret som spæd, men udfra vaccinatiomsdatoerne tyder det på at hun kunne være fyldt 90.

Jeg bemærkede også datoen, men det kan reelt være hun har et job inden for sundhedsvæsenet eller af andre grunde er blandt de første der blev vaccineret. Og ja, hun kan da være adopteret som spæd, men mener ikke der er voldsomt mange thaier der blev adopteret, men kan da sagtens være. Hvordan er hendes danske sprog? Hvis det er gebrokken er hun jo nok næppe adopteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Jeg bemærkede også datoen, men det kan reelt være hun har et job inden for sundhedsvæsenet eller af andre grunde er blandt de første der blev vaccineret. Og ja, hun kan da være adopteret som spæd, men mener ikke der er voldsomt mange thaier der blev adopteret, men kan da sagtens være. Hvordan er hendes danske sprog? Hvis det er gebrokken er hun jo nok næppe adopteret.

Sproget var fint nok, talt lavt men forstod alt hvad hun sagde uden problemer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Jeg bemærkede også datoen, men det kan reelt være hun har et job inden for sundhedsvæsenet eller af andre grunde er blandt de første der blev vaccineret. Og ja, hun kan da være adopteret som spæd, men mener ikke der er voldsomt mange thaier der blev adopteret, men kan da sagtens være. Hvordan er hendes danske sprog? Hvis det er gebrokken er hun jo nok næppe adopteret.

Folk inden for sundhedsvæsenet er jo først nu i gang med at blive vaccineret...selvfølgelig måske alt efter hvor i sundhedsvæsenet man er ansat.

Hvis den dato er rigtig (hvilket jeg ikke tror på) så er der en god sandsynlighed for at hun er vaccineret pga kritisk sygdom eller andre tilstande/handicaps - uden at det skal tillægges noget negativt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseMand69 skrev, for 6 timer siden:

Var der for små 3 uger siden. Der sagde hun at hun blev vaccineret i forbindelse med en operation.

Tak for dit indlæg OdenseMand69.

I enhver form for udvekslingen af varer eller tjenesteydelser vil den smarte/udspekulerede snyde den godtroende, med mere eller mindre opfundne/troværdige argumenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseMand69 skrev, for 7 timer siden:

Var der for små 3 uger siden. Der sagde hun at hun blev vaccineret i forbindelse med en operation.

Det er løgn og latin, men hopper kunderne på det, er det jo fint. 
Hun ernærer sig kun ved at give massage + extra, er hverken sygeplejerske eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hun er vaccineret eller ej, hvilken forskel gør det? Hvis hun levere en god ydelse er det vel det vigtigste, men hvis covid19 vaccine er så vigtigt så bed om at se Corona pas, evt samtidig med at man viser sit eget, det skal dog lige siges at fordi at man er vaccineret, kan man stadig have virus og smidte, man bliver bare ikke selv så syg, er det sidste jeg har hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 15 timer siden:

Det er løgn og latin, men hopper kunderne på det, er det jo fint. 
Hun ernærer sig kun ved at give massage + extra, er hverken sygeplejerske eller lign. 

Selvom hun "kun" ernærer sig med massage kan hun vel godt være blevet vaccineret pga af sygdom om operation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Selvom hun "kun" ernærer sig med massage kan hun vel godt være blevet vaccineret pga af sygdom om operation. 

Helt sikkert… men hvor mange har du ellers hørt om får den mulighed, pga. en operation ?

Hvis du graver lidt i det, vil hun ikke kunne fremvise et Corona pas… men hun har nok fået en helt speciel vaccine hjemme i Thailand på sidste ferie der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 3 timer siden:

hvor mange har du ellers hørt om får den mulighed, pga. en operation ?

Ingen, men har heller ikke undersøgt det og har hverken familie eller venner der er blevet opereret i år.

Mener bare at det er helt ok at være opmærksom på om nogen snyder med coronapas. Omvendt skal man heller ikke mistænke alle for det. Men indrømmer gerne at det i dette tilfælde ser en smule mistænktsomt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, den 11.6.2021 at 11:57:

Helt sikkert… men hvor mange har du ellers hørt om får den mulighed, pga. en operation ?

Hvis du graver lidt i det, vil hun ikke kunne fremvise et Corona pas… men hun har nok fået en helt speciel vaccine hjemme i Thailand på sidste ferie der :-)

I Danmark bliver man ikke vaccineret pga operation. Hun fortalte på et tidspunkt at hun havde været i Thailand da DK var nedlukket, så hvem ved…. Hun har måske fået vaccinen der, men jeg tvivler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 16 timer siden:

Hun fortalte på et tidspunkt at hun havde været i Thailand da DK var nedlukket, så hvem ved…. Hun har måske fået vaccinen der, men jeg tvivler.

Hvis hun har fået vaccinen i Thailand vil den ikke blive vist i coronapasset endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Coronapas eller ej, jeg var vildt liderlig for nylig og ville lige have en vild gang sex, hvilket jeg har fået flere gange hos hende. 
Jeg gad ikke massage så jeg tog kontakt og vi blev enige om udelukkende sex. 
Gensyns glæden var stor fra hende da jeg kom og vi lå lige og snakkede lidt på den alt for bløde seng. Blodet pumpede ud i min pik så jeg begyndte at lege med hendes brystvorter og det varede ikke længe før hun lagde sig på ryggen og sagde: du skal slikke mig til orgasme. 
Så kom min tunge virkelig på arbejde og da jeg kunne mærke hun var ved at være der, fingerkneppede jeg hende med 2 fingre, til hun kom i en af de vildeste orgasmer jeg har set fra en kvinde. 
Hun lå nu med lukkede øjne og skulle lige komme til sig selv igen. Efter lidt tid rakte hun ud efter et kondom og monterede det på min pik mens hun sagde knep mig. 
Så fik hun en tur uden lige og da hun kunne mærke jeg var tæt på, tog hun fat om mine baller og pressede mig dybt ind medens hun lavede de vildeste knibeøvelser, så måtte jeg afleverede en kæmpe ladning i kondomet. 
Da jeg lå totalt udmattet på ryggen og pustede ud spurgte hun grinende om jeg kunne klare mere?  Tag mig i munden så ser vi,var mit svar,  Så  fik jeg et langt bj og afsluttede ud over hendes bryster   
 

Bagefter hyggesnakkede vi lidt, tog et bad sammen og så kørte jeg hjem, totalt tømt og træt. 
Der har været meget blandede anmeldelser af hende, jeg kan kun sige at for mig er hun sgu pisse fræk.   

 

 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 12.6.2021 at 17:02:

I Danmark bliver man ikke vaccineret pga operation. Hun fortalte på et tidspunkt at hun havde været i Thailand da DK var nedlukket, så hvem ved…. Hun har måske fået vaccinen der, men jeg tvivler.

De er dårligt begyndt at vaccinere i Vietnam, så tvivler på den historie om at hun har fået den i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

De er dårligt begyndt at vaccinere i Vietnam, så tvivler på den historie om at hun har fået den i Thailand.

Ehhh.... Selvom de ikke vaccinerer i Vietnam kan hun vel i princippet godt have fået den i Thailand? Selvom jeg også tvivler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 28.6.2021 at 08:03:

Ehhh.... Selvom de ikke vaccinerer i Vietnam kan hun vel i princippet godt have fået den i Thailand? Selvom jeg også tvivler.

Ja i princippet.....men hvor stor er chancerne for det mon ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 9 timer siden:

Er hun ik i Odense mere ?

Hun har ikke været i Odense. Hendes profil er der stadig, så mon ikke bare hun holder fri. Ellers havde hun vel slettet det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow hun ser ellers sund og rask ud, men jeg deltager ikke i noget hvor man skal fremvise en covid 19 test da jeg ikke gider støtte det cirkus..jeg kunne selvfølgelig også lige forhøre mig om det er noget hun mener eller om det bare er et standart skriv for at gøre fårene glade ? :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 3 timer siden:

Wow hun ser ellers sund og rask ud, men jeg deltager ikke i noget hvor man skal fremvise en covid 19 test da jeg ikke gider støtte det cirkus..jeg kunne selvfølgelig også lige forhøre mig om det er noget hun mener eller om det bare er et standart skriv for at gøre fårene glade ? :)

Så skulle du nok bare lade være med at besøge GP’er, længere er den ikke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...