Hop til indhold
TimidGuy

Gjorde jeg noget forkert...

Recommended Posts

Så var ude og prøve en GP. Ikke først gang men heller ikke noget der er prøvet meget. GP var sød og ved ikke om hun gjorde noget forkert eller jeg gjorde har lidt skyldfølelse men burde jeg??

Kommer ud det hele bliver aftalt og pengene skifter hænder. Og under forløbet overholdte den smukke pige alle aftaler. Det eneste der gik galt var at lille mand blev over begejstret (han kom ikke) og gik ned med flaget. Her kommer det gode så, GP blev stædig og endte med at give mig overtid. og fik ham rejst og båret til sejer. Uden at informere mig om overtiden, og siger hele tiden det er hendes skyld hun skulle ikke have leget med den så længe.
Men så ved jeg ikke om hun joker men så siger hun at man normalt hvis giver lidt ekstra hvis det er tilfældet med overtid. Tingen er bare jeg er ikke lavet af penge, og havde ikke helt til at give penge til den difference der var. Men ikke desto mindre så havde jeg en fornøjelig tid, og vil egentlig gerne give lidt, lagde hvad jeg kunne af penge ekstra. Ved ikke hvordan jeg kan beskrive ud trygget på hendes ansigt om det var skuffelse eller hvad på hvad ekstra jeg lagde. Men hun giver mig pengene igen og jeg står der er du sikker. Og så sender hun mig ud af døren rimelig hurtigt.

Det er bevidst jeg ikke skriver hvem GP'en for hun var fantastisk til det hun gjorde. Og vil ikke snyde andre for oplevelsen ud fra dette, for hvis de ikke rammer i den situation tror hun er fantastisk hele vejen igennem.

Men er jeg et røvhul for ikke at tømme pungen for overtid der ikke var diskuteret??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes ikke du har gjort noget forkert

Men forbered dig på de kommende kommentare om at du skulle have taget extra penge med / løbet ned i hæve automaten / skal kompensere for den extra tid.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg garanterer dig for at hun har mange kunder der betaler for en time og går igen efter 15min. Hvis hun vælger at forlænge tiden uden at arrangere finansiering først må den opfattes som at være "på huset", men lyder jo til at hun har gjort et godt stykke arbejde så kan da sagtens forstå at hun prøver at appellere til din dårlige samvittighed. Men hvis du har tænkt dig at se hende igen synes jeg du skal give hende lidt drikkepenge eller tage en lille ting med - så får du potentielt også ekstra god behandling næste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du, som du selv skriver, ikke har penge som skidt, så kan jeg godt se du er i syv sind, for hvad er moralsk rigtigt? 

Jeg synes du gjorde det rigtige, du tilbød hvad du mente du kunne undvære, det i sig selv er god stil.....at I går over tid uden pigne antyder merbetaling kan vel ligeså godt tolkes som god stil/service fra pigens side imens I er igang...at hun så opkræver ekstra bagefter er faktisk lidt unfair, for det stiller jo dig i en skidt situation du ikke selv har valgt....

Så herfra....god stil at tilbyde det du kunne, at hun ikke ville tage imod dem pga. beløbets størrelse er hvad det er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 21 minutter siden:

Men er jeg et røvhul for ikke at tømme pungen for overtid der ikke var diskuteret??

Det er umuligt at vurdere ud fra din beskrivelse. Hvis du har købt en time, og pigen på eget initiativ (dvs ikke som en aftale mellem jer) giver det en håndfuld minutter eller to ekstra, vil jeg ikke mene, at du er forpligtet til at afregne mere end oprindeligt aftalt. Men det er stadig god stil at give et eller andet ekstra for at vise sin påskønnelse.

Hvis du omvendt har fået måske 15 minutter oveni et køb på fx 20 eller 30 minutter, og der måske tilmed er faldet ord fra pigen i stil med “skal vi blive ved lidt endnu” (altså ikke som sådan en direkte aftale om ekstra køb af tid, men hvor pigen har en vis, måske berettiget, forventning om, at det skulle tolkes sådan, men at du bare ikke i situationen har forstået hende sådan), så vil jeg mene, at du skulle have betalt et rimeligt beløb for pigens anstrengelser (og din nydelse).

Det er selvfølgelig et problem, hvis du ikke har ekstra kontanter at give af med det samme, men det kan jo løses på flere måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hkohko skrev, for 2 minutter siden:

lyder jo til at hun har gjort et godt stykke arbejde så kan da sagtens forstå at hun prøver at appellere til din dårlige samvittighed.

Det gør hun da ikke? Jeg forstod det som, at hun gav ham de ekstra penge tilbage. 

Hvis jeg giver længere tid på eget initiativ, er det på min regning. Hvis man selv beder om længere tid, må man betale lidt mere bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Det gør hun da ikke? Jeg forstod det som, at hun gav ham de ekstra penge tilbage. 

Hvis jeg giver længere tid på eget initiativ, er det på min regning. Hvis man selv beder om længere tid, må man betale lidt mere bagefter.

Oh, jeg havde vist ikke helt fået nærlæst det sidste. Så jeg går ud fra at han har betalt for en eller anden ydelse der ikke kunne lade sig gøre og så giver hun penge tilbage for den, plus han har fået længere tid. Det er s'gu en gråzone. Som regel kan man ikke forvente at få retur for en ydelse der ikke lige lykkes - i hvert fald ikke hvis det er egen manglende præstation - men jeg har oplevet flere piger der har gjort det af eget initiativ. Hende hér lyder som en keeper. Som jeg sagde før - spar lidt sammen, køb en lille gave til hende og besøg hende igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
hkohko skrev, for 9 minutter siden:

Så jeg går ud fra at han har betalt for en eller anden ydelse der ikke kunne lade sig gøre og så giver hun penge tilbage for den, plus han har fået længere tid

Mon ikke har har betalt for den tid, han havde bestilt, og pigen gav de ekstra penge for den ekstra tid retur? Hvad siger trådstarter? @TimidGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Du har gjort hvad du kunne, du forsøgte at give lidt ekstra. Og hun skulle have gjort opmærksom på I kunne fortsætte hvis du gav ekstra ellers ikke. 
Men når det så er sagt, er den svær, nogen piger “for jeg tror der er andre end mig”, ser der som dårlig service hvis kunden ikke får den udløsning han kom efter. Nogen er måske decideret bange for en dårlig anmeldelse fordi de ikke var dygtige nok til deres arbejde. Og ud fra hendes udtalelser med “det var min fejl” har hun muligvis følt hun har fejlet på at fornemme hvordan du skulle forkæles. Den har jeg selv følt hvis en ny kunde kommer meget hurtigt og ikke kan mere, får meget lidt fornøjelse for pengene. Eller de få gange det ikke er lykkedes at give udløsning, ofte har kunden dog selv sagt det kommer ikke til at lykkes idag. Men alle er forskellige og netop derfor er kommunikation vigtigt. Nogen siger f.eks ikke de kommer nemt, fordi det er flovt.
Jeg giver gerne udtryk for at tiden er tæt på at være gået, at nu skal der fokus på at opnå klimaks. Går der lige 5 min over er det fint. Er det markant lang over tid og jeg kan mærke kunden forventer vi gør det færdigt, får han besked på at bestille mere tid, hvis der skal være en næste gang. Jeg har ikke bedt om ekstra for det er netop også mit ansvar, at sige stop, selvom det er svært. 
Men hvordan vi piger tackler det er vidt forskelligt. Ingen er tankelæser vi må tale højt og kommunikere tydeligt. Og i dette tilfælde var hun tvetydig hun bad om ekstra og valgte så selv at afslå pengene. Så du har ikke gjort noget forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Mon ikke har har betalt for den tid, han havde bestilt, og pigen gav de ekstra penge for den ekstra tid retur? Hvad siger trådstarter? @TimidGuy

Jeg aftalte og betalte for tid og ekstra services som aftalt til at starte med. Og så skete problemet, ved ikke hvor langt inde og hun blev ved med at arbejde med mig. Indtil jeg ramte klimaks.
Alt i alt, var min oplevelse af hende under tiden fantastisk. Hun sagde decideret på et tidspunkt til med at det var god kutyme at betale for den ekstra tid jeg havde fået nogen og 15+ min tror jeg at jeg fik ekstra. Det var bare den sidste ting der. Jeg fik det skidt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg giver gerne udtryk for at tiden er tæt på at være gået, at nu skal der fokus på at opnå klimaks. Går der lige 5 min over er det fint. Er det markant lang over tid og jeg kan mærke kunden forventer vi gør det færdigt, får han besked på at bestille mere tid, hvis der skal være en næste gang.

Og det er også fair, så er det vores valg som kunde. Jeg følte mig dog lidt presset i den her situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvilket sprog pigen talte eller om hun evt virkede til at have svært ved at gøre sig forståelig fordi så kan det måske svarer på hvorfor hun ikke har nævnt en ekstra betaling under selve akten eftersom det uanset om man er dansk eller udenlandsk kan være en moodkiller uden lige der faktisk gør at den udløsning man har arbejdet hårdt for bliver endnu mere umulig at opnår.. 

Men det korte af det lange er at hun burde have informeret dig om den ekstra omkostning.. Ellers kan hun jo heller ikke vide sig sikker på du har hvad hun ønsker af ekstra betaling.. Det faktisk lidt dårlig stil af hende at prøve at plukke dig uden at have informeret om det.. Synes jeg personligt.. Dog havde jeg heller aldrig arbejdet 15+ min over med andre end mine stamgæster (og der kalder jeg det ikke for at arbejde over^_^) uden jeg havde sikret mig at personen havde intension om at betale ekstra.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 13 minutter siden:

Jeg aftalte og betalte for tid og ekstra services som aftalt til at starte med. Og så skete problemet, ved ikke hvor langt inde og hun blev ved med at arbejde med mig. Indtil jeg ramte klimaks.
Alt i alt, var min oplevelse af hende under tiden fantastisk. Hun sagde decideret på et tidspunkt til med at det var god kutyme at betale for den ekstra tid jeg havde fået nogen og 15+ min tror jeg at jeg fik ekstra. Det var bare den sidste ting der. Jeg fik det skidt med.

Men skrev du ikke, at du fik pengene tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 24 minutter siden:

Men når det så er sagt, er den svær, nogen piger “for jeg tror der er andre end mig”, ser der som dårlig service hvis kunden ikke får den udløsning han kom efter. Nogen er måske decideret bange for en dårlig anmeldelse fordi de ikke var dygtige nok til deres arbejde.

Sex er heldigvis andet end, at få en udløsning...... Jeg håber også at alle piger er klar over, at det ikke er et spørgsmål om pigens dygtighed, men bl.a. om hvad der foregår i hovedet på manden undervejs ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det handler om at få afstemt forventningerne og i dette tilfælde har i lavt en aftale om en given tid, at hun så vælger at give dig noget ekstra tid må helt klart være for hendes regning. Hun kan ikke komme bagefter og sige at det koster ekstra. 

Det er lidt som at bestille to gode bøffer på 250 g ved slagteren og når man så skal betale siger han at de vejer 300 g.

Hverken slagteren eller GP'en har ret til at kræve betaling for noget som man ikke har bestilt.

TimidGuy skrev, for 9 timer siden:

men så siger hun at man normalt hvis giver lidt ekstra hvis det er tilfældet med overtid.

Jeg vil mene at er direkte flabet at tigge om ekstra penge bagefter. 

Men men det kan jo også være at hun blot ville gøre dig opmærksom på at ekstra tid normal vis koster ekstra og hun derfor gav dig pengene tilbage.... Vi er jo alle mennesker og kan misforstå hinanden. 

@TimidGuy var det en dansk eller udenlandsk kvinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 10 timer siden:

Så var ude og prøve en GP. Ikke først gang men heller ikke noget der er prøvet meget. GP var sød og ved ikke om hun gjorde noget forkert eller jeg gjorde har lidt skyldfølelse men burde jeg??

Kommer ud det hele bliver aftalt og pengene skifter hænder. Og under forløbet overholdte den smukke pige alle aftaler. Det eneste der gik galt var at lille mand blev over begejstret (han kom ikke) og gik ned med flaget. Her kommer det gode så, GP blev stædig og endte med at give mig overtid. og fik ham rejst og båret til sejer. Uden at informere mig om overtiden, og siger hele tiden det er hendes skyld hun skulle ikke have leget med den så længe.
Men så ved jeg ikke om hun joker men så siger hun at man normalt hvis giver lidt ekstra hvis det er tilfældet med overtid. Tingen er bare jeg er ikke lavet af penge, og havde ikke helt til at give penge til den difference der var. Men ikke desto mindre så havde jeg en fornøjelig tid, og vil egentlig gerne give lidt, lagde hvad jeg kunne af penge ekstra. Ved ikke hvordan jeg kan beskrive ud trygget på hendes ansigt om det var skuffelse eller hvad på hvad ekstra jeg lagde. Men hun giver mig pengene igen og jeg står der er du sikker. Og så sender hun mig ud af døren rimelig hurtigt.

Det er bevidst jeg ikke skriver hvem GP'en for hun var fantastisk til det hun gjorde. Og vil ikke snyde andre for oplevelsen ud fra dette, for hvis de ikke rammer i den situation tror hun er fantastisk hele vejen igennem.

Hej TimidGuy, hvis jeg har forstået dig korrekt, så gik gp selv i gang med at give noget ekstra tid, uden at det var aftalt, og uden aftale om ekstra betaling, så jeg syntes ikke du har gjort noget forkert.

Jeg tror at som Liv er inde på, så er kommunikation rigtig vigtigt, for man kan hurtigt misforstå hinanden, og hverken Gp eller besøgende er tankelæser.

God dag alle

Kvindebeundren

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, 1 time siden:

Men men det kan jo også være at hun blot ville gøre dig opmærksom på at ekstra tid normal vis koster ekstra og hun derfor gav dig pengene tilbage.... Vi er jo alle mennesker og kan misforstå hinanden. 

Det kan du faktisk godt have ret i.. Måske derfor hun så reagerede "spøjst" da han fandt pengene frem.. Det giver faktisk mest mening.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Liv skrev, for 8 timer siden:

Sex er heldigvis andet end, at få en udløsning...... Jeg håber også at alle piger er klar over, at det ikke er et spørgsmål om pigens dygtighed, men bl.a. om hvad der foregår i hovedet på manden undervejs ;) 

Det er korrekt, og ved stamkunder ved jeg også om de er ligeså interesserede i “at få stillet deres hudsult” eller om de forventer klimaks. Og nogen mænd og kvinder forstår og acceptere det ikke altid lykkes, men i købesex verden, er det langt fra alle mænd der har selverkendelse af at deres egen situation (stress, selvværd, nervøsitet, dårlig samvittighed overfor konen og meget mere har betydning). Det er i al fald min erfaring. 
I den omtalte situation har gp selv valgt at fortalte og som nogen påpeger er misforståelsen måske udelukkende, at hun gør opmærksom på, at det normalt koster ekstra og derfor ikke tager pengene. 
Langt de fleste hos mig er gode til, at vurdere egne evner og bestille den korrekte mængde tid. Kommunikere undervejs. Mindes faktisk kun en som 2 gange i træk gik meget over tid. Han kommunikere ikke tilbage om han var tæt på udløsning, og virkede som om det var en selvfølge jeg gjorde det færdigt. Første gang lykkedes det og anden gang måtte jeg stoppe akten og gå i bad til næste. Han onanerede færdig og tog hjem i dårligt humør. Første gang kunne være en uheldig situation, anden gang stod det klart han ikke kan nå det på 30 minutter. Han prøvede en 3 gang, at bestille samme mængde tid og det måtte jeg afslå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 11 timer siden:

kære Timidguy 

Pas på at hendes pimps/bagmænd ikke kommer efter dig! jeg håber at du huskede at bruge taletidskort og ikke privat nr. 

Venlig Hilsen

ccss2

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 22 minutter siden:

Det er korrekt, og ved stamkunder ved jeg også om de er ligeså interesserede i “at få stillet deres hudsult” eller om de forventer klimaks. Og nogen mænd og kvinder forstår og acceptere det ikke altid lykkes, men i købesex verden, er det langt fra alle mænd der har selverkendelse af at deres egen situation (stress, selvværd, nervøsitet, dårlig samvittighed overfor konen og meget mere har betydning). Det er i al fald min erfaring. 
I den omtalte situation har gp selv valgt at fortalte og som nogen påpeger er misforståelsen måske udelukkende, at hun gør opmærksom på, at det normalt koster ekstra og derfor ikke tager pengene. 
Langt de fleste hos mig er gode til, at vurdere egne evner og bestille den korrekte mængde tid. Kommunikere undervejs. Mindes faktisk kun en som 2 gange i træk gik meget over tid. Han kommunikere ikke tilbage om han var tæt på udløsning, og virkede som om det var en selvfølge jeg gjorde det færdigt. Første gang lykkedes det og anden gang måtte jeg stoppe akten og gå i bad til næste. Han onanerede færdig og tog hjem i dårligt humør. Første gang kunne være en uheldig situation, anden gang stod det klart han ikke kan nå det på 30 minutter. Han prøvede en 3 gang, at bestille samme mængde tid og det måtte jeg afslå. 

Er det nødvendigt at du skyder en salgs tale af fra dig selv snart hver gang du svare herinde ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 12 timer siden:

men så siger hun at man normalt hvis giver lidt ekstra hvis det er tilfældet med overtid

Så skulle pigerne jo også give penge tilbage, hvis man kommer for tidligt og ikke kan udnytte tiden.

Har flere gange prøvet at bestille både hele og halve timer, hvor pigen efter 5 min har sagt at nu var tiden snart gået og jeg skulle til at være færdig, hvilket totalt ødelagde stemningen og jeg har så bare hurtigt gjort mig færdig, da jeg ikke havde lyst til at tilbringe ret megen mere tid sammen med sådan en gimpe - men penge tilbage? - nej, du kan få ekstra tid næste gang - og så tror vi på den og en til ;-(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Bg101 skrev, 1 time siden:

Er det nødvendigt at du skyder en salgs tale af fra dig selv snart hver gang du svare herinde ? 

Beklager hvis du opfatter det på den måde, er ikke meningen, argumenter bare mine. synspunkter med egne erfaringer. Ville i min verden være værre hvis jeg gav meninger til kende jeg ikke havde noget grundlag for at udtale mig om. Men du er fuldt velkommen til at springe over mine kommentarer. Og der findes en fin ignorer funktion. Hvis for mange opfattede det som skjult reklame og anmeldte mig for det eller admins selv synes det var tilfældet. Havde jeg fået en advarsel. 

Få næsten lyst til, at give dig et eksempel på en salgstale, men må hellere lade være… lol

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Jernsvinet skrev, for 43 minutter siden:

Så skulle pigerne jo også give penge tilbage, hvis man kommer for tidligt og ikke kan udnytte tiden.

Har flere gange prøvet at bestille både hele og halve timer, hvor pigen efter 5 min har sagt at nu var tiden snart gået og jeg skulle til at være færdig, hvilket totalt ødelagde stemningen og jeg har så bare hurtigt gjort mig færdig, da jeg ikke havde lyst til at tilbringe ret megen mere tid sammen med sådan en gimpe - men penge tilbage? - nej, du kan få ekstra tid næste gang og så tror vi på den og en til ;-(

Er ikke ok at sige tiden er gået, før tiden reelt er gået. Men om kunden kommer hurtigt og ikke er i stand til en runde to kan vi ikke gøre så meget ved. Men at tilbyde runde to eller hygge/nusse med den der gerne vil det er efter min mening det rette at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 17 timer siden:

Det er det nemlig. Jeg har tidligere været i gang nærmest non stop i to timer med en kvinde uden at være tæt på klimaks, men det var stadig virkelig dejligt og alle pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...